multumesc mult pentru tabelul cu probleme! nu vreau sa ajung sa desfac motorul pentru ca am o vaga banuiala ce inseamna din punct de vedere financiar. ajung la vorba unui domn de pe forum : o iau incetisor!
dupa ce o pornesc si o ajut un pic cu acceleratia relanti-ul sta constant la 800 rpm. daca nu o ajut coboara la 500 rpm si chiar mai jos si tinde sa se opreasca iar uneori chiar se opreste. de asemenea in unele momente, chiar la cald sau dupa max 15 minute de la oprirea motorului o pornesc, o ia din loc dar nu sta la relanti decat ajutata cu acceleratia. un alt simptom este ca dupa pornirea masinii in mod constant se aude un bazait silentios al pompei de benzina(spun silentios pentru ca se aude doar in afara masinii cu geamul sau portiera deschisa ). nu stiu daca acest zgomot e normal sau nu, sau daca denota proasta functionare a pompei....
dupa ce o pornesc si o ajut un pic cu acceleratia relanti-ul sta constant la 800 rpm. daca nu o ajut coboara la 500 rpm si chiar mai jos si tinde sa se opreasca iar uneori chiar se opreste. de asemenea in unele momente, chiar la cald sau dupa max 15 minute de la oprirea motorului o pornesc, o ia din loc dar nu sta la relanti decat ajutata cu acceleratia. un alt simptom este ca dupa pornirea masinii in mod constant se aude un bazait silentios al pompei de benzina(spun silentios pentru ca se aude doar in afara masinii cu geamul sau portiera deschisa ). nu stiu daca acest zgomot e normal sau nu, sau daca denota proasta functionare a pompei....
Comment