Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum pot sa am garda de sol inaltat la SLK 230

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum pot sa am garda de sol inaltat la SLK 230

    Doresc sa nu am probleme cind urc pe o bordura sau cobor. Am un SUV, cu care pot sa urc si pe trepte..
    Cum se poate modifica SLK -ul sa poit face acest lucru?
    Trebuie modificat telescopae + arcuri, iar dupa aia fuga la RAR?

    Un model vechi de Citroen a avut ceva reglabil sau semi reglabil: Cind ai scos cheia de contact s-a lasat spatele jos, cind ai pornit motorul a ridicat spatele.

    Cred ca cam asta doresc:



    This car was custom made for economic expert and bestselling author Jim Rogers for his around the world, 150 country, 150,000 mile, three-year world tour.The...
    Last edited by matheszabi; 06-20-2016, 06:43 AM.

  • #2
    Cum pot sa am garda de sol inaltat la SLK 230

    Daca cam aia doresti , cauta Air Ride pe google


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Salut!
      Poti pune mama arcurilor si a telescoapelor,inclusiv Air-Ride. Nu vei reusi decat sa inalti caroseria fata de sol. Puntile, cardan, cutie de viteze etc raman pe loc....Singura modalitate e sa umbli la cauciucuri(mai inalte) sau la jenti(mai mari in diametru), coroborate,bineinteles. Sau sa-i pui punti portal. Dar vei pierde la tinuta de drum. Nu stiu daca m-am facut inteles,pentru explicatii detaliate poti accesa un forum 4x4, cei de acolo sunt mai in masura decat mine sa-ti explice.
      Last edited by Dethave; 06-22-2016, 08:18 AM. Reason: d-aia

      Comment


      • #4
        Buna ziua !



        Toate chestiile legate de caroserie se duc in sus odata ce inalti suspensia, fie ea cu air-ride sau doar cu arcuri mai inalte. Asta include motor, cardan, cutie... Stii de ce ? Pentru ca undeva in trecut, cand producatorii au inceput sa tina costurile de productie in frau, cineva a inventat caroseria autoportanta.


        Si caroseria asta autoportanta este intalnita pe tot ce e turism in ziua de azi, ba chiar si pe circa 80 -90% din SUV-uri. SLK-ul este si el inclus aici... Pe de alta parte, exista masini de teren cu caroserii autoportante (Jeep Cherokee si Grand Cherokee de exemplu), cu punti rigide si diferentiale blocabile... Asta iti spune un moderator de pe un forum 4x4, adica eu.


        SLK-ului ii sta bine asa cum a fost facut. Vrei masina fara stres cu bordurile, cauta SUV sau masina de teren pur sange. Sau esti mai atent la fazele care implica borduri, in limita in care acest lucru este posibil...




        Dragos

        Comment


        • #5
          OK, am inteles ca-i autoportanta(n-am stiut 100%). Dar punctele de prindere amortizoare si arcuri,portfuzete si ce-o mai fi pe la partea inferioara tot jos raman,daca nu se umbla la jenti si cauciucuri.Eu la asta m-am referit in speta.Si ai dreptate,SLK-ului ii sta bine asa.
          Multumesc pentru lamuriri.
          S-auzim de bine.
          Last edited by Dethave; 06-22-2016, 11:45 AM.

          Comment


          • #6
            Din experienta mea "borduristica" de pana acum, contactul cu realitatea se intimpla la nivel de prag sau bara/spoiler fata. Daca te dai pe aratura, mai intra in ecuatia asta scutul, bratele inferioare ale suspensiei fata sau spate si eventual baia de ulei a cutiei (sau partea inferioara a cutiei, daca aceasta nu are asa-zisa baie).



            Borduri intalnesti des, deci tre' sa-nveti sa te pazesti. Pe aratura sau la vanatoare/pescuit nu te dai cu SLK-ul. In cazul meu, cum pana acum vreo cinci ani nu m-am dat decat cu G, ML si Jeep Cherokee, odata ce m-am vazut in Benz (W124 E-Klasse), am avut lucruri noi de invatat despre capacitate de trecere a noii masini. Iar cand la bord mai am si cate un proprietar de Opel sau VW, acestia se mira de cat de mult poate vira masina... Urmeaza explicatii legate de tractiunea spate si avantajele ei, lucruri pe care ei nu le inteleg nici macar iarna, cand m-am dus sa-i scot de prin santurile unde ajunsesera...



            Anvelope sau jante nu ai voie sa montezi chiar orice dimensiune ti-ai dori, chiar daca fizic este posibil. Esenta este ca daca nu-ti permiti masina viselor tale, tre' sa te obisnuiesti cu ce ai si cu ce poate acel autovehicul. Deasemenea, si cu ce poti tu la volanul masinii in cauza...



            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 06-22-2016, 12:36 PM.

            Comment


            • #7
              Ai văzut,desigur, ca nu eu sunt inițiatorul topic-ului. Doar i-am spus omului ce m-am priceput in ceea ce privește modificarea garzii la sol a mașinii. Schimbarea jantelor si a cauciucurilor e cea mai la îndemâna soluție ( chiar daca nu-i ortodoxa).Si am văzut destui care si-au îndoit brațele de borduri,nu doar prag,spoiler, bara. Totul tine de ambiție....

              Comment


              • #8
                Da, ideile/recomandare impartasite se aplica oricui in aceasta situatie. Tie, mie si altora. Uneori, din ambitia de a parca lasand cat mai mult loc de manevra celorlalti, parchez cu botul masinii peste bordura. Daca la sosire am fost singur in masina si a ramas un deget distanta intre spoiler si bordura, la o eventuala plecare cu patru-cinci persoane la bord, masina se sprijina de bordura in spoiler. Crapand-ul, binenteles...

                Avantaj air ride sau ii lasi pe amici sa se urce in masina doar dupa ce ai iesit din "danger zone". Been there, done that...




                Dragos

                Comment


                • #9
                  Multumesc de tip de Air Ride.
                  Am dat la Google imagini si am gasit o poza.


                  C-am asta e ideia:
                  Se monteaza / schimba "ceva" mai marunt nu toata masina. Si se obtine un rezultat ceeace ma lasa sa urc pe bordurile alea de 25-30 cm. Daca "ridic" masina.

                  Cind e in utilizare "normala" se lasa la pozitia initiala.

                  Pe poza atasata este o pozitie normala si una, de ... inutilizabil, poate pentru curse?

                  Eu a-si dori pozitie "normala" si "foarte sus".
                  Nu ma intereseaza daca pierd tinuta de drum, fiindca la borduri nu o sa urc cu 240 km/h. Dar garda de sol de 10 cm... nu e parcare rezervata peste tot mie....

                  Comment


                  • #10
                    Tucson:
                    2006 Hyundai Tucson 2.0 - full technical specs sheet, including performance data, economy and emissions, dimensions, weight and engine particulars.

                    ground clearance 195 mm

                    SLK 230:
                    In January 2000, Europe switched to the Euro 3 emission standards, and Mercedes-Benz needed to upgrade its coupe-cabriol...

                    GROUND CLEARANCE: 150 mm

                    Se pare ca e vorba de a inalta doar de 4.5 cm?
                    Nu a zis cineva prin forum ca garda de sol numai 10 cm, ( si nu 15 , cit e in specificatii)

                    La viraje Tucson e oribil:e greu de parcat la locuri inguste, trebuie mai multe miscari, rabdare: - e si mai lat un pic.
                    wheelbase 2630 mm

                    SLK:
                    WHEELBASE: 2400 mm
                    -cu ceva mai mic
                    Last edited by matheszabi; 06-23-2016, 09:32 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Intr-o zi de februarie intr-un autocar foarte ingust a fost o discutie interesanta intre pasageri, si eu eram aia, care se duce cu autocarul, fiindca a fost prins cu 189 km/h pe autostrada ... ( cu o masina din 1995 ... Vectra)
                      Am intrebat si eu pe ceilalti de ce merg cu atutocarul, urmatorul era una care a circulat ori cu cauciuc de vara, celalti cu marime de cauciuc + geanta netrecut in talon!!!

                      Nu te opreste politia sa-ti verifice ca ai 14" sau 15" sau 16" si toate sint trecute in talon sau numai unul ( la Vectra se poate trece toate cele 3), dar te opreste sa vada daca ai cauciuc de iarna pe la Octombrie-Noiembrie, sau nu ai pus centura, nu ai semnalizat, ai trecut pe linie continua, ect... si atunci mai verifica unii si astea.

                      De cind am vazut ca a fost ridicat permisul din cauza rotii, eu nu mai joc cu aia.
                      Mai bine omologhezi toate marimile ( un drum la RAR si 100 ron?) si nu ai problema...

                      Cit despre SLK si stilul de condus:
                      - nu-i mai simplu sa pun roti de iarna tot anul? -are uzura, dar si aderenta, de care tocmai am nevoie, si la frina si la aceleratie, in stilul cum conduc eu.

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua !



                        Wheelbase inseamna ampatament, adica distanta dintre cele doua axe. Si asta nu are de- face deloc cu latimea masinii...


                        In al doilea rand, air ride a fost pus la punct pentru lasarea masinii mai jos, nu pentru a o ridica mai sus, pen' ca nimeni nu vrea sa urce borduri cu SLK-ul sau cu Subaru. Ambele au fost facute pentru viteza, nu pentru offroad urban.


                        In al treilea rand, un kit de air ride sau air lift care sa fie bolt on pe o anume masina implica patru perne, patru amortizoare, un compresor sau un rezervor sub presiune, electronica de gestiune si cea de comanda, fire/conducte/furtune si multa munca. Totul se rezuma la sume pe care ma indoiesc ca le vei aloca unui astfel de proiect...




                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Heavy D. View Post
                          Wheelbase inseamna ampatament, adica distanta dintre cele doua axe. Si asta nu are de- face deloc cu latimea masinii...
                          Dragos
                          Exact: are a face cu curba virajului pe care poti sa iei , si afecteaza parcarea.

                          Originally posted by Heavy D. View Post
                          In al doilea rand, air ride a fost pus la punct pentru lasarea masinii mai jos, nu pentru a o ridica mai sus, pen' ca nimeni nu vrea sa urce borduri cu SLK-ul sau cu Subaru. Ambele au fost facute pentru viteza, nu pentru offroad urban.
                          => eu sint un nimemi, care are asteptari inverse.
                          Lasarea masini... de unde se lasa masina? - de la un punct "sus" nu?
                          Si acel punct sus se poate sa fie acel punct "normal"
                          Iar cind se lasa "jos" devine la aceea nivel inde prescrie fabrica.

                          Originally posted by Heavy D. View Post
                          In al treilea rand, un kit de air ride sau air lift care sa fie bolt on pe o anume masina implica patru perne, patru amortizoare, un compresor sau un rezervor sub presiune, electronica de gestiune si cea de comanda, fire/conducte/furtune si multa munca. Totul se rezuma la sume pe care ma indoiesc ca le vei aloca unui astfel de proiect...
                          Cit costa modificarea?
                          Cit sint piesele aprox, si cit o fi manopera aprox?



                          E vorba de 220 usd + TVA?
                          Last edited by matheszabi; 06-23-2016, 10:23 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Aici am gasit ceva info din 2014.

                            "Am intrebat la o firma din Bucuresti care importa airride din Germania si la un B5.5 pretul kit-ului pleaca de la 1700 euro + vreo 200 euro montajul care nu il fac ei, iar de omologat cica nu se poate ca tuv-ul de Germania nu se pupa cu cel din Romania, deci ITP-ul doar pe pile "

                            Nu-mi place idea sa functioneze ceva doar pe pile

                            Comment


                            • #15
                              Din păcate nu ne întreaba nimeni ce ne place si ce nu ne place. Asta-i țara, astea-s posibilitățile...iar R.A.R. are lacune mai grave decât agrearea unui kit Air-ride.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF