Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ca e o afacere. Si asa merg lucrurile. De altfel au pierdut un alt inginer mare: http://www.automarket.ro/stiri/seful...w-m-49533.html
    Lotus, redbull, la fel au facut switch de 2 oameni importanti.
    Cert, cei de la Merc nu inteleg formula 1 din moment ce l-au adus si mentinut pe MSC, cand toata lumea stia ca e o epava orgolioasa, iar rezultatele lui nici macar nu s-au apropiat de cele ale unui pilot complet nestralucitor sa spunem, Rosberg.
    Acum au vazut ca au nevoie de un om care intelege motorsportul. Banii lui Wolff au venit manusa.
    Eu nici in Hamilton nu am incredere, oricum nici nu a inceput prea bine anul. Nu zic ca e direct vinovat, dar nici nu e un tip prevazator: http://formula1.automarket.ro/stiri/...ane-49554.html
    Lotus au gandit mai bine, cu un buget mic au adus un super-pilot care "stie ce face" si au urcat pe locul 3 la piloti si au castigat si o finantare suplimentara serioasa.

    Comment


    • Conducerea diviziei Motor-Sport de la MB seamana cu relatia FMI-tarile latine. Drept ca nuca in perete.
      Despre epave, ... numai de bine!
      "Epava MSC" nu a participat in DTM. Iar acolo este un dezastru generalizat pentru MB + AMG. In F1 la fel.
      Cred ca Alianta AMG + MB + obligatia gumelor italiene de la Pirelli este o sursa de dezastru.

      Comment


      • Oficialii de la Pirelli au spus sezonul trecut ca in sezonul 2013-2014 nu ar strica revenirea unui brand de gume in F1 pentru o competitie mai stransa.Eu cred ca era vorba despre vechii ''prieteni'' de la Michelin.

        Comment


        • Probabil, doar din cauza multiplelor acuze privind calitatea indoielnica a produselor lor oferite intr-o competitie de varf.
          Sa expui PUBLIC cu cateva ore inainte de calificari niste "parametri", cam penibil.
          Fiind asigurati de un contract de exclusivitate, doar o gaselnita de marketing ca raspuns. Sa creasca preturile!
          Last edited by epurare_coco; 02-09-2013, 15:13 PM.

          Comment


          • Teste Jerez. Primele. Deci sunt doar de pornire.
            Via Auto Motor und Sport

            1/ Cel mai lung stint a avut doar 24 de tururi

            Una dintre surprizele aparente ale sesiunii de teste a fost lungimea scurtă a stinturilor efectuate de piloţi. Astfel, cel mai lung stint al săptămânii a avut doar 24 de tururi şi a fost efectuat cu pneuri medium, în timp ce stintul cel mai lung cu pneuri de compoziţie hard a fost de 20 de tururi.

            2/ McLaren ar putea ascunde un as în mânecă

            McLaren ocupă doar locul opt în clasamentul celor mai buni timpi de la Jerez, însă aparenţele pot fi înşelătoare.
            Toate rezultatele sugerează că McLaren nu şi-a arătat încă adevărata forţă, dar timpul realizat de Button indică deja performanţe bune din partea noului MP4-28.

            3/ Opt echipe sunt despărţite de o singură secundă

            Un clasament al celor mai buni timpi realizaţi de fiecare echipă în parte în testele de la Jerez sugerează că sezonul 2013 va fi unul foarte echilibrat.

            4/ Caterham şi Marussia, şanse minime să lupte pentru puncte

            5/ Sauber a efectuat cel mai mare număr de tururi

            Sauber este una dintre echipele care a atras cel mai mult atenţia cu ocazia lansării noului monopost, datorită deciziei de a îngusta semnificativ lăţimea plăcilor exterioare din partea din spate a lui C32.

            6/ Mercedes a recuperat terenul pierdut din cauza fiabilităţii prercare

            Mercedes a ţinut capul de afiş în primele două zile de teste după ce echipa a efectuat în total doar 26 de tururi din cauza unor defecţiuni la sistemul electric şi, respectiv, la frânele spate. Fanii echipei germane nu ar trebui însă să fie excesiv de îngrijoraţi din acest motiv, întrucât Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au efectuat împreună aproape 150 de tururi în următoarele două zile, demonstrând că noul W04 este totuşi fiabil. De altfel, în clasamentul final al numărului de tururi parcurse, Mercedes ocupă un onorabil loc şase cu 319 tururi, mai multe decât au parcurs McLaren, Ferrari şi Lotus, echipe care au avut parte de mai puţine defecţiuni tehnice.

            7/ Pneurile hard au fost cele mai utilizate

            Piloţii au utilizat 137 de seturi de cauciucuri hard, de aproape două ori mai multe decât pneurile medium (74 de seturi). În plus, doar 33 de seturi de pneuri soft au fost folosite pe parcursul a patru zile de teste, media fiind de mai puţin de un set de echipă pe zi.

            8/ Red Bull ar putea avea un monopost de nivel mediu

            O analiză realizată de BBC prin estimarea nivelului de carburant al fiecărui pilot în momentul stabilirii celui mai bun timp în funcţie de durata stintului în care a fost realizat acesta sugerează că Red Bull ar putea avea un monopost mai lent decât sugerează ciferele seci. Într-un astfel de clasament, Sebastian Vettel şi Mark Webber ocupă doar locurile opt şi, respectiv, 14 din cei 23 de piloţi care au participat la teste.
            Surprizele plăcute au fost Sergio Perez, clasat pe prima poziţie pentru McLaren, dar şi Nico Rosberg, locul trei în clasamentul inedit realizat de fostul designer Gary Anderson.

            Ross Brawn a dezvăluit că Mercedes şi-a înfiinţat o divizie separată de ingineri care va lucra exclusiv la dezvoltarea monopostului pentru sezonul 2014.

            Mercedes a dezvăluit în această săptămână primele planuri cu privire la organizarea departamentelor tehnice după numeroasele recrutări realizate în ultima perioadă, care au culminat cu numirea lui Toto Wolff în funcţia de director de motorsport.

            Şeful Ross Brawn a dezvăluit că Mercedes va prelua modelul Ferrari (?) şi va avea o echipă de ingineri care se va ocupa exclusiv cu dezvoltarea noului monopost pentru sezonul 2014. Decizia este una logică în contextul în care 2014 prevede numeroase schimbări de regulament, cea mai importantă fiind trecerea la motoare V6 de 1.6 litri.

            "Ferrari a anunţat cu ceva timp în urmă că au două echipe care lucrează la monoposturile din 2013 şi 2014 şi asta este ceea ce am făcut şi noi. Am mers chiar mai departe şi am selectat cele mai promiţătoare propuneri de concepte. Tranziţia va fi una uşoară, nu se va face de pe o zi pe alta", a declarat britanicul pentru publicaţia Auto Motor und Sport.

            Newsletter
            Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
            Anterior, Red Bull Racing a exclus adoptarea unei strategii similare, justificând decizia prin faptul că nu are resurse financiare la fel de bune precum Ferrari.

            Referindu-se la prima sesiune de teste din această iarnă, Brawn a afirmat că una dintre problemele evidenţiate este degradarea rapidă a pneurilor.

            "Încă trebuie să lucrăm la degradarea pneurilor. Dar problema este că Jerez nu este foarte reprezentantiv iarna. Numerele sunt promitoare. Forţa de apăsare aerodinamică este aşa cum a fost prezisă de tunelul de vânt, aşa cum este şi comportamentul monopostului", a adăugat el.

            Via Auto Motor und Sport

            Pare destul de clar. Pirelli si RBR au ceva in comun. Cum adica sa faci mai multe tururi cu gume mai moi?

            RBR nu exceleaza. Doar recidiveaza. Folosesc gaselnite la limita regulamentului (?) 2-3 etape INTERZISE DE FAPT, pana la prima reclamatie, o baga pe a doua S.A.M.D.

            Comment


            • Mai selecteaza si matale daca tot dai copy paste km de auto market, nu inteleg ce rost are sa citezi tot soiul de umpluturi gen: "Newsletter: Eºti curios de ceea ce se întâmplã în lumea auto? Îþi trimitem ºtirile zilei direct pe e-mail."

              Daca tot esti curios de detalii despre merc, vezi si asta: http://formula1.automarket.ro/stiri/...lia-49643.html

              Cat despre conspiratia pirelli-red bull, ar trebui macar sa vezi ca si jumatate de mclaren a participat la ea, respectiv button care mergea pe acelasi tip de pneuri mai mult ca hamilton.
              Dar e inutil, tu ii crezi pe ceilalti producatori niste prosti care stau si-si iau teapa de la pirelli, inclusiv ferrari. Penibila concluzie, serios.

              Comment


              • Domnule june vanator de greseli ale altora. Daca va deranjeza, nu mai cititi. Pentru interpretari, lasati pe altii care vorbesc cate ceva. Nu doar a creea FLAME este rostul unei discutii. Iar va deranjeaza ca sunt fan MERCEDES?

                P.S.
                Din cate am invatat in 7 ani de acasa, unei persoane cu macar 1 an mai in varsta i te adresezi cu dumneavoastra / regionalisme. Nu ne-am legat sireturile impreuna in armata sau la gradinita.

                Din cate stiu, numele proprii incep cu litera mare.

                Am citat nu din Automarket ci din cele originale / varianta franceza / care stiu sa o traduc.

                Seara placuta daca tot v-ati descarcat iar pe mine.

                SOLICITARE.
                Rog, in limita timpului disponibil, sa se sterarga CAT mai rapid acest gen de FLAME-uri care te obliga la raspunsuri OFF TOPIC.

                Comment


                • Chiar trebuie sa intervenim? Eu nu cred... Mizez pe intelegerea voastra.
                  Last edit, ca-mi faceam mea culpa. Intradevar, modul de adresare la "per tu" nu e cea mai buna abordare. Insa nu trebuie sa ne proptim in chestia asta. Si eu o fac, in calitate de moderator. E greu sa analizezi varsta la un reply. In cazul vostru se stie... Sunteti oameni maturi, ce Dumnezeu. Oricum nu aveti nimic de impartit, poate doar idei, si asta e bine .
                  Last edited by Zeus; 02-15-2013, 21:14 PM.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • D-le epurare, m-am adresat cu "matale", cred ca am fost destul de politicos. Si nu m-am descarcat pe matale, doaaaamneeee fereste.

                    Mi-am exprimat parerea pe un topic al forumului si nu pe proprietatea matale:
                    1. in formula 1 sunt mai multe echipe si nu doar merc; (eu sunt un fan al marcii, nu un fanatic)
                    2. aceleasi anvelope sunt folosite de toti, diferite masini si diferiti piloti uzeaza diferit
                    3. mercedes are sanse minime la podiumuri anul acesta

                    OFF-topic, este primul si ultimul, te rog sa citesti si ce spun altii, nu ti-am adresat un raspuns macar de luni de zile:
                    pui citate de 2 pagini adunate de pe net; faptul ca te contrazic civilizat nu inseamna flame, altfel iti urez succes in a corecta si apostrofa pe toti pe tot forumul, in a cere sa fie cenzurati si banati userii, si evident, in a posta repetat consecutiv.

                    Eu vreau de exemplu sa citesc si ce spun si altii, inafara de tine.
                    Last edited by Siegfried; 02-15-2013, 21:20 PM.

                    Comment


                    • @Zeus
                      De acord pentru o postare simpla, de nevoie, dar minim cuviincioasa.
                      Nu si in cazul anti-subiect.
                      Avand in vedere derivele de anul trecut, ma simt penibil.
                      Multumesc.
                      @Siegfried
                      Nu ma cheama epurare. Mi-ar placea sa fiu Dl. Epurare. Asa cum sunt denumit in lumea mea. Aici sunt doar Coco pentru colegi.
                      Poate ai si o postare fara trimitere la o adresa oarecare. Se pare ca este PRIMA.
                      Last edited by epurare_coco; 02-15-2013, 21:28 PM.

                      Comment


                      • S-a lasat cu WARN pentru amandoi. Sper sa intelegeti ca nu sunteti singuri pe forumul asta. Moderatorii nu au rolul de a imparti dreptatea. Orice fel de atacuri reciproce, altele de cat cele de pe privat, vor fi sanctionate. Apelul meu de mai devreme nu a avut niciun efect se pare.

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • Stiri dinspre echipa MB-AMG.
                          Niko declara ca restructurarea la varful departamentului sportiv al Mercedesului nu poate avea nici un impact negativ asupra echipei F1 in acest an. Pentru simplul motiv ca modelul F1 W04 apartine echipei Aldo Costa ex-Ferrari dirijat de Ross Brawn.
                          Toto Wolff si Niki Lauda nu au cum sa faca mare revolutie in acest an.
                          In ceea ce priveste anul viitor si pe termen lung, vom mai vedea. Competenta noilor decidenti este de bun augur. In general, este bine. Avem o buna stabilitate, deci este liniste. Putem munci serios.

                          Parerea unor comentatori:
                          Credem ca Hamilton s-a decis doar pentru bani. La McLaren avea toate rezultatele sportive posibile.

                          Pirelli declara ca modifica caracteristicile in acord cu FIA doar pentru a le face zile fripte echipelor. Depinde cand se anunta, cui mai rapid.
                          Last edited by Zeus; 02-17-2013, 15:58 PM.

                          Comment


                          • RBR nu a reusit inca sa aplice noile specificatii Pirelli.
                            Ca atare, nu a anuntat nici un program pentru testele de la Barcelona.
                            Nici satelitii!

                            Comment


                            • Calendar oficial 2013:

                              GP Australia 17 Martie
                              GP Malayezia 24 Martie
                              GP China 14 Aprilie
                              GP Bahreïn 21 Aprilie
                              GP Spania 12 Mai
                              GP Monaco 26 Mai
                              GP Canada 09 Iunie
                              GP Merea-Britanie 30 Iunie
                              GP Germania 07 Iulie
                              GP Ungaria 28 Iulie
                              GP Belgia 25 August
                              GP Italia 08 Septembrie
                              GP Singapore 22 Septembrie
                              GP Corea de Sud 06 Octombrie
                              GP Japonia 13 Octombrie
                              GP India 27 Octombrie
                              GP Abu Dhabi 03 Noiembrie
                              GP Statele-Unite 17 Noiembrie
                              GP Brazilia 24 Noiembrie

                              Inca un pic. Nici o luna!
                              Last edited by mircea600sel; 02-20-2013, 21:43 PM.

                              Comment


                              • Sursa: http://motorsport.nextgen-auto.com/g...ya-20fev-1.php

                                Hamilton este incantat de munca echipei din ultimii ani. Se declara extrem de determinat.
                                Ieri a avut masina cu cea mai mare rezistenta pe circuit.
                                O sa vedem ce face azi Rosberg.
                                Curios si nu neaparat.
                                Cele mai bune rezultate au fost pe HARD. Mai bune decat pe super-soft-urile noi ale gastii Pirelli&co.
                                Cum va place noul bot de rata?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF