If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
E 500
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Toate erau performante, si ofereau senzatii deosebite, fiind baza de plecare pt modelele ulterioare. Pacat ca Opel nu a continuat legenda si cu urmatorul model de Omega.
Intr-adevar Opel Lotus Omega a fost una din cele mai rapide sedanuri ale lumii la vremea respectiva, daca mai tin bine minte a ajuns la o viteza de peste 290 km/h.
Tare mult mi-as fi dorit sa vad si Opel Lotus Omega B2 , dar din pacate au oprit productia modelului Omega din cauza vanzarilor slabe.
Compara E 500 cu 540-ul (parca asta era cel mai mare e34 normal)
M5-ul se compara cu E 60 AMG .
Pe bune , nu poti compara un M Power cu un Mercedes normal.
Dar AMG vs M Power mai merge .
w124 si e34 sunt doua modele superbe.
Iar w124 este cea mai buna masina din istoria automobilului.
Ne contrazicem acum, ca data trecuta , pe topicul de vanzari Mercedes tot la faza cu E500, cand iara...nu aveai dreptate. La cum ai dat si tu acum cu bata in balta, nu ma asteptam. ) ) te, credeam si pe tine cat de cat cunoscator de W124.
Sa o luam cu inceputul. Cum sa compar un model exclusivist cum e E500 , construit in colaborare cu Porsche, ce nu era fabricat decat manual in afara fabricii iar construirea unui model dura cateva zile cu un model standard de la BMW? Sau in viziunea ta 500E- E500 e un model standard? Asa de standard ca costa cat un W140 ? Sau de peste doua ori valoarea unui 540i? Are vreo logica comparatia ta? Sau ma rog, amendamentul tau?
Toti gazetarii comparau cele doua modele, si te trezesti tu ca nu e echitabil. Daca e sa facem o comparatie corecta, ar fii comparatia intre M5 si E420, ce practic erau cam apropiate la pret. Pentru ca E500 era mai scump cu aproximativ 30.000e , o suma considerenta pt vremurile acelea. Corect? Iar performantele lui M5 erau uluitoare in comparatie cu 500E - E500. Si asta cu un motor cu 1200cm mai mic.
Ma rog, sa continuam.
Nu putem sa comparam E60 cu M5, pt ca e60 costa enorm, o suma utopica pt acele vremuri. Daca tot vrei sa facem o comparatie, il putem compara cu ALPINA B10, ce costa mult mai putin si era si mai performat. Daca vrei sa discutam despre Alpina B10 bi-turbo, pot vorbi ore in sir, pt ca a fost printre primele mele masini. Si, standard, era mult mai rapid decat E60, iar cu usoare modoficari la presiunea turbinelor putea ajunge fara probleme la viteze de peste 300km/h , iar la performante......fara rival, practic facea ca E60 sa para o masina lenta.
Si eu consider w124 o masina buna, chiar foarte bine proiectata si construita, dar nu cea mai buna din istoria automobilului.....mai reflecta putin la ce tastezi. ). Exista alte masini ce pot fii catalogate cele mai bune masini din istoria automobilului, dar nu W124. Istoria automobilului e atat de vasta, ca nici nu ai ideie....
Intr-adevar Opel Lotus Omega a fost una din cele mai rapide sedanuri ale lumii la vremea respectiva, daca mai tin bine minte a ajuns la o viteza de peste 290 km/h.
Tare mult mi-as fi dorit sa vad si Opel Lotus Omega B2 , dar din pacate au oprit productia modelului Omega din cauza vanzarilor slabe.
Stoc, cu setarile din fabrica atingea 272km/h iar cu unele modificari ajungea pe la 290. Alpina trecea de 300km/h.
Last edited by mircea600sel; 07-16-2010, 14:34 PM.
Intr-adevar Opel Lotus Omega a fost una din cele mai rapide sedanuri ale lumii la vremea respectiva, daca mai tin bine minte a ajuns la o viteza de peste 290 km/h.
Tare mult mi-as fi dorit sa vad si Opel Lotus Omega B2 , dar din pacate au oprit productia modelului Omega din cauza vanzarilor slabe.
Ionut90 si w124,voi chiar nu aveti altceva de facut?Nu stiu de ce complicati situatia?Nu ajungeti al nici un rezultat ....favorizandu-va pe voi,asta-i clar,sau pe noi toti forumistii,aici e un forum BMW,voi nu ati observat,pe acest baiat la lasat barza in curte la bavaria.
500E e foarte comparabil cu M5 ala de 3.6 din perspectiva performantelor, nu cred ca pretul mai e relevant. Daca vrei una sau alta nu te poate convinge nimeni decat un drive test de mai multi km.
Dar ce e mai interesant la Benz e ca-si arata suveranitatea motorului folosind trepte putine, schimbari avand loc mai rar. Chestia asta imi place, chiar daca mai multe trepte ar aduce niste zecimi.
0-100 km/h 5.9 seconds
0-160 km/h 13.4 seconds
0-200 km/h 21.4 seconds
Mercedes 500E (4973cmc!!!)
Max speed 155 miles/h (250 km/h)
0-100 km/h 6.1 seconds
0-160 km/h 15.6 seconds{Pana la 100km poate sa-i vada numarul.Dupa 120km/h nu mai apuca sa vada nici masina iar dupa 160km/h va las pe voi Paul si Stefan sa-mi spuneti ce se intampla}
0-200 km/h 27.2 seconds
Oricum, se stie ca cei mai buni ingineri in sunetul evacuarii sunt la BMW si FERRARI. Nu vreau sa poluez topicul asta cu felul cum se aude un M.
P.S. Dom inginer, observ ca nu prea le ai cu datele anumitor masini.....m5 nu a venit cu 3,6 L ci 3,8.Decat sa postezi eronat, mai bine...
Eu tin cu cei ce spun adevarul,bineinteles Nihal{ptr prieteni} pentru voi 300zxtt.
0-100 km/h 5.9 seconds
0-160 km/h 13.4 seconds
0-200 km/h 21.4 seconds
Mercedes 500E (4973cmc!!!)
Max speed 155 miles/h (250 km/h)
0-100 km/h 6.1 seconds
0-160 km/h 15.6 seconds{Pana la 100km poate sa-i vada numarul.Dupa 120km/h nu mai apuca sa vada nici masina iar dupa 160km/h va las pe voi Paul si Stefan sa-mi spuneti ce se intampla}
0-200 km/h 27.2 seconds
Oricum, se stie ca cei mai buni ingineri in sunetul evacuarii sunt la BMW si FERRARI. Nu vreau sa poluez topicul asta cu felul cum se aude un M.
P.S. Dom inginer, observ ca nu prea le ai cu datele anumitor masini.....m5 nu a venit cu 3,6 L ci 3,8.Decat sa postezi eronat, mai bine...
Eu tin cu cei ce spun adevarul,bineinteles Nihal{ptr prieteni} pentru voi 300zxtt.
Pentru noi chiar nu inseamna nimic Nihal asta al tau,nu ai observat inca=zero.
De ce n-ai pus datele de la M5 de 3,6 care are suta 6.5, asa sa dea mai bine. Acuma n-o fi disparut alea de 3,6 pt ca nu stiu toti de ele sau pt ca sant si de 3,8. Da oricum ce treaba avem noi cu el ? Mi se pare deplasat sa transformam discutiile despre fiecare model in dueluri cu concurenti de la alte marci, pt ca intotdeauna va fi o masina mai rapida.
De ce n-ai pus datele de la M5 de 3,6 care are suta 6.5, asa sa dea mai bine. Acuma n-o fi disparut alea de 3,6 pt ca nu stiu toti de ele sau pt ca sant si de 3,8.
Pt ca modelul de 3,5L...a fost lansat in 1988 si are la baza motorulul de 3,5 litri, adica mai exact 3535cm , deci 3,5L si care totusi e mai vechi cu trei ani fata de mai noul V8. Corect ar fi sa comparam masini din aceasi ani, si chiar si asa, motorul de 3,5 litri are suta in 6,3 sec. La tine performantele se opresc la 100km/h? Eu cred ca de la aceasta valoare incepe adevaratul iures. In versiunea de 3,8litri , diferenta intre E500 si M5 la acceleratia 0-200km/h era colosala, de aproape 6 secunde. Si asa cum ai spus tu intr-un post de-al tau, ala care merge mai tare castiga.
Mi se pare deplasat sa transformam discutiile despre fiecare model in dueluri cu concurenti de la alte marci, pt ca intotdeauna va fi o masina mai rapida.
De ce nu? Doar pentru asta exista concurenta, ca sa alegem cea mai rapida masina.
Da, si aia e BMW, nu?
Da ma ala de 3,8 e mai rapid, dar pana aici era vb de ala de 3,6. Sunt numite 3,6 pt ca au 3535cc ca si 535i care are numai 3430cc.
Nu ma mai acuza ca numa timpii 0-100 ma intereseaza pt ca stiu ce inseamna, dar timpii astia sunt disponibili din mai multe surse, de-aia ii folosim asa des. 100-200km/h e mai sexy pt mine dar nu prea gasesti.
Ideea era sa nu poluam topicul de poze cu E500
Despre ce vorbim aici? Cand o sa intelegeti ca fiecare companie se orienteaza spre un anumit lucru cand isi concepe masinile. Unii spre pret mic, altii spre performante, altii spre eleganta, iar altii spre exclusivitate. Comparati degeaba merele cu perele. BMW intodeauna au vrut masini rapide, puternice, in timp ce mercedesul si-a orientat atentia spre siguranta si confort. E ca si cum ati spune celor de la Rolls Royce ca motorul lor de 6.75 litri e de porc pentru ca prinde mai greu suta decat BMW sau Ferrari sau Aston Martin sau mai stiu eu nuj ce masina.
Discutam degeaba pe o gramada de posturi care e mai tare. Fiecare om cand isi cumpara masina trebuie sa-si puna niste intrebari referitoare la ce vrea de la masina si in functie de raspunsurile la acele intrebari, sa isi aleaga masina.
Despre ce vorbim aici? Cand o sa intelegeti ca fiecare companie se orienteaza spre un anumit lucru cand isi concepe masinile. Unii spre pret mic, altii spre performante, altii spre eleganta, iar altii spre exclusivitate. Comparati degeaba merele cu perele. BMW intodeauna au vrut masini rapide, puternice, in timp ce mercedesul si-a orientat atentia spre siguranta si confort. E ca si cum ati spune celor de la Rolls Royce ca motorul lor de 6.75 litri e de porc pentru ca prinde mai greu suta decat BMW sau Ferrari sau Aston Martin sau mai stiu eu nuj ce masina.
Discutam degeaba pe o gramada de posturi care e mai tare. Fiecare om cand isi cumpara masina trebuie sa-si puna niste intrebari referitoare la ce vrea de la masina si in functie de raspunsurile la acele intrebari, sa isi aleaga masina.
Da ma ala de 3,8 e mai rapid, dar pana aici era vb de ala de 3,6. Sunt numite 3,6 pt ca au 3535cc ca si 535i care are numai 3430cc.
Nu ma mai acuza ca numa timpii 0-100 ma intereseaza pt ca stiu ce inseamna, dar timpii astia sunt disponibili din mai multe surse, de-aia ii folosim asa des. 100-200km/h e mai sexy pt mine dar nu prea gasesti.
Ideea era sa nu poluam topicul de poze cu E500
Fane,ai auzit de infinit?,atata o sa dureze discutia ta cu 300x0 daca nu renunti tu,indiferent daca ai drepatate sau nu,indiferent daca masina e noua sau veche sau indiferent de model Mercedes-ul nu o sa aibe nici o sansa in fata bmw-ului cu tot cu linkurile puse de noi care arata clar ca castiga ML-ul,deci no chance.Tu inginer,el sa nu mai zic ce...si stie mai bine,deja mi sa luat si mie scarba sa-i mai zic ceva,mai bine renunti tu si gata.Lingaii il sustin si nu ai ce face in privinta asta.Lasa-i sa se duca ei cu dictatura lor cu tot sa vedem unde or sa ajunga,sunt multi care au renuntat din cauza lor,or sa ramana ei cativa care s-au facut moderatori peste noapte si fac numai ce vor ei indiferent de regulament sau nu.
Oricum, se stie ca cei mai buni ingineri in sunetul evacuarii sunt la BMW si FERRARI. Nu vreau sa poluez topicul asta cu felul cum se aude un M.
Ai enumerat 2 marci ale caror sunete mi se par slabe in comparatie cu sunetul unui AMG.
Cand vine vorba de tehnologie, inovatii, confort, lux si eleganta, MB matura pe jos cu BMW.
Mie-mi place concurenta, dar nu-mi place cand le trag de par, nu suport.
Acolo cu ML63 am vazut si eu, dar x5 5.0 cum scrie pe aripi e 4,4 407cp care pierde, apoi ala care castiga tot 4,4 e dar 555cp. Important e ca ML63 ofera puterea aia deja de cativa ani buni.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment