Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Stiri cu si despre Mercedes

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mercedes-Benz TV


    Mercedes-Benz TV va emite în germană şi engleză şi doreşte să stabilească noi standarde în comunicaţiile online. Serviciul Internet TV va include o emisiune săptămânală prezentată de Tanja Bulter, reporter RTL. Programul va avea aproximativ 20 de minute şi va oferi ştiri şi informaţii din culisele producătorului german.

    „Mercedes-Benz TV deschide un nou canal emoţional pentru clienţii noştri şi pentru oricine este interesat de brand”, a spus Dr. Olaf Goettgens, Vice President Brand Communications Mercedes-Benz Passenger Cars. „Serviciul nostru de transmisie TV pe internet va stabili noi standarde în materie de conţinut şi design, utilizând imaginile video pentru a dezvălui fascinaţia şi legendele ce înconjoară brandul cu stea”.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      CLS facelift

      60.000 de unitati pe an. Atat de bine se vinde CLS, si e o cifra buna daca tinem cont si de nivelul de pret. Au avut tupeul sa scoata pe piata un coupe in 4 usi, si au castigat. Dar concurenta nu doarme. Audi va scoate un A7, BMW un CS, ca sa nu mai vorbin de Porshe cu al sau mult mediatizat Panamera si Aston Martin cu Rapide. Merc s-a gandit sa fie cu un pas in fata si lucreaza la un facelift pentru CLS. Fotografiile confirma asta.



      sursa
      automotoblog.ro: despre masinile care conteaza, doar stirile care conteaza.

      Comment


      • #18
        Mercedes Benz R L S

        Mercedes RLS este un R-klasse cu super tuning by Alpine...
        "Mercedes-Benz RLS by Alpine gives drivers the best 'seats' in the house
        Alpine Electronics of America, Inc. unveiled its new stylish two-seater
        show car Mercedes-Benz RLS at the 2007 International Consumer Electronics Show (CES). The car, which started life as a Mercedes Benz R500, was transformed into a show-stopping, elegant, rolling IMPRINT sound system demonstration."
        Attached Files
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #19
          Mercedes CLC

          Mercedes pregateste un coupe bazat pe platforma clasei C. Cel mai probabil si in conformitate cu unele surse de la Mercede, acesta va purta numele CLC si va avea aceiasi gama de motoare ca si restul clasei C.


          sursa: Auto-Moto blog
          automotoblog.ro: despre masinile care conteaza, doar stirile care conteaza.

          Comment


          • #20
            Originally posted by orca View Post
            Mercedes RLS este un R-klasse cu super tuning by Alpine...
            "Mercedes-Benz RLS by Alpine gives drivers the best 'seats' in the house
            Alpine Electronics of America, Inc. unveiled its new stylish two-seater
            show car Mercedes-Benz RLS at the 2007 International Consumer Electronics Show (CES). The car, which started life as a Mercedes Benz R500, was transformed into a show-stopping, elegant, rolling IMPRINT sound system demonstration."
            nu-i cam zgomotoasa masina asta ....shi scaunele alea mi se pare ca le-am mai vazut in ceva vehicul pt. handicapatzi..

            Comment


            • #21
              Moscova, paradisul luxului de prost gust
              Cu toate că autostrăzile sunt pline de gropi de o palmă iar maşinile acoperite de murdărie îţi sar în ochi la tot pasul, Moscova se află pe primul loc în Europa la numărul de automobile de lux, de la „Mercedes S-Klasse” şi „Maybach”, la maşinile de teren blindate.

              Dacă arunci o privire printre automobilele din epoca sovietică, pe care se poate citi numele unei mărci ruseşti, nu poţi să nu observi limuzinele şi maşinile de teren de lux, proaspăt spălate. Conform lui Denis Parfenov, reprezentant „Mercedes” pentru Rusia, automobilele S-Klasse sunt în Rusia sinonimul limuzinei de lux, constructorul german reuşind să vândă în primele zece luni ale anului 13.000 de astfel de automobile, lucru care îi asigură un loc de mijloc pe lista celor mai vândute maşini în Rusia.

              Foarte la modă la Moscova nu este totuşi prestigiosul model cu 12 cilindri, şi asta pentru simplul fapt că nu dispune de tracţiune pe toate roţile, lucru care îl face de nevândut aici. În locul acestuia clienţii comandă versiunea lungă a modelului „S500 4Matic”, după care mai investesc o treime din preţ pentru individualizarea modelului.


              Fostul preşedinte Putin merge acasă însoţit de 11 mercedesuri

              Foarte cerute sunt şi dotările extra, ca de exemplu sticla blindată şi oţelurile speciale prezente la modelele „Guard”, care să-i protejeze de gloanţe pe cei din interior, fiecare al zecelea model de automobil „Mercedes S-Klasse” fiind livrat ca versiune „Guard”.

              La fel de bine se vinde şi versiunea blindată a modelelor din „G-Klasse”. Dat fiind că acest model de teren intră sub incidenţa legii privitoare la controlul armamentului de luptă, fiecare client este verificat de Ministerul de Externe german.

              Formalităţile de acest gen îl lasă însă neatins pe Putin, care pentru a ajunge acasă blochează străzile pe care trece şi vine însoţit de un alai de patru „Mercedes E-Klasse”, vreo şase „Mercedes G-Klasse” şi un „Mercedes S-Klasse” cu structura alungită. Acesta este de altfel furnizorul de automobile al Kremlinului încă din 1905, celebrul garaj GOM, unde se află în întreţinere parcul de maşini al guvernului, regăsindu-se pe lista clienţilor fideli ai firmei de automobile germane.

              Patru maşini blindate din tipul „S-Klasse” se află la dispoziţia preşedintelui în acest garaj, deşi Putin trebuie să se mulţumească deocamdată cu modele vechi, versiunea XXL de tip „Pullman” urmând să fie repusă pe piaţă de firma Mercedes începând abia de anul viitor.

              Pentru pofta de ieşit în evidenţă a magnaţilor ruşi, modelul „Mercedes S-Klasse” nu are prea mare valoare, motiv pentru care modelul de lux „Maybach” a ajuns să fie foarte căutat la Moscova, deşi în lume el se zbate să obţină recunoaştere. „Din 2003, anul renaşterii mărcii, s-au vândut la Moscova 130 de astfel de modele. Preţurile se ridică de la 25 de milioane de ruble (700.000 de euro) în sus”, afirmă reprezentatul mărcii, Anastasia Zbarskaya.


              Palat transformat în magazin de lux, pentru „elita” rusească

              Nu doar modelele „Mercedes” şi „Maybach” sunt căutate la Moscova şi Sankt Petersburg. „Rolls Royce” a deschis spre exemplu un nou showroom chiar lângă Kremlin, iar „Audi” atrage clienţii la cele opt filiale ale sale din Moscova cu modelele „Q7”, „A8” şi cu modelul sport „R8”, din care s-au vândut deja 30 de exemplare. Firma „Porsche” a deschis şi ea un nou centru, în valoare de 17 milioane de euro.

              Sub acoperişul grupului auto „Mercury” sunt vândute multe alte mărci de prestigiu precum modelele de lux ale „Volkswagen”, „Lamborghini” şi „Bentley”, mult visatele mărci italiene „Maserati” şi „Ferrari” sau bijuterii auto precum „Dolce&Gabbana” sau „Todds”. Furnizorii auto ai „elitei” ruseşti au cumpărat pentru clienţii lor un vechi palat în apropiere de Kremlin, pe care l au transformat în magazin de vânzări de lux.

              Afacerea cu maşini sport este ceva mai greoaie, „Lamborghini” reuşind să vândă cam 30 de piese pe an, „Ferrari”, circa 150, iar „Bentley” cam de zece ori mai mult. La Moscova aceste automobile superrapide abia dacă sunt folosite, mai ales că oligarhii îşi au domiciliul de vacanţă pe la Monaco, Miami, sau Malibu.http://www.financiarul.ro/2007/12/19...de-prost-gust/
              Financiarul » Blog Archive » Moscova, paradisul luxului de prost gust
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #22
                Nu vad prostu' gust in asta. Oamenii au bani si-si cumpara masini bengoase, ce ar vrea astia de la Financiarul, sa mearga cu pobeda, lada, minsk si alte cazaturi? Stirea asta e un rahat. Moscova are si cele mai tari cluburi, hoteluri etc. Si la Bucuresti se da lumea cu d-astea.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #23
                  Daca tot veni vorba de prost gust ....sunt de acord cu Carmine, si California e plina de tziganii...gen "pimp my ride" si alte alea ...care ni se mai servesc si la TV ca si cum ar fi ceva la care ar trebui sa visezi....sa fi cool vorba aia ...eu as prefera bucuros un S de oligarh decat un Hummer cu clopotzei si mult crom care mai si danseaza eventual ...sincer. Dar asta e doar parerea mea ...
                  Last edited by mircea_cst; 01-14-2008, 23:51 PM.
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #24
                    La acest articol de ce nu vedeti si "jumatatea plina a paharului", milionari, presedinti de stat, toti vor un Mercedes. Eu vad un lucru bun ca Mercedes este intotdeauna si oriunde asociat cu oamenii puternici, indiferent cine si cum face aceasta asociere.
                    Last edited by orca; 01-15-2008, 00:25 AM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #25
                      este un film american cu un agent(actorul din Planeta maimutzelor)avind ceva urmariri cu VOLGA,w124 si un G400(sa fie benzina,alta cilindree?),parca BOURNE SUPREMACY,dar continuarea....super dragutz...

                      Comment


                      • #26
                        Sa ne traiasca

                        2007 - cel mai bun an din istoria Mercedes-Benz

                        Grupul german Daimler AG raporteaza cresteri record ale vanzarilor, pe 2007. Vanzarile Mercedes-Benz, AMG, Maybach si smart au crescut cu doua procente fata de sezonul trecut. In total, au plecat catre cumparatori 1.285.900 de vehicule de pasageri. Numai marca Mercedes-Benz a livrat 1.185.300 de masini, ceea ce inseamna o crestere cu mai mult de trei procente. In 2007, divizia Mercedes-Benz Cars si-a marit vanzarile la marcile Mercedes-Benz, AMG, Maybach si smart, la nivel mondial. In cifre concrete, aceasta inseamna 1.285.900 de vehicule de pasageri, fata de cele 1.260.000 de unitati livrate in 2006. Cu aceste doua procente in plus, divizia de vehicule de pasageri a stabilit un nou record de vanzari. Principalul motiv al acestei performante de vanzari a fost faptul ca marca Mercedes-Benz a inregistrat cel mai bun an din istorie: in toata lumea, vanzarile au crescut cu 3%, ajungand la 1.185.300 de unitati, fata de 1.148.500 in anul 2006. Astfel, Mercedes-Benz si-a adjudecat in 2007 o crestere mai mare decat cea a pietii globale de automobile.In ciuda concurentei acerbe, Mercedes-Benz a reusit sa-si ridice cota de piata in aproape toate regiunile-cheie.
                        Sursa: Mercedes-Benz (9 ianuarie 2008)

                        Mercedes-Benz Vision GLK FREESIDE în premieră mondială la Detroit
                        Mercedes-Benz va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Detroit (13-27 ianuarie 2008) conceptul Vision GLK FREESIDE, oferind detaliile esenţiale ale modelului de serie din gama SUV compactă ce va fi lansat în toamnă.
                        GLK - o combinaţie de litere ce au o conotaţie specială. Litera “G” semnifică un vehicul cross-country, “L” vine la lux, iar “K”, precum şi alte modele Mercedes-Benz înseamnă compact (de la cuvântul german “kompaktheit”). La prima vedere, aceste trei semnificaţii pot părea incompatibile. Dar în profunzime, ele sunt o combinaţie perfectă, iar producătorul german de automobile de lux, pe baza experienţei îndelungate în segmentul SUV lansează acum un nou vehicul, sub numele Vision GLK FREESIDE.
                        Studiul de design Mercedes Vision GLK FREESIDE, un vehicul aproape de producţia de serie, are un design distinctiv şi combină caracteristicile tipice unui SUV, precum robusteţea şi compatibilitatea off-road, cu cele ale unui vehicul pentru drumuri „normale”. Sistemul de suspensii AGILITY CONTROL asigură manevrabilitate dinamică şi agilitate, precum şi confort excelent în timpul condusului, combinate cu sistemele de siguranţă activă. Caroseria ranforsată este baza acestui model, asigurând caracteristicile cheie necesare: stabilitate şi absenţa aproape în totalitate a vibraţiilor şi a zgomotului, în orice condiţii, iar siguranţa pasivă, aşa cum era de aşteptat de la un vehicul creat de Mercedes este la cel mai înalt standard.
                        Noua generaţie de motoare BLUETEC, cu patru cilindri, economice şi prietenoase cu mediul înconjurător, sunt combinate cu transmisii automate 7G-TRONIC, iar alături de noul sistem de tracţiune integrală 4MATIC, asigură performanţe atrăgătoare. Noul concept Vision GLG FREESIDE ce măsoară 4,52 metri în lungime include tehnologii ce sunt integrate de obicei într-o clasă superioară de vehicule. Pe lângă sistemele PRE-SAFE şi ILS (Inteligent Light System), noul Mercedes GLK are în dotare şi sistemul central de infotainment COMMAND APS, un sistem pentru divertisment pentru locurile din spate format din două display-uri şi climatizare automată THERMOTRONIC 3-zone.
                        Extrem de atractiv din punct de vedere al designului, această viziune a viitorului SUV compact de la Mercedes-Benz combină stilul angular al vehiculelor originale din Clasa G cu facilităţile tipice ale designului prezente în gama contemporană a gamei pentru pasageri. Interiorul noului GLK FREESIDE este complementar exteriorului şi impresionează prin materialele de înaltă calitate folosite şi ergonomie, creând o atmosferă tipic Mercedes.
                        Conceptul Mercedes Vision GLK FREESIDE va avea primul test al caracterului la NAIAS (Salonul Auto de la Detroit), între 13 şi 27 ianuarie 2008. „Vision GLK FREESIDE ilustrează calea logică pe care o vom urma în continuarea strategiei de lansare a modelelor pentru segmentul SUV”, a comentat Dr Dieter Zetsche, CEO al Daimler AG.
                        Încă de la lansarea legendarului G-Class, în 1979, Mercedes-Benz a fost lider în materie de vehicule off-road. Cu prima generaţie a Clasei ML, ce a fost lansată pe piaţă în 1997, Mercedes a stabilit noi standarde în categoria Sports Utility Vehicle (SUV). Prin ultima generaţie a acestui model, ce şi-a făcut debutul în 2005, producătorul german de automobile de lux a construit cel mai de succes model premium din lume, cu peste 900.000 unităţi vândute. Clasa GL în schimb, a avut un loc de frunte în gama SUV, începând cu 2006, ocupanţii săi călătorind excelent în orice condiţii, atât on-road cât şi off-road. Conceptul Vision GLK FREESIDE demonstrează acum că experienţa câştigată în cursul dezvoltării a numeroase modele poate fi transferată într-o formă compactă.
                        Noul Mercedes-Benz GLK va fi lansat pe piaţă, în varianta de producţie, în toamna anului 2008.


                        Official video presentation of the new Mercedes GLK
                        The new baby 4×4 from the German manufacturer, Mercedes-Benz has finally showed up. 4wheelsblog brings you the first official video with the new Bmw X3 rival...

                        YouTube - Official video presentation of the new Mercedes GLK







                        Nu stiu daca a mai fost, Mercedes in filme... http://www.hampstead.com.au/mb/index.php
                        Last edited by doktor4carz; 02-18-2008, 11:48 AM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF