Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Masini vechi cu motoare mari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masini vechi cu motoare mari

    Sunt multe masini vechi, care la vremea lor au fost cam cele mai tari existente, care inca mai starnesc pasiuni, multe dintre ele inca se afla in stare foarte buna, chiar impecabila, dar... ce se intampla cu ele in ziua de azi?
    Ma refer la masini de genul:
    450 SEL 6.9 - w116 (am vazut una singura in stare buna in Romania, si pe aia in poze doar)
    560 SEC si SEL - w126
    S600 w140
    etc...

    Cine isi permite sa intretina asa masini, (ca taxe si consum macar, sa nu mai vorbim de eventuale reparatii) in general isi ia masina de generatie noua.

    Am deschis acest topic, pentru a afla si parerea voasta despre aceste masini.
    V-ati dori asa ceva?
    Daca da, ati da banii pe una, sau va limitati doar la a le admira?
    Daca are cineva de pe forum o masina de genul asta, ce parere are? O tine de admirat doar sau chiar merge cu ea des? Isi doreste sa o pastreze in continuare sau vrea sa o vanda? etc...
    Last edited by Mertzanu; 12-14-2008, 22:26 PM.

  • #2
    Cine nu si-ar dori asa ceva. Sint convins ca toti am visat la un w140 600 SEL negru macar odata in viata.


    Cam ca asta ? W140 600 SEL


    Un motor din asta e sugativa. W 126 560 SEL
    Last edited by VLADD; 12-14-2008, 21:50 PM.

    Comment


    • #3
      Pot spune doar cum gindesc eu-in multe state te penalizeaza pentru faptul ca vrei sa ai un motor mare,daca te tzin bashinile sa platesti biruri la stat doar ca sa ai 8 cil sau 6,e o socoteala a fiecaruia....Adevarata libertate e unde te lasa sa ai ce vrei fara sa ceara bani,acolo unde e statuia ce simbolizeaza libertatea.In ceea ce priveshte calitatea,si fiabilitatea,SE PISHA PE ORICE ALTCEVA....

      Comment


      • #4
        Eu am un w126 500 SEC cu motorul original pe ea si nu o tin pentru colectie.
        Colectionari de asemenea masini cred ca-i poti numara pe degetele de la o mina la noi, in tara asta de cacao.
        Deci circul cu ea, bineinteles, nu-i masina zilnica dar este masina de drum lung, daca am drum inafara orasului merg cu ea in oras umblu cu altceva, si am destule drumuri lungi de facut, in 6 luni am facut cu ea aproape 10000 km.
        Ai mai zis de intretinere, nu intretinerea este scumpa la masinile astea ci impozitele cacatului asta de stat, parerea mea ca-i mult mai ieftin de intretinut un SEC ca a meu decit un CL din asta nou.
        Pentru cine umbla cu masini din astea sunt probleme, dar rezolvabile:
        1. sint motoare vechi cu citeva sute bune de mii de km, si oricit de bine ar fii fost facute se simte lucrul asta.
        2. randament scazut pentru ca in vremurile alea se faceau altfel motoarele, nu se compara cu cele din ziua de azi.Puterea motorului meu de 5000 cmc este echivalenta cu puterea unui motor din ziua de azi de 2800 cmc, deci aproape jumate.
        3. consumul relativ mare comparativ cu motoarele moderne.Multi au rezolvat problema asta cu gpl-ul, dar eu nu sint adeptul.
        4.trebuie avut grija la tabla, ca daca incepe sa dea rugina in ea cam greu sa o scoti.

        Eu nu cred ca cineva care are masina de genul si umbla cu ea (nu-i colectionar) nu a lucrat la ea ,o desfacut si-o pus si si-o bagat, si-o scos dar pina la urma dragostea fata de aceste modele te fac sa o tii si sa treci peste toate reparatiile si necazurile care ti le aduce.
        Astea nu-s masini care sa le tii daca nu-ti plac, ca ti-o lasat-o nu stiu cine sau nu stiu cum ai ajuns in posesia ei, astea-s masini care tre sa-ti placa ,sa le iubesti ca sa poti avea grija de asemenea masina, sa simti cind esti la volanul ei.Apropo, un prieten are CL 600 din asta nou si m-am dat si eu cu el, ii extraordinar, iti rupe ochii cu butonase, masaje, night vision,si alte cele dar nu m-am simtit ca in SEC-ul meu.
        Hai ca deja o dau in telenovele, toate cele bune.

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          Pot spune doar cum gindesc eu-in multe state te penalizeaza pentru faptul ca vrei sa ai un motor mare,daca te tzin bashinile sa platesti biruri la stat doar ca sa ai 8 cil sau 6,e o socoteala a fiecaruia....Adevarata libertate e unde te lasa sa ai ce vrei fara sa ceara bani,acolo unde e statuia ce simbolizeaza libertatea.In ceea ce priveshte calitatea,si fiabilitatea,SE PISHA PE ORICE ALTCEVA....
          Adevarat. In Romania tre sa te tina bunuzaru sa iti permiti o asa masina, si asta in special din cauza taxelor, impozitelor, asigurarilor.... Daca ar fi doar grija intretinerii si a benzinei cred ca altfel ar sta treaba. Multi pasionati si-ar lua si ar merge cu ele cand ar avea bani de benzina, in weekend, la drum lung, noaptea cand e liber, etc.
          Un alt motiv din care nu isi ia lumea, este relativa imposibilitate de a o mai revinde [din motive evidente: majoritatea oamenilor isi iau masina doar pt a se deplasa, nu din pasiune, nu vor motoare mari, nu vor masini vechi, nu vor consum peste 5% (isi decupleaza tot ce se poate ca sa consume mai putin, unii cred ca ar merge si fara usi daca ar sti ca le consuma cu "0,5%" mai putin), nu vor Mercedes ca au idei preconcepute, etc].
          Ar face un efort si si-ar lua cel pasionat, "sa-si faca pofta" un an-doi, dar daca iei una de asta o cam iei pe viata... si cand nu iti mai permiti sa o tii ce faci? O dai pe 2 lei sau la remat desi e in stare impecabila?


          Originally posted by butonu View Post
          Apropo, un prieten are CL 600 din asta nou si m-am dat si eu cu el, ii extraordinar, iti rupe ochii cu butonase, masaje, night vision,si alte cele dar nu m-am simtit ca in SEC-ul meu.
          Te inteleg perfect. Si eu "m-am dat" atat cu masini noi cat si mai vechi din cele puternice. Nu pot sa spun ca una veche e mai buna sau mai performanta decat "omoloaga" ei de ultima generatie, dar e alta senzatie in cea veche... cine stie cunoaste... .

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mertzanu View Post
            Daca ar fi doar grija intretinerii si a benzinei cred ca altfel ar sta treaba. .
            Ce intimplare... la mine la asta se reduce. Mai putzin costul benzinei, ca nici ala nu ma intereseaza... de zi cu zi am eterna Cobra... Si, intr-adevar, majoritatea pe care le am le am pe viatza, sau pina la primul Remat...

            Comment


            • #7
              Poi pe Smart este motor de 698(cat filtru de aer de la limuzina mea)si are 45 de chilovati,iar eu la 'motorasul' meu de 2200 am 44.Este foarte interesant cum pot compresa producatorii din ziua de azi,atata putere intr-un 'ambalaj' atat de mic.Cred ca prin 2015 acelasi motor de pe Smart va avea 200 de caluti) Cat despre Mertzanele vechi cu motoare mari,vreau sa va spun ca mie mi-ar place cam din fiecare model,pacat doar ca nu-s ceva nepot de-a lui nenea jiji Oricum w140 e visul si suprematia masinilor si i-ar sta bine cu motorul v12 de 6000,dar m-as multumi si cu turbodiesel-ul de 'doar' 3000,nu mi-ar fi deloc rusine cu ea,chiar daca impozitul si celelalte taxe ar fi cam scumpe,as face cumva sa o pastrez si pe dansa,ca vorba aia, viata e scurta,gustul e lung.Traim doar o data si nu trebuie sa ne para rau.Condusul unui Mercedes e ceva de vis,e ceva cu totul special si nu in ultimul rand,e un cadou divin - asa consider,care trebuie pastrat.
              BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

              Comment


              • #8
                Daca nu ar fi problema de taxe si benzina mi-ar place sa am un motor mare.
                Dar nu Mercedes, ci o americanca veche, gen Plymouth Hemi Cuda.
                In conditiile actuale, cel mai bun compromis mi se pare un V6 de 3 litri pe carburator.
                3 litri ca sa se incadreze la impozit si carburator pentru ca nu faci nimic cu injectiile preistorice. Un Opel Manta sau un BMW sau o Alfa ... ceva sportiv. Pentru mine motorul mare are sens intr-o masina sport cu 2 usi, nu intr-o limuzina. Deci mi-as lua o jucarie din asta veche dar nu ca masina zilnica ci ca distractie de week-end.
                Ca masina de zi cu zi, un 2.0 CDTI nou mi-ar fi mai mult decat suficient.
                Last edited by shadow; 12-15-2008, 11:25 AM.

                Comment


                • #9
                  Chiar nu mai avem alti proprietari de "uzine" pe forum?

                  Comment


                  • #10
                    Nou-venitul cu E60 care se uita la el in batatura e recent... Dumi cu 420SE W126 ar mai fi, parca si Hannymax... sint ceva...

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu prin ce thread zicea ionutz_ng ca tocmai si-a luat un 560SEL... dar vad ca nu a mai intrat pe forum de ceva timp...

                      Comment


                      • #12
                        Precista divina... cum am putut uita... Sfinxul se cam ramoleshte in ultima vreme. Intr-adevar, are acum o khoobraaa 560 SEL...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          Precista divina... cum am putut uita... Sfinxul se cam ramoleshte in ultima vreme. Intr-adevar, are acum o khoobraaa 560 SEL...
                          are 2 khooobre:
                          Cobra Phaeton si Cobra 560 SEL =))

                          Comment


                          • #14
                            E clar...Sfinxu' s-a bashit de tot. Asha incepe a se ashterne alzheimerul uitarii...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by doktor4carz View Post
                              E clar...Sfinxu' s-a bashit de tot. Asha incepe a se ashterne alzheimerul uitarii...
                              Las ca Phaetonul e off topic pe aici... prea nou. Ziceam doar de masinile vechi cu motoare mari.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF