Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

schimbare motor - in ce conditii mai este posibila azi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • schimbare motor - in ce conditii mai este posibila azi?

    M-ar interesa sa aduc un CL (w140) din Germania si sa ii schimb motorul cu cel de 3000 cmc turbodiesel de la S300 W140 (1996-1998). Operatiune destul de dificila si scumpa dar eu zic ca ar merita efortu... sa poti conduce un CL cu un consum normal si cu impozit (desi aberant ) dar macar sub limita de 3000 cmc, adica 900 ron in loc de peste 2000 ron cum e pt tot ce depaseste 3000 cmc. Despre probleme tehnice legate de acest transfer de motor, compatibilitate, etc probabil o sa fac alt thread, dar aici va voi intreba doar chestiuni legate de legislatie:

    1. din cate am auzit s-ar fi modificat legea si nu s-ar mai putea mai putea face schimbari de motor decat cu alt motor identic cu cel care a fost original pe masina (trebuie sa corespunda nushtiu cate caractere din seria motorului original cu cel cu care vrei sa il inlocuiesti)... dar nu stiu din surse sigure ci doar din auzite, voi ce stiti pe tema asta? am mai auzit lumea vorbind cum ca ar fi mai greu (ca si acte) sa faci transfer de motor de pe benzina pe motorina decat ar fi de pe benzina pe benzina , respectiv motorina pe motorina.

    2. este posibil sa aduc masina din germania, sa zicem un CL500, si sa il inmatriculez DUPA schimbarea motorului, scapand astfel de taxa de prima inmatriculare pt motor de 5000 cmc si sa platesc in loc taxa pt noul motor de 3000 cmc?
    Last edited by Mertzanu; 06-15-2008, 02:38 AM.

  • #2
    Ai niste "0" in plus...
    90.00ron=90.000.000lei vechi
    20.000=200.000.000lei vechi
    Oi fi eu tampit...dar nu cred ca se merita ceea ce vrei sa faci
    Sa explic punctul meu de vedere:
    1:Motorul costa bani
    2:Omologarea la R.A.R costa bani(destul de multi)
    3:Timp foarte mult pierdut
    4:Isi pierde sufletul daca ii faci transplant
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      Am modificat zerourile.
      Crede-ma ca mi-as dori din tot sufletul sa imi permit sa o tin cu motorul ei de 5000cmc... alta placere la condus, plus ca e masina originala, nu apar probleme neprevazute ca la cele cu motorul schimbat dar dupa calculele mele e mai rentabil sa ii schimb motoru decat sa o tin cu al ei original v8 din urmatoarele motive:
      1. am de gand sa tin masina un car de ani, nu sunt adeptul schimbarii masinii de la an la altul; si sa iti zic si de ce am teoria asta: fan mercedes sunt 100% deci alta marca nu intra in discutie pt mine, iar modele mai noi de la mercedes sunt dezamagitoare, nu mai sunt fiabile deloc, costa si un car de bani pt care nu mi se pare ca ofera mare lucru in plus fata de cele din anii '90 si nu mai sunt lucrate asa meticulos cum erau lucrate mercedesurile mai demult... acu nu ma intelege gresit, nu zic ca e mai prost ultimu tip de ochios decat o cobra... dar o cobra, sau un 126 daca le intretii nu au moarte, pe cand masinile noi si din pacate si mercedesurile noi sunt facute ca bunuri de consum... le folosesti 5-10 ani (in care pierzi mai mult de jumate din valoarea lor) si dupa... alta... nu mai sunt facute sa reziste in timp ci doar sa iti ofere satisfactie de moment. Nu cred ca s-a intamplat cu vreun 126 sau 140 sa se strice in acealsi an in care l-ai cumparat nou, cum ajnung w221 - rile prin service cu diverse erori pe computeru de bord...
      2. costul estimativ ar fi cam asa:
      10 000 euro un CL500 din 1998 in stare impecabila din germania
      3000 euro - o balena de recarosare dupa care sa iau motoru
      si inca 7000 manopera, acte si cam toate neprevazutele ce pot aparea
      deci 20 000
      daca o inmatriculez cu motoru de 5000 cmc cam tot pe acolo ma duce....
      3. din moment ce cumpar masina sa o tin multi ani, impozitul si consumul ar constitui sume uriase...
      4. cu motor de 5000 cmc masina din anii '90 e cam imposibil s-o mai vinzi... si acum, sa nu mai vorbim peste 10 ani cand poate as vinde-o eu. in schimb un CL w140 cu motor de 3000 cmc diesel din 1998 (si masina si motorul diesel) sunt convins ca s-ar vinde instant cu 15,000 euro si azi si peste 10 ani. si asta pt ca CL-ul este o masina pe care multi si-au dorit-o si inca si-o doresc dar la vremea ei nu si-au permis-o din cauza pretului evident imens si nu si-o permit nici acum din cauza impozitului, a consumului si a faptului ca e o masina imposibil de revandut... nu poti sa zici ca o cumperi sa iti faci damblaua cu ea si o revinzi la anu.... cine mai cumpara in romania benzinar din anii '90 cu motor de 5000 cmc? poate pe 2 mii de euro... daca te rogi de el...
      Last edited by Mertzanu; 06-15-2008, 03:16 AM.

      Comment


      • #4
        Ai punctat bine niste chestii...
        Dar eu nu sunt de acord la faza cu revanzarea...daca o fi sa se vanda...se vinde!!!
        Lumea nu mai cumpara nici 1,9 diesel...d`apoi celelalte mai insetate.
        Pe aici e lume mai avizata in fazele cu schimbat de motor,hartogaraie la R.A.R. si tot ce trebuie..(decat mine)
        Dar ma tin de ideea mea cu putere!!!!Ii iei sufletul masinii daca faci chestia asta.(este strict parerea mea...nu neaparat si lucrul cel mai bun!)
        Iti urez succes,bine ai venit pe forum!!
        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
        Si o panarama de scuter

        Comment


        • #5
          Gasesti AICI documentatie necesara pt schimbarea motorului!
          http://goo.gl/YDT4L

          Comment


          • #6
            Originally posted by last View Post
            Gasesti AICI documentatie necesara pt schimbarea motorului!
            mersi last. sunt foarte bune informatiile de pe site-ul RAR.

            in legatura cu cealalta intrebare si anume daca pot aduce masina din germania cu motor de 5000 cmc si sa o inmatriculez dupa schimbarea motorului pt a nu mai plati taxa de prima inmatricualare la motor de 5000 cmc stie cineva daca se poate?

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF