Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce bujii folosim?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce bujii folosim?

    Vreau sa schimb zilele astea bujiile la masini,drept urmare sunt in cautare de ceva bun.Ultima oara am pus c`ului BOSCH...care in mod sigur nu prea erau facute unde trebuie.
    Am auzit(nu mai stiu unde)ceva de NGK IRIDIUM..sau ceva de genul.Stie cineva ceva?Care sunt avantajele?Dezavantaje?
    Ce alte tipuri/marci de bujii nu sunt de neglijat?Multumesc.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

  • #2
    D-astea am eu pe masina, am dat 200 - 200 si ceva (nu mai stiu exact) de lei pe 6 bucati. De cand le-am pus (asta vara) spun ca se simte diferenta in sensul ca masina merge rotund, nu mai trepideaza la relanti, se infige mai bine. Inainte aveam niste gunoaie (tipic).
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      Cineva care stie ce vorbeste zicea ca trebe folosite marca/modelul ce este scris pe traversa aia din capatul motorului,
      Mi se pare ca la W202 este Bosch,Beru,Champion, cu specificatiile aferente
      - recomandabil Beru

      Toate cele bune,
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Originally posted by marele_alb View Post
        Cineva care stie ce vorbeste zicea ca trebe folosite marca/modelul ce este scris pe traversa aia din capatul motorului,
        Mi se pare ca la W202 este Bosch,Beru,Champion, cu specificatiile aferente
        - recomandabil Beru

        Toate cele bune,
        Am avut si Beru...si champion.Am fost foarte multumit de Champion.Asta mi`au pus nemtii prin 2001 in service in Germania,si pot spune cu mana pe inima ca m`au tinut pana prin 2006.Si a mers masina,nu gluma.
        Ca un edit:Pe specificatiile masinii(facute in 1995)scrie asa,dar totusi multe s-au schimbat din 1995 pana in 2009...nu se mai fac lucrurile ca atunci.

        Originally posted by carmine View Post
        D-astea am eu pe masina, am dat 200 - 200 si ceva (nu mai stiu exact) de lei pe 6 bucati. De cand le-am pus (asta vara) spun ca se simte diferenta in sensul ca masina merge rotund, nu mai trepideaza la relanti, se infige mai bine. Inainte aveam niste gunoaie (tipic).
        De unde le-ai luat?Banuiesc ca se vand la bucata..nu?Ca eu am 4cil..nu 6
        Last edited by Semtexx; 12-07-2009, 23:32 PM.
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Originally posted by mezzo View Post
          De unde le-ai luat?Banuiesc ca se vand la bucata..nu?Ca eu am 4cil..nu 6
          @mezzo
          Se vand la bucata, le-am luat de la un magazin de piese auto, nu le aveau pe stoc, le-am primit a 2-a zi. Se gasesc peste tot, am vazut si ce scria pe motor, dar am ales tipul asta pentru ca si-au luat cativa prieteni de-ai mei tot cu mercedes marca asta si toti le lauda.

          @etc
          Aici se discuta despre ce bujii ai pe masina nu de ce spune unu si altu', eu d-astea am si le recomand cu caldura.
          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

          Comment


          • #6
            La diesel bujiile incandescente recomand bosch cu toate ca am auzit de la mecanicul tatalui meu de ceva bujii japoneze nu le mai situ numele dar il pot cauta sa va spun, la semisprinterul lui taik-meo de 2300 ii tin bujiile cam 6 secunde automat pe releu si porneste la sfert de cheie. eu am pe a mea bosch. de alea cu 40 si ceva de lei bucata

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              @mezzo
              Se vand la bucata, le-am luat de la un magazin de piese auto, nu le aveau pe stoc, le-am primit a 2-a zi. Se gasesc peste tot, am vazut si ce scria pe motor, dar am ales tipul asta pentru ca si-au luat cativa prieteni de-ai mei tot cu mercedes marca asta si toti le lauda.

              @etc
              Aici se discuta despre ce bujii ai pe masina nu de ce spune unu si altu', eu d-astea am si le recomand cu caldura.
              Eu vreau sa pun si pe bmw..banuiesc ca nu e crima.Deci tu imi recomanzi NGK..

              Altcineva?Altceva?Niste Champion de la mama lor...de unde iau si eu?
              Last edited by mezzo; 12-08-2009, 01:30 AM.
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment


              • #8
                Uite asa ca dau cu copy poate gasesti si aici o parere http://www.clubmercedes.ro/ce-bujii-...gk-t1694.html?& ,eu la cielo am pus ngk si am facut treaba cu ele,ca sa nu mai zic ca baiatul care mia vandut bmw e36 pe cartea service erau trecute doar bujii ngk si mergea de nu avei treaba.
                Last edited by optimus; 12-08-2009, 01:41 AM.

                Comment


                • #9
                  Asa da raspuns.Multumesc.
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Poate mai posteaza o data culegul ORCA ca sa stii cu siguranta ce sa pui,totusi eu zic NGK cu 4 picioruse .
                    Cu respect dany

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      ngk iridium.....perioada mai mare de funcionare si probabilitati de defectare mai reduse.

                      iridium se preteaza la masinile turbo mai bine,pe cand ytrium dupa o perioada nu mai are aceleasi propietati
                      Postasem pe celalalt topic. Eu folosesc NGK, si pana acum am fost foarte multumit de produsele lor. Ideia cu patru picioruse de pur marketing, pt ca scanteia oricum e produsa fie ca-s una, doua sau mai multe picioruse. DIn ce-am mai citit, unii japonezi folosesc buji cu un singur piciorus , pt ca au descoperit ca scanteia e mai puternica si e concentrata pe un singur loc si e cel mai bun compromis. Cele cu mai multe picioruse dau scanteia mai slaba pt ca de fapt au doua sau mai multe ,si sunt mai slabe in intensitate.

                      Secretul acestor bujii e faptul ca-s mai calitative, au o izolatie excelenta si in timp nu se degradeaza izolatia , adica nu fura curent, toata scanteia fiind focalizata acolo unde este nevoie. Din aceasta cauza motoarele echipate cu ele au mersul mai rotund la relanti.

                      Eu la motoare turbo am folosit numai ngk, care are o limita de viata de 100.000km.

                      P>S> vezi sa fie made in japan

                      Comment


                      • #12
                        NGK - ieftin si bun .
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Toata lumea zice NGK...
                          Intr`o oarecare masura ma asteptam la asta.Va multumesc.Topicul poate ramane deschis,poate mai stie cineva alta firma.
                          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                          Si o panarama de scuter

                          Comment


                          • #14
                            Eu am depistat niste rateuri pe cilindrii si cea mai simpla operatiune era un schimb de bujii. M-am dus la Autoklass sa intreb ce ce model e echipata masina mea, in general. A zis ca nu stie dar daca comand, pot fi Bosch, Champion, Beru. Eh, m-am dus la un service de cartier sa le schimb si erau NGK. Sincer, motorul la relanti avea trepidatii random, fara variatii de turatie vizibile pe turometru dar cu certitudine erau foarte enervante. M-am documentat pe net, forumuri si alte surse din care am considerat ca cele mai indicate sunt BERU. Sunt tot nemti, au scos un tip nou de bujie cu nume de arma SF (marketing). Le-am comandat de la un distribuitor roman, le-am comparat vizual cu cele de la NGK si electrozii erau total diferiti, ca aspect. In fine, le-am montat si fara pic de placebo, motorul merge muuuuult mai rotund decat cu NGK si e 4L.
                            Unless I'm very much mistaken...

                            Comment


                            • #15
                              Acu ar mai fi si altele de spus...de genul: cat de vechi erau acele NGK? Eu nu fac lobby pentru NGK, sau alta marca dar consider ca nu merita sa dam sume enorme pe bujii. Cum spuneam si pe alt topic aia de la care le-am luat eu aveau pe stoc la momentul respectiv doar Bosch si NGK. Cum am o chestie impotriva lui Bosch (contrafacute), am ales NGK. Se duce omul la raft si zice...aaa! nu mai avem cu 15 lei, numai cu 20 de lei (nu mai stiu exact sumele dar stiu ca diferenta era undeva la 5 lei). Pai zic si care-i diferenta intre ele? Astea sunt radio tratate...
                              Sincer dupa parerea mea asta e la fel ca si aia cu 4 electrozi.
                              Ne agitam cu totii pe-aici ce bujii bagam, dar circulam cu senzorii praf sau/si cu calculatoarele pline de erori.

                              PS - ar mai fi si Denso (alea japoneze la care toti le uita numele)
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF