Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitie diesel vs benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Parerea mea: daca faci peste 30.000 Km/an ...diesel. Daca nu...benzina.

    Comment


    • #17
      Daca am postat in aria gresita, rog un moderator sa-l schimbe unde ii este locul, sau daca nu este de folos, se poate si sterge.

      Ideea de la care am pornit, sa postez in acest loc, este dorinta de a face un fel de ghid, pentru membrii noi, ca mine, urmarind in acelasi timp, informatiile primite de la membrii seniori, care nu pot fii decat apreciate, ajutandu-ne pe noi a lua o decizie in ceea ce vom achizitiona.
      Si da eu am o "motocositoare", cu 1.4, care din 2014, o varianta modifica si supraalimentata, va echipa masinile MB. Sunt multe lucruri de invatat, dar nu toti pot sa invete !

      CO la diesel, a juns sa fie mai mic, datorita sistemelor de filtrare si control implementate. Ce obs. eu este ca epoca dpf-ului, o sa fie foarte scurta, MB, VW si VOLVO, au deja amsamblu euro, cel care functioneaza cu ad-blue. O sa fie mai scump, mai fiabil ?, asta inca nu situ. Ce stiu este ca daca ramai fara ad-blue, se infunda sita catalitica, si intrii in limp-mode.

      Comment


      • #18
        Originally posted by JohnsonCR View Post
        Ideea de la care am pornit, sa postez in acest loc, este dorinta de a face un fel de ghid, pentru membrii noi, ca mine, urmarind in acelasi timp, informatiile primite de la membrii seniori, care nu pot fii decat apreciate, ajutandu-ne pe noi a lua o decizie in ceea ce vom achizitiona.
        [...] Sunt multe lucruri de invatat, dar nu toti pot sa invete !
        Pentru ca acest lucru sa se intample ar trebui sa ai grija la corectitudinea informatiilor pe care le furnizezi. Ca altfel nu o sa mai inteleaga nimeni nimic.
        Dupa cum spui sunt multe de invatat, insa nu ajuti pe nimeni furnizand informatii eronate

        Originally posted by JohnsonCR View Post
        CO la diesel, a juns sa fie mai mic, datorita sistemelor de filtrare si control implementate.
        CO2 e mai scazut la diesel prin insasi natura functionarii motorului diesel. Spre deosebire de benzina, motoarele diesel functioneaza cu aer in exces.

        Originally posted by JohnsonCR View Post
        Ce obs. eu este ca epoca dpf-ului, o sa fie foarte scurta, MB, VW si VOLVO, au deja amsamblu euro, cel care functioneaza cu ad-blue. O sa fie mai scump, mai fiabil ?, asta inca nu situ. Ce stiu este ca daca ramai fara ad-blue, se infunda sita catalitica, si intrii in limp-mode.
        Adblue este o tehnlogie care are ca scop reducerea poluarii la motoarele diesel, prin scaderea NOx si a dimensiunii particulelor eliberate in atmosfera.
        Tehnologia consta in injectarea unei substante (uree) imediat dupa filtrul de particule (DPF) si inainte de catalizator. Ce rezulta de aici? Ca avem in continuare filtru de particule.
        Asa ca ma intreb cum de ai observat tu ca epoca DPF o sa fie foarte scurta?

        Detalii gasesti in multe locuri pe net:


        Si Adblue nu este chiar ieftin. Substanta costa destul de mult.

        Comment


        • #19
          Cand omul a spus poluare cred ca se referea la normele in care sunt incadrate pentru a plati taxele si asta se tine cont de co2 si capacitate cilindrica in Romania,nu face nimeni analiza a tuturor depunerilor si alte chestii ca o dam in balarii,si nu cred ca esti ecologist,pe hartie e clar diesel polueaza mai putin,end of the line.Cine stie cate alte noxe emit atat dieselul cat si petrolul dar poate va conta mult mai tarziu daca se vor schimba statisticile de analiza,asa ca nu face nimeni chimie.

          Comment


          • #20
            Originally posted by ichbin View Post
            pe hartie e clar diesel polueaza mai putin,end of the line.
            Nu am prins in intregime ideea din postul tau, dar situatia este exact invers: diesel-ul polueaza mai mult. Si nu doar in Romania, ci in toata lumea .
            Cand s-a stabilit nivelul taxelor s-a tinut cont de asta si tocmai de aceea, la emisii egale de CO2, taxele la diesel sunt mai mari decat la benzina. Simplu. End of line, vorba ta...
            Desi topicul se referea la altceva, nu doar la taxe.
            Last edited by paul_p; 07-16-2013, 15:58 PM.

            Comment


            • #21
              Salutare, indiferent ce varianta se va alege, benzina sau diezel, bani pe piese tot va trebui alocati.
              Masinilie in ziua de azi asa sunt concepute sa nu tina mult, ceva pica la ele, mai ales la partea electrica asta e sfant.
              Acuma depinde si de norocul omului.
              Cel mai bine e sa cumpere omul o masina noua, care are si garantie, si catva ani sigur scapa de griji.
              Una la mana doua e ca lotaria, castigator sau necastigator.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #22
                Da topicul nu se refera la taxe,dar am tinut sa corectez ca dieselul polueaza mai putin,argumentase la partile negative asta,drept dovada,Emissions from Petrol Vehicles

                Emissions from petrol cars have been dramatically reduced by the introduction of catalytic converters, which oxidise pollutants such as CO to less harmful gases such as CO2. When compared to petrol cars without catalysts, catalyst cars have much lower CO, HC and NOx emissions, at the expense of CO2 emissions, which increase due to the oxidation of carbon monoxide to CO2. As a consequence of this, a catalyst car will also use slightly more fuel and become less efficient. However, despite these improvements, petrol cars with catalysts still produce more CO and HC than diesel cars, although exhaust emissions of NOx and particulates are much lower than diesel cars. In fact particulate emissions from petrol cars are so low that they are not routinely measured.

                Emissions from Diesel Vehicles

                Diesel fuel contains more energy per litre than petrol and coupled with the fact that diesel engines are more efficient than petrol engines, diesel cars are more efficient to run. Diesel fuel contains no lead and emissions of the regulated pollutants (carbon monoxide, hydrocarbons and nitrogen oxides) are lower than those from petrol cars without a catalyst. However, when compared to petrol cars with a catalyst, diesels have higher emissions of NOx and much higher emissions of particulate matter.

                La diesel acele particule sunt mai bogate in emisii,dar calculele se fac dupa co2,iar mai nou motoarele diesel cu DPF si cele care sunt cu AdBlue,ard acele prticule,la fel se spunea ca rasul ingrasa,ba ca slabeste,dar ce conteaza e ca tu esti fericit.De aceea multe tari din Europa sunt mai multe masini diesel,consum mai mic,taxe mai mici,si taxele se platesc in functie de poluare.

                Concluzia;Despite much debate over which car, petrol or diesel, is cleaner, weighing up the advantages and disadvantages is not easy. For example, diesel cars have been promoted, as they produce less CO and HC on average when compared to petrol cars, and they have greater fuel economy producing less CO2 per km.
                Clar ca daca nu ar avea un mic avantaj dieselurile nu ar fi mai scumpe decat benzinarele si cum spuneau aia mai sus motoarele diesel sunt mai eficiente.
                Ca si sfat pentru cumpararea unui second hand as alege diesel,rezista mai mult.
                Depinde si cat de veche este masina,sunt diferente destul de mari in ceea ce priveste confortul unui diesel modern si altul mai vechi de 8-10 ani sa zicem.
                Fiecare isi alege masina in functie de ce face cu ea,unde locuieste,taxele,pretul si de ceea ce ii place.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Sigur am gresit, pentru ca , sistemul prezentat in link nu il cunosc, cunostintele mele bazanduse pe motoarele de camioade, la care lipseste filtru DPF. Exista doar o sita catalitica ( in fine sunt mai multe, ca niste foi de ceapa), care sunt udate constanta cu ad-blue, consumul rezultand prin evaporare. Se recircula lichidul, iar la revizii, undeva pe la 100-150tkm se scoate sita si se curata, de un praf albicos, cu un miros ingrozitor.

                  Comment


                  • #24
                    Era o vorba intr-o perioada de timp prin Bucuresti."o dam din cola-n fanta si din fanta-n sprite" - cam asa si cu continutul acestui topic.A inceput cu o postare si sa denaturat la alta discutie.
                    Domnule JohnsonCR - daca sunteti nou pe acest forum incercati pentru inceput sa observati cum merg lucrurile pe aici.Exista un moderator care afisaza toate informatiile necesare inca de pe prima pagina a forumului.Dupa ce verificati cu functia search ca nu exista o informatie,dupa aceea faceti demersurile sa o postati + mare atentie la ortografie si punctuatie ..... de cele mai multe ori scrisul de caracterizeaza.

                    Multumesc de intelegere.
                    LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                    Comment


                    • #25
                      Dupa o zii de munca, mai facem si greseli.

                      Ok, personal am invatat ceva din tot thread-ul acesta. Mai mult, am dorit sa ma conving singur ca fac cea mai buna alegere, prin viziunea si cunostintele celor care detin un MB. Acest versus s-a dorit a fii "ce sa cumpar", diesel sau benzina.

                      Alegerea mea : benzina+gpl. Diesel-ul nu mi se justifica. Pentru un max. de 10tkm pe an, incluzand si concediile, rulaj predominant in oras, cam odata la luna se face un drum de 100km, adaugand si minusurile generate de diesel din postul nr1, din care au fost combatute doar doua, cuplul si emisiile CO, intaresc alegerea mea. Practic, un sofer care merge 20tkm, oricum o sa cheltuie mai mult cu un diesel decat ca mine cu un benzinar, eu castigand confort, cheltuieli de intretinere si taxe mai mici. Altfel, incluzand valoarea instalatiei gpl, ajungi la pretul de achizitie al unui diesel, dar valoarea investita se va amortiza, urmand sa genereze profit pentru eventualele neplaceri cauzate motorului.

                      Se merita diesel ca si masina personala si/sau de familie? In timp se va dovedii ca a fost o investitie proasta.

                      OFF- si ca sa inchei cu o nota pesimista despre acest site; nu am fost tras de ureche de nici un moderator, in schimb membrii seniori, pe care ii respect, dar nu la general, imi impun perfectionismul. TOATA EUROPA COMENTEAZA DE ROMANI FARA SA CUNOSCA ROMANIA. SI ROMANII FAC LA FEL CU ROMANII !!!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by JohnsonCR View Post
                        Dupa o zii de munca, mai facem si greseli.

                        Ok, personal am invatat ceva din tot thread-ul acesta. Mai mult, am dorit sa ma conving singur ca fac cea mai buna alegere, prin viziunea si cunostintele celor care detin un MB. Acest versus s-a dorit a fii "ce sa cumpar", diesel sau benzina.

                        Alegerea mea : benzina+gpl. Diesel-ul nu mi se justifica. Pentru un max. de 10tkm pe an, incluzand si concediile, rulaj predominant in oras, cam odata la luna se face un drum de 100km, adaugand si minusurile generate de diesel din postul nr1, din care au fost combatute doar doua, cuplul si emisiile CO, intaresc alegerea mea. Practic, un sofer care merge 20tkm, oricum o sa cheltuie mai mult cu un diesel decat ca mine cu un benzinar, eu castigand confort, cheltuieli de intretinere si taxe mai mici. Altfel, incluzand valoarea instalatiei gpl, ajungi la pretul de achizitie al unui diesel, dar valoarea investita se va amortiza, urmand sa genereze profit pentru eventualele neplaceri cauzate motorului.

                        Se merita diesel ca si masina personala si/sau de familie? In timp se va dovedii ca a fost o investitie proasta.

                        OFF- si ca sa inchei cu o nota pesimista despre acest site; nu am fost tras de ureche de nici un moderator, in schimb membrii seniori, pe care ii respect, dar nu la general, imi impun perfectionismul. TOATA EUROPA COMENTEAZA DE ROMANI FARA SA CUNOSCA ROMANIA. SI ROMANII FAC LA FEL CU ROMANII !!!
                        Nu fi sarcastic ca nu e cazul,doar colegul de mai sus a fost putin mai dur (poate a avut si el o zi mai agitata).

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by JohnsonCR View Post
                          Dupa o zii de munca, mai facem si greseli.

                          Ok, personal am invatat ceva din tot thread-ul acesta. Mai mult, am dorit sa ma conving singur ca fac cea mai buna alegere, prin viziunea si cunostintele celor care detin un MB. Acest versus s-a dorit a fii "ce sa cumpar", diesel sau benzina.

                          Alegerea mea : benzina+gpl. Diesel-ul nu mi se justifica. Pentru un max. de 10tkm pe an, incluzand si concediile, rulaj predominant in oras, cam odata la luna se face un drum de 100km, adaugand si minusurile generate de diesel din postul nr1, din care au fost combatute doar doua, cuplul si emisiile CO, intaresc alegerea mea. Practic, un sofer care merge 20tkm, oricum o sa cheltuie mai mult cu un diesel decat ca mine cu un benzinar, eu castigand confort, cheltuieli de intretinere si taxe mai mici. Altfel, incluzand valoarea instalatiei gpl, ajungi la pretul de achizitie al unui diesel, dar valoarea investita se va amortiza, urmand sa genereze profit pentru eventualele neplaceri cauzate motorului.

                          Se merita diesel ca si masina personala si/sau de familie? In timp se va dovedii ca a fost o investitie proasta.

                          OFF- si ca sa inchei cu o nota pesimista despre acest site; nu am fost tras de ureche de nici un moderator, in schimb membrii seniori, pe care ii respect, dar nu la general, imi impun perfectionismul. TOATA EUROPA COMENTEAZA DE ROMANI FARA SA CUNOSCA ROMANIA. SI ROMANII FAC LA FEL CU ROMANII !!!
                          1. Domnule, nu te pune nimeni sa postezi daca esti obosit, daca asta e cauza greselilor.
                          2. Sunt romani si romani, oamanii sunt mai buni sau mai rai, ca peste tot probabil.
                          3. Benzina e de preferat in principiu motorinei la mana a doua prin prisma kilometrajului mai mic, dar depinde ce masina gasesti si la ce pret. Second hand-ul este intr-o buna masuna o loterie oricat de priceput ai fi. Daca gasesti un diesel cu 1/3 mai ieftin decat un benzinar de exemplu, chiar nu vad unde e profitul. Daca gasesti un benzinar cu 1/2 mai ieftin decat un dieselar este clar ca asta va fi alegerea castigatoare.
                          4. GPL-ul este o gaselnita pe care producatorul NU a luat-o in considerare cand a proiectat masina, si este o investitie castigatoare care de regula nu se amortizeaza decat in mintea celor ce o achizitioneaza.
                          5. Altfel s-au spus multe pe aici, cum ar fi si turbo-lag-ul. Daca ai fi condus un motor de asta nou diesel ai fi vazut ca la MB este aproape inexistent, 75% din cuplul maxim atingandu-se practic de pe la 1800rpm, iar puterea maxima de pe la 2800 la rosu.
                          6. Cat despre zgomot, un diesel nu va suna niciodata ca un benzinar aspirat mare de la V6 in sus, dar poti sa fii sigur ca un motor de peste 2L diesel suna in ture cu mult mai bine ca o trisca de ascutitoare de 1.4, care btw este L4 si nu V4, iar la viteza mare este mult mai silentios.
                          Last edited by Siegfried; 07-18-2013, 10:16 AM.

                          Comment


                          • #28
                            Mult succes la achizitie ! Sa ne tineti la curent, toti invatam din experientele altora, asta e si scopul forumului. Am uitat sa mentionez ca daca puneti GPL pe ea, tot va consuma 10% din totalul carburantului benzina, e putin mai pretentioasa la condus , dar va veti invata destul de repede.

                            O zi buna !

                            Comment


                            • #29
                              #Siegfried - bine punctat si concluzionat, si asta ma omoara , glumesc, dar ai dreptate, in afara de pc. 1, la care se adauga si o tastatura care nu este in mintile ei. Imi cer iertare daca va deranjez vizual cu astfel de greseli, dar pana la urmatoarea intrare in service, rog ingaduinta.

                              Astzi am facut primul test drive, un C200 din 2002, masina unui coleg. "PLACEREA DE A CONDUCE", este rezumatul unei ore de condus prin Hannover, cu o scurta, dar rapida iesire pe auto band.

                              Cat despre gpl, sunt multe opinii si contra si pro, amintindu-mi de un articol citit mai de mult. Daca functiona gpl la motoarele prin compresie, cati montau oare? Cunosc detaliile despre consumul "auxiliar" al instalatiei, care difera in functie de setarile facute, si stilul de condus. Banuiesc, ca atunci cand o sa o conduc eu, o sa consume 20% din benzina, iar doar 5% cand o sa-mi fie jumatatea la volan. Si o curiozitate, MB produce instalatii gpl pentru anumite modele. O sa incerc maine sa aflu cateva detalii.
                              Last edited by JohnsonCR; 07-19-2013, 02:16 AM.

                              Comment


                              • #30
                                Nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar uite cum este treaba cu instalatia de gpl "produse" de MB. De fapt nu produc instalatii gpl, greseala mea. Fabrica doar controller de mapare, adaptor ecu si inca un "box", sa-l numesc asa, care vine in conexiune cu sistemul de evacuare. Aceste componente sunt strict livrate in tarile nordice, Danemarca, Suedia, Norvegia si Finlanda, tari ale caror legislatie impune producatorilor disponibilitatea unui combustibil alternativ, ca "de" in Suedia de ex., gazul pentru uz caznic este gratuit. Toata tarasenia costa 1300 de euro, pret de depozit !!!!!!!, deci mai mult decat o instalatie gpl.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF