Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Prelata auto

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bun, deci am lamurit-o cu zvonurile astea cu prelatele.

    Bafta!
    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "ĂŽnpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

    Comment


    • #17
      E buna in toate situatiile . Te scapa de multe probleme .

      Comment


      • #18
        Originally posted by nstoe View Post
        E buna in toate situatiile . Te scapa de multe probleme .

        Prelata "made in Turkey" .

        Dupa un an de folosinta a prelatei se desprind urmatoarele concluzii :

        1 - a rezistat foarte bine la ploaie ( nu a patruns picatura de apa indiferent cat de tare a ploat ) , la zapada , praf , iar la soare nu a transpirat . Pentru vant puternic trebuie legata neaparat de "urechile din dotare .

        2 - datorita faptului ca a stat mai toata vara in soare puternic , partea de deasupra a devenit foarte casanta .

        Am preferat sa folosesc acest typ de prelata ( altceva mai bun nu am gasit ) pentru ca masina sa nu ajunga in starea bmv-ului din poza de mai sus .

        Comment


        • #19
          Originally posted by nstoe View Post
          ...datorita faptului ca a stat mai toata vara in soare puternic , partea de deasupra a devenit foarte casanta...
          Din experienta mea cu genul asta de prelate, spun ca nu o sa mai tina mult! Nu inteleg de ce sunt facute din materiale care nu rezista la intemperii decat an. Poate doar din ratiuni comerciale ( sa cumparam cat mai des ).

          Comment


          • #20
            Originally posted by nstoe View Post
            Husa pe care am cumparat-o eu are pe interior ceva plusat . Nu transpira, iar de matuit vopseaua o matuieste, in timp , si soarele .
            Nu vreau sa-i fac reclama dar s-a comportat bine in sezonul toamna / iarna / primavara .
            Nagativ este faptul ca majoritatea imbinarilor sunt executate prin lipire la cald ; de aceea am spus ca trebuie legata pe sub masina . Daca nu este exact pentru modelul masinii , rafalele puternice de vant o zmucesc in toate directiile si pana la urma o dezlipesc pe la colturi . Daca este legata sta bine pe masina.
            Protejeaza bine de ploaie, praf , gainatul pasarilor, etc .
            Are dreptate.
            Iarna asta am folosit o prelata de la Auchan, cred ca 80 lei am dat pe ea...Dar cand au fost acele rafale de vant... poate ca am uitat eu sa o "ancorez" bine dar, mi-a zburat dupa masina direct pe un gard si s-a facut praf...

            Comment


            • #21
              La mine , cat a fost legata de "urechi" pe sub masina , a rezistat la rafale puternice de vant . Cand nu o legam , o gaseam pe jos .

              Comment


              • #22
                Eu am legat prelata in cinci puncte si a rezistat fara probleme, la orice vant. Din pacate nu a rezistat la cainele unui coleg de lucru. Merg cu masina la lucru si o acoper cu prelata ca sa nu inghete geamurile, iar o nenorocita de javra, mi-a rupt prelata. I-mi plac animalele, dar asta e prea mult! A primit un ultimatum sa-si duca javra acasa, ca si asa nu avea voie sa o tina acolo.

                Comment


                • #23
                  Ultimul "racnet" in materie de prelata .

                  Comment


                  • #24
                    Va rog sa-mi permiteti sa revitalizez acest subiect, pare de interes, am vazut postate intrebari similare si pe alte forumuri.
                    Parerea mea era ca, acolo unde exista curte, sa se foloseasca un cort, cam ca acela folosit la votare (vorbesc prostii)? Le produc cei care fac prelate pentru tiruri. Nu stiu pretul, dar banuiesc faptul ca nu pot sa coste un car de bani, altfel oamenii ar da faliment.
                    Unii spuneau ca un astfel de cort nu rezista la vanturile mai tari, dar nu stiu ce sa spun, mie mi s-au parut destul de solide la prima vedere.

                    Comment


                    • #25
                      Perfect de acord cu Dvs, insa daca nu ai curte? Insa o husa 'normala' o port cu mine peste tot in portbagaj si una doua imi acopar masina in caz de nevoie!


                      P.S. Daca as avea curte, atunci cu siguranta si garaj unde sa tin masina...
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF