Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Bot",Heckflosse,sau sa ma gandesc ca e criza si sa uit de coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Bot",Heckflosse,sau sa ma gandesc ca e criza si sa uit de coupe

    Huuuffff ! Treaba sta asa: i-mi plac foarte mult coupe-urile,si ma ales cele vechi. Am avut w123 si W126,am ramas indragostit de usa fara rama de geam si desenul superb al caroseriei. Din pacate nu traiesc acelasi felling la actualul R129( si asta o masina superba din multe puncte de vedere dar parca prea noua pt.stilul meu). Asa ca au inceput sa-mi treaca tot felul de prostii prin cap. Un Heckflosse sau un"Bot". Incerc ca toata lumea sa-mi fac calculele,care,ce si si cum,contextul ,lipsa generala a banilor parca nu prea ma indeamna ,pe cealalta parte pasiunea ma trage in mreja acestei nebunii. Pun in calcul ca parca se aduna prea multe(mai am un Golf,mai am un Jeep...) dar in acelsasi timp mai multe sint cele pe care mi le doresc.
    Oscilez intre un "Bot"si un Heckflosse. Boturile sint mai multe,la pret mult mai mic si considerabil mia usor de intretinut. Heck-rile,mai rare,mai scumpe,mult mai greu de tinut (la anii lui e destul de problematic sa tiiin viata un motor cu injectie mecanica din acea generatie),dar mult mai faine ca aspect. Ca preturi am observat ca intre 1500 si 2500 poti cumpara un Bot cit de cit in mintile lui ,secventa de pret incepind de la unul mai prafuit,integrind unul cit d ecit OK si ajungind la unul in stare buna. Cu Heck,treaba sta altfel.Matematica incepe de pe la vreo 4000,iar unul acceptabil spre bun il discuti spre 8000. In momentul de fata,exista o varianta convenabila in Suedia,partial restaurat,cu multe piese noi la 4500.

    Ce dreaq e de facut ? ..ce-o mai fi la anu'? Sau cum o trece anul asta ? Intrebarea nu e retorica,in calitate de iubitori si cunoscatori ai marcii,as fi bucuros daca a-ti venii cu un sfat. In atasament,citeva din masinile gasite,preturile,cele de care am vorbit mai sus.
    Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

    bergen_b13empfang@yahoo.de

  • #2
    ..

    fotografii

    Bot ; 1500 prafuitul,1800 cel albastru inchis(care are brief-ul pierdut dar..acolo e mai simplu ca aici),2600 cel visiniu stare extraordinara(inclusiv interiorul din piele alba).

    Heckflosse ; 4500 cel din garaj,cu multe piese noi,4000 cel cocotat pe elevator si 4000 parca cel argintiu inclusiv piesele care sint demontate. La toate merg motoarele.
    Attached Files
    Last edited by 13 Todesengel; 01-09-2010, 15:01 PM.
    Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

    bergen_b13empfang@yahoo.de

    Comment


    • #3
      Bestiale toate mai ales coada coupe

      Comment


      • #4
        Unele sunt coapte(cea bleu si alea demontate), daca iti iei asa ceva sa te astepti sa bagi in ea fara numar. Mai bine dai mai mult si iei una intreaga. Oricum, sa fie pe benzina (au fost si cu 2,8 din fabrica), la dizelelurile vechi bei 2 cafele pana pleci de la semafor.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Pai aceste coupe-uri au cam fost toate benzina din fabrica. Fireste,si acolo se gasesc destule transformate in diesel dar nu ma incinta asa ceva.
          Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

          bergen_b13empfang@yahoo.de

          Comment


          • #6
            Am vazut pe 4x4 ca vrei sa mergi cu platorma dupa ceva oldtaimer, vrei sa aduci o coada?

            Comment


            • #7
              Eu zic sa-ti iei o coada,e o masina mult mai rar vazuta pe strazile noastre care pastreaza eleganta acelori ani ,dupa o asa masina toata lumea ar intoarce capul.
              Succes.
              W123 240 D (1977)
              Ex:W123 240 D (1979) Ex:W123 230 TE 2.3L (1983)
              Ex:W201 190E 2L(1983)

              Comment


              • #8
                Bot-ul visiniu e nebunie. Am vazut unul identic la Sinaia ,de craciun, avea interior din piele crem deschis cu cusatura vizibila portocalie , inclusiv bordul. Se vedea mana unui tapiter meserias. Era cu numere de Franta. Heck-urile sunt superbe dar pretentioase prin intretinere deoarece nu sunt piese.
                Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                Comment


                • #9
                  Bot a fost sa fie .
                  Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                  bergen_b13empfang@yahoo.de

                  Comment


                  • #10
                    Chestia cu pasiunea vs. criza ( care nu se mai termina ) sta astfel: daca ai bani sa-ti satisfaci pasiunile, nu ezita sa o faci, ptr. ca la batranete ( +100 ) cand tragi linie, sa nu-ti dea cu minus, adica sa nu ai regrete. In plus achizitionarea unei astfel de masini, poate fi si o investitie. E mai greu de ales intre coupe ,,coada'' si ,,bot'' deoarece amandoua sunt superbe, ca modele. Dar facand niste socoteli, in care intra si criza, eu zic, ca ,,bot''-ul visiniu e alegerea ideala. Bafta!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF