Frana de motor este eficienta doar in anumite situatii, in general situatii mai putin grave. O frana de motor violenta poate avea un efect asemanator unei frane de ajutor, deci derapaj ( la propulsie, ca asta ne intereseaza ) si mai poate strica si cutia de viteze. Deci pe timp nefavorabil: viteza adaptata conditiilor de drum, iar franarea cu frana de motor complectata ( usor ) cu frana de servici. Si desigur cauciucuri de iarna, eventual si lanturi daca este necesar.
Chestia cu cauciucurile de vara uzate dar bune, este inconstienta, un cauciuc se uzeaza in exploatare, dar totodata si imbatraneste, in timp devenind un potential pericol.
Cat despre instructorii auto, eu as vrea ca ei sa dea permisul, nu Politia, iar daca fostul elev e prost scolit si face accident, instructorul sa raspunda. Spun asta deoarece am vazut elevi care la examinare in oras, nu aveau habar de circulatie si/sau comenzile masinii.
Chestia cu cauciucurile de vara uzate dar bune, este inconstienta, un cauciuc se uzeaza in exploatare, dar totodata si imbatraneste, in timp devenind un potential pericol.
Cat despre instructorii auto, eu as vrea ca ei sa dea permisul, nu Politia, iar daca fostul elev e prost scolit si face accident, instructorul sa raspunda. Spun asta deoarece am vazut elevi care la examinare in oras, nu aveau habar de circulatie si/sau comenzile masinii.
Comment