Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Impozite...impozite....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vin si eu cu o idee, hai sa facem o asociatie" CEI FRAIERITI DE STATUL ROMANICA" de exemplu, vorbim si cu rivali BMV-isti daca trebuie, cautam niste avocati buni si poate ne adunam vreo 100-2 de persoane si dam statul romanica in judecata. Zic ca merita incercat, NU? Pe mine nu ma afecteaza deocamdata pentru ca am masina inscrisa pe Spania unde impozitul este vreo 300 si ceva de euro la masina mea w140 3500 cm3 pe care oricum nu il platesc ca aia sant blegi(am o lancia k si nu am platit de 4 ani) prefer sa fac in fiecare an un drum de Spania la inspectia tehnica decat sa inscriu masina si sa platesc aberatiile astea tampite ale idiotiilor si hotilor si bagabontzilor si ................etc,etc,etc care ne conduc tara PUNCT ca ma iau toti dracii si nervi.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Diesel View Post
      O explicatie ar fi aceea ca un W140 600 SE(L) in anii '90 costa de nou peste 200000 DM (peste 100.000euro) si ca legea nu face diferenta ca esti a X-lea proprietar a masinii si nici faptul ca i-a scazut valoarea la nivelul unui Logan sau doua Logan-uri. Luxul ramane lux si cand masina are 15 ani si este taxat ca atare. Nu e foarte just dar asta e situatia...principiul este: se taxeaza posesia unei masini de lux.

      Sa nu vina cineva sa-mi spuna ca un W140 nu e masina de lux doar ca a cumparat-o cu cateva mii de euro ca nu il cred.
      NU se taxeaza luxul, ci marimea motorului. Daca ar fi scris undeva in vreo lege ca se taxeaza asa mult masinile cu motoare mari pentru ca reprezinta un lux, era foarte simplu de dovedit in instanta ca un W116 450 SEL 6.9 nu e mai luxos decat o Skoda Superb cu motor de 1.6, de exemplu.

      Comment


      • #33
        Legislatia UE,in materie de impozit,daca nu platesti iti pune oprire pe masina....

        Comment


        • #34
          Originally posted by Mertzanu View Post
          NU se taxeaza luxul, ci marimea motorului. Daca ar fi scris undeva in vreo lege ca se taxeaza asa mult masinile cu motoare mari pentru ca reprezinta un lux, era foarte simplu de dovedit in instanta ca un W116 450 SEL 6.9 nu e mai luxos decat o Skoda Superb cu motor de 1.6, de exemplu.
          In instanta se pierdea f usor pt ca Skoda Superb cu motor de 1.6 nu exista...

          In lege nu e scris acest lucru dar asta e principiul. Nici la taxa de poluare nu era scris ca e pt protectia Dacia si importatorilor de masini noi, dar mobilul ei asta era si este...in ciuda oponentilor...

          Comment


          • #35
            Originally posted by Diesel View Post
            In instanta se pierdea f usor pt ca Skoda Superb cu motor de 1.6 nu exista...

            In lege nu e scris acest lucru dar asta e principiul. Nici la taxa de poluare nu era scris ca e pt protectia Dacia si importatorilor de masini noi, dar mobilul ei asta era si este...in ciuda oponentilor...
            Dl. Diesel, dar de Aro ce mai zici? Este tot masina de lux?

            Comment


            • #36
              Originally posted by Diesel View Post
              In instanta se pierdea f usor pt ca Skoda Superb cu motor de 1.6 nu exista...

              In lege nu e scris acest lucru dar asta e principiul. Nici la taxa de poluare nu era scris ca e pt protectia Dacia si importatorilor de masini noi, dar mobilul ei asta era si este...in ciuda oponentilor...
              Nu exita 1.6, dar exista 1.8 benzina, 1,9 diesel, 2,0 benzina ... etc ... deci motoare cu taxe de zeci de ori mai mici.

              Eh, oricum lupta cu taxele e o lupta cu morile de vant. Si daca scria ca se taxeaza luxul si se castiga in instanta, bagau o alta taxa in alta forma... nu ne ramane decat sa ne resemnam si sa ne luam masini ale caror taxe si impozite ni le permitem.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Emilliano View Post
                Dl. Diesel, dar de Aro ce mai zici? Este tot masina de lux?
                Din cate imi amintesc am citit undeva pe un forum, ca cei cu masinile de fabricatie romaneasca cu motorizari peste 2000cmc (Aro) beneficiaza de inlesniri fiscale la plata impozitelor. Tocmai in ideea ca acele masini erau departe de a fi de lux desi se incadrau in litera legii.Nu mai stiu detaliile pt ca nu intentionez sa-mi cumpar un Aro.

                A nu se intelege ca eu as fi avocatul impozitelor auto din Romania. Eu doar explicam care e principiul lor, nu spuneam ca e cel mai judicios exemplu.

                La noi e criteriul cilindreei, la altii (Austria, Franta) e criteriul cailor putere. Oricum, daca ar fi si la noi impozitata puterea motorului in cai putere, la cei 394 CP pe care ii are un 600 SE W140 (ca de aici a pornit discutia), tot nu ar fi un impozit redus.

                @Mertzanu... De acord cu tine.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Diesel View Post
                  Din cate imi amintesc am citit undeva pe un forum, ca cei cu masinile de fabricatie romaneasca cu motorizari peste 2000cmc (Aro) beneficiaza de inlesniri fiscale la plata impozitelor. Tocmai in ideea ca acele masini erau departe de a fi de lux desi se incadrau in litera legii.Nu mai stiu detaliile pt ca nu intentionez sa-mi cumpar un Aro.

                  A nu se intelege ca eu as fi avocatul impozitelor auto din Romania. Eu doar explicam care e principiul lor, nu spuneam ca e cel mai judicios exemplu.

                  La noi e criteriul cilindreei, la altii (Austria, Franta) e criteriul cailor putere. Oricum, daca ar fi si la noi impozitata puterea motorului in cai putere, la cei 394 CP pe care ii are un 600 SE W140 (ca de aici a pornit discutia), tot nu ar fi un impozit redus.

                  @Mertzanu... De acord cu tine.
                  E chiar cu 408CP (300kW) Spor !
                  pasiunea NU cunoaste limite !
                  My project - click! MBUNIVERSE

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Diesel View Post
                    Din cate imi amintesc am citit undeva pe un forum, ca cei cu masinile de fabricatie romaneasca cu motorizari peste 2000cmc (Aro) beneficiaza de inlesniri fiscale la plata impozitelor. Tocmai in ideea ca acele masini erau departe de a fi de lux desi se incadrau in litera legii.Nu mai stiu detaliile pt ca nu intentionez sa-mi cumpar un Aro.
                    Beneficia Aro de inlesniri fiscale pana anul acesta.De acum se taxeaza dupa cilindree.Are un prieten si cand i-a venit instintzare cat are de plata a vrut sa dea foc la masina.Impozitul anual e mai mare decat valoarea masinii.

                    Comment


                    • #40
                      Nu are nici o logica impozitul asta pe motor mare ,ne penalizam singuri daca avem motoare mari la benzinarie la intretinere si la faptul ca nu stricam soselele cu aceste masini prea rau (ca le mai lasam si parcate si sarim in cate un chibrit ce are motor de 1600cm3 )si nu era nevoie de impozit diferentiat in functie de cm3.
                      In Italia sigur si Franta parca se impoziteaza dupa cai fiscali care sunt calculati in functie de valoare ,varsta ,puterea si nivelul de poluare al masinii si mi se pare mai legitim impozitul asta calculat in urma incadrarii autoturismului in grupe fiscale care la randul lor scad cu trecerea anilor ca doar un autoturism care a costat 200 000 marci dupa 12 ~ 15 ani nu mai este chiar luxos si vorba colegului o masina mai noua cu motor 1,9TDI il bate si la lux si are si suficienti cai putere (asta apropo de "impozitul pe lux") .
                      Ca solutie de mijloc mi se parea mai buna varianta cailor putere dar asta cu marimea motorului cu siguranta este cea mai proasta !
                      Pe de alta parte aceste masini au fost taxate ,la anii lor , cu celebra ACCIZA care se punea masinilor cu o anumita cilindree deci tot nu inteleg rationamentul acestui impozit romanesc ..."AI MOTOR MARE !? PFFOA STAI SA TE ARD !
                      Daca ar fi dupa mine as pune un impozit fix la orice masina ,dar statul v-am zis ca nu are concurenta ...sau are statul bulgar mai nou !
                      Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                      Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                      ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                        se impoziteaza dupa cai fiscali care sunt calculati in functie de valoare ,varsta ,puterea si nivelul de poluare al masinii si mi se pare mai legitim impozitul asta calculat in urma incadrarii autoturismului in grupe fiscale care la randul lor scad cu trecerea anilor
                        Intelegeti unde e problema? Dupa cum vad eu lucrurile, pentru a emite o lege inteligenta, care sa scoate si niste taxe normale pentru stat dar nici sa nu omoare omul de rand trebuie putin creier. Si daca nu este acea cantitate infima de creier atunci macar ar cere cativa indivizi care sa petreaca putin timp studiind si propunand variante ale legii. Adica munca...timp investit ochi stricati citind niste texte. Fratilor noi suntem in tara in care se da ordonanta dimineata si seara apare alta sa o corecteze pe prima.
                        De la mine nu pleaca o oferta fara sa fie analizata la leu pe fiecare articol...si asta pentru ca am concurenta si nu-mi permit. Ei nu au concurenta si nu trebuie sa se justifice. Si daca s-ar informatiza si centraliza sistemele de taxe, te izbesti de urmatorul factor: functionarul. Sunt unii atat de incompetenti de iti vine sa mori. Eram la posta la coada si din pozitia mea vedeam monitorul de la ghiseu. Cineva vroia sa trimita nu stiu ce mandat si tanti de la ghiseu a incarcat un formular gresit in word. Imaginati-va ca femeia aia a sters jumate de pagina de word cu backspace (pe care nici macar nu-l tinea apasat continuu). Ce sa mai ceri...
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Mercedes-Benz View Post
                          Astia de la impozite nu au concurenta ,de aia cer cat vor si te mai si obliga sa platesti !Dar ce inseamna exact impozitul asta ,600-le colegului are tot 4 roti ca si o Dacie ptr care se platesc ,nu stiu,100 RON pe an ,parcarile publice sunt cu plata ,iar daca sta pe domeniu public ocupa tot un loc de parcare ,ca sa nu mai zic de valoarea ei ca masina in euro (ca ea costa cat un Logan),deci care e faza cu impozitele astea ,care e rationamentul ca sa-l inteleg si eu ?
                          Sa-i raspund colegului.
                          Macar de o tineam in parcare pe domeniul public. Dar dupa criteriul lor platesc 315RON/luna pt ca o tin in curte ( pe care evident ca platesc impozit-calculat intravilan ). Iar faza cu pretul asemanator unui logan, tin sa te contrazic, daca ar fi sa o vand nu as vinde'o sub 16000E avand in vedere cat am investit in ea. ( dar nu o vand in urmatorii 100 de ani pt ca tin prea mult la ea ) .
                          Spor tuturor !
                          pasiunea NU cunoaste limite !
                          My project - click! MBUNIVERSE

                          Comment


                          • #43
                            Buna , am cautat noutati pe forum despre impozite dar,...desi momentan imi permit sa platesc impozitul ma enerveaza la culme faptul ca nu se justifica , intrebarea este ,daca masina e trecuta pe un pensionar,impozitul e la jumatate ???Ce alte obtiuni ar mai fi?? Ceva de actualitate daca stie cineva .Rspect

                            Comment


                            • #44
                              Impozitul mai poate fi redus prin hotarari ale Consiliului Local. Exemplu concret, eu am adresa in buletin la tara (casa bunicii), si acolo platesc impozitul la masina mai putin de jumate din cat plateam daca eram domiciliat la oras (unde nu se prea reduc impozitele).

                              Alta solutie ar fi inscrierea masinii pe numele unui veteran de razboi, nu stiu daca merge pe pensionar. Am mai auzit solutii de genu': inscrierea pe ONG sau nu stiu ce organizatii non-profit.

                              Nu uita să ne anunţi şi pe noi dacă mai găseşti soluţii (cât de cât legale, că ilegale sunt foarte multe pe care le poţi aborda).
                              ...

                              Comment


                              • #45
                                Impozitul acela nu ii cumva numai pe jumate de an ca eu vad acolo ca si durata 03.2009-09-2009 parca?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF