Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cauciucurile de iarna vor deveni obligatorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Astazi media ne aduce la cunostinta noi precizari din partea Politiei rutiere .

    "Se sanctioneaza conducerea pe drumurile publice acoperite cu zapada , gheata sau polei a autoutilitarelor de transport marfa cu masa total maxim autorizata mai mare de 3,5 T si al autovehiculelor de transport persoane cu mai mult de noua locuri , inclusiv cel al soferului , daca acestea nu sunt echipate cu anvelope de iarna pe Rotile Axei / Axelor de Tractiune sau fara a avea montate pe aceste roti lanturi sau alte echipamente antiderapante Omologate " .

    Comment


    • #62
      Si apropos de lanturi :
      "....Se va sancţiona folosirea lanţurilor de iarnă pe asfalt uscat ca urmare a faptului că acestea duc la distrugerea drumului. În cazul vehiculelor cu masă totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone şi al celor de transport persoane cu mai mult de 9 locuri pe scaune, maşina trebuie echipată cu anvelope de iarnă şi lanţuri pe axele de tracţiune.În cazul autoturismelor obligativitatea priveşte toate cele patru roţi. ..."
      MB E220 W211

      Comment


      • #63
        Comunicat

        27-10-2011



        Precizări legate de noile reglementări privind obligativitatea dotării autovehiculelor cu anvelope de iarnă



        Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, alături de Autoritatea Rutieră Română (ARR) și Regia Autonomă ”Registrul Auto Român” (RAR) informează că începând cu data de 1 noiembrie 2011 intră în vigoare prevederile OG 5/2011 privind obligativitatea dotării autovehiculelor cu anvelope de iarnă, lanţuri sau alte echipamente antiderapante omologate atunci când circulă pe drumurile acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei. Reamintim că noua legislație a fost publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 80, în data de 31 ianuarie a.c., asigurându-se astfel o perioadă de timp de 9 luni pentru ca cei vizați de noua legislație să intre în conformitate. Având în vedere unele prezentări distorsionate din media în legătură cu prevederile noii legislații în materie, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii face următoarele precizări:

        1. Scopul primordial al noii legislații este creșterea gradului de siguranță pe drumurile publice pe timp de iarnă și reducerea numărului de victime omenești ca urmare a echipării necorespunzătoare a autovehiculelor pe drumurile acoperite cu zăpadă, gheață sau polei. MTI consideră că noua lege va salva vieți și va reduce costurile administrației pentru deblocarea drumurilor publice pe timp de iarnă. Creșterea siguranței este facilitată prin noua legislație având în vedere că anvelopele de iarnă schimbă în bine comportamentul unui vehicul în sezonul rece, micşorează spaţiul de frânare, menţin autovehiculul pe traiectoria dorită. În același timp, lanţurile sunt contraindicate pe gheaţă, iar utilizarea lor dăunează anvelopelor şi deteriorează îmbrăcămintea asfaltică a drumului.

        2. Conform art. IV din Ordonanţă OG nr.5/2011, prevederile cu privire la obligativitatea dotării autovehiculelor cu anvelope de iarnă, lanţuri sau alte echipamente antiderapante omologate atunci când circulă pe drumurile acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei intră în vigoare de la 1 noiembrie 2011, iar legiuitorul nu a prevăzut în mod expres un interval de timp în care autovehiculele trebuie să fie dotate cu anvelope de iarnă ci doar în cazurile mai sus menţionate (drumuri acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei). În concluzie, dotarea autovehiculelor cu anvelope de iarnă, lanţuri sau alte echipamente antiderapante omologate nu depinde de o anumită perioadă de timp ci de condiţiile meteo, și anume drumuri acoperite cu zăpadă, gheaţă sau polei.

        3.Un conducător auto trebuie să achiziţioneze anvelope omologate, în concordanţă cu cele înscrise de către RAR în cartea de identitate a vehiculului şi care poartă marcajul M+S (sau M.S, sau M&S). Nu se recomandă anvelope de iarnă second-hand mai vechi de 4-5 ani sau la care înălţimea profilului lor este mai mică de 4 mm.

        4. Apreciem că verificarea anvelopelor de către inspectorii ARR/RAR poate dura cel mult 15 minute, fără a se verifica integral starea tehnică a autovehiculului.

        5. Anvelopele denumite comercial „all seasons” sau 4S, ca şi cele Alpin, Mountain sau Winter, pot fi acceptate dacă au marcajul specific anvelopelor de zăpadă (M+S, M.S., M&S), conform Directivei Consiliului 92/23/CE privind pneurile autovehiculelor şi ale remorcilor acestora, precum şi montarea lor, Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite (CEE-ONU) nr. 30 sau Regulamentului Comisiei Economice pentru Europa a Organizaţiei Naţiunilor Unite CEE-ONU nr. 54.

        6. În cazul autovehiculelor cu masa totalã maximã autorizatã mai mică de 3,5 tone sau cu maxim 9 locuri pe scaune, inclusiv conducătorul auto, sancţiunea pentru nerespectarea prevederilor legale se aplică conducătorului auto de către reprezentanţii Poliţiei Rutiere conform OUG nr.195/2002, valoarea amenzii fiind de 600 - 1400 lei şi se face venit integral la bugetele locale.

        7. În cazul autovehiculelor de transport marfã cu o masã totalã maximã autorizatã mai mare de 3,5 tone şi a autovehiculelor de transport persoane cu mai mult de 9 locuri pe scaune, inclusiv cel al conducãtorului auto, sancţiunea pentru nerespectarea prevederilor legale se aplică după caz operatorilor de transport/întreprinderilor sau conducătorilor auto de către inspectorii de trafic ai ARR sau reprezentanţii Poliţiei Rutiere conform OUG nr.109/2005, valoarea amenzii fiind de 2500 – 4000 lei şi se face venit integral la Bugetul de stat sau bugetele locale, după caz. Dacă fapta constatată are ca efect şi blocarea unui sector de drum, sancţiunea contravenţională este de 5000 - 8000 lei plus costurile aferente intervenţiei de degajare a sectorului de drum afectat.

        8. Statele europene care stabilesc obligativitatea „generală” de utilizare a anvelopelor de iarna în anumite perioade calendaristice şi în funcţie de condiţiile meteorologice sunt Finlanda, Estonia, Letonia, Lituania, Bosnia-Herţegovina, Slovenia. Două state au reguli chiar mai stricte, în sensul că utilizarea nu este condiţionată de condiţiile meteorologice: Suedia şi Norvegia. Obligaţia priveşte doar proprii cetăţeni/rezidenţi. Statele europene care stabilesc obligativitatea „parţială” de utilizare a anvelopelor de iarnă, în sensul că acestea trebuie să fie folosite atunci când condiţiile de drum o impun (drumuri acoperite cu gheaţă/zăpadă/mâzgă/brumă/polei), indiferent de perioada calendaristică, sunt Germania, Austria, Slovacia, Cehia, Italia, Norvegia, Ungaria, Franţa, Spania. Statele europene care doar „recomandă” utilizarea anvelopelor de iarnă sunt Polonia, Portugalia, Belgia, Olanda, Bulgaria, Luxembourg, Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Grecia. În mare parte din aceste state este obligatorie utilizarea de lanţuri, acolo unde există marcaje rutiere în acest sens (Polonia, Portugalia, Bulgaria).

        Notă: Aceste precizări sunt postate în atenția publicului larg și a mass-media și pe site-ul www.mt.ro
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #64
          Acuma ma uit la Antena 1 si astia spun ca si vara daca ninge trebuie cauciucuri de iarna , astia fumeaza marijuna

          Comment


          • #65
            Originally posted by razvy64 View Post
            Acuma ma uit la Antena 1 si astia spun ca si vara daca ninge trebuie cauciucuri de iarna , astia fumeaza marijuna

            Asa se intelege din aceasta lege...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #66
              Originally posted by razvy64 View Post
              Acuma ma uit la Antena 1 si astia spun ca si vara daca ninge trebuie cauciucuri de iarna , astia fumeaza marijuna
              Originally posted by dan500se View Post
              Asa se intelege din aceasta lege...
              Salutam!
              Ca o gluma, daca se permite.
              Asta cu "gumele" de iarna sa fie folosite si vara, daca ninge, nu ar fi vreo problema. Multi dintre noi folosim aceleasi anvelope(de iarna) si vara.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #67
                Originally posted by dan500se View Post
                Asa se intelege din aceasta lege...
                Asa spune si legea, ca trebuie sa le ai numai daca ninge si este gheatza pe carosabil.....defapt un fel de "ba pe-a matii" pt ca numai in stare de necesitate din cauza condoitiilor meteo declarata, politistul poate sa demonstreze ca tu circulai sa zicem in trafic pe zapada cu gume nepotrivite(de vara), altfel trebuie sa aiba martori sau sa iti faca poza la roata care este pe zapada si in care sa se vada totodata profilul ei si nr de inmatriculare.

                Originally posted by tumar View Post
                Salutam!
                Ca o gluma, daca se permite.
                Asta cu "gumele" de iarna sa fie folosite si vara, daca ninge, nu ar fi vreo problema. Multi dintre noi folosim aceleasi anvelope(de iarna) si vara.
                Fara gluma, daca ai masina sub 1 tona(dacie, golf, polo, bmw urs, MBz E190) si putere maxim 100cp poti merge cu gume de iarna tot timpul, mai ales daca mai ai si de mers si pe niste drumuri de pamant sau macadam, pt ca asa se tine mai bine masina pe drum, iar la astfel de solicitari uzura e mica la un mers normal, legal.
                Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                Comment


                • #68
                  4mm?Am vazut la vulcanizari anvelope second de vanzare care nu stiu daca aveau peste 2-3 mm "carne" - cu alte cuvinte astia cer 75-100 lei pe gunoi-nu? Trebuie sa verific si eu la mine ca pe spate nu stiu daca ma incadrez-oricum le-am pus pe cele de anul trecut sa-mi ramana si mie bani de Snickers.
                  Stefan

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by dog View Post
                    4mm?Am vazut la vulcanizari anvelope second de vanzare care nu stiu daca aveau peste 2-3 mm "carne" - cu alte cuvinte astia cer 75-100 lei pe gunoi-nu? Trebuie sa verific si eu la mine ca pe spate nu stiu daca ma incadrez-oricum le-am pus pe cele de anul trecut sa-mi ramana si mie bani de Snickers.
                    Salutam!
                    4 mm este o recomandare pe care o face si producatorii. Sub aceasta dimensiune anvelopele pentru iarna si-ar pierde foarte mult din proprietati.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #70
                      Anvelopele (iarna-vara, all season...etc, etc) au un martor de uzura. Se prezinta sub forma unor inaltaturi fata de adancitura dintre profile. Odata atins acel nivel nu mai este recomandata folosirea cauciucului. Nu se folosesc gumele pana ajung ca cele de formula 1, fara profil, coji de lubenita...desi am vazut nenumarate astfel de cazuri chiar si la masini de fite nu numai la Dacii 1300 si alte de genul...

                      De asemenea am vazut gume SH care aveau deja si martorul de uzura tocit si care erau mai rele decat cele pe carea le-am dat eu jos de pe masina, pe care totusi nu se sfiau sa ceara 50 de lei pe bucata...ca , deh, sunt de iarna... Adica, dupa logica lor: nu conteaza adancimea profilului atat timp cat au inscriptia M+S si fulgul de zapada...

                      Adevarul e ca pretul anvelopelor, mai ales celor SH a crescut exponential cu apropierea datei de 1 Noiembrie...
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                      W126 500SE Nautical Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #71
                        Hai domnilor nu le mai dati idei la baietii din parlament ca la anul poate ne trezim cu o noua lege in ceea ce priveste marimea crestelor de la cauciucuri.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #72
                          Eu cred ca treaba cu marimea profilului ar trebui sa fie obligatorie, altfel nu ar fi aproape nici o diferenta intre cele de vara cu profil normal si cele de iarna cu 2-3 mm, ca efect asupra stabilitatii pe carosabil.
                          Pana la urma cred ca e o hotarare buna, deoarece afecteaza atat siguranta celor din masina cat si a celorlalti participanti la trafic (poate fi oricare dintre noi).
                          Stima.
                          Last edited by DumiMoldoveanu; 10-29-2011, 12:28 PM.

                          Comment


                          • #73
                            Frumoasa esti Patria Mea ! .
                            Pacat ca esti locuita .

                            Ştiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ştiri externe si interne în timp real, ştiri politice, ştiri economice, mondene, sociale si din sport.

                            Comment


                            • #74
                              Din ce am auzit in legatura cu cauciucurile de iarna este daca intra un patricipant la trafic intra in tine fara sa fie echipat cu cauciucuri corespunzatoare sezonului, din acest motiv polita lui de asigurare nu este valabila.
                              www.hd-music-videos.info

                              Your Latest HD Music Videos

                              www.hdesktop.info

                              Best High Definition Wallpapers

                              Comment


                              • #75
                                Da este cat se poate de adevarat, asa ca cei care respecta legile in tarisoara noastra draga au inca un motiv de ingrijorare cand circula pe drum in perioada de iarna.
                                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF