Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Transmisia automata sau manuala,argumente pro si contra pentru fiecare.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ta-ra-raam ! daca ai cutia cu maimutici automata si acceleratia dijitala, te'ai scos, o sa-si taie venele dujmanii cu beamveuri

    Comment


    • o cutie manuala la motoare de pana in 3000 e alegerea mea...
      oricum la motoarele mari si foarte puternice numai secventiale si automate sunt.....treaba cu cuplul

      Comment


      • Din punct de vedere al costurilor (nu ma erfer la carburant) si al fiabilitatii ce fel de cutie a-ti recomanda (am cutie manuala dar as prefera automata). Am vazut multe topicuri cu defecte de cutii automate; nu inteleg de ce se strica dk nu e interventia omului la mijloc ci doar a CALCULATORULUI....sa fie mai "fiabil" omul decat calculatorul in cazul asta?!!?!...

        Comment


        • tare natarau trebuie sa fie ala care in secolu 21 sa mai doreasca sa alerge dupa pinioane prin cutia de viteze oricare ar fi motivul. La securitate nu se gandeste omu numa dupa ce-o patzeste. Americanii nu de prosti conduc masini automate. La formula unu as vrea io sa-i vad pe vitejii aia cu multe antene pe bot cum schimba 20 de viteze cu schimbator de Dacie. La ora actuala ar trebui sa conducem masina cu gandu nu cu paru, numa ca la gandit nu prea sa gandeste nimeni

          Comment


          • Salut.Eu am permis din 1990 si de atunci pana anul acesta (cand am cumparat mercedesul) am condus numai cutii manuale.Trebuie sa fiu corect si sa spun ca tot timpul am fost impotriva cutiilor automate (bineinteles in necunostinta de cauza) si numai la indrumarea unui f.bun prieten care a avut un w124 cu cutie automata (acum are w202 ca al meu) am acceptat sa incerc si cutia automata. Rezultatul este ca sunt foarte impresionat de avantajele cutiei automate si dupa cum a scris un coleg mai sus "este distonocalm"in traficul din marile orase.Sunt inca putin ingrijorat de venirea iernii datorita modului de lucru in frana de motor dar cred ca tot confortul acestei cutii se compenseaza cu celelalte mici dezavantaje.Deci votez ptr.automata...iar pe cei care sunt in situatia mea(au condus numai cu cutie manuala),vreau sa ii rog sa incerce si cutia automata pentru ca nu au ce pierde.

            Comment


            • eu zic ca e la fel ca sex-ul...una e sa te implici si sa transpiri si alta e sa fii satisfacut. In rest totul e cancan )
              Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

              Comment


              • Originally posted by cristian_sladariu View Post
                eu zic ca e la fel ca sex-ul...una e sa te implici si sa transpiri si alta e sa fii satisfacut. In rest totul e cancan )
                Bine punctat! Numai ca dupa ce treci de teribilismul primelor experientze si iti dai seama ca nu asta conteaza cel mai mult, incepe sa ti se rupa daca te muncesti sau esti muncit, finalitatea sa fie aceeasi.

                Cat despre cutii cred ca manuala iti ofera un oarecare feeling care vine contracost: vandalizarea transmisiei. Daca conduci fara sentiment nu e o problema... Automata protejeaza transmisia si ofera confort... de consum nu stiu ce sa zic. Postati si voi ceva linkuri cu consumul dat de producatori. Am vazut ca la 123 automatele au un consum urban mai mic. Poate ne lumineaza cineva cu experientza masinilor.
                Pana acu ceva vreme am vrut sa montez pe w123 300 tdt o manuala, pentru consum si o viteza in plus. Dupa ce am inteles rostul si confortul automatei, mi s-ar parea un sacrilegiu. Acum sper sa gasesc ceva in 5 automat care sa se potriveasca.

                Facand o paralele, azi prefer, spre deosebire de inceputuri, o felatzie buna decat sa ma muncesc ca un gigolo cu o mofturoasa.

                Uite un link care sper sa lamuresca o parte din miturile cu consumul...http://www.geocities.com/siliconvall.../w123fuel.html
                Last edited by Carmine; 04-13-2011, 23:00 PM.
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • La modelul meu w202 c250d,1993 in cartea tehnica consumul la cutia automata este mai mic in oras cu 400ml (8.4 la cutie automata si 8.8 la cea manuala),iar in afara este invers -5.4 la manuala(90km/h) si 5.8 la automata...6.9 la manuala(120km/h) respectiv 7.5 la automata.Datorita faptului ca eu circul cca.90% in oras imi convine mai mult ca ,consumul este mai mic in oras...de confort la condus cred ca sunteti de acord ca nu se compara automata cu manuala.

                  Comment


                  • Originally posted by last View Post
                    Dupa parerea mea, Mercedesul este "tatal" cutiilor automate. Automatele de pe Mercedes, inclusiv cele model mai vechi, sunt foarte fiabile si silentioase in functionare. Sa nu mai spunem despre modelele mai noi, care au modul manual cel mai frumos si discret posibil. Nu trebuie sa muti schimbatorul in alt locas, cum este ma majoritatea concurentei (Audi, BMW, VW etc.) ci doar se actioneaza maneta din treapta D (drive) spre stanga si dreapta.
                    Sunt absolut de acord cu tine.Si C-ul meu(W203) are cutie automata tiptronic si sunt foarte multumit de el.In afara de confortul in trafic si la drum lung,pot sa beau,sa mananc,sa fumez fara sa ma deranjez.Probabil daca mi-as lua manuala,as trece din nou la BMW,dar acum ca stiu diferenta dintre BMW si Mercedes,si intre manuala si automata,prefer Mercedes automata.

                    Comment


                    • La G280 am automata, este mult mai usor de condus off-road: nu prajesti ambreiajul, plecarea din rampa este foarte lina, nu mai dai din maini si picioare ca un apucat incercand sa adaptezi viteza la conditiile de drum. Mai ales pentru un incepator, este mult mai indicata.

                      Comment


                      • Am avut la BMW din ambele modele si am votat clar pentru automata, ca fiind potrivita pentru condusul urban si pe autostrada. La una dintre ele, E23-745, masina a venit din fabrica cu cutie automata, ca sa strunesca cei 252 HP stock si 380Nm. Ideea de a-i schimba cutia cu una manuala nu stiu cui apartine, cert este ca in momentul de fata, datorita solicitarilor la care e supusa cutia(vine de pe o motorizare mult mai slaba si intre timp s-au mai adaugat 100 HP la herghelie), a inceput sa dea semene ca i se apropie sfarsitul. Normal ca excesul de cuplu nu mai poate ajunge la roata asa cum ar trebui si prima care se duce este transmisia.De aceea consider ca in momentul in care neamtzul a scos din curte o masina numai cu transmisie automata, a facut-o cu o ratiune nu doar de flori de mar!Asa sunt acum in situatia de a schimba cutia(bine ca am alta). La cealalta masina, tot un BMW, 524 TD, cutia in 4 trepte m-a facut sa-mi schimb perceptia despre automate,eu..... venind cu aceleasi pareri preconcepute pe care le are majoritatea oamenilor care n-au condus niciodata asa ceva.Asta vis-a-vis de cutiie automate ale anilor '80. Momentan ma feresc de automate din cauza electronicii in abundenta ce le-au inundat si a slabei fiabilitati de care se bucura. Exceptie fac cateva transmisii care sunt exceptionale, dupa parerea mea:Steptronicul de la BMW(am condus asa ceva si stiu cu ce se mananca), DSG-ul de la VAG, despre care doar am citit) si posibil G-Tronicul, despre care nu stiu mare lucru.
                        Una din supercar-urile pe care le indragesc- Nissan Skyline GTR 35, are o transmisie de tip automata-robotizata, care tine in frau aproape 600 de caluti, dar care datorita excesului de electronica are deja probleme cu fiabilitatea(se pare ca nu rezista mai mult de 100000km). Nu uitati ca majoritatea modelelor de SUA, vin in standard echipate cu cutii automate nu neaparat pentru ca sunt comozi si au drumuri express, ci pentru ca au inteles utilitatea unei astfel de optiuni.Adicatelea e desteptzi.......
                        BMW 745, E23

                        Comment


                        • Am condus masini si automate si manuale dar nu ultima generatie de cutii automate gen dsg , ma refer la cele din perioada 2000 , pe un mercedes c220 si un clk 320 . sunt excelente si la drum lung si mai ales in trafic, nu obosesti , te poti relaxa cand conduci, te scutesc de foarte mult stres.

                          problema este ca nu ai aceeasi senzatie cand conduci , nu controlezi masina la fel cum o controlezi cu o manuala mai ales daca ai si un motor elastic cum e v6-le de pe clk 320. in opinia mea cutia automata este o soltutie de compromis intre confort si sportivitate, in 60 la suta din cazuri o prefer unei cutii manuale dar nu tot timpul.

                          Comment


                          • Eu votez pentru manuala.Pentru ca imi place mai mult!Parca am mai multa siguranta asupra masinii.Clar,fiecare cu parerea lui...
                            W124 E220 din 95

                            Comment


                            • Ieri am condus un WV Touareg cu motor V10, modificat de ABT...motorul e de 5000 de cmc, 373 de CP si un cuplu de "doar" 860 la 2000 rpm. L-am condus si pe automat si pe secvential si e...nici nu stiu cum sa zic ca e.
                              Absolut de acord ca o cutie automata e lejera, linistita, odihnitoare, dar pe bestia aia era doar NECESARA. Asta e cea mai puternica masina pe care am condus-o si credeti-ma, sa-i dai kick-down la asta e inspaimantator.
                              Nu cred ca exista cutie manuala pe asa motorizare, dar nu stiu sigur. Sa nu mai vorbim de echipare ca nu are sens. Cand m-am urcat in ea a "pornit" masina si nu stiam ce am facut...keyless - adica daca simte cheia in buzunar porneste. Recunosc ca nu am stiut cum sa o opresc asa ca am bagat cheia in contact si i-am luat contactul in modul clasic. Era ceva sa incerc sa bag intr-a 6 ca sa o opresc, nu?
                              Oricum daca e sa ne uitam la toate legendele Americane: Chevrolet - diverse, Ford Mustang, etc e foarte clar la ce concluzie ajungem.
                              Eu raman totusi la manuala mea, mai ales ca pentru urmatoarele trei luni mi-am luat bicicleta. Si asa dupa nunta am pus vreo 10 kile. De acu ii dau la pedala si schimb...manual.
                              Last edited by adidc; 04-29-2009, 08:00 AM.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • Am avut ocazia, de curand, sa conduc un C200, din 2007, cu cutie automata. Pe langa 220-ul meu (din 2001) cu manuala, era tramvai. Chiar si pe "sport", trebuia sa anticipezi foarte bine orice depasire. Asa ca raman pentru manuala (asa cum am mai spus-o deja). In traficul din Bucuresti, nu zic, e de preferat o automata, insa in rest (si eu merg mult mai mult in afara Bucurestiului) prefer manuala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF