Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident cu o masina din Austria

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident cu o masina din Austria

    O patzii si pe asta... m-a pupat azi in fund un Suzuki si ca norocul eram mai incadrat spre dreapta pentru a depasi o masina care vira la stanga ca altfel pupa cobra un hyundai in fund si eram bine.

    Proasta care a intrat in mine era o romanca stabilita in Austria. V-as ruga sa ma ajutati cu niste sfaturi referitoare la unde trebuie sa merg si cum trebuie sa pun problema la asiguratorul ei? Este primul accident la care iau parte si nu stiu exact ce si cum trebuie sa fac.

    Ca fapt divers Suzuki e varza (din exterior nu se vede ca bara si-a revenit la forma initiala si ai zice ca n-are nimic, dar i-a intrat partea din fata in radiator si tot motorul i-a fost deplasat. Airbagurile i-au sarit deci probabil dauna totala. Eu trebuie sa schimb la cobritza capota, bara spate, aripa si stopul din stanga si ciao. Nu ii asa tare imbotzita, doar ca umblatura. Is curios de unde imi vor face rost de ornamente si de bara ca le-am trecut in declaratia de la politie.

    Multumesc anticipat.

  • #2
    Să înţeleg că nu tu ai fost de vină ... Piese se pot aduce, noi nouţe, o să leşine ăla de la asigurări când o vedea factura ! Cu plimbatul hârtiilor, chiar nu ştiu ce să zic, zile pierdute, şi nervi mâncaţi ... Îmi pare rău că ai păţit ce ai păţit ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Proasta care a intrat in mine era o romanca stabilita in Austria. V-as ruga sa ma ajutati cu niste sfaturi referitoare la unde trebuie sa merg si cum trebuie sa pun problema la asiguratorul ei? Este primul accident la care iau parte si nu stiu exact ce si cum trebuie sa fac.


      Salut,intri pe net la adresa: http://www.baar.ro/baar/ si identifici cu ce societate de asigurari din Romania trebuie sa iei legatura sa-ti deschida dosar de dauna.
      W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
      W211 E280 cdi automat '06

      Comment


      • #4
        Merci Adriane, am descoperit ca e corespondentul Uniqa Romania. Maine voi merge pana la ei sa deschida dosarul de dauna. Se pare ca va dura minim 2 sapt pana vor primi ei confirmarea ca e asigurata ea la Uniqa Austria... labareala deasta.

        Acuma cum este cu masinile astea asa vechi? De obicei platesc dauna totala? cam cati bani primesc in astfel de cauze?. Intr-adevar s-ar scapa doar cu capota, aripa, stop, bara, fusta si ornamente, dar la o prima strigare:
        Portbagaj
        Aripa 150 RON
        Fusta 450 RON
        Element fusta spate 150 RON
        Stop 1200 RON
        Bara 650 RON
        Toba (nu stiu daca s-a rupt sau doar suportii, cert e ca face ca tractoru)
        Ornamente 100 lei/bucata minim
        Ornamente cromate stopuri 300 lei minim / set

        Imi puteti da un site de unde pot afla codurile pieselor?

        Comment


        • #5
          Originally posted by crstn_savu View Post
          Imi puteti da un site de unde pot afla codurile pieselor?
          Автозапчасти, запчасти для иномарок и других автомашин. Колодки, фильтра, расходники и многое другое. Заказывайте запчасти без предоплаты и в наличии! Detali.ru

          Introduci "Mercedes", VIN-ul, şi după aceea te joci ... Îţi ia un pic de timp până te acomodezi cu programul, dar după aia e chiar amuzant să te plimbi printre schiţe şi coduri. La piesele disponibile sunt date preţurile în ruble, împarţi la 10, şi ai corespondentul în lei, de obicei sunt preţuri valabile. Succes !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Am fost la Uniqa pentru deschiderea dosarului de dauna. Ala incerca sa ma faca sa o repar cu piese second si incerca sa ma convinga ca nu pot repara masina la reprezentanta pentru ca ar costa prea mult si atunci as primi dauna totala. L-am intrebat cum se calculeaza dauna totala si el mi-a zis ca ii 75% din valoarea actuala a masinii desi eu stiu ca de fapt se scade din valoarea de catalog (23000 euro) coeficientul de uzura, iar mai apoi 25% din valoarea rezultata.

            Comment


            • #7
              Teoretic ,dauna totala la masini de peste 10 ani pe rca se calculeaza asa : 15% din valoarea de nou , din care se mai scad 25% "starea masinii"(rea, buna , foarte buna, dar in cazul masinilor vechi scad maxim) si valoarea epavei , in concluzie ar trebui sa ti se ofere maxim10% din valoarea de nou a masinii si epava.
              W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
              W211 E280 cdi automat '06

              Comment


              • #8
                Sa inteleg ca acei 25% sunt procentul maxim de scadere?

                Valoarea de nou a masinii este de 23.029,40 DM. Din cate am inteles se calculeaza ca 1DM = 1 Euro. Atunci ar veni ca eu ar trebui sa primesc 2591 Euro in cazul unei daune totale si ca aceasta reprezinta si suma maxima la care ma pot intinde cu reparatiile nu?

                Un calcul rapid ar veni ca Piesele din reprezentanta ar costa undeva la 1700 euro (fara stop) deci probabil 2000 euro. Oricum eu intentionez sa iau din reprezentanta doar elementele cromate, ornamentele, bara si eventual stopul stanga

                Cam asa "mi-au dat ei de m-au julit"... eu zic ca tanc poa' sa fie si cobra asta de i-a facut la suzukiul ala dauna totala.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Originally posted by crstn_savu View Post
                  Din cate am inteles se calculeaza ca 1DM = 1 Euro.
                  Nu vreau să te dezamăgesc, dar conversia mărcii germane faţă de Euro s-a făcut la un curs fix, stabilit de Consiliul Uniunii Europene. Paritatea e 1 €= 1,95583 DM. Statul german menţine această paritate pe termen nelimitat, fiind singurul stat din Uniune unde se poate schimba fosta monedă naţională (DEM) la acest curs fix, indiferent de inflaţie, chiar şi azi !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    In acest caz eu as primi pe masina un maxim de 1400 de euro, ceea ce mi se pare enorm de putin. Oricum e dublu fata de cat am dat pe ea, dar de atunci am investit cel putin dublu. Nici nu stiu cum e mai bine. Voi cum ziceti?

                    Comment


                    • #11
                      Piesele pe care le ai indoite nu valoareaza mai mult de 300 de lei SH. Vopseaua vad ca arata bine, acolo e posibil sa te coste mai mult. O vopsitorie cu pretentii costa cam 300 de lei de piesa. Daca iti da 1400 de euro esti boier, iti mai cumperi doua.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #12
                        Carmine, am analizat si eu putin problema si singura piesa care trebuie sa o iau noua ar fi fusta spate care e pe la 450 lei. Capota am, bara am, stop am, ornamente laterale am, aripa se poate indrepta sau chiar schimba cu una din dezmembrari. Ar mai fi vopsitul elementelor care e la 200 lei pe piesa in Oradea la un service in care am incredere, iar tinichigeria mi-ar faceo un var la un pret mai bun zic eu. Oricum eu as vrea sa scot pe ea peste 1500 euro daca pot desi nici cu 1500 nu m-as plange.

                        Comment


                        • #13
                          Cristi, vezi că, societatea de asigurări nu-ţi dă banii ăia în mână şi să te duci cu ei să-ţi repari maşina ! Întâi faci o evaluare (deviz) la un service autorizat, aceasta va fi (sau nu) acceptată de Asigurări, mai apoi îţi repari tancul, şi la urmă se face situaţia de lucrări cu factura, care va fi acceptată la plată de către Asigurări. TU NU VEZI O PARA CHIOARĂ !!! Aici e chestia : să te încadrezi în banii care ţi i-a plafonat domnu' Uniqa (apropo, nu-i Unita cumva ?), şi treaba asta trebuie rezolvată la service-ul care-ţi face lucrarea !
                          Dacă faci tu cu mânuţa ta, Asigurările nu-ţi vor da nici salutul, pt. că nu vor avea o bază (a se citi: factura) de decontare. Poţi face cu văru', dar după aia faci rost de factură şi deviz (faceţi pe din două cu gagiul) ...
                          Şi unde mai pui timpul f*tut şi nervii mâncaţi ...
                          Succes, fă o poză la gata, pt. comparaţie ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            Cum zici tu se intampla in caz de reparare a masinii, in cazul in care devizul de la firma de reparatii e peste valoarea masinii ei imi dau dauna totala. Si eu de aceasta dauna totala ziceam ca ar fi bine daca mi-ar da peste 1500 de coco.

                            Am pe cineva care lucreaza la un service si are conventie cu Omniasig si mi-a zis ca toate devizurile se calculeaza cu Audatex care este un program standardizat cu toate piesele masinii. Dau un exemplu: selectezi ca trebuie facuta capota de la cobra, acolo iti zice din start cate ore de lucru ai nevoie, cata vopsea si tot ce ai nevoie si la sfarsit iti calculeaza pret capota: 1259 lei, 3 ore manopera: 180 lei, 0,75l de vopsea: 124 lei, TOTAL: x lei. Si se ia pe rand asa cu fiecare piesa. In esenta e un fel de detali.ru, doar ca in momentul in care selectezi piesa iti da pretul in lei si toate aceste treburi de normare a muncii.

                            Acest program a fost facut pentru a se elimina oarecum situatiile cand unu iti zice ca lucreaza pe o capota 90 de ore si tarifeaza cu 200 lei ora doar pt a se ajunge la dauna totala. Acolo toate sunt normate si nu mai pot fi fentate treburile. Din pacate insa sunt facute cam in dezavantajul service-urilor (asta afirma toti cei care au service-uri si folosesc programul)

                            PS. Unita a fost cumparata de Uniqa. Valorile de mai sus sunt fictive.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF