Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutii Vit.Automate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Trebuie precizat si ce inseamna literele S si W, pt cutiile care au asa ceva.
    S- summer (vara)
    W-winter (iarna)
    http://goo.gl/YDT4L

    Comment


    • #32
      fraierica

      Ma dusei sa vad daca au sosit acurili spate intarite,si Fabio,un amic ce lucreaza la piese la MB(superbaiat,imi da jos tva-ul si mai baga si cel putin 10%sconto totdeauna.......are un E50AMG) imi propuse sa fac o tura cu un E-CDI Evo comandat cu noua cutie 7g-tronic....io ca un bou,stiind ca las neFasta in masina sa astepte,refuz.......mare fraier am fost,nu stiu daca mai am ocazia sa probez si sa povestesc si altora despre aceasta supercutie de viteze

      Comment


      • #33
        Am mers cu un E320 CDI 7G-Tronic si daca retin bine cam la 200 kmh ai 3000rpm in ultima treapta de viteza.
        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

        Comment


        • #34
          Apropo de : Viteza, Turatie, etc.
          Am citit ca; constructorii de autoturisme seriosi, pentru a usura "munca" soferului, monteaza ceasuri de bord diferite pe acelasi model de masina, dar cu motorizari diferite, incercind sa le potriveasca in asa fel incit in mers, atunci cind acul vitezometrului si turometrului sint indreptate in sus "ora 12" motorul autoturismului sa aibe cel mai bun raport viteza/turatie/putere/cuplu/fiabilitate, pe scurt "motorul se simte cel mai bine"
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #35
            Originally posted by orca View Post
            Multe din Cutiile de Viteze Automatice au un comutator cu doua initiale S si E, ce inseamna cele doua initiale si cum e corecta folosirea lor.

            S = STANDARD , pentru a se folosi programul/modul STANDARD intrerupatorul trebuie inpins (in sens contrar) incit litera S sa devina/ramina vizibila. Cu comutatorul in acesta pozitie, atunci cind cutia de viteze va fi in modul de deplasare D sau 3, la o accelerare (demarare) normala (lenta/usoara), autovehicolul va pleca de pe loc cuplat direct in viteza a 2-a, iar in cazul in care accelerarea (demararea) va fii brusca (violenta/rapida), autovehicolul va pleca de pe loc cuplat in viteza 1-a.

            E = ECONOMIC , pentru a se folosi programul/modul ECONOMIC intrerupatorul trebuie inpins (in sens contrar) incit litera E sa devina/ramina vizibila. Cu comutatorul in aceasta pozitie, atunci cind cutia de viteze va fi in modul de deplasare D sau 3, indiferent de felul accelerarii (demararii) lenta sau brusca, autovehicolul va pleca de pe loc cuplat direct in viteza a 2-a, fiind exclusa o demarare rapida (violenta).

            Programul/Modul E (ECONOMIC) este indicat pentru :
            - Demarare confortabila
            - Economie de combustibil
            - Sezonul rece de iarna

            In timpul folosirii/aplicarii modului KICKDOWN , programul E (ECONOMIC) este automat anulat (se inchide automat).

            Programul/modul S si E sint programe ce tin strict de treapta de viteza din care va pleca autovehicolul de pe loc, nimic mai mult.

            De atitea ori am auzit cum ca S ar insemna SPORT, ceeace este total gresit, de acea am considerat ca ar fi bine sa punem in discutie acest lucru.
            Orice alta informatie in legatura cu cutia de viteze automata e bine venita.
            orca ,nu vreau sa te contrazic ,doar te intreb ai auzit vre-un mercedes la care sa fie inversa treaba cu S si E ? la mine parca e invers cand vad E atunci sunt pe sport si cand vad s atunci sunt pe econom ,cu alte cuvinte ce litera acoper pe aia sunt comutat .se poate asa ceva?

            Comment


            • #36
              Originally posted by seby_77 View Post
              orca ,nu vreau sa te contrazic ,doar te intreb ai auzit vre-un mercedes la care sa fie inversa treaba cu S si E ? la mine parca e invers cand vad E atunci sunt pe sport si cand vad s atunci sunt pe econom ,cu alte cuvinte ce litera acoper pe aia sunt comutat .se poate asa ceva?
              Nu este vorba ca ma contrazici pe mine, eventual pe fabricant, ceeace eu am scris nu sant cuvintele mele, eu doar am tradus ce zice constructorul, si conform indicatiilor constructorului inseamna ca; atunci cand vrei sa fi in modul S (standard) comutatorul trebuie sa fie impins in sens contrar acestei litere, pozitzionat astfel incat litera S sa ramana vizibila.
              Cred ca la toate cutiile automate litera S este scrisa spre spatele masinii, asta ar insemna ca in modul S (standard) cutia se va afla atunci cand comutatorul este impins spre botul masinii, astfel incat litera S sa ramana vizibila.
              La formulare cred ca m-am cam repetat
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #37
                Chestia cu plecatu cu a doua de pe loc pe E o shtiam si io, dar am mers cu citeva mashini, printre care de curind cu a lui Mezzo, si pleaca cu 1 si in S si in E. E posibil ca la motoarele mici sa nu fie valabila treaba asta, ci doar la cele mari. Voi vedea la 126, cind l-oi face sa mearga.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by orca View Post
                  Nu este vorba ca ma contrazici pe mine, eventual pe fabricant, ceeace eu am scris nu sant cuvintele mele, eu doar am tradus ce zice constructorul, si conform indicatiilor constructorului inseamna ca; atunci cand vrei sa fi in modul S (standard) comutatorul trebuie sa fie impins in sens contrar acestei litere, pozitzionat astfel incat litera S sa ramana vizibila.
                  Cred ca la toate cutiile automate litera S este scrisa spre spatele masinii, asta ar insemna ca in modul S (standard) cutia se va afla atunci cand comutatorul este impins spre botul masinii, astfel incat litera S sa ramana vizibila.
                  La formulare cred ca m-am cam repetat
                  eu am citit ce ai scris tu acum vre-o 2 luni si cand am coborat la masina am facut cum ai zis numai ca nu era asa ...ca sa plec din viteza intaia si sa schimbe viteza mai pe dupa 4000 de ture trebuia sa fiu cu s-ul acoperit .oricum nu are mare importanta numai ca ma gandeam ca ceva nu e in regula la mine

                  Comment


                  • #39
                    Si am mai constatat o treaba, pe care n-o bagasem de seama pina acu. In E, intr-a patra, pe la turatzie mica, daca dai gaz mai mult, dar fara sa atingi butonul de kick-down, ramine intr-a patra si se duce ushor. In schimb, in S, retrogradeaza la a treia (iar daca dai cu kick, sare la a doua). Comportamentul in S il au si cutiile mai vechi.

                    Comment


                    • #40
                      CV automate

                      In puscha mea ca va dati barosani da barosani cu cu cutiile astea ...si nici nu stiti sa le folositi. Sa inteleg ca pana acum ati mers cu ele ca vasile prin papushoi ,bashka ati mai consumat si o caruta de benzina .La cate litere si hoptiuni sa tin minte mai bine raman la manulal...

                      vorba mea ,
                      frunza verde si-o muscata ,
                      mi-am cardit "automata"
                      "S" sau "E" de ametesc,
                      nu stihu sa le folosesc
                      Cu atatea "hoptiuni"
                      Ma rog la multe minuni
                      Litere si cifre vere ,
                      manuala la putere.
                      automata -i ca noi..
                      un Voda prin papushoi.


                      sic cogito
                      steen

                      Comment


                      • #41
                        M-am uitat prin cartile masinilor si ele zic cam asa :

                        SL55 : M/S/W

                        S = Sport (Nu standard)
                        W= Winter (Implicit alta sensibilitate a ESP-ului)
                        M= Manual (Se schimba folosind butoanele din spatele volanului)

                        C 200 CDI

                        S = Sport
                        C = Comfort
                        M = Manual

                        S55

                        S = Sport
                        C = Comfort
                        M = Manual


                        Asa ca S = Sport nu este deloc gresit avand in vedere ca este trecut in carte
                        Attached Files
                        Last edited by Baracuda; 04-15-2008, 23:12 PM.
                        C 200 CDI
                        ML 63 AMG
                        S 55 AMG Long
                        SL 55 AMG
                        Yamaha R1
                        Yamaha R6

                        Comment


                        • #42
                          Daca E inseamna ECONOMIC, S care insemna STANDARD la origine, acum din considerente de marketing poate fi denumit si SOMMER sau SPORT fiind opusul ECONOMICULUI, tinand cont ca se pleca cu S de pe loc in treapta 1 (demaraj).
                          S (standard=sport=sommer)
                          E=C=W (economic=confort=winter)
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #43
                            Uite de exemplu ce se scrie despre cutia de C43AMG



                            Transmission (722.631)

                            * Manumatic gearbox with full automatic and manual speed selector positions
                            * Winter and Summer positions button (summer is used to lengthen speed before upshift when used as a full automatic gearbox)

                            Ideea este ca la cutiile de generatie mai noua nu difera doar cum pleaca masina (1 sau 2) ci si modul in care schimba, sensibilitatea ESP-ului. O sa ma interesez mai mult cand am timp si o sa pun niste link-uri ca sa nu vorbim din auzite.
                            C 200 CDI
                            ML 63 AMG
                            S 55 AMG Long
                            SL 55 AMG
                            Yamaha R1
                            Yamaha R6

                            Comment


                            • #44
                              Probabil o fi altfel din prisma celor de la "wikipedia", sau pe modelele noi, nu stiu, nu ma pronunt.
                              In schimb uita ce zice constructorul in propriul manual despre modul S/W pana si la cutiile automate tiptronik, si anume, face doar diferenta din ce treapta pleaca mashina de pe loc, nimic mai mult, asta scrie si in cartea masinii de la w210 modelul 1999-2002 cutie tiptronika...
                              Attached Files
                              Last edited by orca; 04-16-2008, 17:19 PM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #45
                                Da, vad ca difera. Si eu tot din carte am trecut denumirile iar acolo sunt trecute cum am scris mai sus
                                C 200 CDI
                                ML 63 AMG
                                S 55 AMG Long
                                SL 55 AMG
                                Yamaha R1
                                Yamaha R6

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF