Originally posted by Rethi29
View Post
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cutiile de viteze automate
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
-
-
Originally posted by optik View PostViteze ai 1+2+3+4+5(D).Schimba solenoidul de blocare a convertizorului.
Salut
La un W211 2008 am aceeasi simptoma.
La rece schimba putin mai brusc si apare un sunet in frana motor la turatie mica (1300-1400rpm).
La cald schimba exceptional. Am facut un flush la cutie cam de vreo 1 luna, ma gandeam ca endin cauza uleiului, insa nu s-a remediat.
Sa fie din acel solenoid? Cam cum arata si unde se afla mai exact aceasta piesa?
Multumesc.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
-
Originally posted by optik View PostViteze ai 1+2+3+4+5(D).Schimba solenoidul de blocare a convertizorului.
Leave a comment:
-
Viteze ai 1+2+3+4+5(D).Schimba solenoidul de blocare a convertizorului.
Leave a comment:
-
Originally posted by optik View PostCu vitezele nai nici o problema.Ce tine de socurile la rece sa discutat foarte mult pe forum.
Leave a comment:
-
Cu vitezele nai nici o problema.Ce tine de socurile la rece sa discutat foarte mult pe forum.
Leave a comment:
-
Salutare! Va rog sa nu radeti de mine dar nu stiu cate viteze are masina mea! W204 T-modell din 2007 noiembrie CDI 140 HP, automata euro 4, 230. 000 km, WDD2042071F095332. Cand stau pe loc in Drive mod Comfort pe manual apar D1, D2, D3 si D4 si apoi revine la D. Sa aiba doar 4 viteze pe Drive sau am o problema? Si ca sa profit de bunavointa dumneavoastra va cer parerea cu privire la smuciturile mici de la 1 la a 2 a la rece, precum si delay-ul de la kick down (cam o secunda pana "simte" desi se accelereza). Ma ajutati cu un sfat, o parere, va rog? Multumesc!
Leave a comment:
-
Depinde de cit timp te plimbi cu problema asta.Antigelul se imbiba in discurile de frictiune si se incep probleme mari.Discuri ai nu numai in convertizor,dar si in cutie.Adica,daca repari numai convertizorul +radiatorul risti sa mai platesti bani odata degeaba.De oarece e imposibil ca cineva sa-ti spuna egzact daca antigelul nu tia facut daune si in cutie fara ca sa o desfaca.Sunt cazuri unde sa rezolvat doar cu revizia convertitorului,schimbarea radiatorului+o spalare buna la cutie dar,cum tiam mai spus e un risc.Cu o cutie second poti iarasi so dai in bara.Sfatul meu, e sa revizionezi cutia ta.
Leave a comment:
-
colegu optik,
Zici ca, daca as reconditiona convertizorul si as remedia problema cu antigelul din cutie ar mai merge cutia sau e risc?
Sa iau alta second?
Multumesc.
Leave a comment:
-
Originally posted by DEDU View PostSambata am fost la mecanici si mi-au schimbat uleiul in cutie.
Au dat jos inclusiv blocul de valve (a fost desfacut bucati spalat si suflat).
Din pacate am observat in cutie ceva mazga alba care banuiesc ca e de la antigel. Pe magnet nu am gasit nici un fel de span, iar baietii mi-au spus ca, daca convertizorul ar fi fost defect teoretic trebuia sa fie ceva span pe acel magnet.
Dupa schimbarea uleiului nu s-a schimbat cu nimic comportamentul masinii.
Masina stand in parcare pe oricare din treptele(P,R,N,D) acel ''tremurat''(parca nu ar merge motorul rotund,nu se alimenteaza) persista.
Mentionez din nou nu am nici un fel de eroare nici pe motor nici pe cutie.
In trecut baietii mi-au schimbat la motor un injector care era zic ei un pic iesit din corectii si senzorul de racire al gazelor.Last edited by cl600; 02-05-2018, 20:26 PM.
Leave a comment:
-
Sambata am fost la mecanici si mi-au schimbat uleiul in cutie.
Au dat jos inclusiv blocul de valve (a fost desfacut bucati spalat si suflat).
Din pacate am observat in cutie ceva mazga alba care banuiesc ca e de la antigel. Pe magnet nu am gasit nici un fel de span, iar baietii mi-au spus ca, daca convertizorul ar fi fost defect teoretic trebuia sa fie ceva span pe acel magnet.
Dupa schimbarea uleiului nu s-a schimbat cu nimic comportamentul masinii.
Masina stand in parcare pe oricare din treptele(P,R,N,D) acel ''tremurat''(parca nu ar merge motorul rotund,nu se alimenteaza) persista.
Mentionez din nou nu am nici un fel de eroare nici pe motor nici pe cutie.
In trecut baietii mi-au schimbat la motor un injector care era zic ei un pic iesit din corectii si senzorul de racire al gazelor.
Leave a comment:
-
Originally posted by DEDU View PostBuna seara,
Am povestit in aceasta seara cu mecanicii telefonic, iar iei mi-au spus ca nu au acel aparat Tim Ekart, si ca o sa goleasca cutia de ulei prin "aspirare".
In aceasta situatie banuiesc ca nu am sa rezol vimic cu schimbarea acestuia masina avand atatia km banuiesc ca uleiul a facut depuneri.
Din ce am citit pe acest topic dupa mine indicat ar fi sa imi dea blocul de valve jos si sa il curete, sa masoare solenoizii, iar daca nu se rezolva asa probabil ar trebui schimbat sau reconditionat convertizorul de cuplu.
Daca se poate, as dori de la un coleg forumist sa ma informeze mai in detaliu de ce model de cutie e vorba si localizarea blocului de valve(trebuie data cutia jos?)
Orice informatie e bine venita.Pentru ca astia credeti-ma ca m-au stors de bani deja si masina e tot la fel.
Va multumesc.
Tim Eckart <tim.eckart@automatikoelwechselsystem.de>
12/14/17 at 10:39 PM
To
Eftimie Emanoel Adrian
Message body
Call my Friend: Mercom SRL 310233 Aradul Nou, Strada Ostasului Nr 26, +40(0)257280905
He can help you
Mit freundlichen Grüßen
Tim Eckart
Tim Eckart Automatikölwechselsystem Manufaktur
Schillerstrasse 12
D-36208 Wildeck-Obersuhl
Tel: +49 (0)6626-773936
Fax: +49 (0)6626-773953
Mobil: +49 (0)172-3436381
tim.eckart@automatikoelwechselsystem.de
Tim Eckart Automatikölwechselsystem ®, tools for the automatic-transmission-fluid-exchange Wechseln der Öl-Trockenfüllmenge bei gleichzeitigem Reinigen/ Spülen, speziell auch bei Wandlern ohne Ölablaßschraube, zur Vorbeugung und Beseitigung von Automatikgetriebeproblemen (z.B. Glykolverseuchung, Schaltstöße, Schalten mit Verzögerung, Hochschalten bei zu hoher Drehzahl, Anfahrschwäche, Ruck beim Gang einlegen, Ruckeln, Rupfen beim Anfahren, Kickdownprobleme, Geräusche, rupfende Wandlerüberbrückungskupplung KÜB bzw. die dadurch […]
Daimler Lieferantennr: LN 16521916
Bankverbindung: Postbank Giro München, Kontonr. 790135808, BLZ 70010080, BIC: PBNKDEFF, IBAN: DE97 7001 0080 0790 1358 08, UstIDNr. DE210209902
Kundenliste der Werkstätten die den Getriebe-Ölwechsel nach der Tim Eckart Methode anbieten:
Preisliste: http://www.automatikoelwechselsystem...it_Bildern.pdf
Presseberichte: http://www.automatikoelwechselsystem.de/presse.html
Leave a comment:
-
Originally posted by DEDU View PostBuna seara,
Am povestit in aceasta seara cu mecanicii telefonic, iar iei mi-au spus ca nu au acel aparat Tim Ekart, si ca o sa goleasca cutia de ulei prin "aspirare".
In aceasta situatie banuiesc ca nu am sa rezol vimic cu schimbarea acestuia masina avand atatia km banuiesc ca uleiul a facut depuneri.
Din ce am citit pe acest topic dupa mine indicat ar fi sa imi dea blocul de valve jos si sa il curete, sa masoare solenoizii, iar daca nu se rezolva asa probabil ar trebui schimbat sau reconditionat convertizorul de cuplu.
Daca se poate, as dori de la un coleg forumist sa ma informeze mai in detaliu de ce model de cutie e vorba si localizarea blocului de valve(trebuie data cutia jos?)
Orice informatie e bine venita.Pentru ca astia credeti-ma ca m-au stors de bani deja si masina e tot la fel.
Va multumesc.
Cauta un atelier care se pricepe la asa ceva, sa nu te duci la reprezanta ca si aia o sa te stoarca de bani.
Cel mai bine ar finsa stai si tu ei sa vezi ce fac, daca ai posibilitatea.
De modalitatea prin “aspirare” nu am auzit si nici nu am vazit inca. Cel mai indicat e sa te duci la cnv care are aparat Launch ptr schimbarea uleiului in cv automate.
Ai nevoie de aproximativ 12-13 litrii de ulei, filtru, garnitura noua la baie si mufa de conexiune.IMG_0035.JPG
Daca testerul nu-ti nici-o eroare, probleme pe partea electronica nu ai (placa electronica, solenoizi).
Eu zic ca e uleiul sau daca nu se remedieaza atunci convertizorul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
-
Buna seara,
Am povestit in aceasta seara cu mecanicii telefonic, iar iei mi-au spus ca nu au acel aparat Tim Ekart, si ca o sa goleasca cutia de ulei prin "aspirare".
In aceasta situatie banuiesc ca nu am sa rezol vimic cu schimbarea acestuia masina avand atatia km banuiesc ca uleiul a facut depuneri.
Din ce am citit pe acest topic dupa mine indicat ar fi sa imi dea blocul de valve jos si sa il curete, sa masoare solenoizii, iar daca nu se rezolva asa probabil ar trebui schimbat sau reconditionat convertizorul de cuplu.
Daca se poate, as dori de la un coleg forumist sa ma informeze mai in detaliu de ce model de cutie e vorba si localizarea blocului de valve(trebuie data cutia jos?)
Orice informatie e bine venita.Pentru ca astia credeti-ma ca m-au stors de bani deja si masina e tot la fel.
Va multumesc.
Leave a comment:
Leave a comment: