Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Kompressor vs Turbina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kompressor vs Turbina

    Am vazut ca motoarele 30 si 55 AMG sunt echipate cu kompressor si majoritoatea cu turbina ... Care este diferenta de performanta ?
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    Cele cu compresor au supraalimentare si de la turatii mai mici - turbosuflanta isi ia avant doar dupa 2000rot/min, pentru ca pana atunci gazele de esapament nu au destul power sa invarta instalatia. Compresorul e antrenat de motor ca un echipament auxiliar - printr-o curea sau angrenaj; in unele cazuri se poate cupla sau decupla printr-un ambreiaj, ca sa-l folosesti doar cand ai nevoie de un surplus de putere - ca in Mad Max, daca va aduceti aminte, sau la muscle-car-ul lui Torretto de la sfarsitul lui Fast and Furious.
    Turbosuflanta intra in actiune mai tarziu dar nu consuma din puterea mecanica a motorului si ajunge la turatii mari. Ca sa rezolve problema, s-au inventat sisteme care folosesc o turbina pentru turatii joase si alta pentru turatii inalte. Motoare tot mai comolicate si mai scumpe. Compresorul are avantajul unei simplitati mecanice old-school, mi-ar place sa-mi pot adapta unul pe 240D-ul meu.
    Last edited by W123SB; 11-02-2010, 15:42 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by W123SB View Post
      Cele cu compresor au supraalimentare si de la turatii mai mici - turbosuflanta isi ia avant doar dupa 2000rot/min,
      Asta , poate in cazul AMG diesel. turbina la benzinar porneste de la turatii ceva mai mari. Cam de la 3000 incepe full bost. Variabilele cam tot pe acolo.

      Edit... Exista si compresor pt diesel. Vezi motoarele de Mazda au comprex. Motorul tau nu prea ar duce un compresor de benzinar .
      Last edited by 300zxtt; 11-02-2010, 15:45 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by W123SB View Post
        Cele cu compresor au supraalimentare si de la turatii mai mici - turbosuflanta isi ia avant doar dupa 2000rot/min, pentru ca pana atunci gazele de esapament nu au destul power sa invarta instalatia. Compresorul e antrenat de motor ca un echipament auxiliar - printr-o curea sau angrenaj; in unele cazuri se poate cupla sau decupla printr-un ambreiaj, ca sa-l folosesti doar cand ai nevoie de un surplus de putere - ca in Mad Max, daca va aduceti aminte, sau la muscle-car-ul lui Torretto de la sfarsitul lui Fast and Furious.
        Turbosuflanta intra in actiune mai tarziu dar nu consuma din puterea mecanica a motorului si ajunge la turatii mari. Ca sa rezolve problema, s-au inventat sisteme care folosesc o turbina pentru turatii joase si alta pentru turatii inalte. Motoare tot mai comolicate si mai scumpe. Compresorul are avantajul unei simplitati mecanice old-school, mi-ar place sa-mi pot adapta unul pe 240D-ul meu.
        Cine nu ar vrea ... Cam cat duce un kompressor ?
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Originally posted by 300zxtt View Post
          Asta , poate in cazul AMG diesel. turbina la benzinar porneste de la turatii ceva mai mari. Cam de la 3000 incepe full bost. Variabilele cam tot pe acolo.
          Hmm, eu stiam ca tot la 2000 intra turbosuflanta si la benzen (am avut un 1.8T si simteam asta). A, ca are curba de cuplu maxim mai sus, de acord.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Originally posted by cutaresku View Post
            Hmm, eu stiam ca tot la 2000 intra turbosuflanta si la benzen (am avut un 1.8T si simteam asta). A, ca are curba de cuplu maxim mai sus, de acord.
            Turbina se invarte si la relanti. Sunt turbine variabile si alea incep de la turatii mai mici decat cele normale, ce de fel incep sa-si faca prezenta cam pe la 3-3500rot/min in sus. Pana la aceasta turatie, paletele nu au suflu indeajuns.

            Comment


            • #7
              Kompressorul cum are ungerea si cam cat tine fata de o turbina ... Turbina din cate stiu eu trebuie schimbata la 200 de mii asta nu inseamna ca nu tine 500 de mii dar asa zice producatorul.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF