Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rethi29
    replied
    Originally posted by GJ24BNZ View Post
    Salut!

    Multumesc pentru lamuriri, Heavy D.! Stiu ca uleiul potrivit pentru cutia mea este de culoare rosie, Dexron II, asa cum reiese din normele MB, insa din motive independente de mine nu pot momentan decat sa completez cu un ulei ATF galben, caci ma gandesc ca nu e deloc sanatos sa merg cu nivelul uleiului din cutie la minim. Cum spuneam, abia peste 2-3 luni pot schimba uleiul si filtrul asa cum trebuie. Cat priveste uleiul galben cu care sa completez, am gasit atat Febi/Swag, cat si original MB, ATF DII, ceea ce difera fiind norma acestora MB 236.3, si nu 236.6 cat e uleiul rosu recomandat. Ma gandesc ca 300 ml cat trebuie completat (cam atat este cantitatea intre cele 2 marcaje de pe joja) cu o norma oarecum asemanatoare nu are cum sa dauneze, tinand cont ca in cutie ar trebui sa fie 6-7l de lichid.

    Numai bine!


    Mai bine cu lichidul la minim decat sa amesteci doua tipuri. S-ar putea sa nu fie compatibil unul cu celalalt si ajungi sa-ti schimbi toata cutia dupa-aia.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • GJ24BNZ
    replied
    Salut!

    Multumesc pentru lamuriri, Heavy D.! Stiu ca uleiul potrivit pentru cutia mea este de culoare rosie, Dexron II, asa cum reiese din normele MB, insa din motive independente de mine nu pot momentan decat sa completez cu un ulei ATF galben, caci ma gandesc ca nu e deloc sanatos sa merg cu nivelul uleiului din cutie la minim. Cum spuneam, abia peste 2-3 luni pot schimba uleiul si filtrul asa cum trebuie. Cat priveste uleiul galben cu care sa completez, am gasit atat Febi/Swag, cat si original MB, ATF DII, ceea ce difera fiind norma acestora MB 236.3, si nu 236.6 cat e uleiul rosu recomandat. Ma gandesc ca 300 ml cat trebuie completat (cam atat este cantitatea intre cele 2 marcaje de pe joja) cu o norma oarecum asemanatoare nu are cum sa dauneze, tinand cont ca in cutie ar trebui sa fie 6-7l de lichid.

    Numai bine!

    Leave a comment:


  • Heavy D.
    replied
    Buna seara !



    In primul rand, 722.4 lucreaza cu cel mai normal ATF II, care e rosu. Si nu are nevoie de altceva.


    Surpriza aia amintita e negativa doar in capul tau, e absolut normal cu motorul oprit, mai ales dupa ceva stationare, uleiul sa fie peste maxim. Deci, din acest punct de vedere, nu-ti fa griji.

    Treci pe ATF II si fa in asa fel incat cu motorul/cutia calde sa ai in "P" nivelul de ulei in intervalul ala de l-ai indicat in poza. Si totul va fi bine...





    Dragos

    Leave a comment:


  • GJ24BNZ
    replied
    Nivel ciudat ATF W124

    Salutari tuturor!

    Detin un C124 2,3l din 1991 cu o cutie automata 722.408. Nu reusesc sa gasesc un raspuns unanim la nedumerirea pe care o am. Acum cateva zile, dupa un drum de 30 de minute, am verificat nivelul uleiului din cutie folosind joja din dotare si am observat ca se afla la marcajul de minim de pe aceasta, eu avand joja fara marcaje de 30 de grade si 80, ci doar 2 liniute, oarecum similara cu cea a uleiului de motor. Verificarea s-a facut cu motorul pornit, cutia in P si pe un teren plat, repetand masuratoarea de 3-4 ori. Incerc sa atasez si o poza cu tipul meu de joja ( https://cdn4.pelicanparts.com/techar...mall/pic16.jpg ).

    Am decis sa verific a 2-a zi si cu motorul rece (temperatura de afara de circa 2 grade) nivelul ATF-ului si am avut o surpriza neplacuta: nivelul depasea cu mult linia superioara, practic cat ulei era de capatul jojei pana la marcaje, atat ulei era peste semnul de maxim (adica dublu fata de nivelul normal); si aici am repetat masuratoarea, pt. siguranta.. Dupa ceva cautari am reusit sa aflu ca am o joja similara cu ce a avut si W123, iar pe acel site scria ca nivelul optim de ATF trebuie sa se verifice cu transmisia calda si sa fie intre cele 2 marcaje. Pe mine ma ingrijoreaza ambele niveluri, la cald e la minim, la rece e mult peste maxim, nu stiu daca asta este normal. Precizez ca uleiul din cutie este galben, si nu rosu, si are o usoara tenta maronie. De 5000 de km de cand am luat masina cutia nu schimba cum ar trebui, smuceste usor la fiecare schimbare de treapta in sus sau in jos, si numai dupa ce se incalzeste bine ATF-ul schimba lin, cat sa simti schimbarea. Am avut ocazia sa ma plimb cu un W202 automat unde schimbarile de viteze erau practic imperceptibile, de aici si convingerea mea ca nu am o cutie care sa schimbe ok. Pe moment as vrea sa adaug ATF, urmand ca in primavara-vara sa fac schimbul de ulei, filtru si garnituri. As aprecia daca puteti sa-mi recomandati un ATF galben pe care il pot adauga la ce am eu acum, din pacate nu am gasit nimic care sa fie corespunda normelor MB 236.6 sau 236.7 de aceasta culoare.

    Va multumesc!

    Leave a comment:


  • ionutog
    replied
    Buna seara tuturor.
    Revin cu o mica problema.
    Am facut o diagnoza la cutie astazi si am gasit eroarea asta:

    2783 coeficientul de frecare al ambreiajului de blocare convertizor de cuplu este prea ridicat

    Masina la rece,schimba primele viteze cu socuri,nu bruste,dar se simte.
    Dupa ce se incalzeste,se mai simte,dar nu asa ca si cand este rece.
    Am cautat despre aceasta eroare pe aici si am gasit ca ar fi solenoidul Y3/8y8.
    L-am cautat in EPC,dar acolo nu-mi da decat 2 solenoizi,nu 8 cat sunt in total.
    Atasez si o poza,sa se vada despre care vorbesc.
    Care stie sa imi dea codul Original de la acest Solenoid,va rog.
    Masina este un ML 320 VIN: WDC1641221A487337
    Multumesc.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • m3seriasu
    replied
    Buna . Sunt posesorul unui w 211 2,7 cdi cutie automata 5 viteze 722,6 si am urmatoarele probleme:
    dimineata la rece cand introduc masina in D sau in R de multe ori imi moare motorul,daca o las 5 minute sa se incalzeasca nu mai moare la plecarea de pe loc.
    dupa ce plec cu masina de pe loc se tureaza motorul, viteza de deplasare fiind mica ,parca ar patina convertizorul si dupa aceea brusc scade turatia motorului si masina prinde viteza, se mai simt si niste vibratii la decelerare.
    La cald schimba vitezele foarte lin doar ca in treptele 3,4,5 cand o accelerez se simt niste socuri puternice intre 1600-2400 rotatii. Cand trece de 2400 rotatii acele socuri scad in intensitate si la o turatie de 3000 nu se mai simt deloc.
    Am schimbat flanse cardan ,tampoane motor si cutie. Uleiul cutiei de viteze nu a fost schimbat dar este curat si la nivel.Pe la mufa ce intra in cutie am vazut ca este umeda, cu ulei. Am vazut pe forum ca ar putea sa fie defect un solenoid de pe blocul de valve ,placa electronica sau convertizorul.
    Cum pot sa mi dau seama daca a ajuns apa in ulei? Din cate am inteles este foarte greu.

    Leave a comment:


  • Rethi29
    replied
    Originally posted by optik View Post
    Cunosc personal caz unde un zgomot similar (frina motor rece ) a disparut dupa schimbul rulmentului intermediar de la cardan.Fix asa zgomot poate fi insa si de la cutie(blocarea convertizorului incorect).Pe rece la vale la viteza mica se aude un -rrrrrrr si masina incetineste un pic,apoi iar isi da drumu si iar se aude -rrrrrrr si iar incetineste.


    Salut

    Exact asta e simptoma. Dupa o mica rulare merge foarte frumos. Dupa schimbarea totala a uleiului nici nu simti schimbarea treptelor.

    Schimb rulmentul de la cardan prima data, sa speram sa fie asta problema.




    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • optik
    replied
    Cunosc personal caz unde un zgomot similar (frina motor rece ) a disparut dupa schimbul rulmentului intermediar de la cardan.Fix asa zgomot poate fi insa si de la cutie(blocarea convertizorului incorect).Pe rece la vale la viteza mica se aude un -rrrrrrr si masina incetineste un pic,apoi iar isi da drumu si iar se aude -rrrrrrr si iar incetineste.

    Leave a comment:


  • Rethi29
    replied
    Originally posted by dkmg View Post
    Salut, @Rethi29. Exact aceeasi treaba o face si a mea, am schimbat si eu uleiul de grup si urma un flush la cutia de viteze. Dar cred ca e zgomot tehnologic, pt ca nu s-a mai plans nimeni de asa ceva, eu unul ma stiu cu auzul prea fin cand vine vorba de chestii dinastea. Exact in frana de motor la viteza fff mica (5-10 la ora maxim as estima) pana la oprirea pe loc imi face si mie un sunet de troleu in frana de motor (altfel mi-a fost greu sa il descriu ca sunet, dar e foarte slab ca intensitate). Nu totdeauna face, daca o las de la o viteza mai mare in frana de motor, nu se aude, iar daca aplic frana, iar nu se mai aude nimic. Rulmentul intermediar mi-a trecut si mie prin cap ca ar putea fi.. dar n-am chef pe frigul asta sa umblu cu ea la verificat.
    Ms mult ptr raspuns.

    Ma bucur ca nu sunt singurul cu problema asta. Da, asa este...am si eu o problema cu sunetele, mecanicul se tine de cap deja cand vedenca intru in curte.[emoji23]

    Interesant la mine, face doar cand temperaturile sunt sub 6-7 grade si doar pana ma deplasez 1km cu ea, dupa care e liniste.

    Eu am verificat deja, guma este putin turtita, iar de rulment nici el nu a putut sa-mi spuna nimic. Are o banuiala vaga, s-ar putea sa faca doar cand e foarte rece, odata cu putin rulaj se incalzeste si tace.

    Vom vedea... Am de gand sa o fac peste 2-3 saptamani si am sa te tin la curent cu treaba asta.
    Dureaza vreo 4 ore treaba, trebuie tot dat jos pe acolo si facut semne la cardan ptr a pune inapoi exact in aceeasi pozitie sa nu aiba inbalans.



    Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • dkmg
    replied
    Salut, @Rethi29. Exact aceeasi treaba o face si a mea, am schimbat si eu uleiul de grup si urma un flush la cutia de viteze. Dar cred ca e zgomot tehnologic, pt ca nu s-a mai plans nimeni de asa ceva, eu unul ma stiu cu auzul prea fin cand vine vorba de chestii dinastea. Exact in frana de motor la viteza fff mica (5-10 la ora maxim as estima) pana la oprirea pe loc imi face si mie un sunet de troleu in frana de motor (altfel mi-a fost greu sa il descriu ca sunet, dar e foarte slab ca intensitate). Nu totdeauna face, daca o las de la o viteza mai mare in frana de motor, nu se aude, iar daca aplic frana, iar nu se mai aude nimic. Rulmentul intermediar mi-a trecut si mie prin cap ca ar putea fi.. dar n-am chef pe frigul asta sa umblu cu ea la verificat.
    Last edited by dkmg; 01-17-2018, 19:32 PM.

    Leave a comment:


  • Rethi29
    replied
    Originally posted by emanoeladrian View Post
    Salut,

    Tim Eckart este un inginer german care a conceput o metoda prin care curata la interior cutia si schimba complet uleiul, detaliat aici :



    Vezi ca in tool bar-ul superior exista o rubrica 'Werkstattliste' acolo gasesti toate firmele din Europa care au cumparat de la el bancul si licenta si care curate si schimba uleiul in totalitate dupa metoda lui. In Germania inclusiv reprezentantele Mercedes sau BMW au cumparat bancul de service cutii automate de la el. In Romania avem doar in singur service la Arad.
    Succes.
    Salutare,

    Am facut un flush total la cutie sambata trecuta.

    Zgomotul/huruitul acela in frana motor la viteza mica cand e rece afara (mai ales la prima pornire dimineata) inca tot se aude.

    Ma gandesc sa exclud problema la cutie.

    Am folosit ulei, filtru de la dealer, flush-ul s-a efectuat cu 10l de ulei, am stat la mecanic si am vazut toata procedura.

    Tot atunci, am verificat si rulmentul intermediar de la cardan...guma a vazut si zile mai bune iar de rulment nu a putut sa-mi spuna nimic.

    Din pacate nu am putut sa-i arat problema care o am, deoarece la 1km dupa pornire, dispare total sunetul in frana motor si totul functioneaza ca la carte.

    Sa fie rulmentul acela de vina?

    De ce se aude acest huruit doar cand e rece si dispare odata cu putina rulare cu masina? Ma gandesc, un rulment daca face zgomot, face si la cald cat la rece.

    El mi-a sugerat sa o schimb si sa vad daca dipare acest huruit in frana motor.

    Astept parerile voastre, daca cnv s-a mai intalnit cu o cauza similara.

    Multumesc.

    Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

    Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Rethi29
    replied
    Salutare,


    Am facut un flush total la cutie sambata trecuta.

    Zgomotul/huruitul acela in frana motor la viteza mica cand e rece afara (mai ales la prima pornire dimineata) inca tot se aude.

    Ma gandesc sa exclud problema la cutie.


    Am folosit ulei, filtru de la dealer, flush-ul s-a efectuat cu 10l de ulei, am stat la mecanic si am vazut toata procedura.

    Tot atunci, am verificat si rulmentul intermediar de la cardan...guma a vazut si zile mai bune iar de rulment nu a putut sa-mi spuna nimic.

    Din pacate nu am putut sa-i arat problema care o am, deoarece la 1km dupa pornire, dispare total sunetul in frana motor si totul functioneaza ca la carte.

    Sa fie rulmentul acela de vina?
    De ce se aude acest huruit doar cand e rece si dispare odata cu putina rulare cu masina? Ma gandesc, un rulment daca face zgomot, face si la cald cat la rece.

    El mi-a sugerat sa o schimb si sa vad daca dipare acest huruit in frana motor.

    Astept parerile voastre, daca cnv s-a mai intalnit cu o cauza similara.

    Multumesc.

    Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Carlaniasi
    replied
    Originally posted by Carlaniasi View Post
    Salut colegi
    Pentru un ml 270 din 2003 ce tip de ulei ar trebui sa cumpar si cati litri,ca as vrea s-ai fac si o spalare a cutiei si eventual la blocul de valve.
    Masina are 195000. Km in bord,am cumparat-o de la o licitatie din italia,de mers cu ea am mers vreo 20 km mai off road ca nu am numere inca.
    De schimbat schimba foarte bine,nu am simtit vreun soc dar cateodata cand o dau pe D se aude un zgomot mai profund fata de cum se aude normal in D sau R.
    Zgomotul mai profund se aude si cu masina pe loc,cu piciorul pe frana si dau in D,incepe sa se auda,dau in R se aude zgomotul normal de cuplare,dar a avut si cazuri in care dadeam in D si nu se auzea zgomotul cu pricina.Sper ca ati inteles cat de cat.
    Salutare.
    Zgomotul care il aveam in Drive venea de la tampoanele de la motor,le-am inlocuit si problema a disparut.

    Leave a comment:


  • iudas1984
    replied
    Originally posted by m3seriasu View Post
    Salut colegu. Ai rezolvat problema cu vibratia ? Am si eu o problema asemanatoare si eram curios care a fost cauza.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Salut. Am rezolvat. Am schimbat uleiul in cutie si acum totul e ok

    Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • m3seriasu
    replied
    Originally posted by iudas1984 View Post
    Buna seara!

    Am achizitionat de curand mb e220 s211 din 2005,cutie automata.Dupa circa 20-30 min de condus se simte o vibratie care pare ca ar veni din spatele masinii la schimbarea treptelor de viteza(mai putin R),mai explicit cand ajunge pe la 2000-2200 ture.

    Am sunat la un service renumit in repararea cutiilor de viteza automate si mi a spus prin telefon ca trebuie schimbat convertizorul(600 euro!!??)

    Acum intrebarea mea este a mai patit cineva asa asemantor?Sa vibreze masina la schimbarea treptelor de viteza doar dupa ce se incalzeste?Mentionez ca la rece merge perfect.


    Salut colegu. Ai rezolvat problema cu vibratia ? Am si eu o problema asemanatoare si eram curios care a fost cauza.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF