Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie diesel vs benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    pai cum degeaba ? ca doar de aia v-am intrebat ! ca sa pot inclina balanta intr-o parte sau alta !

    Comment


    • #47
      Praf, motorina proasta, service-uri la nivel de amatori. In acest caz recomand variantele pe benzina, sunt mai simple la aceste probleme.

      Comment


      • #48
        Discutiile despre diesel sau benzina or sa se termine doar odata cu petrolul. Conteaza ce-ti place tie. Am avut masini pe benzina si de 12 ani am doar pe motorina. De cand am trecut la diesel nu-mi mai doresc pe benzina. Imi place mai mult cum raspunde un diesel,imi place consumul si fiabilitatea. Nu zic ca masinile pe benzina nu ar fi fiabile,doar ca din cauza consumului mai mare nu o sa gasesti prea des masini cu kilometrii multi ca in cazul dieselului. Ia motorizarea care-ti place si se incadreaza in buget.
        https://images.spritmonitor.de/689666.png

        Comment


        • #49
          Am citit in acest topic si cateva posturi privitoare la taxa de inmatriculare (timbru verde). Poate spune cineva cu aproximatie cat costa taxa de mediu la un C200 (2001-2003) si la un C220 (aceeasi ani) ? A inmatriculat cineva recent aceste motoare?
          In alta ordine de idei, impozitul anual si asigurarea sunt mai ieftine pentru C200 comparativ cu C220 ?

          Multumesc.
          LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

          Comment


          • #50
            Ma gandesc ca c200 te referi la benzinar ca daca te referi la c200 cdi este identic(taxe,impozite) cu c220.C200 benzinar este motor de aprox 1800 cmc si impozitul este undeva la 120-150 ron si asigurarea in functie de varsta.

            Comment


            • #51
              Da ma refer la C200 benzina (nici nu stiam ca este si C200 motorina) si timbrul verde este mai ieftin ? Asigurare??? O inmatriculez pe numele tatalui, poate este mai ieftin
              LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

              Comment


              • #52
                Am avut masini pe motorina si la momentul actual am 4 masini pe benzina si GPL.
                Cu masina pe motorina castigi pe o parte(consum) si pierzi pe 7 parti(atunci cand vine vorba de intretinere.Niciodata nu mai bag in curte masini diesel !
                Toate piesele sunt mai scumpe,reviziile deasemenea !
                La benzina pierzi la consum,dar castigi la intretinere.Daca pui GPL iesi clar in avantaj fata de motorina.Revizii mai rare,costuri de mentenanta mici !
                Am luat doua masini noi in 2009 si le-am pus GPL.La ora actuala fiecare rabla are peste 300.000 km,iar costurile de intretinere(facturabil) si anvelope pentru ambele ,nu a depasit 20.000 ron .Acum am mai luat inca un benzinar si i-am pus tot GPL.
                In Romania,motorina este de proasta calitate iar rata defectiunilor este mare .
                Dar clientul final decide ce este mai bine!
                Last edited by robertino; 01-21-2014, 09:04 AM.

                Comment


                • #53
                  Multumesc pentru post. Spune-mi te rog privitor la taxe (impozit, asigurare, timbru verde) care sunt diferentele de pret dintre benzina si motorina ? Cu aproximatie.
                  LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                  Comment


                  • #54
                    Conduc diesel de 7 ani si pot spune ca nu am avut niciodata probleme din cauza motorinei(si am bagat de la toate pompele posibile),cu fum negru sau sa se inece masina nciodata,doar ca se simte putin la demaraj o motorina mai de calitate.Concluzia ,merg pe mana dieselui.

                    Comment


                    • #55
                      Discutia benzina vs diesel este discutata intr-un alt topic, nu asta am vrut sa intreb cand am cerut parerile. Nu vreau sa generez discutii interminabile , intrebam strict d.p.d.v. al taxelor.

                      Da, chiar aici, reciteste titlul.
                      Last edited by cutaresku; 01-22-2014, 19:53 PM.
                      LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                      Comment


                      • #56
                        La 1800 cmc ai sub 200 ron impozit. La 2200 cmc ai de plata pe la 800 ron.
                        Alege o masina care e mai buna, nu conteaza ca e diesel sau benzina la second.

                        Comment


                        • #57
                          Sa sti(+i) ca am sa iau in considerare sfatul tau. Am un buget mic pentru achizitie + taxe, Cred ca ma voi hotara la fata locului in functie de ce gasesc. Imi doresc cutie automata deoarece rulez mai mult in oras ... pe motorina am mers cu automat, nush cum ar fi pe benzina automata?
                          Last edited by cutaresku; 01-22-2014, 19:53 PM.
                          LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                          Comment


                          • #58
                            Salut,eu am w203 c180 benzina,non kompressor si sunt mai mult decat multumit.Am si alta masina,alta marca diesel.Se conduce mai usor dieselul(plecari rampa,etc)dar benzinarul e mai silentios,si consumabilele nu le schimbi asa des din cate stiu eu.

                            Comment


                            • #59
                              Detin de 3 ani un c180 kompressor.Intretinerea s-a concretizat in cate un schimb anual de filtre aer,ulei si un set placute frana spate.Nimic mai mult in 3 ani.Nici un surub desfacut(mai putin prezoanele de la roti),nici o piesa schimbata!
                              La diesel in fiecare an pe langa reviziile (fltre,aer,filtre combustibil la fiecare 10.000 km rulati) curatam EGR,verificam/schimbam bujii incandescente.
                              Placutele de franare se uzau mai repede(motorul diesel se opune violent franarii in regimurile urbane),masina mai grea,suspensia avea de suferit in Ro.
                              Momentan C-ul SH mi se pare extrem de fiabil in comparatie cu ce rable luate noi am detinut in decursul anilor !
                              La stilul meu de mers domol,masina consuma 11-12% urban si 6,7% extra.
                              Diesel-ul common rail de 2,2 litri/155cp/400Nm imi consuma 5,5-6 % extraurban si 8-10% urban in functie de conditii.

                              Comment


                              • #60
                                Da Robertino, voi la CDI-uri schimbati jumate motor la 10.000 de kilometri.
                                Eu ma mandresc cu un motor de 2,2 simplu 95 de cai, la care in afar de schimbul de ulei la motor si filtru de aer+polen merg lejer 20.000Km fara sa imi fac griji.
                                Mai mult decata atat, din cauza fiabilitatii acestor motoare, o sa trec la motorizarea de 2.0 cu puterea de 75 de cai, la care nu mai platesti impozit 800 RON pe an, ci 180 ROn pe an!
                                Cu acest tip de motor, parcurg fara probleme se 30-40.000 KM fara sa misc un surub macar.
                                Unde este fiabilitatea din ziua de azi domnilor?
                                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF