Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Treci pe rosu, 16.000 de lei amenda si ramai fara permis 2 ani: noul Cod Rutier

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by paul_p View Post
    In Romania mor anual in jur de 2000 de persoane in accidente rutiere.
    In aceeasi perioada, in Romania mor de cancer aproape 29.000 de oameni.

    Si totusi guvernul nu da doi bani pe cei 29.000. Lipsesc medicamente, lipsesc dotarile, ba chiar au redus si numarul de paturi din spitale.

    Insa dragii nostri guvernanti sunt tare impresionati de accidentele rutiere. Cata ipocrizie...
    Ne meritam soarta.

    Chiar daca se va vota legea asta cretina nu o sa iasa nimeni in strada.Facem un pariu ?

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #47
      Originally posted by paul_p View Post
      In Romania mor anual in jur de 2000 de persoane in accidente rutiere.
      In aceeasi perioada, in Romania mor de cancer aproape 29.000 de oameni.

      Si totusi guvernul nu da doi bani pe cei 29.000. Lipsesc medicamente, lipsesc dotarile, ba chiar au redus si numarul de paturi din spitale.

      Insa dragii nostri guvernanti sunt tare impresionati de accidentele rutiere. Cata ipocrizie...
      Pentru ca cei 29.000 sunt irecuperabili. Si crede-ma, stiu despre ce vorbesc cand spun asta. Stiu situatia lipsei medicamentelor, stiu reducerea numarului de paturi din spitale si chiar sectii Oncologie inchise, am trecut si inca trec prin asta...

      Cei 2000, sunt recuperabili. Se incearca un "damage control" acolo unde se poate.
      proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

      Comment


      • #48
        Pui gresit problema.
        In primul rand, daca ar fi tratati cum trebuie, probabil ca mai mult de 10% din cei ce mor anual de cancer ar putea fi salvati, sau li s-ar prelungi viata cu cativa ani. Asta inseamna ca s-ar putea salva cel putin 3.000 de persoane anual.

        In al doilea rand este induiosatoarea grija guvernului pentru cei 2.000 de morti in accidente rutiere.
        Se face ca uita insa ca in Romania mor anual 33.000 de oameni din cauza fumatului. Dar fumatul aduce bani la buget, prin accize si impozite. Asa ca guvernul descurajeaza fumatul, dar iubeste fumatorii

        Este evident ca singura ratiune pentru care vor sa mareasca amenzile este adunatul banilor la buget. Plus rautatea. Pentru ca conducatorii nostri isi urasc poporul. Tot timpul vor sa-l sanctioneze, sa-l pedepseasca, sa-l puna la punct.

        Li se rupe in paispe guvernantilor de soarta romanilor. Ca daca erau asa de grijulii ar fi finantat corect si sistemul sanitar, ar fi facut si drumuri.

        Dar totul nu este decat demagogia unor conducatori incapabili, prost pregatiti si rau intentionati. Atat.

        Comment


        • #49
          Legi avem dar nu se aplica. Rezultat = 0, dam alte legi, mai "aspre" (sau idioate) care nici alea nu se aplica. s.a.m.d.... Culmea este ca tot noi suntem de vina ca legile n-au efect!

          Mortii de pe sosele sunt, in principal, rezultatul "profesionalismului" politiei. Daca si-ar face datoria, pe legile actuale, ar fi mai putine accidente.
          Delasarea, prostia si coruptia organelor ar trebui sanctionate.
          In loc sa stea la o trecere de pietoni aglomerata sa dirijeze circulatia, "organul" pandeste dupa trecere sa-ti ia carnetul. Daca trece vre-un bizon cu 100kmh pe linia de tramvai organul nu se oboseste sa intervina, ar fi prea mare osteneala...
          Cand s-o face amenda 16.000 RON, daca "se strica" semafoarele in Piata Iancului dublam bugetul anual al primariei intr-o singura zi!

          Comment


          • #50
            Doar de ras...http://www.4tuning.ro/legislatie-aut...wsletter_98350
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Presa la numit "Ucigasul cu Ferari" .

              Un dement , goneste ca la curse pe strazile orasului , pierde controlul masinii , intra pe trotuarul pietonal , omoara un tanar , o raneste grav pe prietana lui si fuge de la locul accidentului . Se preda dupa 24 de ore . Nu s-a mai stiut daca consumase bauturi alcoolice .

              Este judecat si condamnat la patru ani de inchisoare cu executare .
              Ieri a fost eliberat conditionat , inainte de termen , pentru buna purtare , procurorii nefacand recurs . Cica a fost cuminte in puscarie .

              Alti zeci de nebuni care alearga pe sosele ( sanchi , zice unu la tv-eu ca nu avem autostrazi ; de asta conduc unii obositi , beti sau drogati ) nu respecta trecerile la nivel de cale ferata , nu respecta orarul de condus si odihna , producand mii de victime anual .

              Eu nu vreau amezi "grase" sau vrajeala asta cu punctele .
              Cine produce accidente grave soldate cu decese si este gasit vinovat , vreau sa nu mai aiba drept de condus un autovehicul pe viata si ani grei de puscarie pentru ucidere din culpa . Fara eliberare conditionata .

              Comment


              • #52
                Manca-l-ar maidanezii pe Stroe.
                IMBECILUL platit de noi sa NE SLUJEASCA, ne sfideaza spunandu-ne ca daca nu ne convine, atunci sa nu mai circulam. De parca ne da ceva de pomana.

                Noi, deja, in urma dezbaterilor de astazi, am gasit o formula, insa aici trebuie sa fie limpede ca nu se poate sa impaci si capra, si varza...", a spus Stroe.

                "Dumneavoastra ati incercat", i-a replicat premierul Ponta.

                "Nu, n-am incercat. Trebuie sa avem o lege severa, pentru ca nu ne putem juca cu viata oamenilor, cu oamenii care raman schilozi pe viata, nu ne putem juca cu sanatatea publica. Cei care au alta dorinta sunt liberi sa nu mai circule daca li se pare foarte aspru", a raspuns Stroe.


                Pai mai idiotilor, ocupati-va de sanatate dand bani la spitale si la medici, nu crescand aberant amenzile rutiere.
                Mai ramane sa spuneti ca nici nu mai e nevoie de spitale daca tot mariti amenzile rutiere.

                Comment


                • #53
                  Adopta kkatii astia maine codul rutier. Au scazut cuantumul la aproape 10.000...
                  Acum sunt 5 drumuri inchise, DN1 e blocat, intre Predeal-Brasov nu se circula. De acolo in jos, numai cu gume de iarna. Pluguri p...la, contractele de dezapezire sunt in curs de licitatie... Recomanda sa se stea in peco pana se opreste ninsoarea.
                  Bagasi-ar amenzile in pietre funerare...

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #54
                    Daca tot ai pomenit de drumuri blocate la "primul fulg de nea", asta ce-o sa fie ? Cireasa de pe tort sau bomboana de pe coliva?
                    Eu i-as ingropa pana la gat in pamant, sa le ude moaca toti maidanezii.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      Stie cineva daca au aprobat astia noua lege?

                      Comment


                      • #56
                        S-a amanat http://www.hotnews.ro/stiri-esential...nata-surse.htm
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #57
                          Foarte bine ca au amanat astia promulgarea noilor prevederi din codul rutier .

                          Regret ca acest articol a aparut in cancan ;

                          Francesca Belea, din Tarnaveni, a murit la doar doua zile dupa ce a implinit 19 ani, chiar in prima ei zi de facultate, dupa ce un sofer bucurestean care consumase alcool a lovit-o in plin, chiar pe trecerea de pietoni.


                          Pentru aceasta fapta , precum si nerespectarea tuturor prevederilor din codul rutier soldate cu morti si raniti grav , doresc ca cei gasiti vinovati printr-o decizie definitiva si irevocabila , sa aiba parte de ani grei de puscarie , sa nu mai primeasca permis de conducere pe viata si de la caz la caz confiscarea autovehicului .

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by nstoe View Post
                            Pentru aceasta fapta , precum si nerespectarea tuturor prevederilor din codul rutier soldate cu morti si raniti grav , doresc ca cei gasiti vinovati printr-o decizie definitiva si irevocabila , sa aiba parte de ani grei de puscarie , sa nu mai primeasca permis de conducere pe viata
                            Absolut CORECT!!!

                            Originally posted by nstoe View Post
                            si de la caz la caz confiscarea autovehicului .
                            Aici nu stiu daca este solutia potrivita...findca eu om de rand, ma chinui sa pun bani la olalta sa imi cumpar un junghi de masina si sa vina statul sa mi-l confiste...nu mi se pare normal!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #59
                              Sustin pe nstoe! Tocmai din cauza acestor nenorociri am sustinut si inca SUSTIN ORICE proiect de lege ce INASPRESTE pedepsele in Romania.

                              Omori din culpa, puscarie pe viata!
                              proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                              Comment


                              • #60
                                Legat de confiscat... Autovehiculul cui? Troacele cu procura notariala, pe numele mortilor sau a altor persoane, cu impozite neplatite ever? Ca daca nu e masina pe numele individului...
                                Asta cu puscarie pe viata e misto. Le dam casa-masa moca, din banii nostri. Dar cu criminalii ce facem? Ii impuscam, nu? Nu legea e problema, ci justitia si hotararile judecatoresti legate de spetele astea. In Romania rar se da parnaie la accident cu morti. Mai e unul, posesor de mercedes, de-a omorat 4 insi ca era el cu meleul pe contrasens, grabit sa ajunga la schi. Doarme ca un bou, in patul lui, acasa. Si dau exemplul asta pentru ca la nici 10 minute am trecut pe la locul accidentului. Nu arata grozav scena... In fine...

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF