Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu unu zic ca pe o limuzina, maxina de lux merge o cutie automata fara discutie,mai ales prin trafic.Dar la o masina sport eu zic ca nu merge.Poate e mai rapida o cutie automata mai ales dsg de la vw, dar parca atunci cand stii ca schimbi tu viteze e altceva( cel putin pt mine).Asa cu cutiile automate pe masini sport parca toti sau nascut piloti, chiar daca multi nici nu stii sa isi stearga mucii.Face calculatorul totul tu numa dai din volan.Si ala e controlat de calculator si de multe ori nu te lasa sa conduci cum vrei.Deci unde e placerea de a conduce sportiv?Inteleg la o masina ca S sau ca seria 7 si altele de astea, sa fie o cutie automata dar la masini sport??Sunt elemente de siguranta care sunt bune dar cand vb de condus sportiv si toate astea trebuie sa stii tu cand sa schimbi sa traga cel mai bine masina, cum sa iei o curba fara sa te duci pe camp si altele.Nu sa te lasi in baza calculatorul ca repara el ce tu nu poti face.
    Dar pana la urma fiecare cum ii place.Si cei cu golf 5 cu dsg ar trebui sa stii ca golfu nui o masina sportiva.E una de clasa mica.

    Comment


    • Pentru masini sport si de teren e mai potrivita cutia manuala.
      Pentru restul, automata.
      Exista cutii automate mai bune si mai slabe, dar exista la fel de bine cutii manuale mai bune si mai slabe.
      Argumentele de genul cutia manuala iti salveaza viata intr-o secunda nu sunt valide.
      Condusul atent si preventiv iti salveaza viata.

      Si ca sa-l contrazic pe colegul Carmine, DN1 nu este destinat senzatiilor tari si kick-down-urilor nici ziua, nici noaptea.
      Acelasi lucru este valabil si pentru Dok si Autostrada Soarelui.
      Last edited by shadow; 07-24-2008, 12:07 PM.

      Comment


      • Originally posted by ionutz_ng View Post
        @bigbull Cutia automata schimba vitezele in functie de cat de tare apesi pedala.Daca apesi pedala usurel schimba la 2000 de ture,o apesi mai tare nitel schimba la vreo 3500-4000,o duci la fund schimba la 7000 de ture(zona rosie).
        Desi eu am fost un fan al cutiilor automate,acum as vrea dinnou o manuala.Cel mai tare ma deranjeaza raspunsul intarziat care apare la cutia automata.Dupa apasarea pedalei trebuie sa astepti cam o secunda pana masina demareaza.De multe ori,in condusul sportiv acea secunda de intarziere poate sa fie f pretioasa.Sunt curios asupra cutiilor automate de ultima generatie,in special DSG-ul scos de grupul VAG.Ar fi extraordinara o automata care sa raspund promt,precum cutia muanuala.
        cutia manuala la fel ca si cea automata raspunde instant dar raspunsul este dat de motor . daca se pastreaza treapta de viteza amandoua cutiile vor raspunde imediat .

        la automata constientizezi mai usor timpul necesar schimbarii treptelor pe cand la manuala nu !

        7g-tronicul este un mare pas inainte pentru ca poate la kickdown sa sara trepte .

        DSG ul e bun de acceleratii nu si de sarit treptele inapoi pentru ca trebuie sa treaca prin toate treptele , esti in 5 si vrei 3 , trece in 4 si apoi in 3 . la 7gt nu se intampla asa , esti in 5 si vrei 3 sare direct in 3 .

        o cutie automata va face exact ce ii ceri DACA stii ce ii ceri , sau ce vrei de la ea .

        manualele sunt si ele fun to drive , dar la maisni foarte puternice si soferi slabi vor si suprasolicitate alte parti componente , gen ambreiaj si diferentiale . in plus intr-un trafic foarte aglomerat cu o masina foarte puternica si manuala clar vei praji ambreiajul fara drept de apel . va trebui sa lasi loc destul de mare fata de cel din fata pentru a te deplasa civilizat cu masina , caz in care ori iti iei injuraturi / claxoane sau se baga altii in fata ta , iar tu vrei doar sa protejezi masina .

        manuala + drum liber si virajat este dementiala , poti face heel&toe si masina merge superb . dar in conditiile unei exploatari zilnice eu am preferat o automata pentru un motor puternic.
        2008 C320 CDI W204
        2004 Subaru WRX STI 2.0 - 265cp (stock)

        Comment


        • Nu inteleg faza cu pasul inainte la 7g-tronic. Eu stiam ca automatele Mercedes sar dintr-a 4-a intr-a 2-a daca apesi pedala la fund. Deci e demult implementata chestia cu sarit trepte. Ce aduce nou 7g-tronic?

          Comment


          • Originally posted by GeorgeB View Post
            cutia manuala la fel ca si cea automata raspunde instant dar raspunsul este dat de motor . daca se pastreaza treapta de viteza amandoua cutiile vor raspunde imediat .

            la automata constientizezi mai usor timpul necesar schimbarii treptelor pe cand la manuala nu !
            Desi am un oarecare respect pt tine datorita faptului ca ai un gust f bun la masini,tind sa te contrazic si sa iti recomand sa faci urmatorul lucru sa vezi daca ai sau nu dreptate:
            -ia o masina cutie automata clasica,si mergi usor cu ea,sa fie in prima treapata de viteza,de ex,mergi cu 10-15 km/h,si in timp ce mergi apasa odata pedala la fund.
            -Fa apoi acelasi lucru si la o cutie manuala,si zi-mi ca in ambele cazuri ai optinut raspunsuri la fel de prompte.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • eu votez pt cea manuala
              100% oltean
              Oo\=|=/oO
              _____________________________________
              1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

              Comment


              • transmisia...

                Originally posted by adrian_pindici View Post
                eu votez pt cea manuala
                Bine ca in aceasta lume plina de contradictii,unde se plimba Diogene modern cu felinarul aprins in timpul zilei ,cautand un "OM",noi Oltenii am ramas uniti.Ei !!!am uitat ca mai e un Last de Banie care se da un pic rebel,dar nu cred ca asta e felul lui.

                Steen
                Last edited by steen; 07-25-2008, 09:50 AM.

                Comment


                • Originally posted by ionutz_ng View Post
                  Desi am un oarecare respect pt tine datorita faptului ca ai un gust f bun la masini,tind sa te contrazic si sa iti recomand sa faci urmatorul lucru sa vezi daca ai sau nu dreptate:
                  -ia o masina cutie automata clasica,si mergi usor cu ea,sa fie in prima treapata de viteza,de ex,mergi cu 10-15 km/h,si in timp ce mergi apasa odata pedala la fund.
                  -Fa apoi acelasi lucru si la o cutie manuala,si zi-mi ca in ambele cazuri ai optinut raspunsuri la fel de prompte.
                  as vrea , dar n-am o cutie automata clasica la indemana am manuala sau 7GT.
                  2008 C320 CDI W204
                  2004 Subaru WRX STI 2.0 - 265cp (stock)

                  Comment


                  • Eu vroiam sa zic Dok ca nu sunt de acord cu cei care fac scamatorii pe drumurile publice si pun in pericol viata altora pentru deliciul personal. Cand il vad pe cate unul ca iese aiurea in depasire si se baga peste mine in banda imi vine sa-l ajut inspre primul pom. Daca tu zici ca stii ce faci, atunci noroc bun.
                    Referitor la cutii, e adevarat ca n-am condus automata decat de pofta, dar mi-as fi dorit tare mult ca 115-le meu sa fie automatic. Nu simt nici un fel de placere in a inrosi schimbatorul prin traficul bucurestean.

                    Comment


                    • Stie cineva cam din ce an s-au pus pe clasa E cutii automate mai "destepte"?Cutii automate care sa raspunda prompt aproape instantaneu,precum cele manuale la apasarea pedalei?
                      Cu siguranta ca aceasta schimbare a aparut pe w211,dar nu stiu cam incepand cu ce an,esti sigur ca daca alegi un model cutie automata vei avea satisfactia sa observi sa raspunde precum o manuala la apasarea pedalei.
                      MÃREAȚA COBRA

                      Comment


                      • ionutz_ng : in 5 minute, cu vreo 200 de euro iti instalezi un "sprint booster" sub pedala de acceleratie si ai rezolvat problema, fara sa modifici softuri, sa pui chiptuning'uri, bla-bla-bla...

                        Comment


                        • ((.. La automata constientizezi mai usor timpul necesar schimbarii treptelor pcand la manuala nu ! )))....

                          Comment:

                          Ce spui tu aici este foarte ambiguu...??Poate ar fi necesara o clarificare..!
                          Eu cred ca se constientizeaza mai bine ceva care cere implicarea personala ,trairea fenomenului (schimbarea vitezelor la manuala ) si nu asteptarea unui "clank".
                          Timpul pe care il constientizezi tu s-ar putea sa fie mai lung decat cel adevarat pentru ca e un timp care-l astepti si ...de regula ,cand astepti ceva timpul trece mai greu.Nu mai vorbesc ca timpul este asociat cu miscarea ,ca atare nu poti sa stai si sa constientizezi timpul.

                          Vorba mea :
                          Frunza verde de naut,
                          Am stat pa'n n-am mai putut
                          In viteza n-am bagat
                          Ca aveam automat
                          Si stand asa mult si bine
                          A tasnit constiinta-n mine
                          M-am trezit ...mai sa nu crez...?
                          Ca timpu'l constientizez

                          das sein -interogationen

                          Steen
                          Last edited by steen; 07-27-2008, 17:39 PM.

                          Comment


                          • Originally posted by traianescu View Post
                            ionutz_ng : in 5 minute, cu vreo 200 de euro iti instalezi un "sprint booster" sub pedala de acceleratie si ai rezolvat problema, fara sa modifici softuri, sa pui chiptuning'uri, bla-bla-bla...
                            Detaliaza putin,te rog.Ce e aia un spring booster,si mai ales,daca tot e asa de ieftin si usor de pus,de ce nu le-a dat prin gand astora de la MB sa puna ei ceva asemanator din favrica.
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • ionutz_ng : e o dracie de amplifica semnalul digital de la pedala de acceleratie.. cauta "sprintbooster" cu google si o sa gasesti o droaie de informatii, spre ex, iti dau un link : http://www.sprintbooster.it/index_eng.php

                              Comment


                              • Vorba mea:
                                Frunzulita de p'un brustur
                                Mi-a zis Traian de speedbooster
                                Ca'ar modifica clapeta
                                Si-ti face cobra racheta.
                                Si ca steen m-am apucat,
                                Si'eu ca omu' de rimat
                                Tot sperand c'a mea martzoaga
                                Nu o sa mai fie gloaba
                                Si cu booster sa devina
                                Agila ca o felina.
                                MÃREAȚA COBRA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF