Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 500

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by kriket View Post
    Nu are cum ca am vazut multe modele de w124 500 ce erau dotate cu o cutie in 5 trepte. Cutia in 5 trepte parca a fost lansata in 90 sau mai repede, parca am vazut si pe w126.
    Te inseli amarnic. Nu ai vazut NICIODATA vreun E500 sau mai ales 500E cu cutie in 5 trepte. Pt ca nu s-a fabricat vreodata in 5 trepte. SI pe W126, nu a fost montata vreodata cutie automata in 5 trepte.

    Comment


    • #17
      Nu vreau sa ma insel,dar cred ca incepand din '94 s-a montat cea in 5 trepte pe w124(modelul facelift),oricum bibelou este putin spus termenul de comparatie pentru aceasta masinuta.

      Comment


      • #18
        Originally posted by paul1983 View Post
        dar cred ca incepand din '94 s-a montat cea in 5 trepte pe w124(modelul facelift),
        Automata in 5 a fost doar pe E 280 si E 320 si atat.
        Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

        Comment


        • #19
          Originally posted by w124researcher View Post
          Automata in 5 a fost doar pe E 280 si E 320 si atat.
          La automata da ai dreptate,doar acum vad poza si remarc ca se referea la automata.

          Comment


          • #20
            Originally posted by paul1983 View Post
            Nu vreau sa ma insel,dar cred ca incepand din '94 s-a montat cea in 5 trepte pe w124(modelul facelift),oricum bibelou este putin spus termenul de comparatie pentru aceasta masinuta.
            Te inseli.... iara.....pe E500 nu a fost niciodata pusa cutia cu 5 trepte automata. E simplu motivul de ce.


            Originally posted by paul1983 View Post
            La automata da ai dreptate,doar acum vad poza si remarc ca se referea la automata.
            Si nici manuala nu a fost pe E500. Si aici e simplu motivul de ce....

            Comment


            • #21
              [QUOTE=300zxtt;143856]Te inseli.... iara.....pe E500 nu a fost niciodata pusa cutia cu 5 trepte automata. E simplu motivul de ce.




              Si nici manuala nu a fost pe E500. Si aici e simplu motivul de ce....[/QUOTE
              Nu a fost nici manula nici automata,deci masina asta nu a avut cutie pe ea,era ca in Flinstones.Eu am scris mai sus de cutia manuala in 5 trepte si cand a fost pusa pe w124 nu pe E500,vad ca ma cauti iar in coarne si iar iti bag ceva pe sub nas,nu ma provoca.
              E simplu motivul de ce...

              Comment


              • #22
                Nu a fost nici manula nici automata,deci masina asta nu a avut cutie pe ea,era ca in Flinstones.Eu am scris mai sus de cutia manuala in 5 trepte si cand a fost pusa pe w124 nu pe E500,vad ca ma cauti iar in coarne si iar iti bag ceva pe sub nas,nu ma provoca.
                E simplu motivul de ce...[/QUOTE]

                Cateodata, se mai nasc genii, dar mare parte din timp, se mai nasc tampiti. Nu e vina lor....asa se nasc ei.Si nu e vina lor. Nu ma refer acum la tine....


                Eu pana acum, am vorbit despre modelul E500, nu despre w124 si ce cutii a avut de-a lungul timpului pe diversele motorizari. Deci strict despre E500, care a avut DOAR CUTIE AUTOMATA IN 4 ( PATRU) trepte.


                Eu ti-am vorbit frumos, nu m-am coborat la nivelul tau, pt ca nu o sa ajung.....si rog moderatorii sa-si faca datoria.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Nu a fost nici manula nici automata,deci masina asta nu a avut cutie pe ea,era ca in Flinstones.Eu am scris mai sus de cutia manuala in 5 trepte si cand a fost pusa pe w124 nu pe E500,vad ca ma cauti iar in coarne si iar iti bag ceva pe sub nas,nu ma provoca.
                  E simplu motivul de ce...
                  Cateodata, se mai nasc genii, dar mare parte din timp, se mai nasc tampiti. Nu e vina lor....asa se nasc ei.Si nu e vina lor. Nu ma refer acum la tine....


                  Eu pana acum, am vorbit despre modelul E500, nu despre w124 si ce cutii a avut de-a lungul timpului pe diversele motorizari. Deci strict despre E500, care a avut DOAR CUTIE AUTOMATA IN 4 ( PATRU) trepte.


                  Eu ti-am vorbit frumos, nu m-am coborat la nivelul tau, pt ca nu o sa ajung.....si rog moderatorii sa-si faca datoria.[/QUOTE]

                  Sincer,tie nu-ti vad rostul pe forumul asta,doar ti-am mai zis,unul la mana,si doi sper ca asta e ultima discutie dintre noi 2 ca sti prea bine parerea mea despre tine,si cu coboratul nivelului mi-as dori sa se faca o intalnire nationala ,dar doar cu noi 2 ca sa vad daca tot asa o sa-ti expui parerile.Sper ca ai retinut doleantele mele despre discutiile dintre noi 2.(PUNCT)

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by paul1983 View Post
                    Cateodata, se mai nasc genii, dar mare parte din timp, se mai nasc tampiti. Nu e vina lor....asa se nasc ei.Si nu e vina lor. Nu ma refer acum la tine....


                    Eu pana acum, am vorbit despre modelul E500, nu despre w124 si ce cutii a avut de-a lungul timpului pe diversele motorizari. Deci strict despre E500, care a avut DOAR CUTIE AUTOMATA IN 4 ( PATRU) trepte.


                    Eu ti-am vorbit frumos, nu m-am coborat la nivelul tau, pt ca nu o sa ajung.....si rog moderatorii sa-si faca datoria.
                    Sincer,tie nu-ti vad rostul pe forumul asta,doar ti-am mai zis,unul la mana,si doi sper ca asta e ultima discutie dintre noi 2 ca sti prea bine parerea mea despre tine,si cu coboratul nivelului mi-as dori sa se faca o intalnire nationala ,dar doar cu noi 2 ca sa vad daca tot asa o sa-ti expui parerile.Sper ca ai retinut doleantele mele despre discutiile dintre noi 2.(PUNCT)[/QUOTE]

                    De ce nu? Iti dau adresa , sau cum facem? Chiar sunt curios sa ma cunosti face to face. Vii in Constanta, sau vin eu ?

                    Comment


                    • #25
                      paul1983 ai warning* (un fleac) pentru atacuri mai mult sau mai putin subtile la adresa lui 300xztt. Sper ca lucrurile sa se calmeze aici si daca ai ceva de impartit cu 300xztt, profita de invitatia lui si vedeti-va la Constanta in cazul in care ai drum pe acolo, daca nu pe privat sau messenger.
                      Multumesc anticipat.

                      * pentru ca tu ai initiat atacurile, pe cand 300zxtt s-a limitat la a isi sustine punctul de vedere on-topic, contrazicandu-te fara sa te jigneasca / ameninte/ etc.
                      Last edited by Mertzanu; 07-15-2010, 22:35 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by 300zxtt View Post
                        De ce nu? Iti dau adresa , sau cum facem? Chiar sunt curios sa ma cunosti face to face. Vii in Constanta, sau vin eu ?
                        Sincer... mi se pare cam gay invitatia cred ca psihologii au dreptate, ura ascunde dragoste Make love not war , baeti

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Traveler View Post
                          Sincer... mi se pare cam gay invitatia cred ca psihologii au dreptate, ura ascunde dragoste Make love not war , baieti
                          Sincer...mi se pare cam offtopic ceea ce ai scris tu.Nu crezi?

                          Va rog frumos reveniti ontopic,atasati poze cu ''bestia'',minunati-va cat e de frumos si puternic.

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Mertzanu View Post
                            paul1983 ai warning* (un fleac) pentru atacuri mai mult sau mai putin subtile la adresa lui 300xztt. Sper sa lucrurile sa se calmeze aici si daca ai ceva de impartit cu 300xztt, profita de invitatia lui si vedeti-va la Constanta in cazul in care ai drum pe acolo, daca nu pe privat sau messenger.
                            Multumesc anticipat.

                            * pentru ca tu ai initiat atacurile, pe cand 300zxtt s-a limitat la a isi sustine punctul de vedere on-topic, contrazicandu-te fara sa te jigneasca / ameninte/ etc.
                            Are noroc ca am fost la mare anul asta si chiar numai pentru el sa ard motorina pana acolo nu se merita,eu sunt sarac nu-mi permit ca el.

                            Comment


                            • #29
                              Oricum, pentru cei ce nu cunosc modelele astea de ''lup in blana de oaie'', si sunt multi aceia, va exista o mare surpriza cand constata ca acea vechitura ce totusi arata bine, polisata si cu jenti frumoase te lasa grav in spate la o plecare de la semafor. La vremea respectiva, au mai fost si alte modele de la firme concurente ce aveau o putere colosala pt vremurile respective si pareau tot asa, lupi in blanulete de oaie. Citisem odata undeva, ca daca nu exista M5 e34, nu ar fi iesit la lumina soarelui nici E500. Chiar daca nu se ridica la performantele lui M5,ce era peste E500 la performante, e bun bun cruiser pt drumuri lungi si o desfatare pe autostrada. Cuplul enorm al propulsorului ce-l are inca de la 2000rot/min il face foarte agreabil si placut la condus. Au mai fost cateva ''bombe'' pe roti prin anii respectivi, Opel in colaborare cu Lotus lansase o ''bomba atomica'', ce practic era cel mai rapid sedan ai anilor respectivi, fiind mai rapid decat multe sportive veritabile si ramanand multi ani la rand pe podium.
                              Ar mai fi si Alpina B10, tot un monstru pe roti, ce practic era peste performantele lui M5, gratie celor doua turbine ce suflau cu 0,7 atm in motorul de 3,4 litri. Imi aduc aminte ca ,datorita acestei masini am cumparat primul 300zx , pt ca nu gaseam la vremea respectiva turbine sa i le inlocuiesc pe cele originale, ce le distrusesem datorita faptului ca mersesem fara filtru de aer, pt ca exista un restrictor al volumului de aer ce intra in ele.

                              Toate erau performante, si ofereau senzatii deosebite, fiind baza de plecare pt modelele ulterioare. Pacat ca Opel nu a continuat legenda si cu urmatorul model de Omega.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 300zxtt View Post
                                Chiar daca nu se ridica la performantele lui M5,ce era peste E500 la performante ...
                                Un mic amendament :

                                Compara E 500 cu 540-ul (parca asta era cel mai mare e34 normal)

                                M5-ul se compara cu E 60 AMG .

                                Pe bune , nu poti compara un M Power cu un Mercedes normal.

                                Dar AMG vs M Power mai merge .


                                w124 si e34 sunt doua modele superbe.


                                Iar w124 este cea mai buna masina din istoria automobilului.
                                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF