Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rapoartele de transmisie la Grup diferential, lamuriri.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rapoartele de transmisie la Grup diferential, lamuriri.

    Va salut, apelez la ajutorul vostru, care pot sa ma lamureasca si pe mine cum sta treaba cu rapoartele de transmisie.
    Treaba e in felul urmator: am un grup de pe un W202 motorizare 2000 si 2200 diesel, pe acest grup ca sunt identice scrie raportul de transmisie 3.91
    Pana aici e ok, cineva a vrut sa monteze un grup din asta pe un W124 care avea motor de 2500 Diesel, si zicea ca nu e bun acest raport, ca lui ii trebuie 3.92
    Ce diferente este intre ele?
    Multumesc anticipat pentru cei care vor raspunde.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Rapoarte, diferentiale...

    Buna ziua !


    Estimez ca diferenta aia de o sutime e data doar de cum s-a facut rotunjirea rezultatului impartirii. Si sa nu fie asa, daca din punct de vedere constructiv rapoartele (pinionul si coroana) potrivesc fizic in carcasa diferentialului sau diferentialele potrivesc in semisasiul spate, atunci totul e OK.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Am atasat doua poze cu grupul desfacut.
      Se vede clar si citet seria de pe pinionul cel mare.
      Attached Files
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Rapoarte...

        Bună seara !


        Pinionul ăla mare se cheamă în mod normal "coroană". Pâna si codurile OEM de pe piese sunt identice, deci ar trebui să fie clara treaba. Daca tot nu e clară si ai grupurile la îndemană, numara dintii de pe coroană și pinion, fă împartirea si vezi ce rezultat dă operatia, după care îti vei da seama cum s-a rotunjit cifra.

        De exemplu, 40:11 dă 3.909. 39:10 dă fix 3.90, etc. Fă un mic exercitiu de aritmetica si ai rezolvat problema.


        Dragos

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru lamurire.
          Se poate inchide subiectul din partea mea.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            As avea si eu o intrebare: Dintre un grup cu raportul 3.92 si unul cu raport 2.47 care s-ar potrivi cel mai bine pentru 3.0 D fara turbo de w124? Multumesc!

            Comment


            • #7
              Raport W124 E300D non-turbo

              Buna ziua !


              Aceasta motorizare vine de obicei cu 3.46 in grup daca e vorba de cutie manuala in cinci trepte, sau 2.88 daca e vorba de cutie automata in patru trepte.

              De aici, tu alegi, pentru ca nu ai specificat tipul de cutie cu care este dotata masina la care faci referire.

              Ca regula generala, pastrand aceeasi motorizare, cu cat cifra care reprezinta raportul este mai mica, vei avea turatii mai mici de motor la o viteza data, dar demarajul e slab. Daca cifra asta e mai mare, demarajul este mai bun, dar la o anumita viteza vei avea turatii de motor mai mari decat in cazul anterior.

              Va trebui sa te gandesti in ce conditii este folosita masina si la ce viteze, ca daca pui pe ea greutati mari (sau tragi remorca) si nu gonesti peste 100km/h, cifra mai mare este alegerea corecta. In caz contrar, cea mica.


              Dragos

              Comment


              • #8
                Am inteles. Masina are cutie automata in 4 trepte. Tin sa precizez ca, cu grupul care-l am acum pe masina(3.92) am ajuns pe la viteza de 170-180 km/h aproximativ, spun aproximativ deoarece nu-mi functioneaza kilometrajul dar am facut testul/testele cu navigatia si cu un prieten care era in spatele meu cu alta masina. In principiu as vrea sa schimb grupul fiindca acesta de 3.92 este de cobra si nu are nici ABS nici ASR, iar cel care-l am de schimb, cel de 2.47 are ABS sigur, ASR nu sunt foarte sigur ca are. Apropos, cum aflu daca are sau nu ASR acest grup? Deci, in principiu, daca pun raportul de 2.47 o sa demareze mai greu masina dar, v-a ajunge la viteze mai mari? Multumesc mult de tot pentru ajutor!! Numai bine!

                Comment


                • #9
                  Raport W124 E300D non-turbo

                  Buna ziua !


                  Personal eu nu am simtit niciodata lipsa vreunui sistem cu nume din trei sau patru litere, si nu cred ca o sa am vreodata nevoie de asa ceva. Intamplator, ABS am si eu pe E200D. Dar, fiecare cu gusturile lui.

                  Dupa cum scriam anterior, cu un raport "lung" (cifra mica), masina va demara mai slab, nu-i va prea place la deal si/sau cu greutate pe ea. Dar daca aceste situatii nu sunt prioritare in utilizarea de zi cu zi, mergi pe varianta dorita si impaca-te cu ideea.


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles perfect! Nu-mi era mie neaparat de sisteme doar ca daca tot sunt pe masina, se aprind si becurile prin bord cand pun contactul si la butonul de asr de pe consola centrala, ma gandeam sa pun acest grup care e de 4.2(adica cum a fost masina la origini) care imi sta in garaj fix degeaba, cu tot cu planetare. Multumesc inca odata pentru raspuns si ajutor in acelasi timp! O sa atasez niste poza ca mai am o mica nedumerire, ala din poza 2 si 3 ce e?!) Thank you! O zi cat mai buna!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Rapoarte, diferentiale...

                      Buna seara !


                      Chestia aia la care faci tu referire este un fel de supapa, montata acolo ca sa lase eventuala presiune care se formeaza in diferențial să scape afara, si in acelasi timp, nu lasa apa de afara sa intre inauntru.

                      Majoritatea masinilor au asa ceva, dar nu neaparat in acelasi loc. La unele, supapa asta de aerisire este in carcasa grupului, ca la tine. La altele, care au punti rigide, in functie de solutia constructiva aleasa pentru gresarea rulmentilor planetarelor, supapa poate fi inlocuită de un stuț montat într-una din trompele puntii, care stuț are un furtun de cauciuc pe el, iar celalalt capat urcat undeva la inaltime sau introdus in lonjeron sau in vreunul din stalpii caroseriei.

                      In cazul de mai sus prezentat, cel cu puntile rigide, daca rulmentii planetarelor se greseaza cu uleiul din grup, prin trompe circula uleiul din grup catre extremitatea exterioara a puntii, unde sunt plasati rulmentii planetarelor, si daca se face presiune acolo, poate scapa prin stutul de care scriam.



                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        Am inteles, sa traiti! Multumesc inca odata pentru lamuriri! In concluzie, cand o sa am ocazia, poate, o sa pun acest grup de 2.47 macar asa de proba sa vad cu se comporta masina, in acest caz o sa va tin la curent! Numai bine va doresc!

                        Comment


                        • #13
                          In pozele postate de Jacob, fie e acelasi grup pozat din unghiuri diferite, pentru ca ambele poze au 3,91...
                          Last edited by Dj Sky; 03-12-2013, 22:54 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Dj Sky View Post
                            In pozele postate de Jacob, fie e acelasi grup pozat din unghiuri diferite, pentru ca ambele poze au 3,91...
                            Da, este vorba de aceleasi grup, doar undghiul de pozare difera.

                            Apropo de sistemul ASR, grupul diferential nu are nici un senzor in plus fata de cel ABS, care e montat pe el.
                            De ASR are grija ABS-ul, deci cine are sau vrea sa isi monteze sa aiba si ASR, atnci trebuie sa aiba 3 senzori in spate, unul in grup si cate unul la fiecare roata din spate.
                            Pompa de ABS are cu o iesire in plus.

                            Si eu vreau sa montez un sistem ASR pe masina mea, dar e complicata treaba, dar o sa incerc.
                            Last edited by Jacob; 03-13-2013, 08:00 AM.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Va salut colegi ai forumului.Am cautat prin toate postarile si nu am gasit un raspuns sau o rezolvare a problemei mele,problema ar fi ca nu mi se aprinde acel triunghi portocaliu din bord care ar fi de la sistemult de antiderapare ASD sau ETC. Dupa multe cautari am descoperit ca pe tester imi da eroare la modulul ASD de langa mufa de diagnoza am comandat piesa respectiva am schimbato dar tot nu se aprinde si nu functioneaza sistemul am controlat si siguranta si in bord becul tot nu se aprinde.Acum am ajuns in inpas si nu stiu cum sa m-ai procedez am citi ca se pune un ulei in grup cu alt indice decat cele fara si se m-ai si aeriseste, cum se procedeaza la aerisirea grupului si nu stiu unde se afla releu de la sistem pentru ca langa modul nu se afla decat sigurante as aprecia mult ajutorul vostru. Multumesc frumos Masina este un w202 kompressor din 1996 vin WDB2020251F505369

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF