Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutii Vit.Automate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    1. Care este cel mai bun ulei pentru cutii de vit. automate care poate fi gasit in Romania? (compatibil Dexron IIE - III)

    2. Este bine sa trec pe ATF full sintetic la o cutie pe care s-a folosit ATF mineral pana acum?

    Traficul din Bucuresti si temperaturile la care poate ajunge lichidul de transmisie in conditiile astea tind sa duca un ATF mineral la limita rezistentei.

    3. Ce inseamna "slipping" la o transmisie automata, cum se manifesta si de ce apare?

    4. Aditivii pentru "revigorarea" transmisiilor automate sunt buni de ceva intr-o transmisie Mercedes-Benz terminata (de W210 de exemplu) sau pot mai mult strica?
    Aerodynamics are for people who can't build engines.
    Enzo Ferrari

    Comment


    • #47
      Originally posted by MIR View Post

      2. Este bine sa trec pe ATF full sintetic la o cutie pe care s-a folosit ATF mineral pana acum?

      Traficul din Bucuresti si temperaturile la care poate ajunge lichidul de transmisie in conditiile astea tind sa duca un ATF mineral la limita rezistentei.



      4. Aditivii pentru "revigorarea" transmisiilor automate sunt buni de ceva intr-o transmisie Mercedes-Benz terminata (de W210 de exemplu) sau pot mai mult strica?
      2.Nu vad ratiunea schimbarii tipului de ulei care s-a folosit anterior. Chiar daca ai pune sintetic l-ai schimba tot la intervalul specificat de producator. Atata timp cat uleiul e cel specificat, e ok.

      4. Daca cutia e 'terminata' nu vad ce ar mai putea strica aditivii respectivi.

      Comment


      • #48
        2. Diesel, motivele ar fi astea:
        - stabilitatea termica mult mai buna
        - calitatea mai putin decat indoielnica a ATF-urilor minerale care circula pe la noi (un sintetic e mai greu de contrafacut)

        4. Intrebarea era alta.

        Question stands.
        Aerodynamics are for people who can't build engines.
        Enzo Ferrari

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF