.
"Acarom este o asociatie care reuneste sub umbrela sa toti constructorii auto si producatorii de componente auto din Romania. In acelasi timp, Acarom este partener ACEA (Asociatia Constructorilor Auto din Europa - sediu Bruxelles), furnizand periodic catre aceasta institutie informatii despre piata auto romaneasca. Informatii gresite.
In raportul de presa oferit de ACEA (trimestrul 3 - 2007), exista o sectiune in care fiecare tara UE prezinta realitatile economice proprii. Sectiunea romaneasca este “livrata” de Acarom si are un aspect jalnic (pagina 191 a PDF-ului pe care il puteti accesa aici => http://download.totalauto.ro/acea_q3_2007.pdf
acea_q3_2007.pdf (obiect application/pdf) ).
Iata cateva elemente pe scurt:
1 - imediat sub numele tarii noastre apare adresa de e-mail Acarom, acarom@acarom.ru, adica o adresa de Rusia (!?), care - de fapt - nu exista. Nu-i asa ca suntem chitibusari? Ne legam cu rautate de un mic “o” ce ar trebui pus in locul unui nesemnificativ “u”…
2 - la primul paragraf, “National Ecomonic Outlook”, apare un tabel jumatate gol, fara date, pus parca de un copil care s-a jucat la calculator si a dat un click gresit. Chiar daca nu sunteti de specialitate, puteti face o comparatie cu rapoartele celorlalte tari si veti sesiza imediat diferenta de consistenta.
3 - imediat dupa primul tabel apar comentariile. Limba folosita nu este engleza, ci hengleza. Doar provenim din “ducks” si “trucks”, nu-i asa?
4 - al treilea tabel (”Employment”) din cele 63 de valori cerute de ACEA, au fost completate doar 6 de catre Acarom. Parca aud - “nepoate, trece si tu ceva acolo“…
Sirul inexactitatilor functionaresti se pierde in detalii nespectaculoase…
Apare in schimb pagina 196 (a 4-a din raportul romanesc) cu arcul de bolta al indolentei Acarom. Aceasta institutie raporteaza unui for european important impozitele anuale de detinere auto:

Asadar, UE a aflat din surse oficiale (!) ca impozitul anual pentru detinerea unui Logan in Romania este de… 7 RON! Adica 2€ pe an. Trai pe vatrai! Liliacul Acarom (care zboara din perete in perete…) uita din nou sa precizeze ca preturile din tabel se refera la fiecare grupa de 200 cmc continuta in total cilindree, impozitul anual datorat statului de catre un detinator de Logan (1,6 litri) fiind de 56 RON, adica de 8 ori mai mare…
Articolul este dusmanos, nu-i asa?
Nu, domnule Stroe. Va respectam si va pretuim la fel de mult ca dintotdeauna. Pentru noi ramaneti “eroul de la Mioveni” sau “omul care a tinut Dacia in viata”, indiferent de caraghioslacurile Acarom. Ideea pe care ne permitem sa vi-o sugeram ar fi aceea sa aruncati si dvs un ochi pe rapoartele institutiei pe care o prezidati, inainte de a fi trimise la Bruxelles, intrucat ele reprezinta - la randul lor - rapoarte de presa. Si ajung si in Romania."
Articol scris de Iulian Senos in 23 Noiembrie 2007
Daca se minte la un asemenea nivel credeti ca le pasa de noi ? (impozite auto/taxa de inmatriculare/asigurari auto)
Daca sinteti atenti veti vadea ca nimeni nu zice nimic despre ARO, care pentru cei 3200cmc plateste impozit anual doar 400 RON, fiind incadrat la impozitare cu 25 RON pentru fiecare grupa de 200 cmc, restul autoturismelor si autoturismelor de teren similare sant incadrate la grupa de impozitare de 120 RON pt. fiecare grupa de 200 cmc.(adica de 5 ori mai mult)
Aro este singurul autoturism de teren care este incadrat la impozitare ca si CV<12to. (commercial vehicles pana in 12 to.), insa acest lucru nu reiasa din raportul Romaniei catre UE, deoarece este DISCRIMINARE, si vad ca nimeni nu se sesizeaza.
"Acarom este o asociatie care reuneste sub umbrela sa toti constructorii auto si producatorii de componente auto din Romania. In acelasi timp, Acarom este partener ACEA (Asociatia Constructorilor Auto din Europa - sediu Bruxelles), furnizand periodic catre aceasta institutie informatii despre piata auto romaneasca. Informatii gresite.
In raportul de presa oferit de ACEA (trimestrul 3 - 2007), exista o sectiune in care fiecare tara UE prezinta realitatile economice proprii. Sectiunea romaneasca este “livrata” de Acarom si are un aspect jalnic (pagina 191 a PDF-ului pe care il puteti accesa aici => http://download.totalauto.ro/acea_q3_2007.pdf
acea_q3_2007.pdf (obiect application/pdf) ).
Iata cateva elemente pe scurt:
1 - imediat sub numele tarii noastre apare adresa de e-mail Acarom, acarom@acarom.ru, adica o adresa de Rusia (!?), care - de fapt - nu exista. Nu-i asa ca suntem chitibusari? Ne legam cu rautate de un mic “o” ce ar trebui pus in locul unui nesemnificativ “u”…
2 - la primul paragraf, “National Ecomonic Outlook”, apare un tabel jumatate gol, fara date, pus parca de un copil care s-a jucat la calculator si a dat un click gresit. Chiar daca nu sunteti de specialitate, puteti face o comparatie cu rapoartele celorlalte tari si veti sesiza imediat diferenta de consistenta.
3 - imediat dupa primul tabel apar comentariile. Limba folosita nu este engleza, ci hengleza. Doar provenim din “ducks” si “trucks”, nu-i asa?
4 - al treilea tabel (”Employment”) din cele 63 de valori cerute de ACEA, au fost completate doar 6 de catre Acarom. Parca aud - “nepoate, trece si tu ceva acolo“…
Sirul inexactitatilor functionaresti se pierde in detalii nespectaculoase…
Apare in schimb pagina 196 (a 4-a din raportul romanesc) cu arcul de bolta al indolentei Acarom. Aceasta institutie raporteaza unui for european important impozitele anuale de detinere auto:

Asadar, UE a aflat din surse oficiale (!) ca impozitul anual pentru detinerea unui Logan in Romania este de… 7 RON! Adica 2€ pe an. Trai pe vatrai! Liliacul Acarom (care zboara din perete in perete…) uita din nou sa precizeze ca preturile din tabel se refera la fiecare grupa de 200 cmc continuta in total cilindree, impozitul anual datorat statului de catre un detinator de Logan (1,6 litri) fiind de 56 RON, adica de 8 ori mai mare…
Articolul este dusmanos, nu-i asa?
Nu, domnule Stroe. Va respectam si va pretuim la fel de mult ca dintotdeauna. Pentru noi ramaneti “eroul de la Mioveni” sau “omul care a tinut Dacia in viata”, indiferent de caraghioslacurile Acarom. Ideea pe care ne permitem sa vi-o sugeram ar fi aceea sa aruncati si dvs un ochi pe rapoartele institutiei pe care o prezidati, inainte de a fi trimise la Bruxelles, intrucat ele reprezinta - la randul lor - rapoarte de presa. Si ajung si in Romania."
Articol scris de Iulian Senos in 23 Noiembrie 2007
Daca se minte la un asemenea nivel credeti ca le pasa de noi ? (impozite auto/taxa de inmatriculare/asigurari auto)
Originally posted by orca
View Post
Aro este singurul autoturism de teren care este incadrat la impozitare ca si CV<12to. (commercial vehicles pana in 12 to.), insa acest lucru nu reiasa din raportul Romaniei catre UE, deoarece este DISCRIMINARE, si vad ca nimeni nu se sesizeaza.
Comment