Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Revizie la dealer sau acasa pe rampa proprie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revizie la dealer sau acasa pe rampa proprie?

    Avand in vedere un autoturism iesit din garantie, care ar fi avantajele realizarii reviziilor la reprezentanta, in loc sa-ti procuri singur piese originale si sa le schimbi?

    Avantajul reviziei in regie proprie tine de considerente financiare, mai precis o economie de minim 500 lei. Piesele sunt mai ieftine cumparate dinafara reprezentantei, chiar daca sunt originale. De asemenea manopera se poate face in maximum (incarcat) o ora, in loc de 2-3 ore cat incarca cei de la reprezentanta - cu un pret de 100 lei pe ora perceput pe manopera.

    Daca am participat pana acum la revizii si am vazut unde se afla fiecare consumabila si cum se schimba (si de asemenea m-am interesat care consumabile anume se schimba la revizia care urmeaza) care ar fi dezavantajul unei revizii facute pe rampa de acasa?
    Lipseste acea stampila pe caietul de service. Si?

  • #2
    Originally posted by StGermain View Post
    Avand in vedere un autoturism iesit din garantie, care ar fi avantajele realizarii reviziilor la reprezentanta, in loc sa-ti procuri singur piese originale si sa le schimbi?

    Avantajul reviziei in regie proprie tine de considerente financiare, mai precis o economie de minim 500 lei. Piesele sunt mai ieftine cumparate dinafara reprezentantei, chiar daca sunt originale. De asemenea manopera se poate face in maximum (incarcat) o ora, in loc de 2-3 ore cat incarca cei de la reprezentanta - cu un pret de 100 lei pe ora perceput pe manopera.

    Daca am participat pana acum la revizii si am vazut unde se afla fiecare consumabila si cum se schimba (si de asemenea m-am interesat care consumabile anume se schimba la revizia care urmeaza) care ar fi dezavantajul unei revizii facute pe rampa de acasa?
    Lipseste acea stampila pe caietul de service. Si?
    asta 1 si 2.. exista posibilitatea ca sa nu fie tocmai reusita acea revizie din cauza eventualei nepriceperi
    de asemenea mai te murdaresti, trebuie sa stai in pozitii uneori incomode..etc
    depinde cat de veche e masina, cat vrei sa economisesti si cat de mult te pricepi, dar nu neaparat in aceasta ordine
    daca ai deja o carte service facuta frumos , e pacat sa o strici aiurea sau sa nu mai fie date..mai treci si pe la ei pentru ceva si poti sa schimbi altele pe la tine pe acasa
    cum doresti
    lasa mai multe detalii despre masina si vdm

    Comment


    • #3
      - Nu este cazul de nepricepere atata vreme cat vorbim doar de schimbarea unor filtre, adica desfacut si refacut coliere, clame sau suruburi simple. In ce fel poate fi ne-reusita daca schimb cele patru filtre si uleiul cu unele noi?
      -Uleiul se scoate desuruband scutul de plastic, apoi busonul de la baia de ulei, dupa ce in prealabil a fost inalturat busonul de sus de pe motor. Toate acestea masina fiind pe rampa deci cam greu sa curga ulei pe tine.
      Masina este din Oct 2005, are vreo 50 000km. Daca ma duc ca pana acum la dealer, costa cam 11-12 milioane. Manopera un milion pe ora - revizia dureaza cam 20 de minute dar ei o fac sa se intinda pe mai mult de 2 (doua!) ore. Cand am cerut sa stau langa masina si n-au avut cum s-o lungeasca, mi-au pricinuit ei un aparent defect ca s-o mai tina, si am mai stat cam o ora jumate in plus pana au "reparat-o". Defectul pricinuit este cert, nu este o inventie de-a mea si nici nu poate fi.
      In fine, la momentul respectiv calculasem eu ca am dat 3 milioane degeaba din cele 11. La toate acestea se adauga adaosul la piese, piese originale, ce-i drept. Mi-au mai facut si un control al jocurilor la directie si suspensie, pe care mi l-au trecut in borderou cu o ora dar care NU a durat 2 minute. Au miscat pe orizontala si apoi verticala fiecare dintre roti cam cate 10 secunde. Nu ma deranjeaza suma de bani cat ma deranjeaza faptul ca o dau degeaba, pe ceva ce nu face.

      Piesele originale cumaprate din alta parte totalizeaza putin peste 5 milioane. Si macar stiu sigur ca sunt schimbate(!!!), nu stau cu emotii cum am mai auzit pe la unii ca le-au fost lasate filtrele vechi pe masina
      Pot sa o fac chiar eu (nu sunt crescut intre perne sa-mi fie frica sa pun o pereche de masnusi si o cheie pe mana) sau sa ma ajut de un mecanic - prieten de familie. In ultima instanta pot obtine chiar unul care face revizii, tot pe MB - si il aduc acasa la mine.
      Last edited by StGermain; 02-05-2008, 18:05 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by StGermain View Post
        - Nu este cazul de nepricepere atata vreme cat vorbim doar de schimbarea unor filtre, adica desfacut si refacut coliere, clame sau suruburi simple. In ce fel poate fi ne-reusita daca schimb cele patru filtre si uleiul cu unele noi?
        -Uleiul se scoate desuruband scutul de plastic, apoi busonul de la baia de ulei, dupa ce in prealabil a fost inalturat busonul de sus de pe motor. Toate acestea masina fiind pe rampa deci cam greu sa curga ulei pe tine.
        Masina este din Oct 2005, are vreo 50 000km. Daca ma duc ca pana acum la dealer, costa cam 11-12 milioane. Manopera un milion pe ora - revizia dureaza cam 20 de minute dar ei o fac sa se intinda pe mai mult de 2 (doua!) ore. Cand am cerut sa stau langa masina si n-au avut cum s-o lungeasca, mi-au pricinuit ei un aparent defect ca s-o mai tina, si am mai stat cam o ora jumate in plus pana au "reparat-o". Defectul pricinuit este cert, nu este o inventie de-a mea si nici nu poate fi.
        In fine, la momentul respectiv calculasem eu ca am dat 3 milioane degeaba din cele 11. La toate acestea se adauga adaosul la piese, piese originale, ce-i drept. Mi-au mai facut si un control al jocurilor la directie si suspensie, pe care mi l-au trecut in borderou cu o ora dar care NU a durat 2 minute. Au miscat pe orizontala si apoi verticala fiecare dintre roti cam cate 10 secunde. Nu ma deranjeaza suma de bani cat ma deranjeaza faptul ca o dau degeaba, pe ceva ce nu face.

        Piesele originale cumaprate din alta parte totalizeaza putin peste 5 milioane. Si macar stiu sigur ca sunt schimbate(!!!), nu stau cu emotii cum am mai auzit pe la unii ca le-au fost lasate filtrele vechi pe masina
        Pot sa o fac chiar eu (nu sunt crescut intre perne sa-mi fie frica sa pun o pereche de masnusi si o cheie pe mana) sau sa ma ajut de un mecanic - prieten de familie. In ultima instanta pot obtine chiar unul care face revizii, tot pe MB - si il aduc acasa la mine.
        la schimbul de ulei , eu deschid intai busonul de jos cum ar veni si abia apoi pe ala de sus..diff este k eu ma bagam sub ea knd faceam asta
        cu filtre si astea..risti sa cada pe jos suruburi,piulite,cleme ,etc..si sa te chinui sa muti masina sa le iei - motiv ptr kre cand desfaci ceva, orice ,sa incerci sa il pui pe un banc de lucru sau sa pui ceva sub masina k sa nu cada in canal suruburile sau mai stiu eu ce..sau in noroi (am scapat o bujie in noroi odata) cat m-am chinuit sa o curat.. si pana la urma am aruncat-o )
        masina din oct 2005..mama frate
        e faza k risti sa pierzi garantia aia de e pana in 10k km ,dar a expirat deja k au trecut 3 ani sau 2 ani cat dracu era
        dar sa mai treci din cand in cand pe la service, ptr ceva minor macar sau vezi poate faci manevra cu cineva sa schimbi tu acasa ce ai nevoie si sa iti dea pe carte k ai schimbat la ei..k altfel poate face figuri ala la revanzare k nu mai are istorie service masina din 2007 incolo de ex..
        si d-aia ziceam

        Comment


        • #5
          Din garantie am iesit. As fi avut 3 ani garantie daca as fi luat-o in august-septembrie 2005. Incepand cu septembrie 2005 se acorda doar 2 ani garantie (sau 100 000) in loc de 3 - eu o am din octombrie deci era cat p-aci, dar n-a fost sa fie.

          Prin service am mai trecut de-a lungul timpului (si inafara reviziilor) pentru ca ba frana de mana tinea cu forta diferita rotile din spate (si m-au respins la ITP), ba pentru alte probleme minore. Principalele vizite au fost pentru cele doua revizii - si pentru ca am asistat la una partial si la cealalta integral, stiu cum se pune problema, cum se trage de timp, cum se face in treacat lucrul pe masina, si asa mai departe. Odata au umblat la cotiera si dupa ce au terminat nu se mai deschidea un spatiu de stocare pe care il am acolo. Au stat mai bine de o ora (ne-taxabila, ca le faceam scandal) sa faca sertarul ala sa se deschida.
          Acum am sunat la trei reprezentante din toata tara si i-am intrebat ce-mi schimba, sa nu cumva sa umble si in alte zone in care eu nu m-as pricepe (transmisie, distributie). Si nu - se schimba doar filtrele de baza si uleiul, plus acel control de 1-2 minute la roti pe care mie mi-l taxeaza ca durand o ora.

          De cartea de service am de gand sa ma ocup - intr-un fel sau altul.

          Comment


          • #6
            Sa-ti dau un exemplu concret.
            Babacu' si-a luat un land rover freelander de la un tip care a avut-o in leasing. Cand a terminat leasingul de 3 ani, tipul a optat pt. un x 5 tot pe leasing. Masina a avut carte sevice, toate reparatiile fiind facute la A. Bavaria. Batranu s-a dus tot la ei pt. o servisare de rutina - schimbat placute frana fata/ spate, filtru ulei, benzine, polen bla bla bla si curelele care erau cam obosite. Devizul batea 20 de milioane. Omu' a avut timp de 11 ani numa' forduri, asa ca s-a dus la mecanicul lui de ford. Marian' priceput nevoie mare s-a bagat, a cumparat piese originale de la un magazin. Pe batran l-a dus toata distractia facuta pe sopron 5 milioane cu tot cu mana de lucru. Masina merge bine, nu i-a picat motoru' si a facut si o economie considerabila avand in vedere prafu' de afara.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #7
              Multumesc de interventie. La mine inca nu se pune problema de interventii avansate la motor gen distributie sau altele. Nu am ajuns inca acolo, dar pentru asemenea operatii sigur m-as duce la dealer.

              Deomcadata imi faceam probleme pentru o revizie de rutina adica 4 filtre schimbate si un ulei, ceea ce evident nu e mare lucru in comparatie cu ce ai povestit tu.

              Devine din ce in ce mai evidenta alegerea, insa mai am 1700KM sa ma gandesc...
              Last edited by StGermain; 02-05-2008, 23:21 PM.

              Comment


              • #8
                Depinde de mecanic, eu mi-am dus taraga la un service mare si mi-au facut-o praf. Am dat de un tip care a lucrat la audi, a vandut un pamant, si-a luat bani de ne-ar cumpara la toti membrii de pe club mercedes masinile si i-ar mai si ramane de o croaziera in juru' lumii, si-a facut atelierul propriu, munceste din pasiune, le are, si nu se arunca la bani, e chiar modest. Iti vine sa il iei acasa. Daca ai masina scumpa inseamna ca iti permiti sa o duci la reprezentanta, dar eu cred ca se practica multa japca acolo. Depinde de optiuni personale si de buget ...
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment


                • #9
                  Eu zic cel putin uleiul, fitrul de ulei, filtrul si prefiltrul de motorina, si filtrul de aer si alte maruntisuri gen furtunase de retur sau mai stiu eu ce, poti sa le schimbi linistit tu. Depinde de fiecare cat este de comod.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mihnote View Post
                    Depinde de fiecare cat este de comod.
                    Ca tot veni vorba, cit de spalat e motorul tau ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mihnote View Post
                      Eu zic cel putin uleiul, fitrul de ulei, filtrul si prefiltrul de motorina, si filtrul de aer si alte maruntisuri gen furtunase de retur sau mai stiu eu ce, poti sa le schimbi linistit tu. Depinde de fiecare cat este de comod.
                      Exista prefiltru de motorina? Eu stiam ca exista doar un filtru.

                      Eu revizia la 25000 km am facut-o la un service al unui prieten pentru ca nu vreau sa merg la reprezentanta mercedes din Bucuresti pentru ca sunt imbecili. Am vrut sa ajung in Germania insa timpul nu-mi permite o sa merg in vara in concediu si o sa fac revizia urmatoare acolo. Am preferat sa o fac cu piesele mele deoarece stiu sigur ca se vor schimba si sunt de cea mai buna calitate, uleiul l-am cumparat de pe e-bay.de si este made in germany nu made in EU. Costul total al pieselor a fost de 650 ron.

                      PS: unul din mecanicii de la autorom il stiam mai de mult, a fost dat afara de pe unde a lucrat si a ajuns la mercedes asa ca e clar ce oameni au
                      DIESEL FAN

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dark_mind View Post
                        Exista prefiltru de motorina? Eu stiam ca exista doar un filtru.
                        La modelele mai vechi, da. La CDI, nu.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF