Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

E coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E coupe

    Motor V6,Cutie de viteze Automata-7 G-Tronic,Putere 231 CP
    Cap. cilindrica 2.987 cmc,Vopsea Alb „Calcit“,Tapiterie Piele rosu „Merlot“,Tractiune Punte Spate,Consum 6,8 l/ 100 km
    5 airbag-uri, Neck-Pro,Senzor de ploaie,Scaune reglabile electric
    Attention Assist,Jante AMG 18“,design 5 spite duble
    Keyless Go,Climatizare automata Thermatic-2 zone
    PARKTRONIC cu sistem de ghidare,Camera pentru mersul inapoi
    Directie parametrica,COMAND APS cu navigatie,magazie DVD-uri
    Scaune fata Multicontur,Scut pentru protectia motorului
    Pachet Sport Evolution AMG,Scaune fata incalzite si ventilate
    Faruri Bi-Xenon cu sistem de spalare,Alarma antitractare,senzori de miscare
    Tuner TV,Sistem de sonorizare Harman Kardon
    Ornamente din aluminiu,Trapa panoramica,Control automat al luminii de drum
    Attached Files
    Astăzi, Mercedes-Benz este considerată a fi cea mai de succes marcă de autovehicule din lume. Perfecţiunea tehnică, standardele de calitate, puterea inovaţiei şi numeroasele legende auto lansate, precum 300 SL Gullwing, sunt de neegalat. Steaua Mercedes a devenit cel mai celebru simbol auto şi una din mărcile comerciale cele mai cunoscute la nivel mondial.

  • #2
    Frumos

    Comment


    • #3
      Exterıor superb....ınterıor orıbıl....maı ceva ca la o masına coreana.Bordul pare de la o masına normala´sı nu de la una ce se vrea ın sectorul premıum.

      Pare ca sı cum scaunele au fost retapıtate la un tapıtıer medıocru. Se putea asorta cu aceası culoare sı partea ınferıoara ca borduluı.Sı ın plus...parca s-a folosıt plastıc ıeftın.
      Last edited by 300zxtt; 10-12-2009, 11:43 AM.

      Comment


      • #4
        Cu cine concureaza E coupe (C212)?

        Parca seria6 de la BMW pare o clasa mai sus (ca perceptie personala) iar Audi A5 pare o clasa mai jos ( in genul seria 3 coupe)...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Diesel View Post
          Cu cine concureaza E coupe (C212)?

          Parca seria6 de la BMW pare o clasa mai sus (ca perceptie personala) iar Audi A5 pare o clasa mai jos ( in genul seria 3 coupe)...
          Serıa 6 e cu multe clase ın sus...ıar Audı A5 pot spune ca sı el e superıor....ıar de ınterıor nıcı nu poate fı vorba. Personal´vad ınterıorul de maı sus ca cel maı orıbıl ınterıor dın modelele enumerate de tıne.
          Stıu...e un forum Mercedes sı trebuıe sa rıdıcam ın slavı modelul...ındıferent daca e bun sau rau.Doar e Mercedes.

          Comment


          • #6
            Eu nu ma legam de interior, probabil ca pe o alta culoare (crem) sa arate mai bine...

            Mie doar mi se pare ca E klass coupe alearga singur fara competitori. Probabil ca e gandit ca un model nisha...

            Si denumirile celorlalte coupe-uri sugereaza ca se afla intre clase:

            -A5 intre A4 si A6
            -6-er intre 5-er si 7-er.

            Am vazut masina live (C212) si nu mi s-a parut prea mare.

            Comment


            • #7
              Eu ıl vad dırect competıtor cu A5 sı serıa3 .Serıa 6 merge undeva spre CL.

              Comment


              • #8
                Am vazut asa ceva in Zalau nu stiu cum fix prin orasu' asta uitat de lume a trecut asa ceva...ii mirific.
                God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sebastian04 View Post
                  Am vazut asa ceva in Zalau nu stiu cum fix prin orasu' asta uitat de lume a trecut asa ceva...ii mirific.
                  O fi uitat de lume...dar intre Cluj si Zalau sunt doar vreo 100km. Iaca o explicatie...nu stiu daca e cea mai buna in cazul enuntat de tine.

                  Comment


                  • #10
                    Uıtandu-ma maı atent la bord´ vad ca duce foarte mult la cel de la A4 ´,A5 . Pacat ca nu e asa de frumos cum e cel de la A5. O comparatıe dırecta ıntre modelul^350 sı A5 3.2 fsı ıl scoate ınvıngator pe E-classe coupe. Asta poate sı datorıta faptuluı ca e model maı nou fata de A5. Motorul e superıor fata de maı mıcul 3.2 FSI dar e depunctat la capıtolul dınamıca rutıera , efıcıenta transmısıeı sı dıerctıeı sı dozarea franarıı. S ı eu cred ca aceste aspecte sunt chıar foarte ımportante ın alegerea unuı model sportıv, pt ca un coupe ınseamna asta.

                    Comment


                    • #11
                      Interiorul prezent pe acea masina arata intr-adevar oribil. Asta si pentru ca scaunele par sa nu se integreze nicicum acolo, dar si datorita ornamentelor metalice care din punctul meu de vedere nu dau bine pe o masina care ar trebui sa inspire lux. Totodata consola centrala nu este din lemn ci este din plasticul ala infect de care incep sa fuga tot mai multi proprietari de masini... Nu prea cred ca poti compara acest exemplu nefericit de interior cu imaginile ideale de interioare pe care le-ati vazut pe internet de la alte marci rivale.

                      Comment


                      • #12
                        Apai io nu inteleg cum va pronuntati asa. Am fost cu un E500 coupe si e fabulos. Evenimentul era Mercedes-Benz Star Experience si erau prezentate noile E Classe limuzina si coupe. In multitudinea de variante erau si cu lemn si tapiterie crem care te lasa mut. Atata gandire inglobeaza masina aia ca e aproape perfecta si atunci emiti pareri subiective, mai ales de la distanta.
                        Fiind coupe-ul clasei E concureaza cu seria 6 fiind mult mai incapator, mai ales in spate. Chiar in aceeasi perioada am fost cu un 645i frumos si ala cu piele crem dar bord ciudat, rece, bine ca turometrul functiona in plaja 4500- 6600, se apropia la performante de Benz dar se simte litrul ala in minus la motor.
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #13
                          Poi eu incercam sa le explic celor dezgustati de interiorul acestei masini ca acesta nu este tocmai cea mai fericita combinatie de materiale/culori pe care o ofera Mercedes in paletar. Este si chestie de gust, dar cred ca tuturor ne place interiorul crem cu insertii de lemn pe care il ofera Mercedes. Ca sa vedeti la ce ma refer(este de pe o limuzina nu de pe coupe, dar diferentele nu sunt enorm de mari cat sa nu va puteti da seama la ce ma refer).

                          Comment


                          • #14
                            Interior

                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Exterıor superb....ınterıor orıbıl....maı ceva ca la o masına coreana.Bordul pare de la o masına normala´sı nu de la una ce se vrea ın sectorul premıum.

                            Pare ca sı cum scaunele au fost retapıtate la un tapıtıer medıocru. Se putea asorta cu aceası culoare sı partea ınferıoara ca borduluı.Sı ın plus...parca s-a folosıt plastıc ıeftın.
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Personal´vad ınterıorul de maı sus ca cel maı orıbıl ınterıor dın modelele enumerate de tıne.
                            Originally posted by Diesel View Post
                            Eu nu ma legam de interior, probabil ca pe o alta culoare (crem) sa arate mai bine...
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Interiorul prezent pe acea masina arata intr-adevar oribil. Asta si pentru ca scaunele par sa nu se integreze nicicum acolo, dar si datorita ornamentelor metalice care din punctul meu de vedere nu dau bine pe o masina care ar trebui sa inspire lux. Totodata consola centrala nu este din lemn ci este din plasticul ala infect de care incep sa fuga tot mai multi proprietari de masini... Nu prea cred ca poti compara acest exemplu nefericit de interior cu imaginile ideale de interioare pe care le-ati vazut pe internet de la alte marci rivale.
                            Originally posted by STEFAN V8 View Post
                            . In multitudinea de variante erau si cu lemn si tapiterie crem care te lasa mut.
                            Originally posted by crstn_savu View Post
                            Poi eu incercam sa le explic celor dezgustati de interiorul acestei masini ca acesta nu este tocmai cea mai fericita combinatie de materiale/culori pe care o ofera Mercedes in paletar. Este si chestie de gust, dar cred ca tuturor ne place interiorul crem cu insertii de lemn pe care il ofera Mercedes.

                            Nici eu nu suport acest tip de interioare "sport" , fara lemn si tot numai cu plastic negru. Urat de tot. dar nu e vina producatorului ci a clientilor care cer asa ceva, in virtutea acestei "mode" auto tampite din zilele noastre.
                            Interiorul corect la E-coupe este asta in opinia mea (si probabil nu numai a mea) :



                            Comment


                            • #15
                              Intr-adevar,altcumva te vede omu acum Vlad.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF