Numai doua bucati fabricate de un carosier din Hanovra, compania Stolle.
Exemplarul din imagine a fost facut pentru o alta companie din Hanovra dar de servicii funerare.
Ciudatenia in cazul tipului asta de caroserie este alungirea unui Langversion si topul amovibil. In general, masinile funerare facute pe caroserie de w114/115 aveau fie numai locuri in fata, fie locuri in fata si numai un scaun in locul banchetei din spate, pentru insotitor.
Inca un amanunt: masinile mortuare europene difereau de cele americane printr-o linie distincta. In cazul de fata modelul urmeaza clar linia americana dar are montat pe topul amovibil bara specifica Landau.
Proprietarul pare a fi un tip cu simtul umorului, recomanda masina ca un combi-pickup pentru calatorii lungi sau pentru transportul diverselor obiecte voluminoase
Exemplarul din imagine a fost facut pentru o alta companie din Hanovra dar de servicii funerare.
Ciudatenia in cazul tipului asta de caroserie este alungirea unui Langversion si topul amovibil. In general, masinile funerare facute pe caroserie de w114/115 aveau fie numai locuri in fata, fie locuri in fata si numai un scaun in locul banchetei din spate, pentru insotitor.
Inca un amanunt: masinile mortuare europene difereau de cele americane printr-o linie distincta. In cazul de fata modelul urmeaza clar linia americana dar are montat pe topul amovibil bara specifica Landau.
Proprietarul pare a fi un tip cu simtul umorului, recomanda masina ca un combi-pickup pentru calatorii lungi sau pentru transportul diverselor obiecte voluminoase

Comment