Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Michelin Primacy 3. O zi din viata mea...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Michelin Primacy 3. O zi din viata mea...

    Va salut!


    De cateva ore ma aflu in Valencia alaturi de alti 4 invitati la avanpremiera anvelopei Michelin Primacy 3. Ma simt onorat sa ma aflu in prezenta Roxanei Ciuhulescu - prezentatoarea ProMotor, Mihai Ivascu - Manager la Voom.ro, Sebastian Toma (coleg cu noi pe forum cu userul Sebaa) - Redactor la Automarket si, nu in ultimul rand, Sorin Grumazescu de la Automod. "Ghidul" nostru este domnul Razvan Diaconu - Operational Marketing Manager Truck Tires in cadrul Michelin. Pana acum, cu exceptia organizarii de exceptie, nu am aflat nimic cu privire la ce va urma maine cand este desfasurarea propriu zisa a evenimentului. Tot ce pot spune momentan, din experienta anterioara de la Estoril, Portugalia, este ca evolutia este cuvantul cheie in dezvoltarea noului produs si astept cu nerabdare dimineata, momentul in care lucrurile vor fi dezvaluite. Stay tuned!

    Late edit: cateva poze cu echipa noastra, staff-ul Michelin si arhitectura din centrul Valenciei.








  • #2
    Ne bucuram ca forumul nostru are un reprezentant la o actiune de asemenea anvergura.Sa faci multe poze!

    Bafta maine la condus "avioane".

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Așteptăm informații și poze


      Baftă pe acolo!
      ...

      Comment


      • #4
        Buuun! Am 10 minute in care pot scrie inainte sa trebuiasca sa ies din camera. Evenimentul a constat in testarea de catre oameni de presa si nu numai a anvelopei Michelin Primacy 3 ce va fi lansata anul viitor in martie. Evenimentul a fost impartit in 3 workshop-uri, fiecare dintre ele demonstrand pozitia de lider a producatorului francez pe piata segmentului respectiv de anvelope. Ca un mic teaser, dupa 2 de milioane de km de teste in toate conditiile posibile, rezultatele spun ca aceasta anvelopa este cea mai buna la franarea pe uscat, cea mai buna la franarea pe suprafata umeda si cea mai buna in conditii de drum virajat in conditii de umiditate. In orele urmatoare sper sa pot uploada o parte dintre impresiile si pozele realizate. Stay tuned!


        Late edit: http://www.michelin.fr/pneus/michelin-primacy-3 . Nu ezitati sa accesati acest link.

        Late edit: cateva fotografii din timpul testelor (o parte dintre ele fac parte din setul de fotografii oficiale din cadrul evenimentului)













        Comment


        • #5
          Clipul de prezentare a evenimentului.



          Clipul de prezentare a anvelopei.




          Poze, momentan, gasiti in link-ul de mai jos.



          Din pacate, laptopul meu in momentul de fata, dupa 3 system restore si multi nervi, incarca o poza pe server in timpul necesar unui melc sa ajunga de la Bucuresti la Ploiesti. Momentan renunt la upload, conextiunea la internet ma tradeaza. Urmeaza o descriere cat mai exhaustiva a evenimentului, cu impresii la cald si la rece, cu materiale foarte utile pentru intelegerea muncii depuse de Michelin in dezvoltarea acestei anvelope.


          Ca un disclaimer, as dori sa spun ca nu am nici un beneficiu material de pe urma Michelin pentru postarea acestui material. Nu am nici o obligatie fata de ei. Pur si simplu consider ca in urma a doua evenimente la care am participat invitat de dumnealor, produsele lor chiar isi merita pozitia de lider pe piata internationala. Si aici nu ma refer neaaparat la volum de vanzari. Ci la performante, siguranta si increderea consumatorului in anvelopele Michelin. Personal ma simt onorat sa fiu parte a www.clubmercedes.ro deoarece, in ciuda faptului ca din punct de vedere al comunitatii nu prea reprezentam mare lucru (numarul intalnirilor si numarul de oameni prezenti la intalniri o demonstreaza), in mediul online din Romania incepem sa atragem atentia. Lucrurile, incet dar sigur, intra pe un fagas normal si, aceasta invitatie la evenimentul Michelin tine sa intareasca increderea mea in faptul ca in curand vom putea deveni si o comunitate puternica si un factor de influentare pozitiva a opiniei publice. Acestea fiind spuse, ma retrag pentru aceasta seara.


          Cu respect,

          Andrei

          Comment


          • #6
            La primavara ma gandeam sa-mi schimb anvelopele de vara. Pare o optiune buna, desi ar trebui sa asteptam si teste din domeniul auto (ADAC, AMS, QAMT etc). Pana acum am evitat Michelin datorita pretului mult prea mare pentru performante cel mult egale cu celelate 5 marci premium.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              E clar că Michelin cam face legea pe segment-ul pneurile.După mi se pare că vine Dunlop.
              Era să cumpăr Michelin acuma iarna, dar am ales Dunlop-uri noi, cu 1150 de ron toate 4.
              Adică astea
              Last edited by Tyler; 10-25-2011, 21:37 PM.
              " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
              Regulament forum.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                La primavara ma gandeam sa-mi schimb anvelopele de vara. Pare o optiune buna, desi ar trebui sa asteptam si teste din domeniul auto (ADAC, AMS, QAMT etc). Pana acum am evitat Michelin datorita pretului mult prea mare pentru performante cel mult egale cu celelate 5 marci premium.
                Maestre, testele au fost deja facute de TUV in Germania si ADAC. De asemnea au fost si teste realizate de un institut omolog in Spania. Rezultatele au fost aceleasi. Diferentele sunt cat se poate de obiective. Legat de pret, am avut pana acum aceeasi impresie. Cum ca sunt mult prea scumpe in comparatie cu principalii competitori, uite aici niste comparatii: Dunlop SP Sport 01, MICHELIN PILOT SPORT 3, DUNLOP SP SPORT MAXX GT... toate din aceeasi gama premium, toate pe dimensiunea 245/40 R18. Diferentele sunt relativ mici. Si vei gasi, intr-adevar, Michelin Pilot Sport 2 la peste 1300 de lei, dar asta e o anvelopa deja "veche", inlocuita deja de PS3 care este net superioara si mai ieftin de produs.

                Originally posted by Tyler View Post
                E clar că Michelin cam face legea pe segment-ul pneurile.După mi se pare că vine Dunlop.
                Era să cumpăr Michelin acuma iarna, dar am ales Dunlop-uri noi, cu 1150 de ron toate 4.
                Adică astea
                http://www.youtube.com/watch?v=lps46hqI5AE
                Si eu mi-am luat anvelope de iarna Dunlop. La mine criteriul a fost relativ simplu: pe dimensiunea 255/40 R18 am gasit 4 Dunlop Wintersport cu 6 mm de profil ramas la 350 de lei toate 4. Noi, m-ar fi costat peste 1000 de Euro pe dimensiunea 245/40 18 (care este cea mai mica dimensiune ce mi se potriveste si cea mai ieftina). Si alegerea a fost simpla.

                Insa, vine vara. Vara merg mult mai mult si mult mai "relaxat". Si, mai ales ca anvelopele de vara nu sunt "obligatorii", pretul nu va creste in functie de cerere. Si astfel pretul va fi chiar rezonabil. Si astfel, achizitia unor anvelope de la Michelin, fie PS3, fie Primacy se va justifica pe deplin.

                Comment


                • #9
                  Le-ai luat la un preț bun Dunlop-uri Wintersport pe 18 după un mic google!
                  Ce ai auzit de Dunlop?Sunt ok?Este prima mea iarnă cu această firmă.Sper că nu voi fi dezămăgit de 4D-urile.

                  Și pe mine mă bate gându la niște Michelin-uri vara.Desigur noi, la un preț decent, de măcar 1300 de ron.
                  " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                  Regulament forum.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tyler View Post
                    Le-ai luat la un preț bun Dunlop-uri Wintersport pe 18 după un mic google!

                    Și pe mine mă bate gându la niște Michelin-uri vara.Desigur noi, la un preț decent, de măcar 1300 de ron.
                    Ca un sfat, daca ai vrea sa-ti iei Primacy 3, astepti pana in martie si pun pariu ca vor fi promotii la lansarea oficiala in Romania. Care este dimensiunea anvelopelor?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Semtexx View Post
                      Maestre, testele au fost deja facute de TUV in Germania si ADAC. De asemenea au fost si teste realizate de un institut omolog in Spania.
                      Sunt curios sa vad si eu testele respective.
                      Mercedes CL 200 Kompressor
                      Mercedes C 180 Kompressor

                      Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                      Comment


                      • #12
                        semtexx, dunlop-urile care le am acuma sunt pe 195/65/R15 dar pentru vară optez pe 205/65/R15 sau posibil la vară să-mi iau alte jante și să trec pe 16 sau 17.
                        " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                        Regulament forum.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Maxmann View Post
                          Sunt curios sa vad si eu testele respective.
                          Crede-ma, eu am incercat sa "bat" Michelin-ul. Imi doream eu sa fiu mai cu mot si sa fac in asa fel incat sa scot un rezultat in defavoarea producatorului francez. Nu am reusit. Dupa asta, am cautat ce inseamna sa-ti pui sigla TUV pe un material oficial de prezentare a unui produs si am inteles ca nu e loc de "spagi" si rezultate favorizate. TUV este cel mai intransigent institut de testare in acest domeniu. O sa caut in zilele urmatoare date despre aceste teste.

                          Originally posted by Tyler View Post
                          semtexx, dunlop-urile care le am acuma sunt pe 195/65/R15 dar pentru vară optez pe 205/65/R15 sau posibil la vară să-mi iau alte jante și să trec pe 16 sau 17.

                          Sfatul meu este sa ramai la rotile standard. O zic din experienta. Si nu numai. Doktor4carz imi zicea acelasi lucru cand eram prieteni. Masina se comporta optim cu rotile puse de producator. Daca optezi pentu dimensiuni mai mari, maresti manevrabilitatea in curbe dar dezavantajele sunt destul de mari:

                          1. Costurile anvelopelor si jantelor cresc exponential (chiar daca ai acelasi diametru exterior pe roata).
                          2. In exploatarea de zi cu zi vei simti denivelarile de pe carosabil mult mai accentuat.
                          3. Talon mic pe anvelopa inseamna, de asemenea, probabilitate mult mai mare de a face galme daca dai cu ele in gropi.
                          4. Jantele se stramba muuuult mai repede. Vei da multi bani sa le indrepti foarte des.
                          5. Afectezi suspensia si articulatia. Si asta costa.

                          Comment


                          • #14
                            Organizarea!

                            Si acum, revin cu date despre eveniment in sine. Sa incepem cu inceputul.
                            Organizarea: este al doilea eveniment la care am fost invitat, insa, dupa acestea si dupa ce am vorbit cu alti oameni din alte tari ce au mai participat la alte evenimente, am inteles ca organizarea unui astfel de eveniment este facuta in asa fel ca rezultatele sa nu fie viciate in nici un fel. Ca o paranteza, masinile de la testele de franare aveau tot sistemul de franare nou (discuri si placute noi pe toate masinile), rodat pentru o performanta maxima la franare. Staff-ul de asemenea, era oricand pregatit sa dea raspunsurile la intrebarile noastre. Eu, de exemplu, in testul de manevrabilitate in viraj pe carosabil umed, am inceput cu un W212 echipat cu Michelin. Si, neobisnuit cu procedura de testare, am fost destul de stangaci. La a doua tura, cu o masina identica "incaltata" cu gume produse unul dintre competitori, am fost mult mai sigur in rulare. Si am zis pilotului ca a fost mai bine cu anvelopele competitiei. Nu m-a contrazis nimeni!!! Mi-au zis doar ca daca vreau sa mai testez oricare din masini, de cate ori vreau, nu este nici o problema. Si am facut-o! Rezultatul a fost, insa, in favoarea Michelin Primacy 3. Tot ca un plus la capitolul organizare as putea sa punctez faptul ca Michelin a reprodus pe circuit harta unui "mini oras". Un layout pe care aveai posibilitatea de a testa cat mai realist performantele anvelopei Primacy 3. In ultimul rand as dori sa mentionez faptul ca Michelin ne-a pus la dispozitie toata documentatia oficiala a noii anvelope, documentatie aprobata de TUV. Deci, transparenta totala. Cine nu crede, pune frumos mana pe telefon, suna la TUV si are posibilitatea de a lua informatia direct de la sursa. Respectivele materiale vor fi publicate in urmatoarele posturi cand voi vorbi de fiecare workshop in parte, si anume, franarea pe carosabil ud, franarea pe carosabil uscat, manevrabilitatea pe viraje in conditii de carosabil ud si, nu in ultimul rand, rezistenta la inaintare si economia de combustibil. Acestea fiind zise, ma retrag in aceasta seara!


                            Cu respect,

                            Andrei

                            Comment


                            • #15
                              Prin standard te referi dimensiunea cea mai mică?Că modelul meu(w202) suportă și dimensiunea 205/55/R16(dar nu mi-e trecut în CIV) dar cum ai spus tu, are talonul mai mic, dar nu știu dacă se va simți diferența.Să nu deviem de la titlul topicului.


                              Lungă e așteptarea până-n martie când se lansează să văd ce feedback primesc de la cei care le-au cumpărat.
                              Apropo, ce competitor a fost în spatele lui Michelin?
                              " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                              Regulament forum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF