Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Demontat bloc de valve de cutie automata 722.3 sau 722.5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara , ANDREI_PREOTEASA, schimbatul treptelor de viteze , cind masina este rece ,este un lucru normal nu trebuie sa va faceti griji,.
    Si anume, LA TOATE MASINILE CU CUTIE AUTOMATA ,1950-2010 intotdeauna veti intilni acest lucru , si pentru a va lamuri va voi explica .
    Schimbarile treptelor se face mai sus, pentru a se putea incalzi motorul mai repede si implicit si uleiul din motor si cel din cutie (cu cit se ajunge la temperatura de lucru cu atit mai bine), deci cu cit turezi motorul cu atit se va incalzi. din aceasta cauza foarte multi se sperie, si nu inteleg de ce cind este rece schimba mai tirziu si cind este cald schimba mai devreme.
    De exemplu, mercedesul dupa 2003 are termostat controlat electronic , el se deschide in functie de cum merge soferul sau de necesitatile motorului(atentie nu toate motoarele au acest lucru).
    Mai poate fi o cauza, cablul de kickdown. sunt foarte multi care nu stiu cum se regleaza, in functie de acest reglaj veti avea schimbari mai sus sau mai jos in turatie.
    In cazul pauzelor (socuri , smucituri)la treptele 1-2 sau 2-3 nu intotdeauna problemele sunt din blocul de valve (valve body), avind in vedere ca ,cutiile sunt destul de vechi intervine uzura in interiorul cutiei(garnituri , bucsi , piese in miscare , jocuri axiale) de aceea , nu veti reusi sa faceti mare lucru doar schimbind un pistonas sau cu atit mai mult uleiul(falsa ideea ca daca schimbi uleiul isi va reveni cutia ba din contra ii poti face mai rau)
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #17
      Multumesc pentru raspunsul prompt! De mentionat ca s-au schimbat toate discurile de frictiune si benzile de franare. Blocul de valve a fost demontat si curatat de mine si reglajul de cablu de sincronizare a fost facut de Fane (aka Doktor4carz). Tot el a mai umblat si la valva modulatoare de presiune (zice el i-a mai luat din presiune - cei care au avut masina inainte, in loc sa-i schimbe discurile, au preferat sa-i dea presiune din valva, iar acum, cu piese noi, trebuia revenit la o presiune mai scazuta).

      In concluzie, sa nu imi fac griji?

      Comment


      • #18
        Presiunea modulatorului vacuumatic , este o valoare fixa ,in functie de seria de cutie , deci nu trebuie sa reglezi dupa cum ai vrea tu.
        Daca imi dai seria de caroserie iti pot spune valoarea acelei presiuni , deasemenea mai trebuie sa ti cont de vacuumul care actioneaza acest modulator , pentru ca si acolo trebuie sa ai o anumita valoare(mbar),apropo ati facut jocul axial in cutie(de foarte multe ori schimbarea discurilor nu rezolva problema)
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #19
          Si inca ceva, probabil stiti presiune se regleaza cu vacuumul scos de la modulator.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #20
            Originally posted by andrei_preoteasa View Post
            Dupa multi km efectuati (vreo 10 mii) si multa benzina arsa, cutia se incapataneaza sa mearga. Nu perfect, dat merge. Problema este o mica smucitura intre 2 si 3 si schimbarea destul de sus a vitezelor cand motorul si uleiul sunt reci. Din cate am vazut pe alte site-uri, remedierea primei probleme se face prin schimbul pistonasului 3 (sau 18, trebuie sa verific) din figura 16 prezentata mai sus. Legat de cea de-a doua problema... sunt confuz. Posibil sa fie uleiul panarama (de la OMV, norma MB 236.1 si 236.7, parca)... Ce parere aveti?
            Am aceleasi simptome la cutia mea (smucitura din a 2-a in a 3-a), care apar destul de rar (cu intensitati diferite), si nu a putut sa ma lumineze nimeni de ce.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Buna seara ,CARMINE , nu cred ca vei reusi sa intelegi ceva, atit timp cit in romania nivelul uleiului se verifica in D sau R (ca o gluma).
              Am mai spus cutiile 722.3, 722.4 , 722.5 sunt destul de inaintate ca virsta, ceea ce le face destul de dificile in a reusi sa o faci sa mearga, de ce pentru ca , comanda schimbarii vitezelor se face hidraulic si tot ce se intimpla in ea (daca o garnitura , bila , arc ,supapa, bucsa sa uzat). atunci va trebui sa gasesti acest defect .
              Intr-o cutie automata se intimpla mai multe lucruri deodata , adica pentru a face o treapta de viteza sunt necesare mai multe pachete de discuri(nu este ca la manuala o viteza un pinion) nu aici avem o treapta de viteza si trei pachete de discuri simultan care fac o viteza. in cutie mai avem si un circuit de ungere .
              O sa postez harta de aplicare a treptelor de viteza in cazul cutie tale
              http://www.w-124.info/w124/722.3.pdf aici poti vedea ce se afla in cutie
              In cazul smuciturilor (socurilor ,intirzierilor la schimbari) cauzele pot fi multiple , de la nivelul de ulei , reglaje ale cablului, sistemul de vacuum, blocul hidraulic (valve body), garnituri , jocuri in cutie si lista poate continua , vei putea sa rezolvi problema daca gasesti pe cineva care sa stie unde sa umble , si ce sa faca , doar cu schimbul de ulei nu rezolvi nimic.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #22
                Domnul Automaticul, multumesc pentru raspunsuri. Si PM-uri. Legat de reglarea valvei, din cate tin eu minte, nu s-au scos furtunele de vacuum. Reglajul s-a facut fara manometru, din aproape in aproape (cate un sfert de tura / adica 0,1 bari) pana cand cutia a inceput sa schimbe bine.

                Postez aici vin-ul masinii impreuna cu codul de transmisie pentru "future refferences"!

                WDB1290631F094320

                722507 03 929580

                Stima!

                Comment


                • #23
                  Salut am si eu o problema la un c220 w203 cind se incalzeste uleiul din cutie face schimbul din treapta a 3 in a 4cu o patinare adica se acelereaza motorul in gol dupa care cupleaza dar numai la cald,oare de ce? Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Domnule automatic sa traiti ca sa ne mai sfatuiti
                    Am o intrebare pentru un prieten al meu
                    Este un Viano din 2012 motor in V 3000 automatic undeva la 140 000 km
                    Practic cand schimb din intaia in a doua si din a doua in a treia.
                    Are un sintom si anume eaccelerezi normal sau mai grabit indiferent, tin piciorul pe acceleratie ajunge undeva peste 2000 de ture 2500 eu apas acceleratia dar de fapt pe bord se vede ca ramane/poposeste cateva secunde in loc dupa aia coboara la 1800 aproximativ in ciuda faptului ca apas acceleratia sa avansez. Dupa care merge brici schimba repede fara sa observi mult miscarea ceasului.
                    Mentionez ca din punct de vedere mecanic sau dinamic nu sa-r observa zmucituri sau ceva batai.
                    Adica doar parca ar patina din ambreiaj si asta indiferent la cald sau rece.
                    Sper sa fi expus destul de inteles multumesc

                    Sent from my E6533 using Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Buna ziua, am un V12 din 1995, cu o cutie 722.3. As vrea sa o schimb cu un 722.4 sau 722.5. Este posibil? Nu stiu daca este cea mai buna metoda, dar deja am bagat 3000 euro in cutie si nu merge.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF