@mariussica
Frate am fost la munte cu masina, merg cu ea zi de zi prin bucuresti si prin alte parti, cum am mai spus am avut probleme cu franele din cauza unor idioti care nu-si cunosc meseria(mai bine le lasam cum erau - cele pe fata - dar am zis macar placute noi sa-i pun), deci singurele lucruri pe care le-am schimbat au fost parbrizul (ala vechi era crapat rau, bateria care era de-o seama cu masina). Asta inseamna vreo 700 de lei. Din punctul meu de vedere masina asta s-a amortizat, daca maine ma lasa definitiv si-o arunc nu pierd nimic.
O sa mai investesc in ea cate ceva la partea estetica, si are un huruit pe spate care nu stiu de la ce e, da nu ma deranjeaza f. tare ca nu face des. Ori e un rulment, sau un amortizor obosit sau dracu' stie.
A' inca ceva, are 30 de ani. Stiu ca am mai spus da imi place sa ma repet. Cand am luat-o s-au strans vecinii ca la urs, se mirau cat de bine se inchid usile.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Mercedes vechi vs masina noua
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
Originally posted by mariussica View PostEu daca voi opta pt o masina noua,voi opta pt una de 2-3 ani maxim din germania si marca opel este in pole position pt ca are piesele ieftine dar si comfort si fiabilitate bune,in general raportul pret/calitate este excelent.Probabil ca o sa-mi iau o vectra 2005.As vrea totusi si un cobran sau 124 sau 126 pt sufletelul meu,este clar ca am fost "infectat" cu virusul MB si asa voi ramane toata viata.Sper sa-mi permit dpdv finaciar sa tin 2 masini ,ca vb lu cheloo,de aia muncim sa ne acoperim toate greselile si sa ne satisfacem toate mofturile.Iar daca nu o sa pot o sa cumpar vectra si o sa-i fac urmatoarele modificari:scaunele date jos si puse unele de cobran,in fata capotei spre botul masinii o gaura data in capota si pusa stema mercedes(nu de alta dar fara aia nu mai am deloc control cand parchez masina,stema imi arata exact unde se termina botul masinii mele)
Revenind la topic pentru a fi urecheat mai bland, cred ca 123-u' pe care l-ai avut a fost cea mai rea cobra pe care o poti gasi. Si eu am tot cobra.Recunosc, am bagat ceva bani in ea, dar, majoritatea cheltuielilor pe care le-am avut au fost ca am vrut eu sa bag bani in ea. Jante pe 16 inchi de W211, Amortizoare Monroe 4 bucatzi, MP3 Sony (avea un cass Kenwood care mergea impecabil cu caseta falsa conectata la iPod) , gume de iarna, stergatoare fara schelet metalic... Singura chestie care , nota bene, AM FOST NEVOIT SA O SCHIMB a fost directia. Nu toata, ci doar barele de directie, amortizorul de directie si tirantul dreapta (360 RON piesele de directie- 3 bare + una bucata amortizor- 150 RON pivotul tirantului buclucash , 160 RON-2 reglari de unghiuri ca una n-a fost de ajuns). Si asta in conditiile in care am dat pe masina 1500 E. Aaaa... Am uitat de un rand de consumabile, ulei (maxim 200RON) si (thanx, DOK) una bucata termostat nou (45RON) ca al meu nu mai era de incredere. Si piesele vechi inca mai ishi faceau treaba in parametri rezonabili.
Eu am un prieten care si-a luat Focus 2 1,6 TDCI. A dat 17.000 pe ea. Cu tot cu Casco. Asta acum un an shi ceva. Acum, la vreo 25 de mii de km l-am intrebat cat shi-ar lua el pe mashina daca ar vinde-o maine. A zis ca nu mai mult de 12 mii. Fara sa mai adaugam revizii si alte balarii care s-au adaugat si ele la banii dati pe masina.Adica el, intr-un an de zile a "consumat" 5000 de euro de masina. Eu, am cheltuit maxim inca 1100 de E pe masina, si nu s-a pierdut nimic din pretul ei, dimpotriva, cu ce i-am mai pus pe ea , ash zice ca i-a cam crescut valoarea binisor.
Asha ca mai gandeste-te. Cineva mai sus a zis ca masinile noi sunt facute pentru drumuri din ce in ce mai bune. Adevarat sau fals, asta e mai putin important. Ideea e ca o cobra face exact ceea ce face o masina noua, dar dai pe ea cam de 5 - 6 ori mai putin. Si in timp, pe revizii si alte balarii, de cel putin 2 -3 ori mai putin decat daca ti-ai lua o masina noua. Respect!
Leave a comment:
-
Eu daca voi opta pt o masina noua,voi opta pt una de 2-3 ani maxim din germania si marca opel este in pole position pt ca are piesele ieftine dar si comfort si fiabilitate bune,in general raportul pret/calitate este excelent.Probabil ca o sa-mi iau o vectra 2005.As vrea totusi si un cobran sau 124 sau 126 pt sufletelul meu,este clar ca am fost "infectat" cu virusul MB si asa voi ramane toata viata.Sper sa-mi permit dpdv finaciar sa tin 2 masini ,ca vb lu cheloo,de aia muncim sa ne acoperim toate greselile si sa ne satisfacem toate mofturile.Iar daca nu o sa pot o sa cumpar vectra si o sa-i fac urmatoarele modificari:scaunele date jos si puse unele de cobran,in fata capotei spre botul masinii o gaura data in capota si pusa stema mercedes(nu de alta dar fara aia nu mai am deloc control cand parchez masina,stema imi arata exact unde se termina botul masinii mele)
Leave a comment:
-
Mariussica...tata...
Da..te-a chinuit masina aia de te-a rupt.
Eu am w123 si iti spun ca indiferent cat de mult am chinuit-o niciodata , repet niciodata nu am ramas in drum cu ea.
Dok iti poate confirma in ce conditii a mers masina in ultimi doi ani.Si crede-ma ca nu sunt adeptul idei de a proteja fierul.
Cred ca ai avut tu mult ghinion cand ai facut achizitia.
W123 sunt recunoscute pentru fiabilitatea lor.
Pt ca toata trompeta e foarte simplu conceputa dar in acelasi timp si foarte solida.Nu odata am pus un pivot uzat popost de bolovan la roata.Si era un pivot de w123...
Leave a comment:
-
Confirm ce a povestit DOK cu pana de pompa de apa...a intirziat un pic..dar s-a racit berea si vinul mai bine...
Sa o luam pe rind:
Prin natura functiei am lucrat pe mai multe tipuri de masini si am tras mai multe concluzii:
1.Fabricantul produce bunuri de consum-si aici se incadreaza si masinile-se produce f mult si productia trebuie consumata.
2.Daca vrei masina noua ,cumpar-o din GERMANIA-controlul calitatii pentru ei este la singe-iar pe liniile de ansamblare exista diferente de CTC pentru vest si est(cine nu crede ii dau cu placere exemple)
3.Este adevarat ca masinile mai noi au diverse utilitati care sporesc confortul si siguranta.
4.Cred ca punctul de cotitura in modul de a construi s-a facut prin 1997.
5.Un Mercedes din 1995 iti poate oferi fara probleme tot ce iti doresti fara a deveni sclavul unui dealer sau a producatorului(sh-uri peste tot)
Eu am in ograda :FORD GRANADA 1973-nu il voi vinde niciodata
MERCEDES 190 BENZINA+GPL-mi-as lua un w140 balena
si sotia are un HYUNDAI ACCENT 2007cu care nu merg decit daca ma duce ea la baut undeva.
In oras folosesc de zi de zi FORD-ul.Afara la hirjoneala si la sarmale Mercedesul.
Cu niciuna nu am ramas in drum niciodata(si am adus la sufa si cu una si cu cealalta o gramada de alte masini)
Leave a comment:
-
Am vandut-o unui nene cu 32,5 milioane.Dar,as vrea sa cred ca el nu mai are ce patimi atat de mult ca si mine pt ca,eu i-am schimbat cam tot ce m-a suparat la ea(electromotor,alternator,pompa de vacum,bendix,flansa intermediara cardan,basca i-am refacut motorul cu segmentare si refacut camasi si alte pistoane,plus refacut tinichigeria care era varza la inceput de mai aveam putin si ramaneam ca fred&barney).
Azi am fost la drive test cu ford focus si am ramas cu o parere f proasta pt ca masina este extrem de rigida,m-a cam zguduit iar motorul de 1,6 benzina era mai slab decat as fi crezut.
@Carmine
Cand am auzit ca ai luat cobra aia de 200 cu 400 de euro am fost f convins ca este o cazatura.Acum nu stiu cum este doar pot sa presupun dar mie mi-a fi frica sa pornesc la vreun drum cu o maina asa de ieftina m-as astepta sa ma lase oricand si mai ales sa nu mai porneasca,as lua tot timpul o funie de tractare.Poate ca am eu pareri gresite dar pt mine fierul e fier si anumite piese se uzeaza,si cum o masina are 1000 de piese,la o masina de 30 de ani ai 2 variante:1,sa ii schimbi toate cele 1000 de piese ale ei si sa i le pui noi fie 2.sa iti pice una cate una pana inebunesti si iti vine sa o pui in fata trenului ca in acest videoclip:
Leave a comment:
-
Personal daca as(voi)reveni in RO,as lua ori o cobra(aici una cu aer si 5 vit costa 7000 euro)ori daca ma maninca undeva....un 124 sau 202,dar nu 210,208 sau altceva(203....)MB,ca si alti fabricanti,in afara ca fac masini din ce in ce mai strict comerciale,fac masini mai fragile luind si in calcul ca reteaua de drumuri se imbunatateste mereu,dar,sa nu uitam ca nu e valabil si ptr RO...mai precis ai nimerit vreo cazatura si ai ramas prost impresionat(vechea poveste-prima experienta ramine de referinta)
Leave a comment:
-
Chestia cu tremuratu o patzit-o si taicami-u la cobra lui. Tremuratu o disparut ca prin minune cand si-a echilibrat rotile.
Totusi mai am un exemplu mai grav, tot de tremurat de pe un Citroen BX, care tremura in acceleratie la 70 la ora, dupa 80 la ora se linistea. Problema o fost ca nustiu ce nu era bine prins la planetara (inspre roata) si ala intra in rezonanta sau asa ceva.
Leave a comment:
-
Originally posted by bulgaru View PostNevasta-mea nu agreeaza designul cobrei (zice ca e demodat - like i realy care!) dar recunoaste ca nu prea gasesti comparatie la capitolul confort.
Probabil ca asta e genul de discutie interminabila si probabil ca eu o sa ma aflu iremediabil in tabara 'vechi',poate si pt ca am imbatranit,dar vreau sa mai spun inca o data:COBRA E CEA MAI TARE
Cand i-am zis prietenei mele ca vreau sa-mi cumpar o cobra m-a intrebat "ce e aia" si i-am aratat una la nimereala cum sunt multe de le vezi in oras,crem,oarecum inestetice,si mi-a zis ca nu vrea sa auda de asa ceva,dar cand l-a vazut pe "evil bluey" a fost si ea fermecata.Noi barbatii(unii) parca suntem orbiti de aspectul exterior la masini si femei si nu mai simtim apoi nevoie sa cercetam si ce este in interior,in spatele acelui aspect frumos exterior.Mi-am dat seama ca mi-am format o parere gresita despre cobra si ca am avut ghinionul sa gasesc una f frumosa dar f gaunoasa.La mine probabil ca erau terminate si chederele si cardanul si multe altele de aveam problemele care le-am mentionat si care pe tine te-au contrariat sa le auzi.Fosta mea masina a fost pe mana unor chitrosi care erau in stare sa lege cu sarma lantul de transimsie daca acesta s-ar fi rupt numai sa nu bage vreun ban in masina aia,imaginati-va ca nici macar baterie nu avea,cand am cumparat masina aia a trebuit din prima sa ii cumpar baterie noua,setul de extinctor+triunghi+trusa medicala,covorase,nu avea NIMIC in ea.
Cat despre modelul 190,consider ca e un tip de mercedes mai aparte,din cate am citit s-au investit f multi bani a inceputul anilor 80 sa se scoata acest model,am mers cu unul pe benzina si era atat de silentios ca ai fi zis ca are motor electric,interiorul este tipic mercedes,adica super comod,totusi o masina mica de oras,eu am nevoie de una mai mare motiv pt care acest model nu a prezentat niciodata interes pt mine.Imi place mercedes pt faptul ca atunci cand ma pun la volan am senzatia ca nu ramane 1 cm patrat din antebratele,spatele,umerii,etc mei care sa nu-si gaseasca ceva pe care sa se sprijine,senzatie de "sezlong" sau de "jacuzzi" spuneti-i cum vreti.
Vreau un 124,un 126 sau un okios(in conditiile in care acest ultim model nu este unul care sa faca probleme,dar ma cam indioesc ca o masina care are cel putin 7-8 ani si are atatea electronice pe ea nu este o cutie a pandorei)
Cat despre cobranescu,recunosc ca am exagerat un pic,m-a tremurat doar in primii 1000-1500 de km dupa ce i-am facut motorul,apoi printr-o minune u a mai tremurat deloc,poate cineva sa-mi explice logic stiintific ce s-a intamplat,ca in primii 1500 de km dupa refacerea motorului cand depaseam 85 la ora incepea sa tremure volanul destul de tare,dar apoi nu mai tremura deloc si asa a ramas.
Ramas fara masina,a trebuit sa inchiriez un loganescu MCV pt a-mi face treaba pe care in mod normal o faceam cu cobranu....si desi e o masina mai silentioasa per ansamblu are multe minusuri ca si comfort(parerea mea, gusturile nu se discuta nu dati cu pietre,eu asa am simtit),deja i-am simtit lipsa lui Bluey de cand m-am urcat in acel logan,in cobran stateam ca in cada in logan ca in prima banca la scoala cand dadeam teza,am incercat sa imi reglez acel scaun cumva sa stau mai comod nu am reusit...poate nu sunt eu destul de priceput la asta.Last edited by Danny_bb; 12-07-2007, 10:17 AM.
Leave a comment:
-
mai am doua carcoteli mici (daca nu va suparati)
Frumosul C4:
am vazut la un cunoscut minunatul C4 ... zic e o masina speciala ... a doua zi cand sa plece suna ca-i "fierbe apa" ... merg sa vad ... motoru OK ... senzor de temperatura in balarii ... nu stiu unde e ...caut ... zice "e-n garantie" ... zic "sa nu-ti stric vru'n plastic" ... cheama platforma (cheile Dambovicioarei) ... nici nu zic cat a costat ... el furios: "e a doua oara cand o duc cu platforma la garantie" .... in primul AN !
Skoda Fabia: trec peste senzatia de Tico din interior - am impresia EU sau are podeaua dreapta - cam ca Dacia 1100 ?
Dacia? stiu una din 1998 care i-au schimbat IN GARANTIE doua usi pentru ca au ruginit (mai putin de 18 luni) ... in general o dacie de 5 ani arata ca o cobra de 25 si merge mult mai varza !
Leave a comment:
-
Originally posted by B.A. View Post(singura problema e ca si ea e mare fan cobra).
Probabil ca asta e genul de discutie interminabila si probabil ca eu o sa ma aflu iremediabil in tabara 'vechi',poate si pt ca am imbatranit,dar vreau sa mai spun inca o data:COBRA E CEA MAI TARE
Leave a comment:
-
dupa cum bine a spus si Bulgaru despre masinile noi, pot sa dau si eu un exemplu. Prietena mea are o Skoda Fabia, motor 1,2 3 cilindrii, cumparata de noua masina, in iunie 2006. Masina a costat o galagie de bani si consumul este de 6-7 in oras (cand merge ea), 8-10 (cand merg eu).
Casco (ca doar e masina noua)= 2800 lei /an
Tipic femeiesc, a lovito de cateva ori (usor) si de aici a rezultat o aripa putin infundata (cca 15 cm diametru) si spoilerul sarit din cleme. Costuri totale de reparatie 2400 lei (pe casco)
Alta data la viteza de 2 km/h, cand se mergea bara la bara, nu a apreciat distanta si cand s-a incadrat pe banda din stanga, a lovito in stopul unui camion. La camion s-a spart 10% din stop (doar partea de plastic din exterior), la Fabia = aripa indoita, far zgariat, bara indoita si rupta, capota zgariata si putin infundata, deci super masina de 12000 de euroi, iar revizia la 10000 km 800 de lei, sa nu mai mentionez ca are un "scut" din plastic prins in nituri tot de plastic (bine acum sunt chiplinguri prinse de mine va il taram pe jos). Iar la Mercedesul meu din 87, dupa un accident cu un Cielo, eu m-am ales cu un semnal spart (doar geamul) si aripa zgariata 1cm patrat (fara exagerari) si coltul la bara zgariat, iar Cielo = aripa spate lipita de roata, usa taiata, stalp indoit, usa fata indoita, aripa fata indoita pana la jumate si toate acestea s-au intamplat la plecarea dupa loc (bine eu m-am ales si cu permisul luat 2 luni pt neacordare de prioritate care a fost cea mai mare paguba).
Deci din cele spuse pe aici trage concluzii MASINA NOUA VS MASINA VECHE
BANI INVESTIT IN MASINI:
Mercedes 190 (fara a se pune reparatia capitala si accesorii) ulei, filtre, 1 semnal, 1 tampon motor, 1 rulment presiune = max 500 lei/an + 79 euro/luna rata la banca (pentru 2 ani)
Fabia = casco si revizie= 3600 lei /an + 600 lei/luna rata la banca (pentru 5 ani)
Leave a comment:
-
ok 2 idei am de debitat:
1. Bulgarule daca schimba consumabilele trebe-nutrebe la revizia obligatorie la o masina noua atunci proprietaru tre sa se simta fericit. Is cazuri in care iti schimba uleiu, filtru de ulei si mai ceva si gata..la revedere, nu tu placute de frana, nu tu toate alea care trebe.
Colegi mei din laborator si-au luat toti masini noi: Ford Fiesta, Citroen C4, Opel Astra.
Fiesta a fost lovita din spate de un logan, nu tare, i-a desprins spoileru spate. Loganu n-avea asigurare. Cost reparare: 3000 lei. Si culoarea noului spoiler nu prea pusca cu restul masinii. Costul l-am dat orientativ, ca l-a platit din buzunar vinovatul. Dar, asigurarea casco a crescut cu 60 de euro pe an pentru ca a fost masina lovita. A mers omu la revizia obligatorie de 15000, schimbat filtru aer / ulei, schimb ulei, diagnoza = 800 lei. (nota: cam cat impozitul pe un an la o cobra). Restu or zis ca mai merg. Meseriasii de la service-u autorizat (Casa Auto) au reusit sa-i rupa omului maneru de la siguranta de la capota => acu are o sarma in loc. Am mers azi cu masina, daca dai intr-o groapa, sau urci un trotuar troncane in ambele coltzuri spate.
C4: mai masina e faina, are doar cateva saptamani. super dotata, overkill la capitolul gadget-uri. Dar sa ma ia ala negru daca intra 3 persoane in spate sa mearga cateva sute de km fara sa-i doara spatele o sapt dupa aia. Consum afisat de comp de bord ~10%...ceea ce nu prea e departe de ale noastre.
2. Asta sper sa fie ultimul meu post pe thread-ul acesta. Nu dealtceva dar discutia noua vs veche e de cand lumea fiecare avand parti bune si parti rele. Ce pot sa zic e ca daca ar fi sa-i iau o masina prietenei mele nu as ezita sa ii iau o masina noua (ford focus sau mondeo - dar din ungaria ca aia de la casa auto is cam magari) maca pentru motivul ca sunt masini sigure (singura problema e ca si ea e mare fan cobra).
Leave a comment:
Leave a comment: