Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Norme de poluare la Mercedes

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by tintome View Post
    A170 din 99, 66kw 90cp (OM 668.940) este euro 2 sau euro3?
    Dute la RAR cu seria motor si intreaba acolo.Este cel mai sigur.

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #47
      Multumesc pentru raspunsul prompt si editificator, a mai fost dat de cativa colegi forumisti in aceste 3 pagini ale threadului.
      Asteptam un poseseor de a170 sa ma lamureasca.

      Comment


      • #48
        Poate ajuta pe careva

        Comment


        • #49
          Originally posted by tintome View Post
          Nu stiu de ce urmaresti o grila de taxare din Germania atata timp cat tu vei inmatricula masina in Romania , banuiesc .
          Mai bine cred ca ai urma sfatul colegului mircea600sel !
          Stima !
          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

          Comment


          • #50
            Originally posted by tintome View Post
            A170 din 99, 66kw 90cp (OM 668.940) este euro 2 sau euro3?
            Masina se inscrie in normele de poluare Euro3.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Pana se ajunge la RAR, intreb aici: un W202 C180 T Modell (combi) AF 1998 la ce norma de poluare se incadreaza?

              In tabelul de mai sus intra la E3 dar am vazut postari al unor colegi cum ca W202 C180 din dotarea lor au iesit E2...
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 500SE Lapis Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #52
                Originally posted by dan500se View Post
                Pana se ajunge la RAR, intreb aici: un W202 C180 T Modell (combi) AF 1998 la ce norma de poluare se incadreaza?

                In tabelul de mai sus intra la E3 dar am vazut postari al unor colegi cum ca W202 C180 din dotarea lor au iesit E2...
                Eu zic ca sunt si E2 si E3.Uite aici am gasit ceva...poate intelegi nemteste.

                Ich würde gerne wissen, wieviel eine Euro 3 Umrüstung kostet, welche Möglichkeiten es gibt und ob sie sich überhaupt rentiert. Der Mercedes: C 180, 90 kW…


                In carte nu scrie?E vreo 20 lei o verificare la RAR.

                Bafta!

                sigpic

                "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                Comment


                • #53
                  Acolo in link vorbeste de ceva transformare din E2 in E3 (din cate am priceput eu).

                  Nu am inca cartea masinii... Ideea e ca e din Italia si m-am fript odata cu normele de la ei (W126-le meu, 500SE, a avut norma E2 pe "TARGA" si la noi tot non-euro era considerat).

                  Stiu ca doar la RAR e (aproape) 100% sigur norma de incadrare, dar am zis sa intreb si aici, poate au mai fost "patiti" si inaintea mea!

                  L.E. La sfarsit scrie unul: Mein 98er C180 hat D3 und Euro 3.... Adica el are un C180 din 98 si e D3 / E3...
                  Last edited by dan500se; 09-24-2012, 14:01 PM.
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by dan500se View Post
                    Acolo in link vorbeste de ceva transformare din E2 in E3 (din cate am priceput eu).

                    Nu am inca cartea masinii... Ideea e ca e din Italia si m-am fript odata cu normele de la ei (W126-le meu, 500SE, a avut norma E2 pe "TARGA" si la noi tot non-euro era considerat).

                    Stiu ca doar la RAR e (aproape) 100% sigur norma de incadrare, dar am zis sa intreb si aici, poate au mai fost "patiti" si inaintea mea!

                    L.E. La sfarsit scrie unul: Mein 98er C180 hat D3 und Euro 3.... Adica el are un C180 din 98 si e D3 / E3...
                    Inginerii aia de la RAR sunt ingusti rau de tot.Eu la Aclasse avea D3 si nu a vrut sa-mi dea din prima euro 3.A trebuit sa astept raspunsul de la Bucuresti.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #55
                      De obicei RAR-ul coboara o categorie. Deci daca ai norma euro 3, ei trec euro 2. Motivul : taxe mai mari=bani mai multi ptr. pirat. Daca faci galagie si ai un suport ( acte doveditoare ) atunci se revine asupra stabilirii normei de poluare. Daca in schimb ai sisteme de epurare montate de fabrica, dar pe comanda, atunci RAR-ul face pe prostu' si trece ce ar fi de serie ( deci o norma inferioara ). Ma intreb daca fabrica ,,Continental'' din Timisoara ( de ex. ) se incadreaza in vreo norma de poluare? Sau americanii cu exploatarea gazelor de sist?

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by mircea600sel View Post
                        Inginerii aia de la RAR sunt ingusti rau de tot.Eu la Aclasse avea D3 si nu a vrut sa-mi dea din prima euro 3.A trebuit sa astept raspunsul de la Bucuresti.
                        Mircea ti-am explicat cum sta treaba cu angajatii de la R.A.R ( ca ingineri eu nu ii pot numi ) !
                        Daca e clar ca masina iese Euro 3 cum poate el sa iti spuna ca iese Euro 2 ?
                        Bine e drept ca toti trebuie sa mancam o paine si probabil crezand ca daca te sperie putin poate poate sari cu o "atentie" ..

                        Apropo , ai primit cartea de identitate , e totul in regula ?

                        Originally posted by ElCid View Post
                        De obicei RAR-ul coboara o categorie. Deci daca ai norma euro 3, ei trec euro 2. Motivul : taxe mai mari=bani mai multi ptr. pirat. Daca faci galagie si ai un suport ( acte doveditoare ) atunci se revine asupra stabilirii normei de poluare. Daca in schimb ai sisteme de epurare montate de fabrica, dar pe comanda, atunci RAR-ul face pe prostu' si trece ce ar fi de serie ( deci o norma inferioara ). Ma intreb daca fabrica ,,Continental'' din Timisoara ( de ex. ) se incadreaza in vreo norma de poluare? Sau americanii cu exploatarea gazelor de sist?
                        Asta nu stiu de unde ai scos-o , dar chiar nu e asa !!
                        Eu stiu cazuri in care in brief-ul nemtesc masina e euro 2 si in Ro iese euro 3 fara niciun fel de "interventii" !
                        Incadrarea in normele de poluare la orice autovehicul e clara nu tine de cum vrea muschiul angajatului R.A.R .

                        Drumuri bune ! Stima !
                        Last edited by mircea600sel; 09-24-2012, 21:29 PM.
                        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Sashatm View Post
                          .

                          Apropo , ai primit cartea de identitate , e totul in regula ?
                          Maine ma duc la finante sa platesc taxa.te sun dupa ce ies de acolo sa-ti spun cat a fost taxa.

                          Am primit carte,certificat de autenticitate...tot...420 lei.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Sashatm View Post
                            Asta nu stiu de unde ai scos-o , dar chiar nu e asa !!
                            Eu stiu cazuri in care in brief-ul nemtesc masina e euro 2 si in Ro iese euro 3 fara niciun fel de "interventii" !
                            Incadrarea in normele de poluare la orice autovehicul e clara nu tine de cum vrea muschiul angajatului R.A.R .

                            Drumuri bune ! Stima !
                            Tu ti cu ursu, sau ce? Nu am ,,scos-o'' ci am patit-o! Eu nu vorbesc din auzite, ca mi-a spus cineva care a auzit de la altcineva. Eu afirm ceva ce am patit. Si nu era o chestie ce tinea de o ,,atentie'' a angajatilor RAR, era o indicatie venita ,,de sus''. Astfel au facut o gramada de bani, guvernantii. Cum? Simplu, taxa de poluare era mai mare la normele euro mai mici, sau noneuro.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by ElCid View Post
                              Tu ti cu ursu, sau ce? Nu am ,,scos-o'' ci am patit-o! Eu nu vorbesc din auzite, ca mi-a spus cineva care a auzit de la altcineva. Eu afirm ceva ce am patit. Si nu era o chestie ce tinea de o ,,atentie'' a angajatilor RAR, era o indicatie venita ,,de sus''. Astfel au facut o gramada de bani, guvernantii. Cum? Simplu, taxa de poluare era mai mare la normele euro mai mici, sau noneuro.
                              Colegu' nu vreau sa mi-o iei in nume de rau , eu nu ti-am spuso sub forma de repros si nu tin cu ursu , doar ca nu este adevarat si nici posibil ca o masina daca are trecut in actele nemtesti respectiv brief/typenschein euro 3 in scumpa noastra tara sa iasa euro 2 .
                              Daca in brief e trecuta euro 3 , euro 3 trebuie sa iasa si in ro obligatoriu . In cel mai rau caz daca autovehiculul nu se incadreaza la cant de CO2 emis la categoria sa de caralizator poate fi RESPINSA la R.A.R dar nu sa fie teecuta euro 2 .
                              Va salut cu stima si respect !
                              Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                              Comment


                              • #60
                                Salutare, daca tot se discuta despre normele de poluare puteti sa-mi spuneti ce norma are motorul OM 604 910 de pe W202?
                                Mentionez ca in cartea de identitate al masinii nu e specificat.
                                Multumesc.
                                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF