Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ITP la Ciclop SA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ITP la Ciclop SA

    Salut,
    Atasez mai jos o copie dupa email-ul trimis de mine care service-ul Ciclop SA:

    Buna ziua,

    Vreau sa fac o reclamatie la adresa personalului din Gheorghe Petrascu.
    Am fost de curand sa fac ITP-ul la o masina de o marca buna straina. Eu locuiesc in Baba Novac, aveam ITP-ul expirat si stiind masina impecabila, am zis sa rezolv ITP-ul in spatele blocului, fara sa risc sa merg mai departe la vreo statie ITP recomandata de cineva si sa fiu oprit de Politie. Am considerat ca nu ar trebui sa am probleme indiferent de locatie.
    Si astfel am ajuns la service-ul Ciclop din str. Gheorghe Petrascu.
    Am fost luat in primire de un domn mai in varsta si trimis sa platesc taxa (150 ron, cam mult fata de alte parti, dar nu despre asta e vorba). Am platit taxa iar la intoarcere am fost luat deoparte de domnul mai in varsta:
    - Avem doua probleme, poate vreti sa ne intelegem...
    - Ce probleme? zic eu.
    - Racoardele la frana in fata sunt imbatranite si anvelopele au alte dimensiuni decat in talon.
    - De racoarde habar n-aveam, la ultima revizie, acum cateva luni, cei de la reprezentanta n-au considerat necesar sa le schimb, dar le voi avea in vedere la urmatoarea revizie. In ceea ce priveste anvelopele, stiu ca sunt diferite, dar sunt cumparate de la reprezentanta, mi-au fost recomandate de cei de acolo ca sa nu imi lovesc jantele la gropi.
    Mentiune: in talon scrie 195/ 50 R15 iar eu am 185/ 55 R15, deci un pic mai mici chiar, din motivul expus mai sus. In plus, aceasta dimensiune pe care o am eu pe masina era trecuta si in talonul din Germania, masina fiind cumparata de acolo.
    Discutia continua, ma adresez catre domnul in varsta:
    - Si cum sa ne intelegem?
    - Pai spune tu.
    - Am la mine doar 50 de lei.
    - Este extrem de putin!
    - OK, ma pot duce la bancomat, dar cat sa scot?
    - Pai zi tu...
    - 100?
    - Foarte putin!
    - 150?
    - 200 ca sa fie bine.
    Si astfel am dat spaga 200 de lei pentru o masina impecabila. In spatele meu urma un cazan de Dacie din '95. Oare pentru acea masina ce spaga se da? Sau spaga creste proportional cu valorea masinii, indiferent de starea tehnica?

    As aprecia un raspuns din partea dumneavoastra in care sa va expuneti punctul de vedere. Nu mi-am dat numele real pentru ca nu consider necesar, dar daca doriti pot reveni si cu o reclamatie oficiala, cu numele exact, marca si numarul masinii, ora si data vizitei la service-ul dumneavoastra. Doar ca e mai greu cu dovada spagii, domnul care mi-a cerut bani se tot uita in dreapta si stanga sa nu fie vazut. Totusi, mai erau inca doi domni angajati ai service-ului prezenti acolo, un pic mai retrasi. Imi este clar ca desi nu au luat parte la discutie, au avut partea lor din spaga.
    Avand in vedere ca banii dati nu vad cum ii mai pot recupera, in continuare voi povesti patania mea pe toate forumurile auto de pe la noi si eventual fac si o reclamatie oficiala la RAR.

    Va multumesc pentru atentie.


    O posibila intrebare ar fi de ce am acceptat sa dau spaga. Pentru ca platisem deja taxa de 150 de ron, pentru ca la revenire tot la ei ajungeam si ca sa rezolv treaba cu anvelopele trebuia sa merg la RAR sa adaug noua dimensiune in carte si in talon. Toate acestea in conditiile in care ITP-ul era deja expirat. Iar racoardele chiar le voi schimba la revizia urmatoare, peste cateva luni.
    Acum doi ani am facut ITP-ul cu 100 de ron, tot fara recomandari, fara spaga, cu aceleasi anvelope... Sunt curios daca primesc vreun raspuns de la Ciclop.

  • #2
    Pe mine m-au intors odata pentru foarte putin joc la un capat de bara.Si la statia aia se faceau noxele la dacii, pe stand pusa dacia si noxele le lua de pe Golf 3, Astra, etc. Asta e treaba, a vrut si de la mine sa primeasca spaga, dar am schimbat capatul de bara cu 80 de lei si gata balciul. Altceva nu avea ce sa comenteze.
    Last edited by Luxian; 05-25-2010, 14:31 PM.

    Comment


    • #3
      E strigător la cer. Eu nu acceptam să dau şpagă, chiar dacă plătisem cei 150 de lei.

      În al doilea rând, după ce te respingeau, trebuiau să-ţi dea dovadă valabila 15 zile. Perioadă în care puteai să circuli cu maşina, şi să-ţi rezolvi problemele la maşină. Eventual căutai altă staţie ITP.

      Eu am făcut ITP-ul la vreo 3 maşini până acum fără relaţii / pile / cunoştiinţe. Niciodată nu am dat şpagă, deşi am fost şi cu Dacia 1300 şi la poză mi-au pus un bidon de apă de-al lor (că eu nu aveam rezervorul pentru lichid de parbriz).

      Nu înţeleg de unde atâta lăcomie pe unii.
      ...

      Comment


      • #4
        E frustrant sa ti se ceara spaga ca sa treci de ITP cu o masina ok din toate punctele de vedere ,probabil ca a devenit un reflex la cei de la ciclop exact ca la cainele lui Pavlov .Am patit-o si eu odata cu un 380SEL la RAR mi-au dat revenire pe motiv ca nu tine frana de ajutor .Aberant din moment ce lasasem masina in panta la Sibiu doar in frana de ajutor fara sa o ia la vale ,basca ca daca o puneai in P nu o mai miscai din loc .Am dus masina acasa in parcare si m-am dus din nou dupa o saptamana ,a trecut fara probleme .Acum prefer sa ma duc sa mi-o verifice sa-mi spuna ce defecte ascunse are sa le dau spaga si sa plec acasa si sa mi-o fac cind am bani sau timp .Ar mai fi o varianta sa nu o mut din parcare si sa platesc ,,taxa" si sa-mi vina revizia acasa dupa o saptamana...
        Fiind la mana lor putem cataloga acea spaga ca ,,taxa de comoditate" in sensul sa nu mai fim nevoiti sa venim a doua oara pe la ei
        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 05-25-2010, 14:52 PM.

        Comment


        • #5
          Cu puţină răbdare cred că se poate găsi o staţie ITP ok în orice zonă. Eu am fost la o staţie ITP de stat, într-un oraş extrem de mic (20.000 de locuitori). Acolo toţi sunt super de treabă şi înţelegători. Nu mi-au cerut niciodată nimic în plus. Plus că m-au lăsat să stau lângă ei şi chiar m-au lăsat să mă uit cu ei pe sub maşină în timpul testelor.

          Spre deosebire de cei din staţiile ITP de lângă reprezentanţe sau de pe lângă service-uri autorizate. Care au tot interesul să-ţi ceară şpagă sau să-ţi inventeze defecte fictive în speranţa că le repari la ei.
          ...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
            E frustrant sa ti se ceara spaga ca sa treci de ITP cu o masina ok din toate punctele de vedere ,probabil ca a devenit un reflex la cei de la ciclop exact ca la cainele lui Pavlov .Am patit-o si eu odata cu un 380SEL la RAR mi-au dat revenire pe motiv ca nu tine frana de ajutor .Aberant din moment ce lasasem masina in panta la Sibiu doar in frana de ajutor fara sa o ia la vale ,basca ca daca o puneai in P nu o mai miscai din loc .Am dus masina acasa in parcare si m-am dus din nou dupa o saptamana ,a trecut fara probleme .Acum prefer sa ma duc sa mi-o verifice sa-mi spuna ce defecte ascunse are sa le dau spaga si sa plec acasa si sa mi-o fac cind am bani sau timp .Ar mai fi o varianta sa nu o mut din parcare si sa platesc ,,taxa" si sa-mi vina revizia acasa dupa o saptamana...
            Fiind la mana lor putem cataloga acea spaga ca ,,taxa de comoditate" in sensul sa nu mai fim nevoiti sa venim a doua oara pe la ei

            Buna dimineata fratilor.Suntem in Romanica.Eu am dat spaga in Iasi la masina cu 9000 km la bord.Propitarul a stat 2 ani in Franta si cand a venit a scos masina din garaj si hai la ITP.Acolo un nene destul de ,,afumat'' a zis ca nu se poate ca o masina sa faca doar 9000 in 2 ani.Propietarul a incercat sa-i explice ca a fost plecat si masina a ramas in garaj dar degeaba.Pana nu a dat 100 ron ala nici nu a vrut sa auda.A inceput sa se ia de trusa medicala,ca nu are lichid de salat geamurile etc.Mentionez ca masina e un VW pasat 2.0 TDI.Asta e tara noastra minunata.Succesuri in continuare ca de astia veti mai da.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Luxian View Post
              E strigător la cer. Eu nu acceptam să dau şpagă, chiar dacă plătisem cei 150 de lei.

              În al doilea rând, după ce te respingeau, trebuiau să-ţi dea dovadă valabila 15 zile. Perioadă în care puteai să circuli cu maşina, şi să-ţi rezolvi problemele la maşină. Eventual căutai altă staţie ITP.

              Eu am făcut ITP-ul la vreo 3 maşini până acum fără relaţii / pile / cunoştiinţe. Niciodată nu am dat şpagă, deşi am fost şi cu Dacia 1300 şi la poză mi-au pus un bidon de apă de-al lor (că eu nu aveam rezervorul pentru lichid de parbriz).

              Nu înţeleg de unde atâta lăcomie pe unii.
              Nu eram sigur daca puteam sa circul cu dovada aia a lor, avand in vedere ca ITP-ul era deja expirat (neatentia mea, aveam impresia ca expira in iunie). In plus, din cate stiu, la revenire trebuia sa merg tot la ei. Deci daca voiam sa evit spaga trebuia sa merg la RAR sa trec in talon noua dimensiune si nici acolo nu stiu cum merge treaba. Se complicau lucrurile. Asa ca am decis sa dau banii desi am incercat sa mai negociez, fara nici o sansa. Nu stiu daca am procedat bine, dar asa am gandit pe moment.
              Acum doi ani am facut ITP-ul la o reprezentanta Dacia pe Iuliu Maniu. Foarte ok, fara recomandari, fara programare, fara spaga, cu aceleasi anvelope.
              Last edited by anhdhrew; 05-25-2010, 16:33 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by anhdhrew View Post
                O posibila intrebare ar fi de ce am acceptat sa dau spaga. Pentru ca platisem deja taxa de 150 de ron, pentru ca la revenire tot la ei ajungeam si ca sa rezolv treaba cu anvelopele trebuia sa merg la RAR sa adaug noua dimensiune in carte si in talon. Toate acestea in conditiile in care ITP-ul era deja expirat. Iar racoardele chiar le voi schimba la revizia urmatoare, peste cateva luni.
                Cred ca ti-ai dat raspunsul singur mai sus. Ori dai banu' ori aplici tactica tare-n gura si te iei de gat cu ei. Ciclop e un service bun la tinichigerie, in rest e de evitat din toate punctele de vedere.
                Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF