Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rapoartele de transmisie la Grup diferential, lamuriri.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Asd

    Buna seara !


    Aerisirea presupune un motor mergand, o punte intre pinii 8 si 10 ai releului de ASD sau ai soclului acestuia si in acelasi timp o aerisire "clasica" la aerisitorul de pe diferential. Scopul puntii intre cei doi pini este sa deschida fortat supapa aia magnetica care comanda "blocarea" diferentialului.

    Si mai trebuie sa te asiguri ca in vasul cu lichid hidraulic utilizat de ASD si suspensia hidraulica self-leveling exista suficient lichid, binenteles.


    Dragos

    Comment


    • #17
      Revin cu o intrebare referitoare la raportul de transmisie de la grup, pe masina este montat una cu raportul 3.91 caci este motorizare diesel si as dori sa montez una cu raportul de 3.67, care ar fi diferenta intre cele doua rapoarte, inafara ca o sa-mi scada turatia cu vre-o 220 rotatii pe minut.

      La demaraj nu stiu cu cat o sa influinteze treaba, la sarcina nu ma ingrijorez caci cel de 3.67 este mai sanatos fata de 3.91
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #18
        Buna seara !


        In aceste conditii, si demarajul va fi mai slab, si in sarcina va trage mai greu. Doar in comparatie cu vechiul setup, la aceeasi viteza vei avea ceva rpm mai jos, sau la acelasi rpm o viteza ceva mai mare.


        Dragos

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru raspuns.

          Nu inteleg urmatoarea chestie cu rapoartele astea de la Grup.

          Am avut un W202 cu motor de 2,2 diesel cu cutie automata care avea grupul diferential cu raportul 3.67

          Am momentan tot un W202 cu motorizare 2,2 benzina cu cutie manuala care are raportul la grup la fel tot 3.67

          Si mai am tot un W202 cu motor de 2,2 diesel cutie manuala care are raportul la grup 3.91 de ce nu au pus si pa asta cu raport fe 3.67?
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            Treaba cu rapoartele nu e complexa. Cum ultima treapta este de obicei cea mai importanta, ca acolo se intra in regim de croaziera, raportul transmisiei finale este ales in functie de performantele motorului si raportul ultimei trepte din cutie. Mai e si diametrul rotii si greutatea masinii un criteriu, dar asta e mai important la autovehicule de teren.

            Cu cat un motor e mai slab, cu atat raportul din grup va fi mai scurt, adica cifra care-l reprezinta va fi mai mare. In cazul tau, 3.91. Daca dupa acest motor se leaga cutii de viteze diferite ca si numar de trepte si mai ales cu raportul ultimei trepte diferit, e clar ca si la grup tre' sa se intample ceva.

            De exemplu, daca cutia automata sau manuala este cea cu patru trepte (ulitma treapta este 1:1), raportul din grup poate fi 3.67. Daca cutia manuala este cu cinci trepte, ultima treapta este de obicei overdrive, adica subunitara, cam 0.80:1 raport. Fiind mai lunga, pentru ca motorului sa-i convina regimul, s-a scurtat grupul, si s-a ales raportul de 3.91. Un fel de "in compensare"...

            Motoarele foarte puternice se descurca cu trepte putine si lungi in cutie precum si cu rapoarte lungi in transmisia finala. Masina mea de weekend are 476CP si cutie automata cu trei trepte (cu ultima treapta 1:1), dar raportul in grup este 2.56:1. Cand ai 750 - 800Nm cuplu, se poate si asa, la 80mph motorul are vreo 2500rpm...



            Dragos

            Comment


            • #21
              Salutare...am si eu un C200 diesel pe care l-am luat cu probleme si cunoscand modelul de masina vreau sa-l pun la punct.Masina are probleme la grup,joc in cardan,joc in planetare,ulei pierdut si zgomot ca de autobuz...problema e ca eu am avut un c250 de 113 cp si am grupul de la el...nu stiu unde sa ma uit dupa raport sa vad daca se potrivesc intre ele...din ce am vazut ambele masini ar functiona la aceeasi turatie avand aceeasi viteza.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF