Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce consum are Mercedes-ul vostru?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mie imi ia vara 16 - 18% , dar acum pe ger a innebunit. Cred ca a ajuns la un nasol 25% .Se incalzeste foarte greu. Bine ca macar baga caldura inauntru. Iarna , din pacate , nu poate fi ca vara.

    Comment


    • Originally posted by Aris 600 SEL View Post
      Mie imi ia vara 16 - 18% , dar acum pe ger a innebunit. Cred ca a ajuns la un nasol 25% .Se incalzeste foarte greu. Bine ca macar baga caldura inauntru. Iarna , din pacate , nu poate fi ca vara.
      Aceeasi problema o are nevasta-mea cu ''Micul Gigant'' Matiz...se incalzeste foarte greu.Avem aceeasi problema doar ca una e V8 si una L3.Ce chestie.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • Daca tot se discuta de consum la W 124 am o intrebare pentru cei care conduc tipul asta de masina de mai mult timp decit mine : in regim de trafic bucurestean cam care ar fii turatia maxima pt un consum redus ? Eu deobicei nu sar de 1500 -2000 rot /min in treapta 3 .E subturata (cind spun subturata nu ma refer la acel tremurat ca piftia al masinii )? Nu e ? Dupa capul meu : mai putine rotatii = consum mai mic .La benzina am iesit 15% urban ,la gpl acum iarna pe frig 18-20L % la motor 2000/carburatie ;afara 10 %-80-90km /h benzina iar pe gpl 11% full butelie buc -full butelie buzau

        Comment


        • Exista motor carburatie pe w124?!?
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • La a mea da ! Vechiul proprietar a schimbat motorul original cu unul 102 920 echipat cu pierburg 175cd ( din cite am vazut motorul apartine clasei w123) sincer pe mine care sunt un adversar inrait a tot ce inseamna control electronic al masinii ma incanta ideea

            Comment


            • Exista ,acum ceva timp am avut un 124 din 86 motor 2000 cmc si avea carburator stronberg(sau cum s-o scrie) ,am fost tare multumit de consum 15% gaz in buc(faceam taxi cu ea) si 10 % afara la 130-140. Era nasoala partea cu demarajul, cam mic , masina grea motor mic. Acum am unul din 88 motor 3000 in 6 pistoane dar nu-mi prea dau seama de consum.. am fost pana la tara pe benzina si a luat cam 10%, iar in buc pe gaz 20-25%, apropo asta are cutie automata

              Comment


              • Originally posted by Victor@Daniel View Post
                Exista ,acum ceva timp am avut un 124 din 86 motor 2000 cmc si avea carburator stronberg(sau cum s-o scrie) ,am fost tare multumit de consum 15% gaz in buc(faceam taxi cu ea) si 10 % afara la 130-140. Era nasoala partea cu demarajul, cam mic , masina grea motor mic. Acum am unul din 88 motor 3000 in 6 pistoane dar nu-mi prea dau seama de consum.. am fost pana la tara pe benzina si a luat cam 10%, iar in buc pe gaz 20-25%, apropo asta are cutie automata

                Off topic:

                Aceeasi greutate o are si rekord-ul break pe care il am ( cam 1100kg) si acelasi motor de 2000cc carburatie si totusi are demaraj mai bun decit mb-ul ...

                Comment


                • Daca ne luam dupa carte, 230E-W123, motor 2299cmc-102.980, consumul era 12,5l in oras si 8,5l pe sosea.

                  Comment


                  • Un nou record personal.
                    Attached Files
                    driving sideways is better

                    Comment


                    • Un record ar fi acul ala aratator care e acuma in stanga sa-l pui in oglinda in dreapta
                      BENZ G, altceva ce ?

                      Comment


                      • Originally posted by petrut View Post
                        Un nou record personal.
                        Frumos, eu abia am reusit sa scot 9 la drum lung cu 200 kompressor, e drept cu sonda lambda de dinainte de catalizator defecta.

                        Astazi am scos in Bucuresti, tot cu o2 sensor heater fault, cel mai mic consum din ultimele luni in Bucuresti: 15.1 la suta.
                        Attached Files
                        W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                        W163 ML 55 AMG 2001
                        W163 ML 55 AMG 2002
                        W164 ML 320 CDI
                        W251 R350

                        Comment


                        • Inseamna ca sunt boier daca a mea consuma 12 prin oras
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • Originally posted by bassfreak View Post
                            Frumos, eu abia am reusit sa scot 9 la drum lung cu 200 kompressor, e drept cu sonda lambda de dinainte de catalizator defecta.

                            Astazi am scos in Bucuresti, tot cu o2 sensor heater fault, cel mai mic consum din ultimele luni in Bucuresti: 15.1 la suta.
                            Cu siguranta ca nu sunt in regula una sau mai multe componente la masinuta ta.Consumul real ar trebui sa fie la drum lung undeva intre 7 si 8 iar in oras intre 11 si 13 maxim 14.Consumul in oras stii si tu ca este extrem de variabil si depinde de multe constante.Consumul afara este cel mai bun indicator,iar 9,5% scoate v8-ul meu okios 420.Asa ca iti recomand calduros sa o bagi pe tester si sa schimbi tot ce e de schimbat,iti vei scoate investitia cu siguranta din economia de combustibil....
                            MÃREAȚA COBRA

                            Comment


                            • Da colegu', ai dreptate, am zis ca este defecta sonda lambda de dinainte de catalizator (am facut o diagnoza la colegul cl600). Am cumparat sonda lambda si am schimbat-o ieri la colegul popeye_pmm impreuna cu o revizie Service A.
                              Noul consum de oras este acum asa cum trebuie sa fie.
                              Comparand poza din postul #124 cu cea atasatata aici se poate vedea clar diferenta de consum, distanta parcursa si viteza fiind aproape aceleasi (desi consumul ala de 15 a fost record, probabil temperatura de afara a contribuit fiind cald, altfel sub 17 nu cobora).
                              Dupa resetare acum consumul pleaca din 13 L/100 (cu sonda defecta pleca direct din 18 L/100) si variaza intre 11 si 14 din cate am reusit ieri sa obtin (cu sonda defecta varia intre 15 si 20).
                              (Ca idee, la Logan cu motor de 1.4 am intre 8 si 10 in oras, deci e super ok consumul acum).
                              Deci la un condus de seara linistit cred ca pot obtine si un 10 L/100 in Bucuresti.
                              Attached Files
                              Last edited by bassfreak; 03-06-2010, 15:57 PM. Reason: completare
                              W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                              W163 ML 55 AMG 2001
                              W163 ML 55 AMG 2002
                              W164 ML 320 CDI
                              W251 R350

                              Comment


                              • Record negativ...13.6 la 100 . Am testat de la gol la gol sa vad cat imi ia la circulatia prin Arad si putin drum extraurban (25 km)!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF