Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes in talcioc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Trebuie sa adun date si sa vad performantele ....

    Comment


    • #47
      Cred ca s-a cam terminat cu mitul ala ca-n Germania masinile sunt de pomana. Cat e cobra aia, ca nu-mi dau seama din poza?
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #48
        Se gasesc masini pentru orice buzunar...dar fara pretentii...Vrei masina buna gasesti dar dai si bani(mai sunt si exceptiile care intaresc regula).Mercedesul are pret mare in GERMANIA.Dupa ce am vazut acolo nici nu ma gindesc sa mai dau masina mea sub 4000 euro.


        Cobra coupe 2500 euro
        Last edited by asfalttango; 10-26-2008, 20:38 PM.

        Comment


        • #49
          Vrem topic cu tractorul tau....deja caut chip tuning pe net,sa nu te las sa plingi prea mult cind vei constata ca nu itzi ajung caii

          Comment


          • #50
            O sa ii fac un topic separat...japonezii i-au marit puterea la 116 cai ...eu zic ca nu duce lipasa de putere ci duce lipasa de treapta a-6-a....

            Comment


            • #51
              Originally posted by asfalttango View Post
              O sa ii fac un topic separat...japonezii i-au marit puterea la 116 cai ...eu zic ca nu duce lipasa de putere ci duce lipasa de treapta a-6-a....
              Pajero Sport 2.5TD Turbodiesel parca este in 3 variante de putere 99ps/115ps/133ps
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #52
                E firesc,sunt impartzite in asa fel incit sa traga bine,in detrimentul vitezei...sa intzelegem ca te duci asa mult cu a 5 a incit se tureaza prea mult?

                Comment


                • #53
                  Pe cel de 133 cp nu il stiu...poate este ultima varianta cu common-rail...2004-2005(ultimul an de fabricatie).Datorita bugetului si al combustibilului am fost obligat sa optez pentru aceasta varianta...

                  De viteza a 6-a zic ca are novoie pentru ca la 4200 rotatii=160km/h mi se pare prea sus in ture...daca avea a-6-a cred ca era pe la 3500-3700 la aceeasi viteza....parca am rapoartele in cartea de reparatii a-5-a este 0.86

                  Comment


                  • #54
                    Nu sunt masini de fuga,dar daca o turezi mult papa mult....altfel spus la 120-140 merge ok...

                    Comment


                    • #55
                      Pai clar nu sunt masini de alergat. Ca la orice off-road 4x4, nu caii putere conteaza ci cuplul motor. In rest, turata orice masina va consuma...nu suna logic?

                      Am vazut f multe rulote trase de SUV-uri sau Off-roadere. Era o joaca pt ele. Si bineinteles nu faceau curse auto...

                      In cazul viitoarei destinatii care o va da Asfalttango conteaza doar masa maxima remorcabila...

                      Oricum, acest Pajero va fi o prezenta exotica pe piata remorcatorilor pt ca are, zic eu, un look f modern (majoritatea tracteaza cu Patrol-uri vechi sau alte masini 4x4 de generatie veche (cel putin in Cluj).

                      Comment


                      • #56
                        Chiar daca e un pic off-topic.....mai pun niste foto(pentru a nu mai face un thread separat)










                        Comment


                        • #57
                          F frumoasa...!

                          Interior de limuzina...

                          Parca e pacat sa o pui sa produca bani...glumesc desigur.

                          Da-ne si niste repere: an fabricatie, km la bord, pret, norma poluare, cat e taxa de poluare si eventual 'filmul' achizitiei: cum ai rezervat-o, costuri numere plus asigurare si ce iti mai aduci aminte. Cu siguranta nu vei plictisi pe nimeni.

                          Comment


                          • #58
                            Pai ar fi cam asa:

                            Am gasit-o din intimplare....cele 5 masini vazute in HAMBURG pe net nu erau in realitate ce erau in foto pe mobile....105.000 km reali...masina era intr-un colt (exact ca in povestea cu calul lui fat-frumos) nespalata si fara baterie...era lasata in consignatie.

                            Pina la 15.000 km a fost masina drive-test la reprezentanta din KIEL (linga HAMBURG) apoi a cumparat-o neamtul de la care am luat-o eu.Am platit7500euro neamtului+200 euro propietarului de parc+200 pe numere de 1 luna.

                            Total cheltuieli pina acasa 9300 euro.
                            Este 2,5 turbo 99 cai Euro 1 cred....Ma va mai costa 450 euro inmatricularea la BG.

                            Impresionat de confort(multumiri lui 300xtt-de la noi de pe forum pentru ca el m-a sfatuit bine in aceasta privinta) si multumit de putere si comportament la drum.Asta avind in vedere ca cu 2-3 zile inainte am facut aproape 1200km cu un MITSUBISHI OUTLANDER 2008 de 2,2 litri common rail de 154cp si 6 trepte de care m-a lasat fara replica la capitolul sprint,confort si posibilitati soft off-road.

                            Comment


                            • #59
                              Miine este Duminica...nu ne posteaza nimeni ceva foto de prin tirgurile sau parcurile de prin tara sau strainatate...sa ne mai clatim si noi ochii....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF