Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes vechi vs masina noua

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Danny_bb
    replied
    Pai deja nu se mai incadreaza in sectiunea w124.

    Leave a comment:


  • DMIHNEA
    replied
    mariussica ori te hotarasti ori inchideti careva topicu,nu se poate asa,w124,w210,w123.....

    Leave a comment:


  • mariussica
    replied
    Eu sincer as opta pt un cobranescu,pt ca,mie ala chiar ca imi place cel mai mult cum arata,cum este,iar personalitate are cu tona.Nu il aleg din cauza ca devine zgomotos rau la viteze peste 100 la ora,nefiind aerodinamic si se aude vantul in geamuri de zici ca a inceput furtuna,dar ca si masina w123-ul are cea mai multa personalitate si mi-ar placea oricand sa o conduc nebuneste ca e o masina de "senzatii tari".In plus aerul conditionat pe un cobran se gaseste atat de des precum ploaia in desert.Asta este...Daca credeti ca vb aiurea de cobran si nu este o masina de toata placerea cand vine vb sa o conduci cu dezinvoltura uitati-va aici:
    Last edited by mariussica; 12-13-2007, 13:54 PM.

    Leave a comment:


  • dog
    replied
    Originally posted by mariussica View Post
    Auuuu,am auzit de atatea ori asta incat am dezvoltat alergie la asa ceva si ma ia cu reactii adverse.De fapt in al 4-lea post al meu de pe threadul asta am scris :
    "Poate am fost eu subiectiv,dar cand spun ca din vreo 10 126-uri la toate era scris in anunt la dotari "aer conditionat" si cand sunam imi zicea "lipseste un rulment o nimik toata costa 1 milion si se face" sau.."trebuie schimbat lichidul sau gazul se face e f usor de facut" dar cert este ca absolut niciuneia nu ii functiona aerul cond.Apropos ,la 124-le voastre ce mica problema este de nu merge aerul conditionat?"
    P.S.Am renuntat la ideea de a-mi lua 124 sau 126,ma intereseaza doar un w210.
    Asai ai spus-o si mai devreme.Al meu asa l-am cumparat de la un "militian" cu ac-ul greseala mea, nu l-am verificat-am incercat sa-l incarc dar nu cupleaza compresorul,am cuplat compresorul pe direct si tot nu a pornit,deoarece a venit iarna am renuntat pe moment,iar abs-ul nu am idee de ce nu merge ,becul de abs din bord e aprins de cind o am.Eu am cumparat-o pentru caroseria solida si motorul care toarce impecabil plus ca mi-a placut w124-ul de cind ma stiu.Cu toate ca w124 au mai multa personalitate(parerea mea) si eu as opta tot pentru un w210 daca as fi in locul tau.

    Leave a comment:


  • mariussica
    replied
    Originally posted by dog View Post
    Are aer conditionat si abs,dar tipic nici unul -nu merge- dar sunt trecute pe lista de -MUST DO-
    Auuuu,am auzit de atatea ori asta incat am dezvoltat alergie la asa ceva si ma ia cu reactii adverse.De fapt in al 4-lea post al meu de pe threadul asta am scris :
    "Poate am fost eu subiectiv,dar cand spun ca din vreo 10 126-uri la toate era scris in anunt la dotari "aer conditionat" si cand sunam imi zicea "lipseste un rulment o nimik toata costa 1 milion si se face" sau.."trebuie schimbat lichidul sau gazul se face e f usor de facut" dar cert este ca absolut niciuneia nu ii functiona aerul cond.Apropos ,la 124-le voastre ce mica problema este de nu merge aerul conditionat?"
    P.S.Am renuntat la ideea de a-mi lua 124 sau 126,ma intereseaza doar un w210.

    Leave a comment:


  • dog
    replied
    Originally posted by mariussica View Post
    Are aer conditionat?daca da ia hai sa mi-l vinzi si mie si sa-ti iei slk pt ca eu am nevoie de o masina cu care sa fac treaba iar tu ai nevoie de o masina de fitze,cred ca miscarea asta ar fi o idee buna
    Are aer conditionat si abs,dar tipic nici unul -nu merge- dar sunt trecute pe lista de -MUST DO-

    Leave a comment:


  • mariussica
    replied
    Ok,sa-mi reformulez intrebarea:
    Tinand cont ca mi-ai recomandat w210 benzina e200 model 96-97 ca sa nu am probleme pt ca este o masina mai putin complicata si cu mai putine electronice si chestii sensibile care pot pica si costa multi bani pt reparatie,am observat totusi ca acest model e200 cu 4 cilindri in linie si 136 HP s-a facut de fapt pana prin 2000.E ok atunci sa cumpar si un w210 din 99-2000 cu conditia sa fie pus pe el motorul clasic de 1998 cu 136 hp sau desi este acelasi motor o masina din 99-2000 are chestii mai complicate prin ea si este recomandat sa caut tot una de prin 95-97?La asta ma refeream si nu la norma de poluare.
    Pana la urma daca ar fi exact aceeasi masina una din 2000 e cu 4 ani mai tanara decat una din 96 deci piesele ei sunt toate cu 4 ani in minus de uzura.
    Last edited by mariussica; 12-10-2007, 21:51 PM.

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Originally posted by mariussica View Post
    Este sau nu acceasi masina un e220 din 96 cu un e200 din 2000,ambele 1998cmc si 136 cp?
    Dupa cum am mai scris, doar RAR poate certifica acest lucru.
    Pentru exemplificare citeste acest articol in care acum cind toate motoarele teoretic ar trebuii sa fie E4 daca nu chiar E5, vei vedea ca si la ora actuala chiar si mercedes strecoara la vinzare masini noi cu E3.


    La inceputul anului va atrageam atentia ca ofertele anumitor comercianti de automobile noi contin motorizari Euro3. Acum, in luna mai 2007, constatam ca lucrurile nu s-au schimbat foarte mult, inca existand masini noi Euro3 in Catalogul APIA. Inainte de orice altceva, trebuie precizat ca implementarea standardului Euro 4 a devenit obligatorie pentru toate tarile membre […]

    Normele “Euro 4″ sunt optionale? - TotalAuto
    Toate informatiile legate de existenta unor motorizari Euro3 in piata romaneasca sunt preluate din cea mai noua editie a catalogului editat de APIA, cea din 15 februarie 2007. Toate marcile la care se face referire in acest articol sunt membre APIA. Ca si cum promovarea „taxei speciale” nu ar fi fost suficienta, o parte din […]

    Masini noi “Euro3″ - vanatoare de fraieri - TotalAuto
    Last edited by orca; 12-10-2007, 16:06 PM.

    Leave a comment:


  • mariussica
    replied
    Originally posted by dog View Post
    foarte interesant topicul asta pentru ca si eu ma cam gindeam sa fac cam acelasi lucru-adica sa-mi vind w124-ul si cu ceva diferenta sa iau un clk de vreo 10 ani (unul nou depaseste bugetul )pt ca nu cred ca a-si cumpara alta masina decit Mercedes(credeti-ma m-am gindit).Am avut un clk in Anglia si mergea beton(l-am vindut acolo ca avea volan pe dreapta)
    Un w124 este excelent daca a fost intretinut.Eu am renuntat la ideea de al vinde.
    Iti enumar cam cit am cheltuit cu al meu 1 an si 4 luni:
    -bucse si rulment nou la cardan cam 500ron
    -tampoane SH la motor si nou la cutie(40+40+80 ron)
    -bieleta bara antiruliu(cred ca asa se cheama) stinga fata(75 ron)
    -vacumul de pe pompa de motorina(free de la un prieten)
    -maneta de semnalizare/stergator(si asta free tot de la prieten)
    -conducte de motorina SH de la pompa la injector(100 ron toate 3)
    -releu de bujii SH si bujii BOSCH (60 ron +32x5Ron)
    +manopera+uleiuri filtre si alte maruntisuri
    Are aer conditionat?daca da ia hai sa mi-l vinzi si mie si sa-ti iei slk pt ca eu am nevoie de o masina cu care sa fac treaba iar tu ai nevoie de o masina de fitze,cred ca miscarea asta ar fi o idee buna

    Leave a comment:


  • dog
    replied
    foarte interesant topicul asta pentru ca si eu ma cam gindeam sa fac cam acelasi lucru-adica sa-mi vind w124-ul si cu ceva diferenta sa iau un clk de vreo 10 ani (unul nou depaseste bugetul )pt ca nu cred ca a-si cumpara alta masina decit Mercedes(credeti-ma m-am gindit).Am avut un clk in Anglia si mergea beton(l-am vindut acolo ca avea volan pe dreapta)
    Un w124 este excelent daca a fost intretinut.Eu am renuntat la ideea de al vinde.
    Iti enumar cam cit am cheltuit cu al meu 1 an si 4 luni:
    -bucse si rulment nou la cardan cam 500ron
    -tampoane SH la motor si nou la cutie(40+40+80 ron)
    -bieleta bara antiruliu(cred ca asa se cheama) stinga fata(75 ron)
    -vacumul de pe pompa de motorina(free de la un prieten)
    -maneta de semnalizare/stergator(si asta free tot de la prieten)
    -conducte de motorina SH de la pompa la injector(100 ron toate 3)
    -releu de bujii SH si bujii BOSCH (60 ron +32x5Ron)
    +manopera+uleiuri filtre si alte maruntisuri

    Leave a comment:


  • mariussica
    replied
    Este sau nu acceasi masina un e220 din 96 cu un e200 din 2000,ambele 1998cmc si 136 cp?

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Nu exista pe W210 E200 motor E4 cu 136cp, acest motor pus 1995-2000 este E2 si/sau E3.
    Exemplu ; exista situatii cind aceasi masina, acelasi motor, dar cu cutie de viteze automata, sa iasa E2 sau E3. Pentru siguranta se procedeaza in felul urmator : dupa ce ai gasit afara masina, iei datele masinii Tip caroserie, motor, cutie, le transmiti aici in RO la un prieten care da fuga la RAR si intreaba oficial ce E este masina, altfel poti avea surpriza.
    Nu e obligatoriu sa-l cumperi din RO, dar ca sa-ti renteze sa-l iei de afara trebe sa : te pricepi sau sa iei cu tine pe unul care se pricepe, sa controlezi la RAR in RO ce E are masina inainte de a o platii, poti sa ai ghinion sa se strice pe drum sau sa aibe defecte ascunse, etc. Una peste alta nu poti anticipa la ce pret final vei ajunge.

    Leave a comment:


  • DMIHNEA
    replied
    se pare ca w210 2.0 aspirat se facu doar citiva ani,apoi doar la cerere.L-au inlucuit cu 2.0 kompressor,cu relativ acelasi consum dar mai multi cai...Aspiratul are motorul ce am pe coupe,dar cu alta injectie si la unele modele cu admisia din plastic in loc de aliaj.Personal nu imi place kompressor ca necesita o instalatie gpl ce costa mult.....mai echilibrat e motorul 240-v6,pus si pe w202....

    cauta prin tara unul benzina si ii administrezi gpl...nu te complica inutil...
    Last edited by Danny_bb; 12-10-2007, 21:49 PM.

    Leave a comment:


  • mariussica
    replied
    Ma intreb daca EXISTA vreun w210,pe care sa-l caut in Germania si care sa aiba urmatoarele caracteristici:
    -Sa fie unul cu un motor si configuratie pe care tu mi l-ai recomanda sa-l cumpar(deci o masina nu f complicata,in genul celor recomandate de tine mai sus si cu motor mai mic si benzinar),dar in acelasi timp sa fie macar euro 3 pt a-l putea inmatricula decent.
    Sa inteleg ca toti okiosii pe care i-ai recomandat cateva posturi mai sus trebuiesc cautati doar in Ro. deoarace astfel de masini fiind prea "primitive" nu au macar euro 3,sau este macar vreun model mai aparte care sa aiba ambele calitati?
    Eu as opta mai mult pt o masina din Nemtzia,am motivele mele pt care as prefera una adusa de acolo decat acelasi model din Romania,chiar daca dau ceva bani in plus.

    Originally posted by orca View Post
    Este un pas inainte daca te-ai hotarit la un model. Acu sa-ti dau mai detailat citeva motorizari pe benzina mai mici ce au fost puse pe W210 (E-klasse) :
    E 200, 1.998 cm³, 4 cilindri in L, 100 kW/136 PS, an.1995-2000, Eu recomand acest motor, este identic cu cel montat pe W124 incepind din anul 1993, este mai comun si mai pamintean la intretinere.
    Au fost facute w210 cu motor E 200, 1.998 cm³, 4 cilindri in L, 100 kW/136 HP,timp de 5 ani.Bun.Toate au acelasi euro?Sunt masini identice,exista diferente minore sau mari intre una din 96 si una din 99-2000 de ex?
    Last edited by Danny_bb; 12-10-2007, 09:44 AM.

    Leave a comment:


  • orca
    replied
    Originally posted by mariussica View Post
    Nu!Am dat cautare asa:E 200,euro 4,benzina,an 1999-1999.si mi-a gasit 12 modele.
    Al doilea model e asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
    Al treilea model este asta: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
    Al patrulea model costa 8200 si este visiniu si e superb.
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
    Nu exista pe W210 E200 motor E4 cu 136cp, acest motor este E2 si E3.
    Nemti considera norma de poluare D4 ca fiind euro4, dar de fapt D4 este o norma care impoziteaza in Germania acel automobil egal cu cel euro4.
    Majoritatea romanilor fac aceasta confuzie D4 = E4, total gresit. Eu daca ti-am spus ca doar din anul 2000 pe W210 exista motor benzinar mic de 4 cilindrii cu E4, fii convins ca nu am nici un interes sa te mint, iar daca as fii facut-o se gaseau destui aici pe forum care sa-mi sara la beregata
    Fara sa exajerez, dar nu bag mina in foc nici macar pentru W210_E200 Kompressor, 163cp, ca toate ies E4, exemplu ; exista situatii cind aceasi masina, acelasi motor, dar cu cutie de viteze automata, sa iasa E3. Pentru siguranta se procedeaza in felul urmator : dupa ce ai gasit afara masina, iei datele masinii Tip caroserie, motor, cutie, le transmiti aici in RO la un prieten care da fuga la RAR si intreaba oficial ce E este masina, altfel poti avea surpriza.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF