Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un alt fel de nationalizare?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dan500se View Post
    Am sa ma interesez!

    Am vazut pe Discovery la o emisiune ca la englezi daca masina e catalogata clasica, impozitul si asigurarea sunt simbolice! (parca era un Porsche de prin `80).

    Si cine face catalogarea? Tot o entitate guvernamentala sau nonguvernamentala.

    Comment


    • #32
      Originally posted by Diesel View Post
      Si cine face catalogarea? Tot o entitate guvernamentala sau nonguvernamentala.
      Probabil! Doar ca la ei merge mai usor-parerea mea!
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #33
        Originally posted by Diesel View Post
        Pai ma contrazici dar nu vad contra-argumentul.

        Deci tu nu vrei sa-ti vinzi 300-le desi nu iti mai permiti sa platesti noile impozite.

        Gestul tau e la fel de hazardat ca acela unor pensionari care au un apartament de 4 camere dar nu mai au bani sa plateasca impozitele, intretinerea etc. Si totusi ei nu vor sa vanda apartamentul si sa-si cumpere unul cu 2 camere sau o garsoniera care sa si-o permita financiar.

        Nu e o comparatie echivalenta dar e foarte sugestiva. Te intinzi doar cat iti e plapuma. No offence!
        Nu ma intind mai mult decat mi-e plapuma. Masina m-a costat 1000 de euro la vanzator si ina 1000 prin alte parti + cateva piese. Deci destul de rezonabil.
        Mai departe statul incearca sa ma descurajeze sa mai tin masina asta, desi e proprietatea mea. Analogia cu pensionarii e putin ciudata, acolo este vorba de suprafata construita, e putin alta treaba. Aici e vorba de alta masina.
        Eu tot nu inteleg care e diferenta dintre o masina si o masina. Probabil a doua a fost vanduta de tariceanu si drept rezultat are impozite mai mici agatate de ea. Faptul ca am 3000 de cm3 nu ma scuteste de a respecta regulamentul si de a circula pe aceleasi drumuri pline de gropi ca unul cu un citroen de 1600 (de exemplu).

        Comment


        • #34
          Ma rog, eu iti inteleg pledoaria, dar gandeste-te ca fostul proprietar poate a vandut masina doar cu 1000€ pentru a o face mai atractiva, avand motivele lui printre care, f probabil, si cele legate de fiscalitate.

          Sincer, a sta doar si a te plange de o stare de fapt (in acest caz impozitul pe 3000cmc) fara a face nimic ( de exemplu sa incerci sa iti maresti veniturile ca sa iti permiti sa platesti anual acel impozit sau sa vinzi ce ai si sa cumperi ceva ce ti-ai permite fiscal -un C180 de ex) - inseamna ca nu te poti adapta la acea stare de fapt.

          De acord, impozitul e mare. Intrebarea este ce poti face tu in fata acestei situatii?
          Pentru ca daca astepti ca statul sa reduca acel impozit, astepti degeaba...

          Comment


          • #35
            Ai dreptate la partea cu adaptatu, asta e, de adaptat ma adaptez, intentionez sa trec masina pe firma si impzitele sa le platesc de acolo.

            Fostul proprietar (prieten de multa vreme cu mine) a vandut masina pentru ca el zice ca nu se mai dau licente de taxi pe masini mai vechi de 5 ani si el lui ii expira licenta (desi eu inca mai vad din cand in cand cobre taxi prin tm, ma rog, el stie, si-a luat un Geely )

            Pe mine ma deranjeaza altceva. Ma deranjeaza ideea. Si ma deranjeaza indiferenta oamenilor care accepta starea de fapt fara sa gandeasca ce inseamna de fapt. Multi zic ca era sclavagismului s-a terminat si condamna aceasta idee, cand de fapt toti suntem niste sclavi ai statului vrand/nevrand. Lucram pe gratis pentru tariceanu si primim in schimb zambete pe tv si atat. Am incercat sa fac un calcul aproximativ si mi-a iesit ceva de gen cum ca jumate din timp sunt sclav al statului. Statul imi ia jumate din tot ce am, in fiecare an, in fiecare zi, in fiecare minut, in fiecare secunda. Prin stat inteleg basecu, tariceanu, iliescu, nastase, si cei care de 20 de ani SUNT statul roman. Eu nu sunt roman, si ma ... pe acest concept de de stat si de romania, care e defapt un pretext si o acoperire pentru acest tip de sclavagism neconditionat.
            Ce ma mai deranjeaza, e ca deja din cauza impozitelor multi si-au dezmembrat masini care ar fi putut circula in conditii tehnice excelente inca cel putin 10 - 20 de ani.
            Asa, incet incet o sa ajungem sa nu mai stim ce inseamna inginerie combinata cu arta, o sa ne inchiman cu 2 maini la plasticurile care ni se servers si o sa fim foarte mandrii cand reusim sa avem in posesie ce ni se baga pe gat.

            Am mai observat si altceva. Romanii (si aici ma refer la cei care alcatuiesc romania, nu noi ceilalti) se plimba numai cu mercedesuri si bmw-uri, acelasi tip de masini pe care incearca sa le "interzica" sub o forma sau alta noua, celorlalti. La fel cu mersul la servici cu girofarele, desi nu ii vad nici un sens, aceasta atitudine intareste o idee de-a mea, la care multi au ras, cum ca pentru ca romanii sa se simta superiori, noi ceilalti care am facut greseala sa ne nastem in zona asta nu trebuie sa avem posibilitatea sa avem ce au ei, sau sa facem ce fac ei.

            Comment


            • #36
              Pai cea mai curveasca inginerie sociala (si nu doar) a fost statul. A doua a fost casatoria...

              Da, W123 a fost mult timp o masina ideala de taxi...Ma socheaza faptul ca fostul proprietar a trecut la Geely. De fapt, daca te uiti la Geely vei observa ca e o copie in miniatura (nereusita) a lui C class W203. Ma rog, singura masina cu tapiterie de piele in standard la clasa ei.

              Atentie, impozitele si asigurarile auto sunt mai mari pe firma decat la persoane fizice. Cel mai bine ai iesi daca ai inscrie-o pe un pensionar sau vreun veteran de razboi (daca o mai trai vreunul).

              Comment


              • #37
                Eu fac contract de cesiune (sau asa ceva), in sensul ca inchiriez masina firmei, cu obligatia ca ea (firma) sa plateasca toate darile si ce mai e de platit. Certificatul de inmatriculare e pe numele meu. Deci cel putin asigurarea e aceeasi. NU stiu impozitul cum e, cica trebuie sa ma duc la primarie sa le aduc la cunostita ca fac treaba asta, presupun ca urmeaza o crestere de impozit, depinde insa cu cat. Plus ca asa am avantajul ca o parte din motorina o iau "pe banii statului", adica se scade din baza de impozitare

                Comment


                • #38
                  Formula la care te gandesti se numeste contract de comodat.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Diesel View Post
                    Formula la care te gandesti se numeste contract de comodat.
                    Asa ceva. Eu sunt inginer, incerc sa inteleg lucrurile care au un sens, ceea ce ma face complet inutil cand vine vorba de treburi economice / finante. :P

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF