Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Impozitul e aberant ... ce putem face?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cum se poate radia fiscal, cel putin la noi sa o poti radia fiscal de la primarie, trebuie sa aduci o dovada de la politie ca ai scoso din circulatie, sau ca l-ai vandut.
    Chiar cum se face sa o scoti de la fisc?
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • Originally posted by Jacob View Post
      Nu stiu cum se poate radia fiscal, cel putin la noi sa o poti radia fiscal de la primarie, trebuie sa aduci o dovada de la politie ca ai scoso din circulatie, sau ca l-ai vandut.
      Chiar cum se face sa o scoti de la fisc?
      Pai i-o vinzi tatalui tau sau fratelui .... si cu contractul de vanzare-cumparare o scoti de la fiscal .
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • Scutire de impozit au si cei care au fost deportati, iar cei cu handicap, stiu ca trebuiau sa aibe masina adaptata ptr. handicap. Scutiti sunt si veteranii de razboi, dar acestia sunt pe cale de disparitie. Cred ca cel mai bine ar merge cu cei deportati.

        Comment


        • Vesti bune ...

          Se pare ca vestile bune nu inceteaza sa apara:

          Daca pana in 2005 radierea autoturismelor se facea si din punct de vedere fiscal dar si din circulatie, din 2006 legea s-a schimbat si am ramas numai cu radierea de la circa financiara. Prin urmare, c

          Comment


          • Semne bune anul are... . Exact acelasi link voiam sa il postez si eu ca si colegul radu cartianu. Se pare ca treptat se inchid portitele pentru noi cei cu masini de lux.

            Este si acesta unul din efectele negative ale forumurilor. A ajuns deja prea la urechile tuturor faza cu radierea fiscala. Era de asteptat sa se ajunga aici.

            Comment


            • Originally posted by crstn_savu View Post
              Semne bune anul are... . Exact acelasi link voiam sa il postez si eu ca si colegul radu cartianu. Se pare ca treptat se inchid portitele pentru noi cei cu masini de lux.

              Este si acesta unul din efectele negative ale forumurilor. A ajuns deja prea la urechile tuturor faza cu radierea fiscala. Era de asteptat sa se ajunga aici.
              OHO !!! De cand o asteptam p-asta. Care mai are troace, acum e momentul sa scape pe ce, pe ne ce de ele. Era previzibila miscarea, si chiar ma intrebam cum de au lasat atata timp treaba asta in coada de peste :

              BOMBA FISCALA: Circa Financiara + Politie = LOVE. Update!Daca pana in 2005 radierea autoturismelor se facea si din punct de vedere fiscal dar si din circulatie, din 2006 legea s-a schimbat si am ramas numai cu radierea de la circa financiara. Prin urmare, conform unor surse din cadrul Taxe si Impozite Locale din Bucuresti, peste 28.000 de autoturisme au profitat de aceasta gaura din legislatie si circula nestingherite fara a fi inscrise in vreo evidenta pentru plata impozitului. Insa autoritatile se pregatesc sa rezolve aceasta problema in urmatoarele luni.


              Cum s-a schimbat legislatia referitoare la inmatricularile auto


              Inainte de anul 2006, radierea unei masini presupunea mai multe etape. Ultima era insa prezentarea la ghiseul de la Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (fostul Udriste si actualul Pipera). Aici, daca masina era vanduta, masina era radiata din circulatie dupa 30 de zile de la semnarea actelor de vanzare-cumparare, daca noul proprietar nu o inmatricula si trecea actele pe numele sau.




              Incepand cu 2006, probabil cu gandul de a facilita procesul de inmatriculare, legislatia s-a schimbat si asa este si in prezent. Mai precis, masina se radiaza din punct de vedere fiscal, ca si inainte de 2006, dar nu si de la politie. Teoretic, politia considera suficienta radierea de la Circa Financiara pentru a considera masina radiata. Insa practic, politia habar nu are daca o masina este sau nu radiata de la Financiar. Noua legislatie s-a bazat pe simtul civic al oamenilor si ca acestia vor trece pe numele lor masinile cumparate de la vanzatorii care le-au radiat de la Circa Financiara.





              Imensa gaura in legislatie si buget


              Insa impozitele auto exagerate cerute ulterior de stat, au facut din aceasta noua procedura de radiere o imensa gaura la buget. Mai precis, peste 28.000 de masini cumparate de la vanzatori, radiate din punct de vedere financiar de la Birourile Taxe si Impozite Locale de care apartineau vanzatorii, au ramas asa. Noua lege extraordinar de proasta permite ca o masina sa circule in deplina legalitate, din punct de vedere rutier, chiar daca pentru aceasta nu se plateste impozit de cand a fost cumparata de la proprietarul care a radiat-o de la financiar, chiar daca actele masinii au ramas cu numele vechiului proprietar, chiar daca masina nu a fost luata in evidenta de nicio alta circa financiara.




              Problema este ca pana acum, baza de date de la Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor nu a fost comuna cu baza de date a tuturor unitatilor de Circa Financiara. Mai precis, o masina vanduta si radiata de la financiar in 2006, la care nu s-a platit niciun impozit timp de 5 ani, poate fi oprita si verificata de politie, pentru ca aceasta apare in evidentele lor ca fiind inmatriculata in circulatie, legal, pe numele vechiului proprietar.




              Prin urmare, mai mult de 28.000 de cumparatori auto au profitat de aceasta gaura fiscala si nu au mai inscris masinile pe numele lor, pentru a nu plati impozit. Este in general vorba de masini cu motoare care au o capacitate mai mare de 2500 cmc, pentru care impozitul anual este colosal. Acestia au gasit o metoda prin care sa circule legal si ilegal in acelasi timp, fara sa plateasca impozit si fara sa aiba in vreun fel probleme cu politia.




              Avantaje si dezavantaje


              Exista insa parti bune si parti rele aici. Daca cumva politia retine talonul unei masini care este ramasa pe numele vechiului proprietar, numai cel din acte poate ridica talonul. Deci exista multe cazuri in care astfel de masini radiate de la financiar au ramas fara taloane (dar exista mereu spaga, nu?). In plus, daca cel care a mers cu masina pe vechiul nume, fara a plati impozit, doreste sa o vanda iar noul cumparator sa o treaca pe numele sau, cam greu. Acesta trebuie sa plateasca o amenda consistenta + impozitul aferent perioadei in care masina a stat radiata. De aceea, in general, masinile care au fost odata radiate in aceasta situatie, vor schimba maini la fel, fara a fi trecute pe noul nume.




              Dar sunt si avantaje. Ce om normal la cap ar plati pentru un Audi A8 cu motor de 4.2 litri impozit anual de peste 6000 de lei? Cred ca nimeni, indiferent de cati bani ai in cont sau la saltea. Prin urmare, nu e de mirare ca majoritatea masinilor cu motoare mari sunt scoase din evidentele financiare. Si fara sa aiba vreun fel de problema, repet.




              Care este concluzia?

              Teoretic, orice posesor de masina isi poate radia acum singur masina de la Circa Financiara, pentru a nu plati impozit la ea, si sa circule legal si linistit cu aceasta. Poate sa fie oprit de politie oricand, masina apare ca fiind inmatriculata pe numele lui, nicio bataie de cap.




              Aceasta noua procedura de inmatriculare care a debutat in 2006 a facut o gaura uriasa in bugetul de stat. Oficial cica sunt 28.000 de masini, insa cu siguranta numarul acestora creste zilnic. Daca pentru o masina cu motor de 3200 cmc se plateste un impozit anual de 2500 de lei, sau la unul de 4600 cmc se plateste impozit de 6600 de lei, faceti singuri calculele.




              Ce ni se pregateste?

              In cateva luni, se pare ca Ministerul de Finante vrea sa rezolve aceasta problema. Insa nu sunt clare masurile pe care le va lua. Ori vor fi obligati cei care nu au luat in evidentele financiare masinile cumparate sa plateasca amenzi si impozitul din urma, ori sunt automat radiate si din circulatie aceste masini, fara sa mai aiba dreptul sa umble pe strazi. Insa Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor lucreaza cu Ministerul de Finante pentru a ajunge la o solutie si pentru a mai recupera din banii pe care soferii ii datoreaza statului.
              Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
              http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
              http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

              Comment


              • Chiar ca era de asteptat treaba asta. Ideea e ca acum oricum toate datele sunt informatizate, prea complicat nu este pentru ei sa le si centralizeze si sa aiba acces la aceste date de la militzianu din masina pana la baba de la impozite si chiar hackeru din fata ecranului negru.

                Stau si ma intreb daca in situatia incerta in care se afla multe masini cu actele se vor vinde mai departe sau vor urma ciclul fierataniilor in natura Via Remat par Avion.

                Comment


                • Originally posted by crstn_savu View Post
                  Stau si ma intreb daca in situatia incerta in care se afla multe masini cu actele se vor vinde mai departe sau vor urma ciclul fierataniilor in natura Via Remat par Avion.
                  Se interconecteaza baza de date, cand te verifica la ITP, asigurare, rogvineta, verifica si daca e rediata de la financiar si ... ai pus-o de un mic dosar. 28 de mii mi se pare o cifra nerealista, sunt mult mai multe, iar sa platesti la un motor de 3,2 (sa zicem), impozit datorat pe ultimii 5 ani, cu majorari si penalitati ar fi sinucidere curata. Daca astia se tin de treaba asta (si se vor tine ca sunt disperati bulangii ca nu mai incaseaza bani la buget) soarta acestor masini e pe bursa, la dezmembrari.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • Bulgaria....!
                    Si te si distrezi cu ei cand te opresc...!

                    Comment


                    • Cat va mai tine si Bulgaria...

                      Comment


                      • Cam asa e treaba cu Bulgaria:



                        Pericol public pe sosele,

                        Pe strazile din Romania circula peste 130.000 de masini inmatriculate in tarile vecine pentru a caror legalitate nu poate garanta nimeni. Este vorba despre acele autoturisme in cazul carora, cei care le folosesc nu au vrut sa plateasca taxa de poluare, preferand sa le inmatriculeze in tara vecina pe numele unor necunoscuti. Ceea ce nu stiu soferii romani este ca toata aceasta aventura in poate costa un dosar penal intrucat proprietarul bulgar poate omite sa inregistreze la organul fiscal masina.

                        Autoritatile atrag atentia celor care circula cu masini inmatriculate in Bulgaria ca s-ar putea trezi, peste noapte, in ilegalitate intrucat au fost semnalate mai multe cazuri in care masinile inmatriculate peste granita au fost radiate fara ca cel care le foloseste sa fie instiintat, in prealabil, de catre persoana fizica sau juridica pe numele careia au fost facute actele. In aceste conditii, intreaga responsabilitate penala ii revine celui care circula la volanul masinii radiate din circulatie, asa ca soferii nu au nicio scuza in momentul in care sunt opriti in trafic, iar politistul constata ca masina a fost scoasa din circulatie.

                        De altfel, aceasta porcedura se poate realiza de la sine fara implicarea directa a proprietarului intrucat, potrivit legislatiei din tara vecina, proprietarii masinilor sunt obligati sa inregistreze bunul proaspat achizitionat la Agentia Fiscala de care apartin in maximum 60 de zile, in caz contrar masina fiind radiata, in mod automat, din circulatie. In conditiile in care, de cele mai multe ori, soferii romani nu stiu mai nimic despre proprietarul masinii pe care o conduc, intrucat tranzactia a fost intermediata de o firma specializata, nu putine sunt cazurile in care acestia nu stiu nici ca autovehiculelor au fost radiate pentru ca “partenerul” lor nu s-a achitat de promisiunea ca va inregistra masina, conform legii, si ca va plati impozitul aferent. O alta situatie neprevazuta care le poate da mari batai de cap celor care conduc masini inmatriculate in Bulgaria este aceea in care autovehiculul este proprietatea unei firme care da faliment, autovehiculul ramand fara proprietar de drept.

                        500 de euro, cheltuielile soferului roman

                        Potrivit datelor oficiale, pe drumurile judetului Constanta circula, zilnic, peste 10.000 de autoturisme inmatriculate in Bulgaria, iar la nivel national aceste masini reprezinta aproximativ 2% din totalul parcului auto, adica peste 100.000. In orasele bulgaresti functioneaza zeci de firme care se ocupa de toata procedura legala in locul beneficiarului. Masinile sunt inmatriculate pe numele sau firma unui bulgar si se face RCA si ITP. Apoi, la un cabinet notarial, cetateanul bulgar face o procura prin care cedeaza dreptul de folosinta al autoturismului in intreg spatiul european. In plus, se incheie si un contract de vanzare – cumparare, de forma, care nu este inregistrat insa la organele fiscale dar care il pune la adapost pe soferul roman de o eventuala revanzare a masinii fara acordul sau. Pe de alta parte, cetateanul bulgar se angajeaza sa inregistreze masina la organul fiscal, iar cel roman sa plateasca anual asigurarea masinii, dar si impozitul. Intreaga afacere costa maximum 500 de euro. Mai exact, asigurarea costa intre 70 si 100 euro, taxa pentru numere 35 euro, iar traducerile legalizate inca 20 de euro. Romanii care doresc sa scape de taxa noastra de poluare trebuie sa mai achite la bugetul Bulgariei inregistrarea RAR - 8 euro, declaratia vamala de 2% din valoarea declarata, taxa vamala 2% din valoarea contractului, procura - 10 euro, comisionul firmei si impozitul, care se calculeaza in functie de puterea masinii (KW), inmultita cu un coeficient stabilit pentru anul in care a fost fabricata masina si care ajunge, in medie, la 70-100 de euro anual.

                        Comment


                        • Daca "colaborarea" romano-bulgara se va intari (bineinteles bulgarii iesind si la faza asta in castig), moda masinilor "bulgaresti" de pe soselele noastre va disparea in scurt timp.

                          Posibilitati pe care le vad eu :

                          - o baza de date comuna -RO / BG;
                          -aplicarea unei rogvinete astronomice celor ce folosesc masini inmatriculate acolo pe drumurile noastre;
                          -o taxa speciala. La asta sunt foarte talentati.

                          Chiar azi, ministrul Mediului afirma pe TVR ca se gandesc sa elaboreze un proiect de lege care sa stopeze isteria inmatricularilor in BG.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • Asa ,da-le idei !

                            Comment


                            • Originally posted by carmine View Post
                              Posibilitati pe care le vad eu :

                              - o baza de date comuna -RO / BG;
                              -aplicarea unei rogvinete astronomice celor ce folosesc masini inmatriculate acolo pe drumurile noastre;
                              -o taxa speciala. La asta sunt foarte talentati.
                              Salutam!
                              1. Baza de date cred ca deja exista.Si nu cred ca este doar romano-bulgara, afara(Ungaria, Austria, etc.) parca o verifica si mai repede decat la noi.
                              2. O rovinieta mai scumpa doar pentru masinile bulgaresti nu au cum sa puna. De ce sa plateasca ei mai mult decat cetatenii celorlalte state, discriminare cred ca se numeste.Sa nu uitam, masinile sunt ale unor cetateni bulgari.
                              3.Taxa speciala, poate sa fie, dar cred ca numai la nivel local, gen taxa de parcare(in unele localitati am impresia ca exista o asemenea taxa).
                              Statul roman tot nu pierde, pe langa rovinieta incasata, mai castiga si de pe urma taxarii combustibilului folosit de aceste masini(TVA, accize), tva-ul din pretul pieselor de schimb cumparate, deci sa nu ii vaitam pe ei.Uitasem de impozitul pe profit al firmelor respective.
                              Unde pierd?
                              -Taxe locale(impozit)-bugetul primariilor are de suferit,
                              -Asigurari-sunt privati
                              -ITP-uri- tot privati
                              De la privati, nu pierd decat tva-ul si poate impozitul pe profit, daca acestia mai au cumva profit.
                              Numai bine!
                              Last edited by tumar; 02-03-2011, 20:36 PM.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • Sunt total convins, ca vor scoate ceva domnii guvernanti pentru a stopa inmatricularea pe Bulgaria.
                                Imposibil sa mai lase sa continue treaba asta.
                                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF