Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua taxă auto poate lovi 2,8 MILIOANE de români

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca iti faci rezidenta la ei da. Oricum nu se recomanda sa iti inmatriculezi masina pe numele tau in alta tara. Cauta pe forum topicul despre inmatriculari in Bg. Acolo am explicat putin mai pe larg.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • Originally posted by adidc View Post
      Interesant ca am vazut masini cu taxa normala la noi, dar cu nr de Bg.
      Nici sa nu te mire daca respectivele masini au motor peste 2000cmc....
      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

      Comment


      • Ati auzit de noua forma a taxei de poluare? Va fi o taxa anuala cica care se va calcula in functie de capacitate cilindrica si norma de poluare.
        Ce facem noi cei care avem masini non-euro sau cel mult euro2 ca de exemplu?
        Nu era destul ca s-au dus la "Rematisburg" o gramada de exemplare unele chiar in stare foarte buna datorita impozitelor foarte mari.
        Sunt sigur ca si noua formula a taxei va fi una foarte mare ca valoare asa ca singura solutie pentru a ne pastra bijuteriile este de a le inmatricula in alte tari ca de exemplu Bulgaria.

        Comment


        • Originally posted by Vlpre View Post
          Ati auzit de noua forma a taxei de poluare? Va fi o taxa anuala cica care se va calcula in functie de capacitate cilindrica si norma de poluare.
          Ce facem noi cei care avem masini non-euro sau cel mult euro2 ca de exemplu?
          Nu era destul ca s-au dus la "Rematisburg" o gramada de exemplare unele chiar in stare foarte buna datorita impozitelor foarte mari.
          Sunt sigur ca si noua formula a taxei va fi una foarte mare ca valoare asa ca singura solutie pentru a ne pastra bijuteriile este de a le inmatricula in alte tari ca de exemplu Bulgaria.
          Nu s-a spus inca nimic despre cum va fi platita, ci doar ca va fi 'timbru verde' si nu 'taxa de poluare' si da, se vor lua on considerare noxele si cmc.
          Mercedes Benz

          Comment


          • Originally posted by grigorean View Post
            Dar daca o donez , mai platesc taxa in momentul in care practic se schimba proprietarul???
            Probabil ca , cretinii deja s-au gandit la situatiile de genul asta
            Da, Taxa o plateste cel care o primeste, atunci cand o inmatriculeaza, doar daca nu e popa sau minister (ex. M.A.I.). Oricum taxa in forma Legii 9/2012 nu e legala dar e in vigoare. Poate fi o taxa de poluare dar pentru toti valabila si in limitele bunului simt dar nu asa cum este ea acum. Asta e magaria guvernului pentru a mai castiga ceva bani la buget. Eu i-am dat in judecata si am castigat procesul, inmatriculez masina fara plata taxei.
            Marinarul.tk
            Proud owner of C180/96

            Comment


            • Oricum, ceva bun nu cred ca vom avea. Am sperat ca Ponta, in cunostinta de cauza, stiind ca este deja un impozit LOCAL pe cilindree, va face referire si la o legatura cu puterea.
              Nu este normal ca un diesel de 2200 sa plateasca la fel cu un benzinar tot de 2200.
              Si cum va calcula daca eu folosesc in medie doar 60 Kw din cei 90 din dotare la nastere (77 acuma)? Sunt deja 3 valori.
              Gasca teroristo-contabiliceasca de la MF au incasat anul trecut peste 240.mil Euroi si au dat cu var in fata garajului de trista amintire. Ca de abia se descurcau cu anul si cilindreea de pe certificat.
              Sau cumpara un nou soft de vreo 200.mil? Ca aici au niste "specialisti" trasnet.
              Last edited by epurare_coco; 01-05-2013, 10:53 AM.

              Comment


              • Asteptam si vedem ce se intampla.
                Ceva clar si sigur este:
                - masini poluante: taxe mari
                - masini nepoluante: taxe mici

                Criterii? Emisii si CMC.
                Mercedes Benz

                Comment


                • Daca modelul meu este in regula cu emisiile de la producere, de ce sa platesc in plus? Daca le depasesc, OK.
                  Daca si se poate calcula cantitatea totala de emisii la mers normal, LA REAL adica, OK.
                  Care este legatura dintre capacitate, tip combustibil si putere reala/consum real dupa teroristii contabili de la MF?
                  Ei au sarcina sa inventeze ORICE, numai o ceva in legatura cu realitatea, NU. Se fac cursuri de calcule tehnice si tehnologice la ISE/ASE-uri? Daca da, se urmareste adaptarea si aplicarea acestor calcule in VIATA REALA? Doar ca sa fii corect?
                  Ca inginer proiectant in protectia mediului, sunt obligat sa calculez asa ceva de fiecare data, pentru fiecare tehnologie ca sa pot alege si compara un utilaj.
                  Si exista experienta in domeniu de pe vremea lui K. Imhoff - 1875.
                  Deci, doar trebuie aplicat o ceva care exista de peste 150 de ani.

                  Comment


                  • Off topic

                    Se stie ca toti (presedinte, prim ministru etc), au consilieri , care le fac treburile (nasc legi, modifica etc). Consilierii isi fac treaba ca la carte. Dar niciodata legea facuta de consilierul ala nu o sa iasa asa cum o face el. Pentru ca nimeni nu vrea asta. Nu ar mai iesi atatia bani la buget, datoriile sunt prea mari si nu le-am mai putea plati etc. Asa ca guvernantii le modifica dupa nevoi.
                    So, nu MF, nu Consilierii, nu noi suntem de vina, ci ALESII. Ce s-a votat, aia avem.

                    On Topic.
                    Peste tot in Europa, taxa de poluare de plateste in functie de CAII PUTERE, nu pe cilindree. Plus ca taxa de poluare e bagata in impozit parca, sau in asigurare si nu se plateste toata odata, se plateste esalonat, pe cat timp masina circula. Daca eu platesc azi taxa aia si maine rup masina (sau imi da unu dauna totala) si pleaca la fier vechi, ce fac? Cine-mi da mie taxa aia inapoi?
                    Cred ca tot Bulgaria o sa ramana alegerea cea mai de success pentru inmatriculatul masinilor.

                    Comment


                    • In Europa se plateste impozitul impreuna cu taxa de poluare la un loc, anual.Aceasta e calculata sub o formula ce include: capacitatea motorului(aici sunt puse dimensiunile pe cilindru), puterea motorului in KW, nr camerelor de ardere, benzina sau motorina,,,,si ce so mai pune in calcul(noxele nu se iau in calcul), e o formula care la sfarsit rezulta CF nu CP adica cai fiscali si nu cai putere.
                      Exemplu in Spania:
                      Tarifas 2012
                      Turismos:
                      Menos de 8 caballos fiscales: 22 euros.
                      De 8 a 11,99 caballos fiscales: 64 euros.
                      De 12 a 15,99 caballos fiscales: 137 euros.
                      De 16 a 19,99 caballos fiscales: 175 euros.
                      De 20 caballos fiscales en adelante: 224 euros.
                      Al meu cotet W202 C180 122CP, are 12,50 CF(sau CVF cum e trecut in spaniola) deci impozit anual 137 euro.

                      Comment


                      • Originally posted by gmihai24 View Post
                        In Europa se plateste impozitul impreuna cu taxa de poluare la un loc, anual.Aceasta e calculata sub o formula ce include: capacitatea motorului(aici sunt puse dimensiunile pe cilindru), puterea motorului in KW, nr camerelor de ardere, benzina sau motorina,,,,si ce so mai pune in calcul(noxele nu se iau in calcul), e o formula care la sfarsit rezulta CF nu CP adica cai fiscali si nu cai putere.
                        Exemplu in Spania:
                        Tarifas 2012
                        Turismos:
                        Menos de 8 caballos fiscales: 22 euros.
                        De 8 a 11,99 caballos fiscales: 64 euros.
                        De 12 a 15,99 caballos fiscales: 137 euros.
                        De 16 a 19,99 caballos fiscales: 175 euros.
                        De 20 caballos fiscales en adelante: 224 euros.
                        Al meu cotet W202 C180 122CP, are 12,50 CF(sau CVF cum e trecut in spaniola) deci impozit anual 137 euro.
                        Da, vezi, si de la 137E la 50E cat e la noi ai spune ca la noi e mai bine, da daca imparti taxa de mediu pe cam cat mai traieste masina adica sa spunem 5 ani dar taxa e de vo 2200E, deja treci de 300E pe an LEJER!!!
                        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                        Comment


                        • Stai ca nu prea te inteleg. Unde e mai bine pana la urma?

                          Comment


                          • Stie cineva, concret, daca vreau sa cumpar o masina AZI, fara taxa platita, trebuie platita taxa? Si care taxa?

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • In momentul acesta, taxa trebuie platita, fac exceptie doar autoturismele inmatriculate dupa 2007. Sunt calculatoare on line pentru a vedea ce taxa trebuie platita. Asteptam deocamdata sa vedem in ce va consta timbrul de mediu.

                              Comment


                              • Deci taxa guvern BOC nr.5, nr. 4, a sa, 2012, este INTEGRAL IN VIGOARE. Vor plati si cei care cumpara o masina de dinainte de 2007, pentru care nu s-a platit asa ceva.

                                Eu am avut bafta. In 10 dec.2008 pentru w202, c180, 1994 am platit pe taxa Tariceanu I 383 Euroi. Urma din 15.12.2008 Taxa Tariceanu 2 cam tripla.

                                Avea, peste 14 ani cele cateva zile din 24.11. 1994 cand a fost livrata. Valabila si astazi.

                                Pe varianta actuala, 1619,1 euroi. Impozitul pe an cam 2oo ron.

                                Adresa de calcul ANAF:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF