Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Uleiuri, aditivi, conditionatori metale, fluide

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cred ca m-am referit vreodata la Matale ca facand parte din cei care arunca piatra. Pentru ca fac parte din categoria celor care sfideaza "bunul mers" iar un caiet te mai ajuta uneori sa vezi ce a fost candva. Ce am facut, ce a iesit, ce am vrut.
    Doar am dorit sa separam categoriile "licori".
    Multumesc pentru raspuns.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gmihai24 View Post
      Un lucru am de precizat.
      ACONDITIONATOR IN DOMENIUL AUTO NU EXISTA.ACONDITIONATORUL ESTE O COMPOZITIE CHIMICA PT SAMPOANELE DE PAR SI FIXATIVE DE PAR.

      PS: Am o rugaminte la toti cei care fac recomandari in domeniul auto si nu numai, va rog din suflet sa nu mai inventati tratamente ca o sa-l usture buzunarul pe cel care le foloseste.Nu mai faceti artificii la masinii ca va jucati cu viata voastra.
      In clasa a X-a, la lucrul mecanic, se invata ca a conditiona un metal este operatiunea de tratament termic-o chimic anorganic la suprafata piesei de metal.
      In mod cert, doar un inginer mecanic poate decreta daca exista si aceasta gama de tratament.
      Deci, de cand am invatat, s-au inventat si procedee chimice de CONDITIONARE superficiala a suprafetei pieselor metalice supuse la mari frecari.
      Tot in manualul ala se defineau si celelalte tratamente pentru piese de metal: calmare, defosforizare, calire ... .
      Pana si tiganii caldarari folosesc, fara sa aiba multa scoala, aceste procedee din mosi stramosi. Mai ales pentru burghiile de inalta rezistenta pentru sinele de la CFR.
      Din search conditionare metal . ro a rezultat ?aconditionator?.
      Last edited by epurare_coco; 12-23-2012, 11:46 AM.

      Comment


      • #18
        Apropos de aditivul pentru motor...
        I-am depistat o alta intrebuintare, mai de efect decat daca ar fi turnat in ulei...
        Continutul flaconului de tratament, descarcat intr-un pulverizator de genul celui in care se vinde solutia de spalat geamuri - de uz domestic -, este un excelent "all purpose lubricant", care cam bate, in opinia mea, multe din produsele similare existenta pe piata: adera super la suprafata pe care e aplicat, nu are contraindicatii la materialele plastice sau de sinteza ...

        Cand se va inventa un aditiv pentru uzura bieletelor de directie, a jantelor deformate, a kiturilor de suspensie, etc, atunci mai deschidem discutia.

        Amin!
        Last edited by gmihai24; 12-24-2012, 02:06 AM.

        Comment


        • #19
          Dar la bataturi n'ai incercat?>>>>

          Comment


          • #20
            O sa incerc, pana acum am folosit doar WD40 cu succes.Sper ca raportul calitate/pret sa fie peste WD40 altfel nu merita sa cheltui 150 roni pe saptamana.

            Comment


            • #21
              Daca ai fi avut o minima pregatire tehnica cautai : metalurgie - tratamente - protectie anti coroziva. Daca aveai ... taceai. Nu am semnalat erorile GRAVE din postarile matale. Daca nu ar fi afectat SIGURANTA SI VIATA colegilor.
              Greu de inteles pentru matale.
              Mai ales ca azi este zi de post si DOAR SE COLINDA!

              Comment


              • #22
                Am citit mai multe postari pentru diverse modele privind uleiuri, aditivi si, mai putin, conditionatori.
                Nu-mi plac aditivii. Daca insa, neavand garaj si trebuind sa schimb uleiul la -10grdC, prefer sa bag un aditiv de ulei pana vine o temperatura omeneasca sa fac operatia.
                De mult timp nu mai las sa o faca un ucenic de la o spalatorie.
                Dar niciodata nu voi renunta la conditionatorii chimici anticorozivi atat pentru motor cat si pentru cutia de viteze, sistemul de racire, sistemul de alimentare cu combustibil.
                Doar din fronda s-au minimalizat aceste diferente intre aditivi si conditionatori.

                Comment


                • #23
                  Daca-mi e permis un link catre o imagine postata pe alt site: http://forum.4tuning.ro/attachment.p...9&d=1359817071
                  Daca nu, rog sa se stearga.

                  Comment


                  • #24
                    Iar eu va rog sa discutam un pic, desi trebuie sa ne referim la pareri cumulate pe cele doua subiecte.
                    Nestiind engleza si nici sistemul pe baza caruia s-a intocmit, am cateva intrebari:
                    Graficul este realizat de catre cine sau care firma? Culorile sunt atat de amestecate ca nu prea ma pricep sa le leg, in sensul ca pe abscisa este rosu cu verde, curbele cu ordonata se aseamana.
                    Motorul se pare ca este unul specializat pentru curse;
                    Care linii le comparam? Cele continuui cu cele punctate, de aceeasi culoare?
                    De ce se compara "fara" 516 WBHO cu 507 WBHP sau albastru este pentru un tip (cu si fara) si maro celalalt?
                    Din grafic, la turatiile ceva mai mari decat cele obisnuite pentru noi, 3500 - 5200 diferenta este de cei 20-40 HP reclamati de colegi care au folosit asa ceva si au postat. Personal, nu cred ca este totusi o asa mare diferenta pentru motoarele curente ale noastre. Cei care au folosit un conditionator minim 100.000 km banui ca ar fi sesizat. Se simte o diferenta de 30 la o putere medie de 120 cp. Este, oricum, 25%.

                    Comment


                    • #25
                      Pe abscisa vad doar albastru, reprezinta turatia.
                      Pe ordonata cu rosu este puterea, iar linia de cuplu este desenata cu albastru, graficele sunt suprapuse.
                      Nu trebuie multa engleza, oricum mai putina decat a citi forumuri straine: power=putere, torque=cuplu, wbhp = putere la roata masurata in bhp. wbho, este cel mai probabil tot wbhp, greseala de editare, o este linga p pe tastatura.
                      Liniile punctate reprezinta masurarea puterii si a cuplului dupa aplicarea tratamentului cu aditiv de motor metabond, liniile continue sunt folosite pentru masurarea fara tratament.
                      Persoana care a facut masuratorile afirma ca: "Nu vindem, nu cumparam, nu interzicem, nu recomandam acest produs", iar standul de masurare este probabil cel mai bun din tara manuit de oameni despre care se spune ca stiu ce fac.
                      Am adaugat linkul pentru a vedea ce spune si laboratorul, altfel fiecare putem avea pareri subiective pro sau contra.

                      Sunt curios, colegii care si-au marit atat de usor puterea cu 25%, cum au masurat.
                      Last edited by Siegfried; 02-06-2013, 22:21 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Aveti dreptate.
                        Nu stiu daca exista asemenea teste si cu Dura Lube dar, in afara de scaderea consumului cu 4-5% si eliminarea celui de ulei, nu am constatat altceva mai deosebit.
                        Parca intra mai usor in viteza si temperatura antigelului sta mai constant. Mai ales in oras nu sare vara de 85.
                        Parca, dar nu bag mana in foc.
                        Eu sunt multumit cu cele constatate in cei 15 ani de cand le folosesc.
                        Totusi, scaderea puterii cu 15-20% mi se pare aberanta.

                        Comment


                        • #27
                          Buna ziua, vreau sa schimb uleiul din cutia de viteze,mentionez ca este o cutie manuala de la un Vaneo 1,6 benzina.Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat asupra achizitionari uleiului respective. Multam

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF