Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Decapotare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Decapotare

    Doresc sa vopsesc masina si trebuie sa o decapotez partial ca sa intre vopseaua ca lumea pe hardtop....aveti ideie daca este vreo problema daca decapotarea este oprita la mijloc si tinuta asa o perioada mai lunga pana se da vopseaua si lacul ?!!!.....si pana se usuca, bineinteles
    Last edited by cl600; 11-19-2015, 01:38 AM.

  • #2
    ce model de SLK?
    la R171 trebuie sa-i deconectezi bateria si sa-l sprijini pentru ca altfel in 6 minute se deschide complet singura (vezi metoda broomstick google: http://s67.photobucket.com/user/eddy...02013.jpg.html )
    in rest nu are nicio problema daca sta deschisa, doar sa nu dai de vre-un dobitoc de vopsitor sa-ti distruga interiorul masinii...
    Last edited by JustinCase; 11-24-2015, 06:55 AM.

    Comment


    • #3
      E o mare problema daca o decapotezi automat.
      In mod manual nu e niciuna, asa ca ai grija.
      Valabil pt toate SLK-urile.
      Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

      Comment


      • #4
        Originally posted by morpheus View Post
        E o mare problema daca o decapotezi automat.
        In mod manual nu e niciuna, asa ca ai grija.
        Valabil pt toate SLK-urile.
        Detalii, te rog. Eu nu am stiut asta si am facut-o de multe ori. Am decapotat-o pana pe la jumatate si apoi am sprijinit-o, luand contactul ca sa nu stea pus.
        Nu mi-a facut figuri niciodata dar nici nu as vrea sa imi faca.
        De exemplu, saptamanile trecute am decis ca plasticele si tapiteria hartopului, clasicele gri, nu se potrivesc deloc cu interiorul meu in 2 culori si le-am customizat. Montat si demontat, plastice + plafon, a durat ceva, timp in care masina a stat pe jumatate decapotata, dar, repet, fara contat pus si sprijinita.
        Ce-am riscat?

        Comment


        • #5
          Originally posted by morpheus View Post
          E o mare problema daca o decapotezi automat.
          In mod manual nu e niciuna, asa ca ai grija.
          Valabil pt toate SLK-urile.
          Am vopsit masina fara hardtop desi am dat jos luneta si am oprit contactul la jumatatea decapotarii pana am scos geamul, nu am vrut sa risc si cu vopsitul. Nu sa intamplat nimic pana acum ....am colat apoi hardtopul in doua culori
          Attached Files

          Comment


          • #6
            @taz-slk
            Sistemul folosit in mod automat stie pozitia curenta a hardtop-ului. Dupa un timp relativ scurt, 5-7 minute alege in ce parte sa se duca: ori se inchide daca era mai spre fata hardtopul ori culiseaza in portbagaj, dar nu ramane in pozitia verticala infinit. Asta se intampla cu motorul pornit sau cu contactul pus.
            Daca decapotezi si apoi iei contactul, vei vedea ca imediat hardtopul ori se va inchide ori va culisa in portbagaj. Nu ramane in pozitia in care era cand ai luat contactul.
            Facand cum ai facut tu, ai fortat pompa si tot sistemul hidraulic. Adica a ramas in presiune sistemul si a fortat mecanismul, mai ales O-ring-urile care si-asa sunt pacatoase. In mod manual acea presiune e eliberata si nu mai forteaza nimic.
            Cel mai bine il decapotezi manual si n-ai griji. Il sprijini cum poftesti, faci ce vrei cu el. Tocmai de-aia se poate si manual, s-au gandit la aceasta nevoie. Vezi ca scrie in cartea masinii cum se face decapotarea manuala.

            GONZO
            a fost dificil sa scoti luneta?
            Last edited by morpheus; 12-29-2015, 10:32 AM.
            Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

            Comment


            • #7
              Originally posted by morpheus View Post
              @taz-slk
              Sistemul folosit in mod automat stie pozitia curenta a hardtop-ului. Dupa un timp relativ scurt, 5-7 minute alege in ce parte sa se duca: ori se inchide daca era mai spre fata hardtopul ori culiseaza in portbagaj, dar nu ramane in pozitia verticala infinit. Asta se intampla cu motorul pornit sau cu contactul pus.
              Daca decapotezi si apoi iei contactul, vei vedea ca imediat hardtopul ori se va inchide ori va culisa in portbagaj. Nu ramane in pozitia in care era cand ai luat contactul.
              Facand cum ai facut tu, ai fortat pompa si tot sistemul hidraulic. Adica a ramas in presiune sistemul si a fortat mecanismul, mai ales O-ring-urile care si-asa sunt pacatoase. In mod manual acea presiune e eliberata si nu mai forteaza nimic.
              Cel mai bine il decapotezi manual si n-ai griji. Il sprijini cum poftesti, faci ce vrei cu el. Tocmai de-aia se poate si manual, s-au gandit la aceasta nevoie. Vezi ca scrie in cartea masinii cum se face decapotarea manuala.

              GONZO
              a fost dificil sa scoti luneta?
              Vad ca zilele astea de primavara a tinut decapotarea .....la luneta a trebuit sa scot mastile de plastic de pe stalpi si intre stalpi, apoi taiat cu sarma , sa pierdut acea garnitura care se afla intre geam si caroserie. Acum e lipit de caroserie dar fara acea garnitura, cam ca la restul masinilor.

              Comment


              • #8
                Pai si nu ii pui garnitura?
                Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by morpheus View Post
                  Pai si nu ii pui garnitura?
                  Nu....nici nu am incercat sa vad daca se gaseste, am schimbat ornamentele de la praguri, cele inguste de cauciuc, am luat pe original si au costat o caruta de bani....nu am mai incercat sa vad cat costa si garnitura aia.

                  Comment


                  • #10
                    Aha.
                    Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                    Comment


                    • #11
                      Salutare
                      in speranta ca mai sunt aici utilizatori de SLK R170 :-)
                      Am vazut recent 2 masini (cu intentia de a cumpara). La ambele, aproximativ la jumatatea cursei de inchidere a hard topului s-a auzit un zgomot destul de puternic, nefiresc. La videourile de pe Youtube nu se aude acest lucru.
                      Idei ce ar putea fi?

                      Comment


                      • #12
                        No idea. Ce fel de sunet? Metalic?
                        Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                        Comment


                        • #13
                          La a mea nu se auze nimic in afara de zgomotul specific al pompleor etc

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF