Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Noua taxă auto poate lovi 2,8 MILIOANE de români

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by w124researcher View Post
    Eu caut lunetist ...
    Am eu o luneta.Dar mai imi trebuie ceva....
    CL 99 BAN W211 E270cdi

    Comment


    • Off topic
      Eu zic sa va dati bine pe linga colegul mircea(600sel) ca poate gaseste el in zona persoana capabila sa rezolve problema =))

      Comment


      • Vad ca unii rasuflau usurati pe aici ca in cazul vehiculelor istorice nu se plateste taxa. Nu prea vad cu ce ar putea sa ne incinte asta. Vehiculele istorice au un regim special..nu platesc taxe si impozite, dar nu orice troaca veche cu care mergi zilnic la piata poate deveni vehicul istoric. Conditiile de acordare a atestatului de vehicul istoric sint extrem de stricte si in definitiv se refera doar la masinile de colectie, pastrate din pura pasiune, care nu circula decit ocazional, care participa la expozitii, evenimente si defilari...si in nici un caz nu va primi atestat de vehicul istoric orice cobra sau bot de cal dieselificat, cu peste un milion de Km facut doar cu motorul actual, cel diesel adica, ca despre cel vechi, original, pe benzina nici nu se mai stie citi Km avea cind a fost dat la fier vechi, in care a dat deja rugina..cu care se merge zilnic la cumparaturi...
        Eu unul personal am un proiect pentru viitor..peste un an sau doi as dori sa imi aduc din state un cadillac deville ceva 64-84...daca gasesc la bani putin...sa restaurez ce e de restaurat la el si sa ii obtin atestatul de vehicul istoric...deoarece fara acela nu voi putea inmatricula sub nici o forma acea masina din cauza taxelor si impozitelor pe care le-ar pretinde iubitul nostru stat pentru asemenea masina. Dar scap de taxa asta nenorocita doar pentru aceasta masina...pe care chiar mi-o doresc doar din pura pasiune, cu celelalte masini ce fac?
        Uite ca in problema legii sanatatii si SMURD-ului a iesit lumea in strada si a obtinut ceva, nu a iesit degeaba. Noi chiar nu facem nimic, stam cu miinile in sin sa isi bata astia joc de noi cu taxa asta imputita?

        Comment


        • Intradevar, nu este o solutie inmatricularea ca vehicul istoric. Plus ca nu se obtine foarte usor. Banuiesc, ca pe viitor, taxa se va baga in impozit (au existat propuneri), in functie de norma de poluare. Pe moment, incepem cu procuri sau contracte de comodat. Pe viitor, reglementam, in functie de ce legi mai apar. Nimic nu este stabil in Romania. Trecem noi si peste asta.

          Comment


          • Doua aspecte si jumatate...

            1. Poluarea la nivel GLOBAL cauzata de TOATE masinile de pe mapamond este cam 2%. Restu' e can-can, industrie, avioane, vapoare, sau alte lighioane. Deci argumentu cu poluarea e...

            2. Un bot de cal 220d, care arde 10 litri de motorina in oras, vs un X5 4.8 benzina Euro 5, polueaza mai PUTIN pt ca:
            - din ardere (chiar daca nu e cea mai eficienta) nu poate sa iasa CO2 mai mult decat carburant bagi. La X5 consumu e peste dublu, si CO2 mai mult.
            - motorina nu mai are sulf, si se trece spre biodiesel, alte particule si bazaconii iarasi se reduc....

            3. Poluarea asociata producerii / construirii unei masini noi (industrie) e muuuult peste ce face saraca masina in toata viata ei. O masina veche e deja 'amortizata'.

            4. Multi "politicieni" (ex. Tariceanu) au afaceri cu masini, primesc bani, etc etc... Idiotul de mediu are un LEXUS "HIBRID" cu ditamai motoru pe benzina, si 200 de metri autonomie electrica. Iarasi... apa de ploaie...

            5. Presupunem ca-mi iau o Cobra, platesc 20.000 Euro "TAXA DE POLUARE", asta inseamna ca am platit toata poluarea pe care o face masina vreodata. Si peste doi, sau trei ani, cum poate sa vina onor idiot-guvern sa bage orice alta taxa legata de poluare - cand eu deja am platit poluarea mea. Gen, pe an, pe km, etc. Nu mai poate. O sa bage taxa de "congestie" sau altceva. Aici tot ei pierd. Hai sa taxam acum pt tot restu vietii. Si... peste cativa ani?

            Noi ne-o luam pt ca tre sa cumparam masini noi. Ca asa trebe. Io nu vreau cotetz nou, am avut, e bun, dar prefer unu vechi. Asa-mi place mie. Poluez? Ma lasi, vrajeala pt copii de gradinita....

            Comment


            • Evident ca toata faza cu poluarea este pura vrajeala. As fi foarte tare de acord cu tine daca nu ar trebui sa te contrazic intr-o privinta. Dioxidul de carbon NU este un poluant. Poluarea si efectul de sera produse de dioxidul de carbon sint cele mai mari minciuni ale lumii moderne. Daca ar fi poluant nu ar fi folosit de plante in procesul de fotosinteza. Dar pina la urma nici macar nu e vorba de poluare aici. Taxa asta dupa mine urmareste doua obiective:
              1 Adunarea de bani la buget Asta este..statul nu mai are bani la buget sa plateasca pensii si salarii si este turbat acum sa ii scoata si din piatra seaca...si a venit cu "solutia" jecmanirii celor care vor sa cumpere masini mai vechi...
              2 Innoirea parcului auto..care pina la urma aceasta innoire este legata doar tangential de poluare...probabil sint mult mai multe motive pentru care se doreste un parc auto mai nou...de exemplu sistemele de siguranta activa si pasiva ale masinilor mai noi. Evident ca eu unul nu voi fi niciodata de acord cu acest "bine" facut cu forta, dar sint multi oameni care gindesc asa.
              De ex imi spunea un amic de-al meu care evident nu are masina si nu detine permis de conducere, ca a circula cu o masina fara airbaguri pe autostrada la VITEZE de autostrada echivaleaza cu o sinucidere! La care in mod evident i-am raspuns "evident daca nu stii sa conduci!". Imi pare rau dar asa gindesc multi oameni in ziua de azi, si de ce nu si guvernanti...lasa ca cu taxa asta isi mai iau si ei masini cu esp, 7 airbaguri si altele.
              Deci probabil masurile menite sa stimuleze innoirea parcului auto nu sint indreptate doar impotriva poluarii ci si pentru cresterea sigurantei la volan etc.
              Nu voi fi niciodata de acord cu "binele" facut cu forta dupa cum nici nu voi fi vreodata de acord cu 7 mii de sisteme electronice de "siguranta". Eu unul nu mi-am pus centura in viata mea asa ca nu vad cu ce m-ar mai ajuta pe mine 7 airbaguri. Siguranta depinde de piesa dintre volan si scaunul soferului nu altceva. Dar astea sint doar parerile mele. NU este nimeni obligat sa fie de acord cu mine. Singurele lucruri care imi plac la masinile noi si nu imi plac la cele vechi sint faptul ca la cele noi se poate opta pentru lipsa blocului fumator (scrumiera + bricheta) in timp ce la cele vechi e dotare standard si faptul ca la cele noi ai suporturi de pahare pe cind la cele vechi nu. In rest chiar nu vad nici un fel de avantaj pentru cele noi.

              Comment


              • Eu nu mi-as supraestima calitatile de sofer. Am avut sansa sa conduc, la un curs auto, masina cu ABS si ESP decuplabile; evident ca ABS-ul franeaza mai bine decat 1 milion de soferi, iar ESP-ul bate la fund experienta a mil. de soferi.
                E de ajuns o singura in data sa te scoata din kaki aceste sisteme si, din punctul meu de vedere, sunt utile.
                Punctul 2, ce sisteme de siguranta activa sau pasiva are Loganul sau, sa nu fim subiectivi, Octavia din 2011 si nu le are w210-ele meu mai batran cu 10 ani?
                Asta cu CO2 care, de fapt, nu e nociv mediului, e, intr-adevar, noutate.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • Originally posted by cutaresku View Post
                  Eu nu mi-as supraestima calitatile de sofer. Am avut sansa sa conduc, la un curs auto, masina cu ABS si ESP decuplabile; evident ca ABS-ul franeaza mai bine decat 1 milion de soferi, iar ESP-ul bate la fund experienta a mil. de soferi.
                  E de ajuns o singura in data sa te scoata din kaki aceste sisteme si, din punctul meu de vedere, sunt utile.
                  Punctul 2, ce sisteme de siguranta activa sau pasiva are Loganul sau, sa nu fim subiectivi, Octavia din 2011 si nu le are w210-ele meu mai batran cu 10 ani?
                  Asta cu CO2 care, de fapt, nu e nociv mediului, e, intr-adevar, noutate.
                  Serioooos? Sistemele astea sunt la fel de eficiente ca si vaccinul impotriva racelii, si anume faza e ca, o sa te bazezi prea mult pe ele incat o sa o mierlesti garantat.......cate accidente nu se intampla si cu toate electronicele lui peshte?! Iti spun sincer, esti mult mai atent la condus daca stii ca masina e oldstyle, fara ABS, ESP, etc si cel putin mie imi convine mai bine asa....nu zic ca nu te ajuta, dar totul e sa nu te lasi in voia lor prea mult, ca atunci cazi in cealalta extrema...
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • Da, foarte seriooos.
                    Acum, fara a intra intr-o polemica inutila:
                    - Hondele de teren in 2 timpi nu cred ca au ABS si ESP (remarca malitioasa recunosc).
                    - La obiect: daca tu ai vreo 4 mil. de km la volan si 30 de ani de condus, jos palaria, insa ma indoiesc. Totodata, ma indoiesc ca vei reusi tu, vreodata, sa franezi aceeasi masina mai eficient decat sistemul ABS.
                    Sigur, nu-mi incredintez integritatea fizica sistemelor electronice, insa comparatia aia cu vaccin impotriva racelii denota superficialitate sau tinerete...
                    Ma opresc aici.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • Originally posted by cutaresku View Post
                      Da, foarte seriooos.
                      - La obiect: daca tu ai vreo 4 mil. de km la volan si 30 de ani de condus, jos palaria, insa ma indoiesc. Totodata, ma indoiesc ca vei reusi tu, vreodata, sa franezi aceeasi masina mai eficient decat sistemul ABS.
                      Iti garnatez ca daca esti un sofer bun vei reusi sa o frinezi aproape la fel de eficient ca sistemul ABS. AM zis aproape la fel si nicidecum mai eficient. In plus de asta daca esti sofer prevazator, prudent si rezonabil nici nu va fi nevoie sa frinezi cu maximum de eficienta. Asta e filosofia mea de viata.
                      Vad ca pentru unii faptul ca CO2 nu e poluant e noutate...stiu foarte bine ce am invatat in scoala. Animalele inclusiv omul respira, inspira oxigen (O2) si expira dioxid de carbon (CO2) iar plantele au fotosinteza, folosesc dioxidul de carbon atmosferic si elibereaza inapoi Oxigen. In felul acesta se mentine tot timpul echilibrul celor doua gaze in natura. Dioxidul de carbon nu are cum sa fie poluant, ar insemna ca toate animalele polueaza. Ori chestia cu dioxidul de carbon poluant si gaz cu efect de sera este o minciuna gogonata si pura indoctrinare care nici nu dateaza de mai mult de 20-30 de ani. Masinile produc dioxid de carbon, ce e drept dar reala cauza pentru care a fost prturbat echilibrul acestor gaze in atmosfera este ca au fost defrisate paduri si drept urmare nu mai are cine sa restabileasca acest echilibru..nu masinile sint de vina pentru asta si nici vacile.
                      Exista destule resurse pe net care va pot lamuri in privinta asta, astea sint discutii offtopic si imi cer scuze ca am abatut atentia colegilor de la subiectul de discutie al acestui topic.
                      Ontopic: Exemplu concret: Vreau sa cumpar o masina non euro de peste 14 ani cu motor de 1300 cmc. Taxa pentru o astfel de masina depaseste 3000 euro. Solutii?

                      Comment


                      • plastic nou?

                        Originally posted by carmine View Post
                        Cam asa ceva. Adio W115; W123 ; W 140 si alte tancuri. Era plastic nou a invins !
                        Sincer apreciez modelele w 140 si mai ales coupeul cl 420 dar putem sa ne cumparam foarte multe masini fara sa aiba fiscalul la ele adica pe romaneste nu le putem inscrie pe numele nostru din cauza unei nenoro... de hartii cu o panar.. de stampila lipsa,si asa nu mai platim nici o taxa la hodorogii senili de la putere ce ne papa din buzunarele noastre 1767 euro de persoana (una bucata grasan bosorog parlamentar) doar pentru chirie in Bucuresti ca vor si spa.Numai bine.
                        Last edited by edwardmihail; 01-15-2012, 12:29 PM. Reason: suparat păe taxe si pe samsari

                        Comment


                        • Probabil, in scurt timp, o sa colereze fiscul cu politia. Deja se lucreaza la lege. Deocamdata, este o portita sa o bagi la fisc si sa nu o inmaticulezi pe numele tau la politie. Nu este un termen fix pentru a merge si la politie. In schimb, la administratie, ai parca 30 de zile de la cumparare, sa o bagi pe rol.

                          Comment


                          • Originally posted by viorelbalmez View Post
                            Probabil, in scurt timp, o sa colereze fiscul cu politia. Deja se lucreaza la lege. Deocamdata, este o portita sa o bagi la fisc si sa nu o inmaticulezi pe numele tau la politie. Nu este un termen fix pentru a merge si la politie. In schimb, la administratie, ai parca 30 de zile de la cumparare, sa o bagi pe rol.
                            Cineva tot posesor de benz(E300 4-matic) mi-a spus ca, nu prea ai cum sa eviti, pt ca, cica atunci cand fostul proprietar baga la fisc contractul si se radiaza de pe el, cica automat se trece pe tine la fisc....da ma intreb daca tu nu o sa mai ai de-a face cu cel roman, ca de ex vrei sa o pui pe BG, sau pe Germ, sau pe SUA?? Sau este undeva in contract specificat daca se mai reinmatriculeaza in ro sau in alta tara sau se radiaza pt piese?
                            Totusi ramane deocamdata varianta BG pt motoare serioase....credca acum 10 ani Bulgaria nu o crezut v-odata ca va avea atat de multe masini cu motoare mari, azi-maine mai multe ca Germania!!!! )))
                            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                            Comment


                            • Originally posted by NinjaV12 View Post
                              ca de ex vrei sa o pui pe BG, sau pe Germ, sau pe SUA?? Sau este undeva in contract specificat daca se mai reinmatriculeaza in ro sau in alta tara sau se radiaza pt piese?
                              Se face radiere pentru export.
                              Si se poate cere vama/taxa de inmatriculare inapoi.
                              Iti dai seama sa ceri taxa/vama la un 600 sel
                              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                              Comment


                              • poate stie cineva,,, mercedes e 320 cdi an 2006 cumparata din ro de noua prima inmatriculare 2006 si reinmatriculata in 2009 (adica schimb de proprietari) nu stiu daca masina a platit taxa in 2006 ,,in 2009 sigur nu a platit,,intrebarea mea este daca o masina are schimb de proprietari dupa 2008 mai plateste taxa acum????

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF