Stimati colegi,
Tot ce am spus aproape fiecare din noi (inclusiv eu!) pe aici pe forum in legatura cu W124 si alte taragi asemenea, apropo de incadrarea dpdv poluare a fost o mare labareala. Dupa cum stiti, am cumparat un W124 coupe din 1993, echipat cu acelasi motor ca si suratele sale din 1994 si 1995, cunoscute a fi EURO2 (sau nu?). Surprizaaaa, RAR mi-a scos-o EURO1, ceea ce inseamna ca am taxa de poluare 700 EUR, si nu 330 EUR - cum credeam toti, sau cel putin eu. Pana si in talonul ei de Italia apare ceva mentiune de o directiva EU, pe care am cautat-o pe net si care se traduce in EURO1. Caz inchis. Prost din start.
Ceea ce ma loveste mai rau, din pacate, este aceeasi incadrare pentru Fordul meu luat mai mult fara sa vreau, pe care vroiam sa il dau totusi lui tataie, model 1995/12 cu motor Zetec. Mi l-au incadrat EURO1, fratilor!!! Sa-mi bag ceva in statul roman.
Prima o tin, a doua o vand chiar si in pierdere, iar statul ...sa mi-o s***! Cand o sa mai scot eu firmele cu care am treaba pe profit, o sa curga cu banii pe garduri.
Asadar, singurul act matur care il puteti face daca doriti sa cumparati o masina de import, este sa cereti consultanta RAR anterior cumpararii. Asa cum sugera colegul @orca, parca.
Tot ce am spus aproape fiecare din noi (inclusiv eu!) pe aici pe forum in legatura cu W124 si alte taragi asemenea, apropo de incadrarea dpdv poluare a fost o mare labareala. Dupa cum stiti, am cumparat un W124 coupe din 1993, echipat cu acelasi motor ca si suratele sale din 1994 si 1995, cunoscute a fi EURO2 (sau nu?). Surprizaaaa, RAR mi-a scos-o EURO1, ceea ce inseamna ca am taxa de poluare 700 EUR, si nu 330 EUR - cum credeam toti, sau cel putin eu. Pana si in talonul ei de Italia apare ceva mentiune de o directiva EU, pe care am cautat-o pe net si care se traduce in EURO1. Caz inchis. Prost din start.
Ceea ce ma loveste mai rau, din pacate, este aceeasi incadrare pentru Fordul meu luat mai mult fara sa vreau, pe care vroiam sa il dau totusi lui tataie, model 1995/12 cu motor Zetec. Mi l-au incadrat EURO1, fratilor!!! Sa-mi bag ceva in statul roman.
Prima o tin, a doua o vand chiar si in pierdere, iar statul ...sa mi-o s***! Cand o sa mai scot eu firmele cu care am treaba pe profit, o sa curga cu banii pe garduri.
Asadar, singurul act matur care il puteti face daca doriti sa cumparati o masina de import, este sa cereti consultanta RAR anterior cumpararii. Asa cum sugera colegul @orca, parca.
Comment