Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontat bloc de valve de cutie automata 722.3 sau 722.5

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara , ANDREI_PREOTEASA, schimbatul treptelor de viteze , cind masina este rece ,este un lucru normal nu trebuie sa va faceti griji,.
    Si anume, LA TOATE MASINILE CU CUTIE AUTOMATA ,1950-2010 intotdeauna veti intilni acest lucru , si pentru a va lamuri va voi explica .
    Schimbarile treptelor se face mai sus, pentru a se putea incalzi motorul mai repede si implicit si uleiul din motor si cel din cutie (cu cit se ajunge la temperatura de lucru cu atit mai bine), deci cu cit turezi motorul cu atit se va incalzi. din aceasta cauza foarte multi se sperie, si nu inteleg de ce cind este rece schimba mai tirziu si cind este cald schimba mai devreme.
    De exemplu, mercedesul dupa 2003 are termostat controlat electronic , el se deschide in functie de cum merge soferul sau de necesitatile motorului(atentie nu toate motoarele au acest lucru).
    Mai poate fi o cauza, cablul de kickdown. sunt foarte multi care nu stiu cum se regleaza, in functie de acest reglaj veti avea schimbari mai sus sau mai jos in turatie.
    In cazul pauzelor (socuri , smucituri)la treptele 1-2 sau 2-3 nu intotdeauna problemele sunt din blocul de valve (valve body), avind in vedere ca ,cutiile sunt destul de vechi intervine uzura in interiorul cutiei(garnituri , bucsi , piese in miscare , jocuri axiale) de aceea , nu veti reusi sa faceti mare lucru doar schimbind un pistonas sau cu atit mai mult uleiul(falsa ideea ca daca schimbi uleiul isi va reveni cutia ba din contra ii poti face mai rau)
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • #17
      Multumesc pentru raspunsul prompt! De mentionat ca s-au schimbat toate discurile de frictiune si benzile de franare. Blocul de valve a fost demontat si curatat de mine si reglajul de cablu de sincronizare a fost facut de Fane (aka Doktor4carz). Tot el a mai umblat si la valva modulatoare de presiune (zice el i-a mai luat din presiune - cei care au avut masina inainte, in loc sa-i schimbe discurile, au preferat sa-i dea presiune din valva, iar acum, cu piese noi, trebuia revenit la o presiune mai scazuta).

      In concluzie, sa nu imi fac griji?

      Comment


      • #18
        Presiunea modulatorului vacuumatic , este o valoare fixa ,in functie de seria de cutie , deci nu trebuie sa reglezi dupa cum ai vrea tu.
        Daca imi dai seria de caroserie iti pot spune valoarea acelei presiuni , deasemenea mai trebuie sa ti cont de vacuumul care actioneaza acest modulator , pentru ca si acolo trebuie sa ai o anumita valoare(mbar),apropo ati facut jocul axial in cutie(de foarte multe ori schimbarea discurilor nu rezolva problema)
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • #19
          Si inca ceva, probabil stiti presiune se regleaza cu vacuumul scos de la modulator.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • #20
            Originally posted by andrei_preoteasa View Post
            Dupa multi km efectuati (vreo 10 mii) si multa benzina arsa, cutia se incapataneaza sa mearga. Nu perfect, dat merge. Problema este o mica smucitura intre 2 si 3 si schimbarea destul de sus a vitezelor cand motorul si uleiul sunt reci. Din cate am vazut pe alte site-uri, remedierea primei probleme se face prin schimbul pistonasului 3 (sau 18, trebuie sa verific) din figura 16 prezentata mai sus. Legat de cea de-a doua problema... sunt confuz. Posibil sa fie uleiul panarama (de la OMV, norma MB 236.1 si 236.7, parca)... Ce parere aveti?
            Am aceleasi simptome la cutia mea (smucitura din a 2-a in a 3-a), care apar destul de rar (cu intensitati diferite), si nu a putut sa ma lumineze nimeni de ce.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Buna seara ,CARMINE , nu cred ca vei reusi sa intelegi ceva, atit timp cit in romania nivelul uleiului se verifica in D sau R (ca o gluma).
              Am mai spus cutiile 722.3, 722.4 , 722.5 sunt destul de inaintate ca virsta, ceea ce le face destul de dificile in a reusi sa o faci sa mearga, de ce pentru ca , comanda schimbarii vitezelor se face hidraulic si tot ce se intimpla in ea (daca o garnitura , bila , arc ,supapa, bucsa sa uzat). atunci va trebui sa gasesti acest defect .
              Intr-o cutie automata se intimpla mai multe lucruri deodata , adica pentru a face o treapta de viteza sunt necesare mai multe pachete de discuri(nu este ca la manuala o viteza un pinion) nu aici avem o treapta de viteza si trei pachete de discuri simultan care fac o viteza. in cutie mai avem si un circuit de ungere .
              O sa postez harta de aplicare a treptelor de viteza in cazul cutie tale
              http://www.w-124.info/w124/722.3.pdf aici poti vedea ce se afla in cutie
              In cazul smuciturilor (socurilor ,intirzierilor la schimbari) cauzele pot fi multiple , de la nivelul de ulei , reglaje ale cablului, sistemul de vacuum, blocul hidraulic (valve body), garnituri , jocuri in cutie si lista poate continua , vei putea sa rezolvi problema daca gasesti pe cineva care sa stie unde sa umble , si ce sa faca , doar cu schimbul de ulei nu rezolvi nimic.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #22
                Domnul Automaticul, multumesc pentru raspunsuri. Si PM-uri. Legat de reglarea valvei, din cate tin eu minte, nu s-au scos furtunele de vacuum. Reglajul s-a facut fara manometru, din aproape in aproape (cate un sfert de tura / adica 0,1 bari) pana cand cutia a inceput sa schimbe bine.

                Postez aici vin-ul masinii impreuna cu codul de transmisie pentru "future refferences"!

                WDB1290631F094320

                722507 03 929580

                Stima!

                Comment


                • #23
                  Salut am si eu o problema la un c220 w203 cind se incalzeste uleiul din cutie face schimbul din treapta a 3 in a 4cu o patinare adica se acelereaza motorul in gol dupa care cupleaza dar numai la cald,oare de ce? Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Domnule automatic sa traiti ca sa ne mai sfatuiti
                    Am o intrebare pentru un prieten al meu
                    Este un Viano din 2012 motor in V 3000 automatic undeva la 140 000 km
                    Practic cand schimb din intaia in a doua si din a doua in a treia.
                    Are un sintom si anume eaccelerezi normal sau mai grabit indiferent, tin piciorul pe acceleratie ajunge undeva peste 2000 de ture 2500 eu apas acceleratia dar de fapt pe bord se vede ca ramane/poposeste cateva secunde in loc dupa aia coboara la 1800 aproximativ in ciuda faptului ca apas acceleratia sa avansez. Dupa care merge brici schimba repede fara sa observi mult miscarea ceasului.
                    Mentionez ca din punct de vedere mecanic sau dinamic nu sa-r observa zmucituri sau ceva batai.
                    Adica doar parca ar patina din ambreiaj si asta indiferent la cald sau rece.
                    Sper sa fi expus destul de inteles multumesc

                    Sent from my E6533 using Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Buna ziua, am un V12 din 1995, cu o cutie 722.3. As vrea sa o schimb cu un 722.4 sau 722.5. Este posibil? Nu stiu daca este cea mai buna metoda, dar deja am bagat 3000 euro in cutie si nu merge.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF