Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by sile1 View Post
    Salutare ...stie cineva ce face piesa montata pe cutie (partea stanga spre spate) in care intra conducta subtire ca cele de frana ( din piesa resprctiva ies doua fire) . Motor m120 6000 v12 an 1992.
    O banuiala: ar putea fi un "timing retarder switch / transmission line pressure sensor", protectie in caz ca e presiunea prea mare in cutie, trimite semnal la ecu sa micsoreze cuplu motor (protectie la suprasarcina, semnalizare pentru micsorare cuplu in timp ce se schimba treapta). Doar ca nu gasesc sa se monteze pe teava, de obicei sunt mufate pe corpul cutiei..
    W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
    W163 ML 55 AMG 2001
    W163 ML 55 AMG 2002
    W164 ML 320 CDI
    W251 R350

    Comment


    • Cutia de viteze are cablu de acceleratie si furtun de vacum deci nu are nici o urma de ecu.

      Multumesc de interes totusi...

      Comment


      • Originally posted by sile1 View Post
        Cutia de viteze are cablu de acceleratie si furtun de vacum deci nu are nici o urma de ecu.

        Multumesc de interes totusi...
        completare: trimite semnal la ECU al motorului
        W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
        W163 ML 55 AMG 2001
        W163 ML 55 AMG 2002
        W164 ML 320 CDI
        W251 R350

        Comment


        • Salut tuturor membrilor de pe acest forum. Am si eu o intrebare pentru cine ma poate ajuta. Am reusit sa ard cutia de viteze dupa masina mea, un W 124 coupe,mai bine zis WDB1240431A917060 tipul cutiei fiind 722.408. Am gasit sa iau o cutie dupa um 190E cu vin numberul WDB2010241A455305 cu codul de cutie 722.400.Acum as vrea sa stiu si eu daca as putea sa o pun la mine pe masina?Sau care ar fi diferentele? Va multumesc anticipat.

          Comment


          • Am uitat sa precizez ca inainte sa se dea jos cutia dupa acel 190 E am mers cu acea masina si cutia schimba foarte bine.

            Comment


            • Va salut ! Vin aici sa cer ajutorul in privinta unei cutii automate, Mercedes W168 cu seria WDB1680091J602559 si va multumesc in avans pentru raspunsuri !
              Am cumparat masina din DE unde am si condus-o timp de sase luni si apoi in Romania timp de doua luni. La un moment dat cutia a intrat "in avarie". Nu stie sa mai schimbe vitezele, nu mai arata in bord pozitia de lucru a levierului de viteza. Poate a fost doar o coincidenta dar acest lucru s-a intamplat dupa ce am mers peste un sir de sicane (denivelari).
              Am fost la un service care mi-a spus ca uleiul ar fi ok si ca ar fi indicat sa schimb blocul de valve; dar ca acest schimb nu ar elimina posibilitatea de a avea si un defect mecanic in cutie.
              Deoarece pretul pentru un bloc de valve mi s-a parut exagerat si mai ales avand probabilitatea de a nu rezolva nimic, am decis sa incerc prin eliminarea posibilelor probleme minore. Am schimbat uleiul si filtrul (service particular) dupa care am sters erorile date de calculatorul masinii. Aceasta a mers f bine aproximativ 130 de km dupa care in urma unei smucituri (ca si cum ar sari din viteza) a intrat iarasi in avarie cu toate becurile de bord aprinse.
              Va intreb, daca cutia ar fi fost cu defect mecanic, nu ar fi trebuit sa nu mearga deloc ? E posibil sa fie totusi din ulei ?Cei de la service mi-au pus ulei Castrol TQ-D (4 litri). Poate uleiul de dinainte a fost de alt tip si ar fi trebuit sa il mai schimb inca o data ? Cutia de viteze are vreun calculator care ar putea da eroare de comunicare ? Imi puteti recomanda un service care m-ar putea ajuta in aceasta reparatie (prin reparatie eu inteleg sa repar si nu sa schimb cutia) ?

              Comment


              • Cutiile de viteze automate

                Originally posted by daniatego View Post
                Va salut ! Vin aici sa cer ajutorul in privinta unei cutii automate, Mercedes W168 cu seria WDB1680091J602559 si va multumesc in avans pentru raspunsuri !

                Am cumparat masina din DE unde am si condus-o timp de sase luni si apoi in Romania timp de doua luni. La un moment dat cutia a intrat "in avarie". Nu stie sa mai schimbe vitezele, nu mai arata in bord pozitia de lucru a levierului de viteza. Poate a fost doar o coincidenta dar acest lucru s-a intamplat dupa ce am mers peste un sir de sicane (denivelari).

                Am fost la un service care mi-a spus ca uleiul ar fi ok si ca ar fi indicat sa schimb blocul de valve; dar ca acest schimb nu ar elimina posibilitatea de a avea si un defect mecanic in cutie.

                Deoarece pretul pentru un bloc de valve mi s-a parut exagerat si mai ales avand probabilitatea de a nu rezolva nimic, am decis sa incerc prin eliminarea posibilelor probleme minore. Am schimbat uleiul si filtrul (service particular) dupa care am sters erorile date de calculatorul masinii. Aceasta a mers f bine aproximativ 130 de km dupa care in urma unei smucituri (ca si cum ar sari din viteza) a intrat iarasi in avarie cu toate becurile de bord aprinse.

                Va intreb, daca cutia ar fi fost cu defect mecanic, nu ar fi trebuit sa nu mearga deloc ? E posibil sa fie totusi din ulei ?Cei de la service mi-au pus ulei Castrol TQ-D (4 litri). Poate uleiul de dinainte a fost de alt tip si ar fi trebuit sa il mai schimb inca o data ? Cutia de viteze are vreun calculator care ar putea da eroare de comunicare ? Imi puteti recomanda un service care m-ar putea ajuta in aceasta reparatie (prin reparatie eu inteleg sa repar si nu sa schimb cutia) ?

                In cutiile automate de Mercedes se pune ulei original MB, sunt pretentioase.
                Daca nu ma insel, in cutie si convertizor intra 8 litrii de ulei.

                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • Salut Automaticul.am si eu o problema si sper sa ma poti lamuri
                  Detin un mercedes c220 w204 an 2007 cutie automata in 5 trepte....banuiesc ca e cutie 722.6...totul a inceput cu niste faze ciudate la cutie.in momentul cand apas frana si o bag in D face o zmucitura ciudata.acelasi lucru si pentru R.nu trece pe modul manual si nu sare de treapta 2 sau 3,nu imi dau seama exact...problema aceasta a facuto de cateva ori si singurul lucru care l-am facut a fost sa opresc motorul,sa scot cheia si cand am pus contactul la loc si-a revenit...numai ca de ieri nu isi mai revine din aceasta problema...pe diagnoza imi da RPM SENSOR 3 (cod de eroare 2767).am inteles ca ar fi sensorul de pe treapta a 3-a...problema e ca nu stiu exact unde e pozitionat.unii imi zic ca se afla pe placa electrica a cutiei de viteza dar nu sunt nici ei siguri.imi poti spune tu te rog unde este acest sensor pozitionat?multumesc
                  Sau oricine a avut aceasta problema ca si mine il rog sa ma ajute cu o informatie daca poate

                  Comment


                  • Dl.Automaticul

                    Cu tot respectul, domul ''Automaticul" poate fi contactat ?Numarul de telefon afisat nu este valabil...Si nu gasesc nici o adresa de corespondenta.Daca am onoarea de a fi contactat de dansul, imi poate da un semn pe adresa <iosif.transport@yahoo.com> .Multumesc frumos !

                    Comment


                    • Masina ta merita inca o diagnoza, eventual cu un tester dedicat. Daca singura eroare este senzorul de viteza n3, atunci tot la un atelier specializat schimbi placa electrica din cutie.

                      Discutii despre aceasta placa, inclusiv sfaturi pt preturi mai bune gasesti tot aici pe forum.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • Originally posted by cl600 View Post
                        Masina ta merita inca o diagnoza, eventual cu un tester dedicat. Daca singura eroare este senzorul de viteza n3, atunci tot la un atelier specializat schimbi placa electrica din cutie.

                        Discutii despre aceasta placa, inclusiv sfaturi pt preturi mai bune gasesti tot aici pe forum.
                        Salut.am facut de 3 ori diagnoza in 3 locuri diferite si aceeasi eroare imi da.si nu stiam daca acel senzor de viteza se afla pe placa electrica a cutiei sau in alta parte.cineva de la un service mi-a spus ca acolo sar afla numai ca imi era frica sa nu cumva sa-mi ia banii degeaba.de aceea am incercat sa caut raspunsuri aici.multumesc

                        Comment


                        • Buna seara, ma poate ajuta cineva cu o reparație la un bloc valve?Multumesc

                          Comment


                          • Daca este vorba de cutie 722.6/ mai mult de 1000RON nu te costa. Vorbesc de placa in cutie originala mercedes vinduta la prima mina din magazin. Am montata zeci.


                            Originally posted by ZEP313 View Post
                            Buna seara! Sunt nefericitul posesor al unui Mercedes-Benz e200 w211 an 2006. Spun nefericit, pentru ca din martie de cand am intrat in posesia lui, numai bele am avut: - alternator, comresor clima, etc. Acum sunt la capitolul ”cutie automata”. In urma cu o saptamana am facut o revizie geneara a cutiei de viteze care a cuprins: - schimb garnitura baie, schimb filtru, oringuri, spalare cutie(in total 15 litri de ulei), diagnoza cutie...etc. Toata povestea, 1256 lei(cu discoun 15%) - Autoklass Sibiu. Astazi, la nicio saptamana, masina mea e plina de ulei pe dedesupt, iar din baie lipseste un litru de ulei. M-am intors la cei de la Autoklass care mi-au spus cu o asa usurinta ce e vorba despre placa electronica care scoate uleiul prin mufa, iar preturile se incadreaza intre 1200(reconditionarea actualei placi) si 1850(placa noua). Ajutati-ma, va rog! orice informatie e bine venita.

                            Va multumesc!
                            Sa auzim numai de bine!

                            Comment


                            • Help

                              Am plecat astazi cu masina de pe loc am mers aproximativ 3 km dupa care masina nu mai tragea era in D dar se accelera in gol era ca si cum ar fi in N.
                              Va rog mult sa ma ajutati cu niste sfaturi,de la ce ar putea fi, unde sa ma duc si ce sa fac.
                              Va multumesc!

                              Comment


                              • Probleme CVT - A180 cdi

                                Buna ziua. Am achizitionat un A 180 cdi w169 din 2005 cu cutie CVT 722.8 care imi face o problema si anume : dupa o perioada de mers ( care poate fi de sute de km) absolut normal, in momentul in care reduc pentru o denivelare in carosabil de exemplu apare un simtom : in momentul cand incep sa accelerez din nou se tureaza in gol ca si cum nu ar mai fi in viteza. Dupa cateva secunde 3-4 cupleaza si merge normal. Precizez ca la un drum de 700 km unde se intampla sa franez de cateva ori bune ( traversari de orase etc) poate sa nu faca niciodata.
                                Am mers la un service unde a fost diagnosticata cu Star si a aparut urmatoarea eroare : 2732 - decuplare nepermisa a ambreiajului hidraulic " Treapta mers inainte". Baietii de la service nu au stiut ce inseamna si de aceea as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta cu vreo idee.
                                Ar putea fi o solutie schimbarea uleiului si filtrului sau ar necesita o reparatie mai complexa? O zi buna tuturor.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF