Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Evenimente 4x4

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok,s-a terminat si evenimentul,a fost un spectacol adevarat oferit de baietii cu masinile pregatite',si acum poze:

    Locatia:






    'Animalele' :







    Comment


    • Inca cateva poze:








      Comment


      • Un IMS intre 2 Mercedesuri



        Alti admiratori - o soparla...si o domnisoara in sandale...sau invers..


        Comment


        • Frumos tare....chiar daca nu am fost prezent fotografiile ne-au facut sa simtim placerea 4x4...pacat de masinile arse ....

          Comment


          • Povestirea unui participant la TAT...Iata ce inseamna spirit de echipa si lupta in teren

            "Gata, am reusit si eu sa intru pe net dupa ce am dormit 12 ore ca lemnu'... In ultimele 3 zile am reusit sa dorm cam 3 ore in total.

            In cele din urma am iesit pe locul 3.

            Ziua 1
            Am mers ca sa zic asa la acomodare, Coechipierii nostrii Dorel si Stan mergeau foarte bine, insa Vali a mers mai prudent, si mi-a si recunoscut ca inca are sechele dupa ce anul trecut s-a rasturnat la Mures de 12 ori intr-o vale de vreo 150 de metrii. Traseul a fost scurt, doar vreo 45 km, asa ca am iesit pe locul 4.

            Ziua 2
            A fost din nou un traseu destul de scurt pe care l-am terminat destul de repede. Vali a inceput sa ii dea mai tare si masinile au mers super OK, cu exceptia faptului ca la Toyota noastra s-a smuls toba de esapament, si ne-am oprit vreo cateva minute sa o legam cu o sarma. Am terminat ziua pe 2, cu un singur minut in spatele austriecilor. Daca lasam toba in padure, ieseam primii...

            Ziua 3
            Traseu a fost destul de lung, vreo 100 km, iar dupa vreo 20 km s-a rupt planetara stanga fata la G-ul lui Dorel, asa ca baietii au mers fie numai cu tractiunea spate fie tractati trei sferturi din traseu. Cu toate astea am mers super bine, Vali si-a revenit si am inceput sa ii dam grav, asa ca am luat un avans urias de vreo 500 de puncte. Ne-a prins o ploaie cu bulbuci in padure cum nu am mai vazut in viata mea, dupa asta am avut de facut prin vadul unui rau cam 100 de metrii, si exact cand ne-am bagat in rau a venit viitura. Dorel si Stan cu G-ul au fost luati pe sus, s-au oprit cu apa peste capota motorului. I-am tras de acolo cu troliu, si am reusit sa iesim. A urmat o urcare si o coborare grava, unde am stat vreo doua ore. La ora 5.30 am iesit din traseu, primele echipaje au ajuns dupa 11 noaptea. Baietii din Deva au tras tare si au ajuns super bine iar Austriecii cu care ne batem pana atunci au ramas blocati pe ultima urcare, si au fost recuperati a doua zi dimineata. Peste noapte am inlocuit planetara G-ului, si am fost back in business.

            Ziua 4
            Am plecat destul de relaxati. Din pacate dupa vreo 30 de km am inceput sa aud o bataie la motor, si am simtit ca nu mai avem power la Toyota. Am sperat pana in ultimul moment ca putem merge mai departe, asta pana in momentul in care presiunea de la ulei a ajuns la 0 si ne-am dat seama ca nu mai avem cum sa continuam. Din fericire dupa ce in ziua a treia au fost echipaje care au ajuns in tabara si la 7 dimineata, organizatorii au lasat in ziua a patra posibilitatea de a iesi din traseu la mijlocul traseului, si a nu fi descalificati. Am tractat masina inca vreo 20 de pozitii, pana la pozitia la care se putea iesi din traseu, si am dus-o direct la Deva sa incercam sa o reparam. Am dat jos baia de ulei, si am gasit cuzineti macinati in toata baia de ulei. Am inceput sa dam telefoane, am gasit cuzineti la Bucuresti la Razvan GTC. Cuzinetii in Bucuresti, noi in Deva, si a doua zi trebuia sa re-intram in traseu. Am dat mai multe telefoane incercand sa gasesc vreun prieten care sa se urce in masina sa ia piesele de la GTC si sa ni le aduca pana seara la Deva. Acest prieten a fost Vali Babu, care nu a stat pe ganduri nici un moment, si a plecat direct. Insa ghinioanele se tineau lant. Dupa ce Vali Babu a stat vreo trei ore blocat pe sosea din cauza unui accident, am schimbat cuzinetii la ora 3 dimineata, dar motorul Toyotei nu a mers decat vreo 5 minute dupa care am re-inceput sa auzim acea bataie la motor. Ne-am dat seama ca nu mai avem ce sa facem, asa ca ne-am intors la tabara sa ii anuntam pe baieti (Dorel si Stan) ca nu mai avem cum sa continuam. Imi venea sa plang.

            Aici, in dimineata celei de a 5-a zi pot spune ca am trecut la o noua faza. Masina noastra era moarta, dar inca eram pe locul 1. In ziua 4 Austriecii mai recuperasera cate ceva dar nu suficient, iar baietii din Deva au avut din pacate o rasturnare, si au impachetat masina destul de rau, inclusiv motorul. La fel ca si noi au stat toata noaptea sa o repare, numai ca ei fiind acasa au avut tot ce le trebuia, inclusiv un motor pe care l-au schimbat in 3 ore. Ironia este ca exact acelasi motor ne trebuia si noua la Toyota noastra.
            Si stateam noi asa catraniti in campare, rupti de oboseala si nu mai zicea nimeni nimic, cand deodata suna telefonul. Erau Dorel si Stan, coechipierii nostrii, care plecasera la Deva sa alimenteze. Ne zic: Baieti, stati asa ca mergem la Deva, luam masina voastra de la mecanic, venim cu ea la sufa, si plecam pe treaseu asa, la sufa... De la agonie la extaz in 10 secunde. Vreau sa zic, ca parca am inviat, ne-a trecut oboseala si tot, am inceput sa ne agitam care mai de care, am impachetat toate alea in 10 minute, am fost am luat RB-urile si timpul de plecare si ne-am pus pe asteptare. Am luat startul oficial la 10,38, dar de plecat in traseu am plecat pe la 12, dupa ce au ajuns baietii cu masina.

            Ziua 5
            A fost cel mai lung traseu. 122 km. Noi eram rupti de oboseala, si plimbam o masina moarta prin padure. Dorel si Stan dadeau forja la G-eu si ascultau rock la maxim. Am facut pozitie cu pozitie toti cei 122 km tractati de baieti. Ne-au tras dupa ei si fizic cu almighty G-eu dar si psihic. Pe la 2 noaptea mai avem vreo 20 de km de traseu, si ne-am ratacit in padure. Dorel ne-a dezlegat, si a plecat sa caute drumuri. Eu cu Vali am ramas sa ii asteptam. Plecasem in viteza asa ca am uitat sa ne luam haine groase si frontale la noi. Eu eram in tricou si Vali la fel. Era bezna, liniste si din cand in cand se mai auzea cate un fosnet. Am facut un foc si ne-am mai linistit. Dupa un timp s-a intors Dorel, gasise drumul. A fost asa, intr-un mare fel... Am mers in continuare pozitie cu pozitie la sufa, pana am ajuns la tabra. Era 7 dimineata. S-a anuntat si clasamentul. Nu cazusem decat o singura pozitie, am plecat de pe locul 2 dupa Austrieci...

            Ziua 6
            Am plecat la ora 10,05. Nici nu mai vedeam bine de oboseala. Traseul de doar 60 de km ni se parea o corvoada. Era foarte greu sa pui masina tractata pe directie. La un moment dat am lovit un pietroi si s-a indoit bara de directie la Toyota. Am reparat-o si am mers mai departe. Dupa ne-am rasturnat pe o parte. Am pus-o la loc si am mers mai departe. Dupa aceea am ramas fara curent in baterii. Nu mai puteam comunica cu baietii pe statie, iar singurul tripmaster functional era la noi. Nu il puteam muta la ei din cauza ca ei erau cu Teratrip noi cu Brantz. Am oprit sa incarcam o baterie la masina baietilor. Dupa aceea a fiert G-ul. Dupa aceea am dejantat. In cele din urma bara fata de la Toyota s-a smuls cu tot cu troliu, dupa ce am tras-o cu sufa cinetica 3 zile... Toate astea intr-o singura zi. Ultimii 10 km nu i-am mai putut face, am mers direct catre Deva. Acolo am predat inregistratoarele de track, iar seara au anuntat ca suntem pe locul 3. Recunosc ca am avut un gust amar, dar am fost si fericiti. Am mers la hotel, unde am adormit instantaneu fara sa mai desfac patul.

            Ce am invatat din asta: Mintea umana este un device extrem de puternic, te face sa reusesti lucruri imposibile. Imi este foarte clar acum. Si inca o chestie: Cand pleci la o treaba de genul TAT, masina trebuie sa fie intr-o stare de functionare impecabila. Restul se rezolva..."

            Tot respectul pentru munca si sacrificiile facute!

            Comment


            • Interesant! da zi ceva mai multe despre masini,ce motor avea G-u?,ceva poze??

              Comment


              • Daca apar fotografii le postez cu mare placere.

                Comment


                • Cine este din zona Cluj.Intre 06-09.08.2009
                  Se desfasoara campionatul national de off-road.
                  Plecarea miine din CAMPING FAGET.

                  La aceste concursuri se vede si invata spiritul de echipa si fair-play.

                  Comment


                  • Dok...o viata avem.
                    Am alergat pe munti in concediul asta...forestiere cu ploaie,cu pietre cu pamint si aluviuni...dar afost super.
                    Pe 20 ma duc si eu in calitate de concurent la prima mea "prietenesca".Sper sa ma tina Veverita DALE....ca Mitsubishi a mers impecabil.
                    Revin cu foto...

                    Comment


                    • Orice 4Matic le da clasa la Mitzupishi si ami ales la astea prezentate mai sus. Cred ca termenul de 4x4 ar trebui intrebuintat cum se cuvine.

                      Comment


                      • Poate pe asfalt..

                        Comment


                        • Originally posted by nel View Post
                          Poate pe asfalt..
                          Cam peste tot....
                          ....
                          Last edited by VLADD; 08-15-2009, 08:15 AM.

                          Comment


                          • Va rog nu denaturati topiul.


                            Avem placerea sa va invitam la editia a doua a intalnirii prietenesti AGNITA FREE SPIRITS RIDE.

                            INFORMATII PRIVIND DESFASURAREA EVENIMENTULUI.

                            Perioada evenimentului: 20.08.2009 (JOI)---23.08.2009(DUMINICA)
                            Locatia: Agnita , jud. Sibiu
                            Cazarea: la cort
                            Trasee:-traseu tura(se merge in coloana)
                            -trial open si extrem
                            -traseu open(traseu pe roadbook pe echipe)
                            -traseu extrem(traseu pe roadbook pe echipe)

                            DOTARII MINIME OBLIGATORII

                            Categoria OPEN

                            -cauciucuri MT
                            -troliu (minim un troliu pe echipa)
                            -terratrip(minium un terratrip pe echipa)
                            -statie CB (minim o statie pe echipa)
                            -stingator
                            -sufa protectie copac
                            -sufa remorcare
                            -trusa medicala

                            Recomandari:

                            -casti protectie
                            -centuri tip ham
                            -roll bar
                            -rezerva combustibil ( acceptatat doar in afara habitaclului)


                            Categoria EXTREM
                            -casti
                            -centuri tip ham
                            -cauciucuri MT EXTREM
                            -statie
                            -terratrip
                            -troliu
                            -sufa protectie copac
                            -sufa remorcare
                            -trusa medicala

                            Recomandari
                            -rollcage
                            -troliu spate
                            -rezerva combustibil (acceptata numai in afara habitaclului)



                            CONDITII OFERITE DE ORGANIZATORI
                            -Cort pentru servirea mesei
                            -Toalete ecologice
                            -Dusuri
                            -Asistenta medicala
                            -Asistenta mecanica

                            ECHIPA DE ORGANIZARE

                            -Asociatia Agnita Free Spirits
                            Last edited by asfalttango; 08-15-2009, 09:53 AM.

                            Comment






                            • Citeva foto de la evenimentul de la CLUJ facute de o domnisoare talentata in domeniul fotografiei.

                              Enjoy!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF