Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuturor colegelor noastre:

    F1 - Maria de Villota vrea sa ajute femeile in mediul dificil al sportulurilor automobilistice!

    Cu ocazia zilei internationale a FEMEII, FIA a predat cuvantul ambasadoarei sexului slab din cadrul sporturilor automobilistice, Maria de Villota.
    Femeile au mult mai multe dificultati fata de barbati pentru a-si croi un drum sub soare in sporturile automobilistice.

    "Prea des ele au nevoie de sprijinul unui oarecare barbat care s-o incurajeze, sa le asigure ca nu sunt singure", spune aceasta cu ocazia cea mai oportuna, ziua de 8 Martie.

    "M-am simtit singura in sportul automobilistic si acest lucru nu este prea agrealabil. Sportul auto trebuie sa devina un sport al tuturor", precizeaza acaeata.

    La FIA a creat comisia pentru incurajarea accesului femeilor care doresc sa prectice un sport automobilistic. Aceasta comisie este condusa de Michèle Mouton, o veche campioana de raliuri.

    "Pentru toate femeile dar si pentru numerosi barbati, Michèle este o femeie sclipitoare care a demonstrat enorm in sportul auto.

    Pentru Maria de Villota, Michèle reprezinta un fanion feminin in sportul auto, o sursa de inspiratie si crede ca impreuna pot face multe lucruri.

    "Impreuna cu Suzie (Wolff) si Monica (Kaltenborn), putem sa dovedim femeilor ca isi pot realiza visele" promite Maria de Villota.

    Dupa accidentul de anul trecut Maria de Villota nu se mai aventureaza exclusiv sa piloteze (si-a pierdut un ochi) dar se considera mai puternica dar si extrem de norocoasa.
    Nu se mai concentreaza exclusiv asupra devenirii ca pilot de F1 desi spera sa revina pe grila de start.
    Multumeste DOMNULUI ca experienta obtinuta pe pista i-a salvat viata!

    P.S. Declaratia a fost facuta publica cam tarziu, aseara.

    Comment


    • Mai sunt cateva zile.

      Din pacate, exista in continuare cele doua cauze ale unei boili denumite "anus contra naturii" ; Pirelli si Grosjean care au distrus campionatul de anul trecut..

      Daca Grosjean a promis sa stea la locul lui, Pirelli A DECIS ca trebuie mai multe schimburi sub masca cresterii nivelului spectacolului.
      Si daca, in urma unei explozii, se va accidenta un pilot? Sau un carambol cu morti sau raniti? Cert vor fi si pagube materiale!

      Ca agent provocator, va plati Pirelli daunele?

      Cum adica, eu, dumneavoastra, ne alegem masina functie de gume sau gumele dupa starea suprafetei de rulare si a dimensiunilor?

      Curat murdar, coane Fanica!

      Comment


      • La antrenamentele de la Melbourne au fost o gramade de declaratii.
        Din pacate, va fi o cursa extrem de nervoasa.
        Amanarea Q2 si Q3 pentru ora 11 si cursa la 17 nu este de bun augur pentru inceputul sezonului (Q2 si Q3 la noapte 02 ora Romaniei si cursa la 8,00).
        Mai ales ca a inceput cu un gest de extrema clementa a FIA pentru echipa RBR.
        Last edited by epurare_coco; 03-16-2013, 16:47 PM.

        Comment


        • Natürlich war es so! Blog curat topicul asta, e ceva sa ai 10 posturi consecutive in care sa spui nimic.
          Formula 1 este unica tocmai datorita complexitatii tehnologiei dezvoltate de neegalat in alte sporturi cu motor. Uite cateva explicatii pentru care Mercedes este mult mai rapida ca anul trecut:
          - suspensie activa hidraulica Fric

          - aripa fata adaptata designului noilor anvelope pirelli:
          Don't miss a Formula 1 moment – with the latest news, videos, standings and results. Go behind the scenes and get analysis straight from the paddock.

          Comment


          • Cumva am interzis cuiva sa posteze? Indiferent din care pozitie? Este vina mea?
            Daca nu aveati pata contra mea, ramaneati la 15-20 de postari.
            Va rog sa nu ne mai trimiteti la nu stiu ce adrese. Aveti ceva propriu de spus, OK. Nu?
            Nu doresc sa fie si acest subiect o trimitere nesfarsita la ... .
            Vedem toti. Eu postez ce anume am inteles sau ceva care mi-a placut. Dumneavoastra? Doar de flame sunteti in stare?
            Last edited by epurare_coco; 03-16-2013, 19:16 PM.

            Comment


            • Si a fost prima cursa dupa calificari aiurea.
              Extraordinar spectacol.
              Pacat de incertitudinile inceputului de sezon. Niko nu mai are nici o parere. Poate ceva electric, se zvoneste. Lewis este nehotarat. Masina foloseste mai bine gumele, este performanta, nu se astepta la un excelent loc 5. In acelasi interviu declara insa ca nu pricepe de ce alte masini se comporta mult mai bine.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by epurare_coco View Post
                Si a fost prima cursa dupa calificari aiurea.
                Extraordinar spectacol.
                Pacat de incertitudinile inceputului de sezon. Niko nu mai are nici o parere. Poate ceva electric, se zvoneste. Lewis este nehotarat. Masina foloseste mai bine gumele, este performanta, nu se astepta la un excelent loc 5. In acelasi interviu declara insa ca nu pricepe de ce alte masini se comporta mult mai bine.
                Nea Coco ne spuneti numai povesti...vreau sa vad un clasament,ceva.Eu nu am timp sa ma uit la cursa si tare as vrea sa vad un clasament aici.(ptr fiecare cursa/general)

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • Ia de aici: http://www.formula1.com/results/season/2013/893/7191/ nici nu ocupam spatiu inutil, si se vede si frumos.

                  Originally posted by epurare_coco View Post
                  Kimi este nemultumit. Dar are timp sa faca reclame pentru Renault/Dacia.
                  Kimi is the man. A aratat ca intelege cel mai bine cauciucurile si a fost singurul la top care a putut duce o strategie cu 2 opriri. Are timp sa se dea si cu loganul, a lipsit si o zi de la testele din Barcelona, dar e bestial omul "I told you the car is good" la trecerea liniei de sosire )
                  Last edited by Siegfried; 03-17-2013, 17:36 PM.

                  Comment


                  • Raikkonen s-a impus la Melbourne ! Dupa ce anul trecut a terminat pe 3, in acest sezon trebuie contat pe "Iceman".

                    (Sursa: 17 mars 2013 - 08h35, par D. Thys)

                    Temperatura pistei doar 18°, a aerului 26, cerul a fost amenintator pentru prima cursa a sezonului.

                    La start doar 21 de piloti pentru ca sauber-ul Lui Hulkenberg sta in padoc. Nu benzineste.

                    Ambele Red Bull sunt in prima linie, Hamilton si Massa a doua.

                    La stingerea becurilor rosii, Sebastian Vettel ia un start perfect si se instaleaza confortabil in frunte din primul viraj. Urmeaza Felipe Massa, Lewis Hamilton si Fernando Alonso.

                    Clasamentul primului tur : Vettel, Massa, Alonso, Hamilton, Raikkonen, Rosberg, Webber, Di Resta, Button, Sutil, Grosjean, Perez, Bottas, Vergne, Maldonado, Gutiérrez, Bianchi, Chilton, Van der Garde, Ricciardo si Pic. Hulkenberg a abandonat fara aparasi standul.

                    Pirelli s-a tinut de cuvant si a distrus spectacolul cu minim 3 opriri la boxe (pdv. Coco-urmeaza niste probe pe parcurs).

                    Jenson Button intra IN TURUL 4, Webber, Grosjean, Gutiérrez INTRA IN al -5-lea tur.
                    In acest timp, cele doua Ferrari se apropie foarte aproape de Red Bull-ul lui Sebastian Vettel.

                    Bottas si Chilton schimba in 6, Vettel si Vander Garde in 7, Massa, Di Resta si Pic in 8, Alonso, Raikkonen, Vergne, Bianchi in 9, Maldonado in 10, Hamilton in 13, Rosberg 14, Ricciardo in 15, Perez in 16.

                    Clasamentul turului 17: Sutil (nu a schimba gumele medii de la inceputul cursei), Vettel, Massa, Alonso, Raikkonen, Hamilton, Rosberg, Button, Webber, Di Resta, Grosjean, Vergne, Gutiérrez, Perez, Bottas, Maldonado, Ricciardo, Bianchi, Pic, Chilton si Van der Garde.

                    Surpriza o creeaza Adrian nu numai instalat in fruntea cursei dar este si mult mai rapid decat urmaritorii.

                    Webber deschide seria a doua de schimburi in turul 18. Din nou Australianul va juca un rol secundar in fata propriului public.

                    Grosjean schimba in 19, Alonso, Button in 20, Sutil, Vettel in 21, Massa, Perez in 23, Vergne, Bottas in 24.

                    In acest timp Maldonado face un pic mai mult de agricultura, ajunge pe pietris cu a sa Williams.
                    Se anunta ploaia.

                    In turul 26, Raikkonen conduce in fata lui Hamilton si Rosberg, toti trei cu un singur schimb. Urmeaza Alonso si Vettel cu doua schimburi.

                    In 26 Nico Rosberg abandoneaza din motive tehnice (sisteme electric).
                    Acest sezon incepe prost pentru el, mai ales ca Mercedes-ul sau parea foarte competitiv.

                    In turul 28 apar primele picaturi de ploaie pe camera lui Felipe Massa atacat de Force India lui Adrian Sutil. Fernando Alonso este ataat de Mercedes-ul lui Lewis Hamilton in lupta pentru locul 2.

                    Hamilton schimba in 31 in timp ce ploaia, foarte slaba, s-a linistit. Raikkonen conduce in fata lui Alonso, Vettel, Sutil si Massa.

                    Raikkonen schimba a doua oara in 34 revenind pe locul 5.

                    Felipe Massa schimba in 36, Vettel, Button, Grosjean in 37, Webber in 38, Alonso in 39, Perez in 41, Hamilton in 42.

                    In acest tur Raikkonen il depaseste pe Sutil. Icemen se instaleaza in frunte. Victoria se joaca doar intre el si Alonso, distantati la 4"5 dar Ferrari este mai rapid.

                    Fernando Alonso il depaseste pe Sutil in turul 45 tour si se lanseaza in urmarirea lui Kimi Raikkonen. In turul 46, Raikkonen are un avantaj de 6"2 asupra lui Alonso. Sutil intra la boxe obligat sa puna gume moi.

                    Top 10 la turul 47 : Raikkonen, Alonso (+7"7), Vettel (+12"7), Massa (+15"6), Sutil (+35"3), Hamilton, Webber, Di Resta, Button si Grosjean.

                    Dupa ce a zburdat pe gume medii, Sutil este in mare dificultate in a intelege cum gumele sale moi sunt mai proaste decat cele medii ale colegilor. Priveste doar cum trec pe langa el Hamilton si Webber. Il est maintenant à la 7e place et a encore un avantage de 12 secondes sur son équipier Paul di Resta, mais il reste 5 tours à boucler.

                    In frunte, Raikkonen zburda catre a 20 victorie a sa in F1.

                    Comment


                    • Originally posted by epurare_coco View Post
                      Pirelli s-a tinut de cuvant si a distrus spectacolul cu minim 3 opriri la boxe (pdv. Coco-urmeaza niste probe pe parcurs).
                      Nene coco, este inexact ce spui matale acolo, au fost 3 opriri maxim, nu minim. Mai mult s-a castigat cu doua, ai tu o pata pe pirelli si pe contabili. Inclusiv Rosberg mergea pe 2.
                      1 la mana: a fost foarte rece, penurile super soft performeaza la cald, asta era vreme de "slickuri de iarna"
                      2 la mana: cheia in materie de anvelope a fost gestiunea pneurilor fata, cine s-a prins si a ascultat de inginer, a mers bine. Cine nu, le-a distrus imediat.
                      Uite statistica, sa intelegi si matale, si lasa-i pe francezi ca sunt lipsiti de intelegere:
                      Attached Files

                      Comment


                      • Si cateva fotografii de placere:

                        Originally posted by Siegfried View Post
                        Nene coco, este inexact ce spui matale acolo, au fost 3 opriri maxim, nu minim. Mai mult s-a castigat cu doua, ai tu o pata pe pirelli si pe contabili. Inclusiv Rosberg mergea pe 2.
                        ...
                        Uite statistica, sa intelegi si matale, si lasa-i pe francezi ca sunt lipsiti de intelegere:
                        Nu am o pata deosebita pe pirelli. Am pe ideea cretina de furnizor unic.
                        Nu numai eu sunt tampit. Acuma sunt si fantujii. De ce nu traduci matale din germana? Intr-o mica si corecta gramatica romaneasca?
                        Attached Files
                        Last edited by mircea600sel; 03-17-2013, 21:02 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF