Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontat bloc de valve de cutie automata 722.3 sau 722.5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontat bloc de valve de cutie automata 722.3 sau 722.5

    Salutare!


    A desfacut careva blocul de valve de la vreo cutie automata 722.3 sau 722.5? Eu am facut operatiunea asta ieri. Am gasit mizerie peste tot, inclusiv bucati mari de span rezultat din uzura discurilor, care bloca foarte multe din orificiile, valvele, canelurile si pistoanele blocului de valve. In plus, am gasit o valva de control ce a fost montata aiurea. Se pare ca cineva a mai umblat in "creier" si a montat respectiva valva aiurea, intr-un loc in care schema arata ca trebuie sa fie o bila. Din aceasta cauza, placa metalica ce desparte cele doua jumatati ale blocului de valve, nu era perfect plana (valva era cu vreo 0.5mm mai sus decat suprafata planului unde ar fi trebuit sa fie) si presupun ca din aceasta cauza nu se etansa bine blocul. In plus de asta, vorbim de o valva optionala, ce se poate gasi numai pe anumite blocuri de valve (pe acesta cred ca a fost pusa din exces de zel de catre cel care a mai desfacut blocul pana acum).



    Buclucasa valva este cea cu numarul 5 pe figura. Si a fost montata undeva in locul uneia din bilele din mijloc. Nu a incaput in locul unde arata schema si am lasat-o afara. Posibil sa am probleme? Va intreb deoarece nu am reusit sa-mi montez inca "opera" pe masina din cauza vremii. Va voi tine la curent daca operatia pe creier a fost un succes sau nu. In caz de reusita, voi mai "produce" un bloc de valve si il voi curata si pe acela. Si voi reveni si cu poze si tutorial din timpul operatiunii.


    Atasez si alte scheme care ii poate ajuta pe cei care poate vor sa faca respectiva operatiune.






  • #2
    In mod sigur nu o sa mearga.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      Originally posted by popeye_pmm View Post
      In mod sigur nu o sa mearga.

      De ce crezi asta? Vom vedea cand il montez. Eu zic ca o sa mearga.

      Comment


      • #4
        Sa te ajute Dumnezeu ca altfel e pacat de munca depusa si de uleiul pierdut.
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Dap! Marele Sfinx-ter se pare ca are dreptate. Masina merge... Cat se poate de bine pentru un SL cu bloc de valve de W126. Dar, dupa o anumita perioada de timp intra in avarie. Trebuie trasa pe dreapta si, dupa o stationare de vreo 3 minute, schimba vitezele cum ar trebui. Dar, in vreo jumatate de ora revine la vechile metehne si anume, nu mai vrea sa treaca intr-a treia. Ce am facut pana acum se pare ca a fost sublim. Dar pentru alta masina. Alta cutie, alta mancare de peshte. Maine imi iau blocul original al masinii. Il desfac si vad ce e in el. Incetul cu incetul se face otetul. Si am inceput sa am o rabdare de fier. Va tin la curent cu blocul de valve. Pana acum lucrai la 722.3. Maine, sper, urmeaza 722.507. Aaaa... Am gasit si elevator care e disponibil la orice ora din zi si din noapte la un pret extrem de rezonabil...

          Comment


          • #6
            Seara asta am curatat blocul de valve de 722.507. Intr-adevar, sunt mici diferente fatza de cel de pe 722.3xx pe care l-am curatat acum cateva zile. Eu am depistat doua. Sper sa pot sa il montez zilele astea pe masina.

            Comment


            • #7
              Masina a inceput sa mearga. Dar, din pacate, schimbarea din 2 in 3 se face cu un mic detour printr-a-ntaia sau cu o patinare de vreo 2 secunde timp in care motorul se tureaza destul de mult. Oricum, turatia creste pana pe la vreo 4000rpm, dupa care, daca iau piciorul de pe acceleratie, trece intr-a treia. Nu are nimeni (mi-e dor de ORCA) vreo schema, poza, etc... cu vreun bloc de valve de 722.5xx?

              Comment


              • #8
                Uite aici , sper sa te ajute. Vad ca esti tare incapatanat...
                Attached Files
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  Mai sus erau tot astea popeye...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by codreanu View Post
                    Mai sus erau tot astea popeye...
                    Mda , ai dreptate, am avut impresia ca erau de 722.4
                    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                    Comment


                    • #11
                      Astazi am facut un drum de vreo o 150 de km. Cand plec de pe loc mai tare, masina schimba impecabil. Cand plec mai incet, atunci sunt micile neplaceri. Cred ca mi-am dat seama ce am gresit. Posibil sa fi inversat 2 arcuri in damper. Stiu care. Va tin la curent.

                      Comment


                      • #12
                        Nu te lasa Andrei, mortzi lui de bloc.
                        Spor la treaba

                        Comment


                        • #13
                          Is it a bird? Nooo, Is it a plane? Nooo..it's..Super-Doktor4carz

                          Dok revine cu noi reguli, prima regula, regula taceri: Tacerea e de aur si vorba de argint...urmatoarele reguli, nu se pot spune din cauza primei reguli, asa ca...discretie maxima
                          Last edited by stronger666; 08-19-2009, 01:45 AM.
                          1982 Mercedes w123 240D
                          1992 Mercedes w124 200D

                          Comment


                          • #14
                            o mica nelamurire si un P.S.

                            Am si eu un c 220 cdi, w203, din 2000, cutie automata.
                            Am o singura intrabare, ce tip de cutie e montata pe el, in sensul de ce fel de cod: 722.6, sau mai stiu eu. Ca element suplimentar, motorul e 611.962, de 105 kw.

                            P.S.
                            Pentru colegii de pe forum care uita sa dea respect veteranilor: daca nu erau ei, nu vaeam pe unde sa ne etalam "cunostintele ingineresti" . Asa ca tot respectul pentru ei si multa SANATATE!
                            C220 CDI, W203, Automata

                            Comment


                            • #15
                              Dupa multi km efectuati (vreo 10 mii) si multa benzina arsa, cutia se incapataneaza sa mearga. Nu perfect, dat merge. Problema este o mica smucitura intre 2 si 3 si schimbarea destul de sus a vitezelor cand motorul si uleiul sunt reci. Din cate am vazut pe alte site-uri, remedierea primei probleme se face prin schimbul pistonasului 3 (sau 18, trebuie sa verific) din figura 16 prezentata mai sus. Legat de cea de-a doua problema... sunt confuz. Posibil sa fie uleiul panarama (de la OMV, norma MB 236.1 si 236.7, parca)... Ce parere aveti?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF